Hop til indhold
Rejsenetværk

Læs hvornår vi mødes i chatten

Recommended Posts

I Skurvognen er alle emner tilladte. Ingen begrænsninger her :)

Men hvis aftenens chat kommer til at handle om inflationen, priser og prisudvikling på GP-besøg eller sexarbejderbranchens endeligt, så smutter jeg nok lidt tidligere. De emner er i forvejen så rigeligt debatteret her på EG <_<

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 5 timer siden:

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Jeg kommer måske et smut forbi i aften også... men nu er det jo Valentinsdag, såååå jeg bliver måske ikke hængende så længe... eller også smutter jeg lige lidt engang imellem? :P :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

VORES chat i aften fra klokken 20:00 

Her er det altså hverken min eller din, men vores ^_^

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 22 timer siden:

Ja ja vi kommer da lige forbi... gør vi ikke? :) 

Altså Eva, dit besøg igår på chatten kan kun beskrives på latin: "Veni, Vidi, Vici!" 

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 16 minutter siden:

Altså Eva, dit besøg igår på chatten kan kun beskrives på latin: "Veni, Vidi, Vici!" 

/Francois

Mener du ikke: "Veni, Locutus, Vici!"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 32 minutter siden:

Mener du ikke: "Veni, Locutus, Vici!"?

Tror ikke vi får Eva til at sige det her som indledning-og-åbningsbøn på Fredagsbaren... :  "We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile!"


(Og hvis hun så gør det, så tager jeg til Ukraine. Det vil være et mere sikkert opholdssted i så fald...)


:mrgreen:

/Francois

P.S. Se @AB455, jeg prøver at redde dig, ved at få Eva til at overse hvad locutus i den sammenhæng betyder, og få hende til at tro du er en Trekkie istedet. Trust me, hellere det, end at sige hun snakker meget... :D

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 22 minutter siden:

Tror ikke vi får Eva til at sige det her som indledning-og-åbningsbøn på Fredagsbaren... :  "We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile!"

(Og hvis hun så gør det, så tager jeg til Ukraine. Det vil være et mere sikkert opholdssted i så fald...)

:mrgreen:

/Francois

Det er kun et spørgsmål om tid. Med den fart der er på hendes mundtøj, så vil hun før eller siden komme til at sige alt hvad der kan siges.

Pakker du kufferten? 

PS Hvis hun ser Star Trek, så kunne det tænkes at hun samtidig chatter, kysse-boller og snakker, så hun kun hører udtrykket med sin underbevidsthed for bagefter at "finde på det" som sit eget :D

Francois skrev, for 22 minutter siden:

P.S. Se @AB455, jeg prøver at redde dig, ved at få Eva til at overse hvad locutus i den sammenhæng betyder, og få hende til at tro du er en Trekkie istedet. Trust me, hellere det, end at sige hun snakker meget... :D

Hvorfor? Hun vil næppe snakke mindre og hun kan ikke snakke mere :ph34r:

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er vild med dem alle! 
Jeg er en sucker for sci-fi i næsten alle genrer. Og adventure, zombie, vampyr og alt muligt andet. ELSKER også B-film der ikke prøver at være mere end de er. 
Min absolutte yndlingsfilm er Aliens (af amatører kaldet Alien 2) 

Menøeh... "You will be assimilated. Resistance is futile" er ikke ondsindet men blot sådan brugervenlig information. 
Fra en af de nyere film er der en kopi-af-sig-selv reference "refusal would be unwise". 
Jean Luc Picard er tæt på at være Alec Guinness' arvtager til en af top-placeringerne på min ønskeliste med modne mænd. Den mand får for lidt!

På min liste over yndlingsfilm er også noget langt mere weird, elitært og prætentiøst. 
Men sci-fi var min første kærlighed. Jeg er vokset om med en far der brugte flere penge på tegneserier end noget andet. 
Er stor fan af filmen "Heavy Metal" og andre kult film i genren. 
Har man chancen for nogensinde at se filmen "Der Blechtrommel" (Bliktrommen) rammer man også en på min top-3. Den er dog ikke sci-fi men messed up på den gode måde. 

Uden sammenhæng i øvrigt med debatten om incels, der sikkert allerede har mig på toppen af deres liste over kandidater... dette link vil sikkert ikke hjælpe på at bumpe mig ned ad på listen. Vover pelsen alligevel.

"Ondeste" film-replik EVER leveret i James Camerons (som er ultra feministisk) Aliens:

Citat

No... have you?

https://www.youtube.com/watch?v=HVn2HSHW1aI

 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

Jeg er vild med dem alle! 
Jeg er en sucker for sci-fi i næsten alle genrer. Og adventure, zombie, vampyr og alt muligt andet. ELSKER også B-film der ikke prøver at være mere end de er. 

@Eva NadineFra en film aficionado til en anden : Vidste du at filmen "Snowpiercer", faktisk er en sequel til Roald Dahl's "Charlie og Chokoladefabrikken" ??? Ja, den ultravoldelige dystopiske apokalypse togfilm, er faktisk en fortsættelse af den sjove og lille smule moralske fantasifulde børnefortælling, filmatiseret med Gene Wilder som Willy Wonka.
Beviset er her : https://youtu.be/jEX52h1TvuA .

/Francois

 

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan ville du reagere, hvis du chattede med sexarbejdere og deres kunder… Find ud af det i aften ^_^

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Frøken klokken ( @Eva Nadine ) der overtog sidste uges annoncering af aftenens chat, da jeg nu var et skarn og ikke nåede det. Jeg er tilbage på pinden og klar fra klokken otte med alle det ønsker at chatte med ligesindede og uligesindede i tirsdagschatten i Skurvognen.

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

Frøken Klokken :D 
Blev hun ikke fyret da "De Ringer Vi Spiller" forsvandt fra æteren? 
 

Når jeg ringer, så plejer du da at spille :wub::biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 2 timer siden:

Når jeg ringer, så plejer du da at spille :wub::biggrin:

Ja... spiller en anden(s) og så må jeg jo ringe tilbage når jeg er færdig med at spille :D 
Det er ikke helt det samme, veller :P
Men sidst vi spillede (betalings)kort der vandt jeg! På fredag kan DU vinde hvis du spiller dine kort rigtigt, og det behøver ikke engang være dit VISA kort der er i spil... Men det er ikke noget der kan gøres kort - ligesom næsten alt andet med mig. Hvis jeg er kort for hovedet så ring efter en ambulance. Så er jeg enten døden nær eller andre er i livsfare - kort og godt ;) 

Hvad er koden til dit kort? <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 15 minutter siden:

Hvis jeg er kort for hovedet så ring efter en ambulance. Så er jeg enten døden nær eller andre er i livsfare

D-e-t ka' jeg levende forestille mig ...
Det er nok derfor jeg er en l-i-l-l-e smule bange for dig ... :D
Som småforvirret med lettere autistiske træk kommer jeg nemt til at sige eet eller andet der kunne bringe mig i livsfare ...;)

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 3 minutter siden:

D-e-t ka' jeg levende forestille mig ...
Det er nok derfor jeg er en l-i-l-l-e smule bange for dig ... :D
Som småforvirret med lettere autistiske træk kommer jeg nemt til at sige eet eller andet der kunne bringe mig i livsfare ...;)

Det er da derfor folk skal betale når de ankommer... just in case :D 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hyggechat med både lumre og lødige undertoner i aftenens snik-snak. Kom og læs med, hils på rare mennesker og bidrag hvis du synes. Vi er her bare for sjov.

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snup en kop kaffe, knap en øl op, hiv proppen af vinen, skænk dig en sjus og nyd den frie chat i skurvognen i aften.

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 6 timer siden:

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

Jeg er på vej... jeg havde ellers en krammeterapi aftale men den blev aflyst i sidste øjeblik. Så jeg har fri-aften. 
Overvejede om jeg skulle realisere en af mine pensionistinde-projekter og gå ned ved Søerne og dele postkort ud til gratis Blowjobs til værdigt trængende... men...

  1. For det første mangler jeg stadig at få lavet et online ansøgningsskema
  2. og har ikke fået svar fra Sundhedsministeret om hvorvidt det er en god idé eller ej
  3. eller den fond der giver Legat-støtte til fremmelse af almen folkesundhed, som også er lidt længe om at ekspedere sagen og svare på hvorvidt jeg kan få dækket mine udgifter til projektet eller ej. 
  4. Jeg kan ikke finde ud af hvilket billede jeg skal vælge som baggrund til postkortene fra https://www.vistaprint.dk/markedsfoerings-materialer/postkort
  5. Det er pissekoldt i aften, så selvom jeg tydeligvis har forårsfornemmelser, så er jeg nok nødt til at vente til efter min næste ferie til De Varme Lande, som er sidste uge i april
  6. Den pandelampe jeg har købt virker ikke efter hensigten og jeg er i øvrigt løbet tør for batterier

Så jeg kommer på chatten - forslag til produktudvikling og evt. ansøgning om den ulønnede stilling som personlig assistent og rengøringshjælp hver mandag formiddag er velkomne :D 

Det bliver en god aften! 

Kærligst, Eva <3:wub::lol:

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Påskechat i skurvognen.

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg drysser nok ikke liiiiige forbi i dag... det er Svensk Tema-uge her på kontoret... men måske kan jeg lige nå en quickie med jer hvis toget er lidt forsinket  ;):wub:

"Jag ska ooa hela natten
Ooa hela dan'
Ooa hela natten
Skrämma slag på halva stan
Ooa hela natten lång
Tills du upptäcker mig
Ao ao-ao-ao"

 

 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...