Hop til indhold
Rejsenetværk

Læs hvornår vi mødes i chatten

Recommended Posts

Mister12 skrev, for 32 minutter siden:

Endvidere har han god smag, med hensyn til Whiskey og kvinder :D

Nemlig for jeg kan lide whisky og kvinder. :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 er det igen tirsdag (og denne gang lykkedes det mig at huske det :lol:) og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

 

ses vi? ;):wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 39 minutter siden:

Vi snakkes i aften @SiaUngQ og alle andre der joiner

Jeg tror faktisk jeg har mulighed for at deltage lidt i aften.

Men jeg er jo ikke SK, som jo nok er den du reelt sidder og venter spændt på svar fra :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror faktisk jeg har mulighed for at deltage lidt i aften.

Men jeg er jo ikke SK, som jo nok er den du reelt sidder og venter spændt på svar fra :biggrin:

Nej vil da vente på dig @AB455, vi kan jo snakke om god whiskey :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror faktisk jeg har mulighed for at deltage lidt i aften.

Men jeg er jo ikke SK, som jo nok er den du reelt sidder og venter spændt på svar fra :biggrin:

Jeg forventer ikke SK i chatten hun er måske ophængt ligenu og det skal hun have lov til. Hun vender stærkt tilbage når hun har tid igen og popper hun op i aften så er det bare krymmel på kagen :D

Jer andre kan jeg sagtens hænge ud med og have det skægt med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 24 minutter siden:

Nej vil da vente på dig @AB455, vi kan jo snakke om god whiskey :D

Whiskey ? Med "ey" ? Sig mig, er I gået bort fra de gode skotske dråber, og skiftet til det der irske wannabee-væske som prøver at efterligne den ægte vare ??!?

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 12 minutter siden:

Whiskey ? Med "ey" ? Sig mig, er I gået bort fra de gode skotske dråber, og skiftet til det der irske wannabee-væske som prøver at efterligne den ægte vare ??!?

/Francois

Det håber jeg satme da. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 10 minutter siden:

Whiskey ? Med "ey" ? Sig mig, er I gået bort fra de gode skotske dråber, og skiftet til det der irske wannabee-væske som prøver at efterligne den ægte vare ??!?

/Francois

Som hr. @Francois måske ved, er vi et par stykker i chatten, der engang imellem har lidt besvær med stavekontrollen :D

Så du må deltage i dag for at få dine værste anelse enten bekræftet eller afkræftet :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tagger lige @Eva Nadine i håb om at hun finder lidt tid, hvor hun ikke leger kæreste-kedelig :P<3 Men ellers skal hun bare vide, hun er savnet i chatten :wub::ph34r: 

Glæder mig til at “ses” med alle jer andre tosser :wub:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, 1 time siden:

Whiskey ? Med "ey" ? Sig mig, er I gået bort fra de gode skotske dråber, og skiftet til det der irske wannabee-væske som prøver at efterligne den ægte vare ??!?

/Francois

Irland menes faktisk at være arnestedet for whisky, men de fleste destillerier gik konkurs pga. at Skotland lavede en ekslusivaftale med amerikanerne og senere under spiritusforbudet i USA som skotterne leverede til i store mængder via smuglere.

Det ændrer dog ikke på at det er skotterne det har perfektioneret whisky :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 1 time siden:

Jeg forventer ikke SK i chatten hun er måske ophængt

SK ophængt..? Den ryger lige på ønskesedlen :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 19 minutter siden:

SK ophængt..? Den ryger lige på ønskesedlen :D 

Har for mange ting jeg har lyst til at prøve med og gøre ved hende :lol: Så min ønskeseddel er der lige kommet loft på indtil videre :P;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Jeg er småsløj, så forsøger at holde mig vågen til kl 20 ellers ses vi næste uge :lol::wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 52 minutter siden:

Jeg er småsløj, så forsøger at holde mig vågen til kl 20 ellers ses vi næste uge :lol::wub:

Rigtig god bedring <3

Jeg tror desværre heller ikke jeg kan være på i aften. Jeg stikker måske lige hovedet ind for at sige hej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.
 

Jeg satser på at være med fra start ellers kommer jeg snigende :ph34r:

 

ses vi? :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.
 

Jeg satser på at være med fra start ellers kommer jeg snigende :ph34r:

 

ses vi? Synes godt om
Det blå hjerte får i helt gratis med - jeg ved ikke hvordan det kom frem, men det er da meget sødt :wub::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, 1 time siden:

ses vi? Synes godt om

Det blå hjerte får i helt gratis med - jeg ved ikke hvordan det kom frem, men det er da meget sødt :wub::lol:

Blåt? Hjertet er faktisk fuldstændig hvidt uden antydningen af blåt, kære Sia :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 3 minutter siden:

Blåt? Hjertet er faktisk fuldstændig hvidt uden antydningen af blåt, kære Sia :P

Hahaha du er hurtigt idag AB :lol: Har du drukket kaffe siden kl 6 eller hvad er anledningen til krydset i kalenderen? :P

Du har jo fuldstændig ret :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...