Hop til indhold
Rejsenetværk

Læs hvornår vi mødes i chatten

Recommended Posts

Rejsenetværk skrev, for 34 minutter siden:

Så vil jeg rigtig gerne fremadrettet møde jer i Skurvognen, til en snak om alle de muligheder som hele Danmark i virkeligheden byder på.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Forslag. Lav et opslag i Hyggesnak med alt det du gerne vil fortælle, som i princippet ikke rigtigt har noget med skurvognen at gøre - og gå ind i skurvognen og skriv: "Hey guys, har I set det opslag, jeg har lavet?"

Det her er bare off-topic med off-topic på - pyntet med endnu mere off-topic og så et lille drys skurvogn på toppen af en skål off-topic ved siden af...

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 24 minutter siden:

Forslag. Lav et opslag i Hyggesnak med alt det du gerne vil fortælle, som i princippet ikke rigtigt har noget med skurvognen at gøre - og gå ind i skurvognen og skriv: "Hey guys, har I set det opslag, jeg har lavet?"

Det her er bare off-topic med off-topic på - pyntet med endnu mere off-topic og så et lille drys skurvogn på toppen af en skål off-topic ved siden af...

Helt uenig!

Morten Kok brød isen, og spurgte til om ikke vi kunne tale om andet i Skurvognen end kun Eva's Fredagsbar?

Jo det kan vi og det lægger jeg sådan set bare op til at vi kan i Skurvognen.

Se bare som der off-topic på off- topic skrives på samme måde under Sexevents i en fortløbende føljeton der følges op på i Skurvognen.

Denne tråd vi skriver i her, er jo i Hyggesnak!

Og den er præcis oprettet for at trække alle interesserede med over i Skurvognen.

Herunder også med bud på hvad vi man kan mødes for at tale om i Skurvognen.

Men når det er sagt!

Så behøver det ikke som den eneste mulige dag i ugen være tirsdag vi mødes for, eksempelvis at chatte om det som jeg lægge op til.

Det kan i princippet være alle øvrige dage i ugen, og gerne for min skyld!

Det det handler om, det er af få skabt denne forbindelse fra forum på EG som det passive medie det er, og så til skurvognen som det aktive medie den er.

Som en kommunikation online i realtid, vi ikke har mulighed for i realtid i forum på EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 3 minutter siden:

Så behøver det ikke som den eneste mulige dag i ugen være tirsdag vi mødes for, eksempelvis at chatte om det som jeg lægge op til.

Det kan i princippet være alle øvrige dage i ugen, og gerne for min skyld!

 

Helt enig - en opfordring er at når/hvis folk sidder derhjemme og keder sig, hop herind og skriv i hopper på chatten.

Det har jeg gjort et par gange med ok succes syntes jeg. 

Jeg er klar over det muligvis er nemmere for mig/piger, men jeg vil ihvertfald gå ind og joine når tiden er til det.:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser at der mod sædvane ikke er oprettet den sædvanlige tirsdags hilsen i denne tråd!

Derfor gør jeg denne gang :)

Frit genbrugt!

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0 

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.
----------

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok

Ok og hvordan logger man så lige på Skurvognen og Tak for invitationen Sweetk, Solen skinnede i dag så meget at jeg helt glemte tid og sted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg lige smuttet, og det har været en kæmpe succes denne tirsdag aften i Skurvognen, hvor der er blevet talt om Fredags baren og rigtig meget andet også.

Jeg er overbevist om at Skurvognen har potentiale til at samle få eller flere, flere aftener om ugen end blot hver tirsdag.

Det er bare at skrive i denne tråd, hvornår I vil være online og så kan vi alle koble os på :)

Men det sker kun hvis nogle varsler det på forhånd, for man kan kun se hvem og hvor mange der er online når vi selv er logget ind.

Og det er det der tidligere fik folk til at tabe modet, fordi man altid loggede på i blinde uden at vide om man kunne møde andre.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok

Jamen Tak for gårdagens møde i Skurvognen, jeg selv var nok brugt op inden efter en lang dag i solen, både på job og efter på havnen, men fik dog en lille bid af hvad der kan ses i Skurvognen, så vi ses nok igen en Tirsdag, selvom det for mig gik for stærkt, men for godt begyndt, godt i gang, og Tak for invitationen Sweetkisses 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 er det sørme tirsdag igen og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.
 

Jeg sidder netop nu på kombardo-færgen og ved ikke hvad dagen bringer af finurligheder endnu - men jeg satser da stærkt på at titte hovedet ind i chatten :wub:

 

Det blev det HVIDE hjerte med den BLÅ cirkel omkring idag - bare fordi i alle fortjener et :-*  Synes godt om

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 2 timer siden:

Det blev det HVIDE hjerte med den BLÅ cirkel omkring idag - bare fordi i alle fortjener et :-*  

Hvor er du altså bare dygtig til det med farver søde @SiaUngQ :biggrin:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonOdense skrev, for 1 time siden:

Jeg sidder 'her' nu hvis nogen keder sig :-) 

Jeg er også i chatten - når jeg lige har været i receptionen efter en Cola :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, Lige nu:

Jeg kan nok godt finde lidt tid - uden at love for meget :lol:

Du må bare hive ‘tidsrøveren’ med ind i chatten :wub: I skal vel også have en lille pause fra pilleriet engang imellem:lol::ph34r: Så kan i lade op til endnu en omgang ;):P

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, Lige nu:

Du må bare hive ‘tidsrøveren’ med ind i chatten :wub: I skal vel også have en lille pause fra pilleriet engang imellem:lol::ph34r: Så kan i lade op til endnu en omgang ;):P

Det er desværre knap så spændende en tidsrøver her til aften - jeg er jo kommet tilbage til fastlandet :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...