Hop til indhold
Rejsenetværk

Læs hvornår vi mødes i chatten

Recommended Posts

Eva Nadine skrev, for 22 minutter siden:

Jeg drysser nok ikke liiiiige forbi i dag...

Jeg drysser nok ikke lige forbi idag... Påskeferie giver lidt ubelejlig uro i huset :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 15 minutter siden:

Jeg melder også pas, jeg skal nemlig have fundet mit pas (seeeee ya suckeeeers) :lol::lol:

Jylland?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 48 minutter siden:

I er fuld af gode idéer men nej hverken Jylland, Sjælland eller Sveriges land, jeg skal til rigtig udlands land :P

God ferie  / tur 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, den 22.5.2022 at 01:04:

Jeg er meget, men ikke kreativ. Så jeg brugte min password generator til at generere mit brugernavn til EG.

Nu vil jeg gerne vide hvem af jer røvhuller der har puttet en sadistisk kunstig intelligens ind i min password generator?

Boligselskab! Hmpf!

Og her gik jeg faktisk og reelt troede du havde et eller andet med et boligselskab at gøre, også er det en intern joke :lol::P

Godt jeg har for meget fritid, så jeg kan læse gamle tråde på EG :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, 1 time siden:

Og her gik jeg faktisk og reelt troede du havde et eller andet med et boligselskab at gøre, også er det en intern joke :lol::P

Godt jeg har for meget fritid, så jeg kan læse gamle tråde på EG :wub:

Det startede vist med at @Lady C.Hex på et tidspunkt synes hun skulle håne mig som straf for at jeg er for meget kylling til at besøge hende... igen :ph34r::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 1 minut siden:

Det startede vist med at @Lady C.Hex på et tidspunkt synes hun skulle håne mig som straf for at jeg er for meget kylling til at besøge hende... igen :ph34r::D

Meeeeen har du så været afsted og besøgt hende igen? :ph34r: Ellers hvad venter du så på? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 5 minutter siden:

Meeeeen har du så været afsted og besøgt hende igen? :ph34r: Ellers hvad venter du så på? :P

Mod :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er påsken overstået og vi lægger de langbenede påskelam bag os og ser frem til sommersildene.

For kvindernes vedkommende tænker jeg at de lægger påskeharen med Duracell batterierne bag sig og ser frem til strandløverne.

16.jpg

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der kølig vin på altanen med aftensol og hyggelig chat.

Hvis altså du har vin... og en altan... og solen skinner... nå men der er i hvert fald hyggelig chat fra klokken 20.

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi måler tissemænd og fortæller røverhistorier i skurvognen i aften.

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 2 timer siden:

Vi måler tissemænd og fortæller røverhistorier i skurvognen i aften.

Vil det sige der skal bruges målebånd, og i så fald, skal det være Real Life målebånd, eller Internet Life målebånd ? Sidstævnte er jo 1.743 til 1 i forhold til Real Life målebåd...

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 47 minutter siden:

Vil det sige der skal bruges målebånd, og i så fald, skal det være Real Life målebånd, eller Internet Life målebånd ? Sidstævnte er jo 1.743 til 1 i forhold til Real Life målebåd...

/Francois

Jeg ved ikke hvad du bruger, men da jeg ikke havde et målebånd så har jeg tegnet streger på et elastikbånd ^_^

Øjemål er naturligvis også at betragte som videnskabeligt validt at måle med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, den 25/4/2023 at 17:29:

Jeg ved ikke hvad du bruger, men da jeg ikke havde et målebånd så har jeg tegnet streger på et elastikbånd ^_^

Øjemål er naturligvis også at betragte som videnskabeligt validt at måle med.

Jeg måler den aldrig. Så længe hun ikke siger “Er den inde nu ?” eller slige ting, så overbeviser jeg mig selv om at den er lang nok til det den skal bruges til i den situation..:D

Desuden så har en kær veninde engang udtalt i et interview til en artikel : “Den kan altså også være for stor...”, og de ord har så brændt sig fast, selvom hun ikke kiggede på mig, da hun sagde dem..

Men den med streger på et elastikbånd, den er sq god. Tror jeg får produceret nogen til næste fredagsbar -den kan jo benyttes af alle køn. Det er så en gave fra mig til de andre deltagere i næste fredagsbar, da jeg fylder jo 60 lige deromkring den holdes, og i min kultur er det fødselaren der giver gaver ved runde fødselsdage :rolleyes:.

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 54 minutter siden:

...i min kultur er det fødselaren der giver gaver ved runde fødselsdage :rolleyes:.

Jeg flytter øjeblikkeligt til Frankrig. Der er et halvt årti til jeg fylder rundt - selvom visse onde tunger vil mene at det gør jeg hver dag :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 1 minut siden:

Jeg flytter øjeblikkeligt til Frankrig. Der er et halvt årti til jeg fylder rundt - selvom visse onde tunger vil mene at det gør jeg hver dag :biggrin:

Hvad skal du da der @AB455 :biggrin:

Rygterne siger da at @Francois ikke er fra Frankrig, men maden er dejlig, kvinderne olala :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 3 minutter siden:

Hvad skal du da der @AB455 :biggrin:

Rygterne siger da at @Francois ikke er fra Frankrig, men maden er dejlig, kvinderne olala :wub:

Det er bare så meget falsk reklame at kalde sig noget frankofilt uden at være fra Frankrig. Man kan jo ikke længere stole på sin mavefornemmelse! :biggrin:

Men enig i både det med kvinderne og maden :razz: Minus frølår, de smager faktisk lidt mystisk. Er i øvrigt heller ikke rigtigt til champagne, det tørre stads. Og Fois gras, altså det smager godt, men den tvangs fordring med majs er sgu ikke i orden. Og deres handel med russisk uran. Og salg af våben til Rusland efter  annekteringen af Krim. Og... Ej stopper her.

Dejlige kvinder, god mad, herlig vin, fantastiske oste og godt vejr. På med solbrillerne så vi ikke kan se migrantarbejdernes usle levevilkår.

Ej, stop nu dig selv AB. Blev bare lidt frustreret da jeg var på ambassaden for at skifte statsborgerskab og læste at det ikke var her fødselarer gav gaver på deres runde fødselsdage :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 3 timer siden:

Hvad skal du da der @AB455 :biggrin:

Rygterne siger da at @Francois ikke er fra Frankrig, men maden er dejlig, kvinderne olala :wub:

 

Jeg kan hverken bekræfte eller afkræfte at jeg er fra Frankrig. Jeg kan endvidere hverken bekræfte eller afkræfte at mit rigtige navn er Frank. Faktisk kan jeg hverken bekræfte eller afkræfte at min nationalitet eller mit rigtige navn har noget med Danmark at gøre. Jeg kan dog bekræfte at jeg kun delvist har stemmeret her i landet. 

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 2 timer siden:

 Jeg kan dog bekræfte at jeg kun delvist har stemmeret her i landet. 

Samme her. Delvist stemmeret i hele Danmark, altså bortset fra på min egen matrikel :blink:

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tirsdagschat i aften klokken 20:00 som vi plejer. Alle er velkomne.

---

Selvom vores hyggelige tirsdagschat fortsætter, så kommer jeg til at trække mig lidt tilbage og kun deltage sporadisk. Det betyder også at dette bliver min sidste tirsdag hvor jeg annoncerer for tirsdagschat. Jeg håber fortsat at det bliver muligt at droppe ind og finde en masse på chatten her om tirsdagen når og hvis lejligheden byder sig. Tak for alle de skønne, sjove, alvorlige og liderlige øjeblikke jeg har fået lov til at dele med jer <3

---

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det tirsdag igen. Det sker faktisk en gang om ugen ;) 

Traditionen tro chatter vi i "Skurvognen" fra ca. kl. 20 om tirsdagen. 
http://us21.chatzy.com/54080057501908#0 

Man behøver ikke at registrere sig, men kan blok drysse forbi hvis man lyster. 
Jeg kommer i aften ikke selv til tiden i dag, men kigger ind senere hvis det jeg skal slutter tidsnok til at I stadig er der. 

Pustekys, gramsekram og Low-Fives til alle der lige står og mangler <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 22 timer siden:

Så blev det tirsdag igen. Det sker faktisk en gang om ugen ;) 

Traditionen tro chatter vi i "Skurvognen" fra ca. kl. 20 om tirsdagen. 
http://us21.chatzy.com/54080057501908#0 

Man behøver ikke at registrere sig, men kan blok drysse forbi hvis man lyster. 
Jeg kommer i aften ikke selv til tiden i dag, men kigger ind senere hvis det jeg skal slutter tidsnok til at I stadig er der. 

Pustekys, gramsekram og Low-Fives til alle der lige står og mangler <3

Ej!! Altså…. Jeg glemte helt det var tirsdag igår:huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 5 minutter siden:

Ej!! Altså…. Jeg glemte helt det var tirsdag igår:huh: 

Der blev også spurgt til hvorfor du ikke var der… der var bred enighed om, at du havde… vigtigere… ting at lave… :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...