Hop til indhold
Rejsenetværk

Læs hvornår vi mødes i chatten

Recommended Posts

SiaUngQ skrev, for 1 time siden:

... ellers kommer jeg snigende :ph34r:

Betaler man ekstra for det ? Modsat hvis du kommer bragende ?

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

 er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.
 

Jeg satser på IKKE at deltage i aften, men rå-hygge med nogle skønne damer. Ses næste tirsdag :wub:

 

Det blev det HVIDE hjerte med den BLÅ cirkel omkring idag - bare fordi i alle fortjener et :-*  Synes godt om

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, 1 time siden:

Jeg satser på IKKE at deltage i aften, men rå-hygge med nogle skønne damer. Ses næste tirsdag :wub:

Du skulle invitere de skønne damer med på chatten i stedet. Du ved, sharing is caring :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 4 timer siden:

Det blev det HVIDE hjerte med den BLÅ cirkel omkring idag - bare fordi i alle fortjener et :-*  Synes godt om

Jeg synes bare vi skal kalde det "Det blå hjerte"
Gennem mange forhold har jeg lært at acceptere de ulogiske ting kvinder siger

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.
 

Jeg ser om jeg kan stikke hovedet ind kort og sige hej, men ellers Ses vi (måske) næste tirsdag :wub: 

 

Det blev det RØDE hjerte idag - bare fordi <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Efter at i har sluppet for mig de sidste to tirsdage, ser jeg frem til at komme og lave rav i den :P Vi ses, hvis i tør (ikk @Mister12;)

Det blev det RØDE hjerte idag - bare fordi <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 10 minutter siden:

Efter at i har sluppet for mig de sidste to tirsdage, ser jeg frem til at komme og lave rav i den :P Vi ses, hvis i tør (ikk @Mister12;)

Du skulle bare vide hvad jeg tør @SiaUngQ

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 17 minutter siden:

Jeg hopper chatten omkring kl 20 ish og satser på at lave mere end rav i den end sidst - kom frisk :P:wub:

Skal se om jeg kan joine dig fra her udenfor EU :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 57 minutter siden:

Jeg hopper chatten omkring kl 20 ish og satser på at lave mere end rav i den end sidst - kom frisk :P:wub:

Er det allerede tirsdag?
Weekenden forsvinder bare så hurtigt.. :wacko:

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 36 minutter siden:

Er det allerede tirsdag?
Weekenden forsvinder bare så hurtigt.. :wacko:

Nej nej, bare rolig. Jeg vil jo lave rav i den, så tænkte tirsdagschat på en fredag var en god plan ;):lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 1 time siden:

Jeg hopper chatten omkring kl 20 ish og satser på at lave mere end rav i den end sidst - kom frisk :P:wub:

Tror du ikke @SiaUngQ at du mangler en hoppegynge i stedet for :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Det blev det RØDE hjerte idag - bare fordi <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hopper på chatten kl 20 ish, der er simpelthen for lang tid til tirsdag:lol: så må vi se om jeg skal grine af mine egne jokes eller nogle har nogle bedre:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 15 minutter siden:

Jeg hopper på chatten kl 20 ish, der er simpelthen for lang tid til tirsdag:lol: så må vi se om jeg skal grine af mine egne jokes eller nogle har nogle bedre:P

Jamen så kan jeg jo ikke holde mig væk :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Det blev det RØDE hjerte idag - bare fordi <3 

  •  

Del dette indlæg


Link til indlæg

 er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Det blev det RØDE hjerte idag - bare fordi <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...