Hop til indhold
Rejsenetværk

Læs hvornår vi mødes i chatten

Recommended Posts

 er det tirsdag igen dagen vi alle glæder os til og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

 

Vil se om jeg kan være med mens jeg er til møder :) Og håber både at se de sædvanlige og nye nysgerrige. 

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg

 er det tirsdag igen dagen vi alle glæder os til og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Så må vi se om der dukker nogen op i dag :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får besøg i aften, og kigger nok først ind ret sent?

Men nu der er en der højlydt har brokket sig over at der snakkes for meget om Eva's Fredagsbar i Skurvognen

Så vil jeg gerne foreslå at vi lægger et lod i vægtskålen til fordel for Pussy Party hos Pussy Galores fredag den 27/10.

Ikke at jeg regner med at der kommer Pussy piger på besøg i Skurvognen.
Men jeg har gjort et ihærdigt forsøg i forum for Sexevents på EG, for at vise hvordan at det ikke er noget problem at komme fra alle egne af landet.
For at deltage i Pussy Party.

Det kunne snakken passende, også handle om i Skurvognen frem til det næste Pussy Party :)

Fredagsbaren har jo bevist at den kan trække jyder til hovedstaden, og det synes jeg da udgør et eksempel til efterfølgelse til det næste Pussy Party hos Pussy Galores.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 6 timer siden:

Men nu der er en der højlydt har brokket sig over at der snakkes for meget om Eva's fredagsbar. 

hvis det er Morten Kok så er jeg ligeglad han har nærmest kun brokket sig fra start af det kommer der ikke så meget ud af 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 blev det tirsdag igen og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, Lige nu:

Det var hyggeligt, omend det for mit vedkommende blev lidt kort. Vi ses en anden tirsdag :) 

Nogen gange er chatten lidt ligesom dårlig sex en masse ind og ud og ind og ud og så er det for hurtigt overstået og folk smutter før tid ;) :P

Men du er velkommen en anden gang gerne hvor du er med lidt længere tid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg døjede desværre med mit tastatur, og fik til nogle sætninger der kunne få folk til at tro jeg var beruset.
Det var jeg ikke!

Så jeg smuttede tidligt.

Måske skal jeg også prøve på at fatte mig mere i korthed, men det er ikke min spidskompetence :huh:
En chat egner sig ikke til lange sætninger.

Men jeg var lidt interesseret i om de lokaler til den der Fredagsbar, kan og må bruges til andet og mere end bare den der Fredagsbar?

Det er muligt at det er helt udelukket, men jeg synes jo det ville være fantastisk hvis der kunne foregå andet også end bare Fredagsbar.

Jeg er fuld af beundring for Eva Nadine der er branchens absolut bedste kommunikator, og den dygtigste overhovedet til markedsføring i branchen.

Ingen i branchen når hende til sokkeholderne, og som jeg ser det så burde andre bruge hende som konsulent.
Hvis hun ellers gider hvis hun bliver spurgt?

Branchen kunne lære meget bare ved at følge hende!
Men det er vist mere end man kan forvente af en branche, der ikke er meget for at tage ved lære af, og lade sig inspirere af andre.

Hendes talent er ikke set tilsvarende i branchen siden mutre for år tilbage, på navnkundige etablissementer som Seduction Girls, Pussy Galores, Mon Cherie og Cassiopeia Stars.
De 2 sidste bukkede desværre under for Coronaens hærgen :(

Pussy Galores er så heldig efter en årrække hvor Pussy Party har ligget brak.
At der er kommet nyt blod til i kraft af nye piger med et drive, som har formået at skabe et brag af et comeback for Pussy Party på Pussy Galores.

Fredagsbaren, Skurvogenen, Eva Nadine og Pussy Party udgør alt sammen små lys i mørket af proaktivt initiativ.
Som giver et spinkelt håb for at der også udvises initiativ fremadrettet i en branche, hvor det har været mere end småt med samme i flere år nu.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 9 timer siden:

Men jeg var lidt interesseret i om de lokaler til den der Fredagsbar, kan og må bruges til andet og mere end bare den der Fredagsbar?

Det er muligt at det er helt udelukket, men jeg synes jo det ville være fantastisk hvis der kunne foregå andet også end bare Fredagsbar.

Vi har haft 6 Evas Fredagsbar arrangementer og har været 3 steder. I Valby og i Vanløse hvor vi har lejet os ind vil jeg gætte på at man vil kunne leje hele huset til arrangementer i samme stil hvis ellers "Mutter" på stedet siger ja, og det passer ind i stedets kalender i øvrigt. Det er ikke samme "Mutter", men læser nogen dette og gerne vil i kontakt, skal man være hjerteligt velkommen til at skrive en privat besked til mig, og så kan jeg evt. etablere kontakt til Mutter og/eller Mutter hvis hun/de er interesserede.
På Frederiksberg hvor vi var senest her i september kan man ikke bruge det til andet eller mere end den der Fredagsbar ;)  

Tak for roserne i øvrigt @Rejsenetværk :wub: :) 

Nu handler tråden her jo netop om chatten, så jeg tænker at skulle der være mere at skrive om der ikke lige handler om dét, så bør det måske blive andetsteds eller i private beskeder, så vi ikke får et rap over nallerne for afsporing :P 

Kærligst, Eva <3

 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 21 minutter siden:

Nu handler tråden her jo netop om chatten, så jeg tænker at skulle der være mere at skrive om der ikke lige handler om dét, så bør det måske blive andetsteds eller i private beskeder, så vi ikke får et rap over nallerne for afsporing :P 

Det handler alt sammen chatten, og hvad vi kan vælge at tale om i den chat.

Herunder at skabe lidt mere diversitet og mangfoldighed i både emner og deltagere.

For lige at bruge tidens mest moderigtige buzzwords ;-)

At det mangler har der været lidt brokken over, og jeg gør da mit til at tilføje nye emner til nye samtaler.

Eksempelvis en ny spiseklub der har til formål at vi kan træffes på tværs af hele landet, for at spise godt sammen.

Med det klare formål at vi kan komme så langt vi kan på en orange billet med DSB.

Og så deles om delekørsel i delebil eller dele taxi ud til kroer mv, som ligger langt pokker i vold udenfor alt civilisation.

Hvortil man ikke kan komme med offentlig trafik, anden end med flextrafik, hvis det er muligt.

Det koster mig en bondegård når jeg gør det alene, og jeg vil gerne både have selskab når jeg gør det, og dele en taxa fra nærmeste station i provinsen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har I overvejet at skrive pm,er sammen, så kan i også sætte en masse smileyer ved hinandens indlæg.

Det er da helt utroligt, en masse vås, I mener kommer os andre ved, så I må absolut skrive det.

 

 

 

Redigeret af Dickmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dickmand skrev, for 37 minutter siden:

Det er da helt utroligt, en masse vås, I mener kommer os andre ved, så I må absolut skrive det.

Jeg gjorde mig selv den tjeneste at se på din profil for at lade mig hylde i alle de vise ord og glade budskaber du har bidraget med. Desværre er jeg ikke så meget til brok og hån, så det blev til en lidt fesen læsning for mit vedkommende.

Jeg tror sgu jeg napper Rejses madklub istedet, men hver sin smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dickmand skrev, for 4 timer siden:

Har I overvejet at skrive pm,er sammen, så kan i også sætte en masse smileyer ved hinandens indlæg.

Det er da helt utroligt, en masse vås, I mener kommer os andre ved, så I må absolut skrive det.

 

 

 

Har du overvejet at ignorere tråden hvis den er så forfærdelig for dig at læse ? :P :rolleyes:

Tråden har i bund og grund to formål den primære er at enten orientere hvis nogen hopper i chatten alternative dage og ellers huske på den faste dag i chatten Tirsdag. 

Den anden er at noget af det, der her og der vendes i chatten også refereres til eller at der vendes hvad folk gerne vil snakke om eller bruge chatten til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej hvor kunne det blive så fedt med sådan en madklub.

Det er ikke fordi jeg mangler muligheder med metroen lige udenfor min hoveddør i København.

Men når det kommer til fisk og vildt, så kan provinsen altså noget som hovedstaden bare ikke kan hamle op med.

Hverken når det kommer til en menu, og da særligt ikke når det kommer til pris!

Problemet er bare at hver gang jeg kan komme med toget til den nærmeste provinsby, så ligger en kro eller en restaurant langt pokker i vold ude på landet.

Steder hvor der bare ikke går offentlig trafik til, og som baserer sig på et lokalt opland hvor alle har, og hvor alle kommer i bil.

Det er så brand ærgerlig når nu man kan komme land og rige rundt på orange billetter med DSB, og med Flixbus for en slik.

At så koster det en bondegård i transport for at komme til og fra eksempelvis en kro på landet med taxi.

Det har jeg sådan set ikke noget imod at det koster en bondegård, men jeg vil hellere dele udgiften  med flere.

End jeg vil have den udgift personligt, uden at kunne dele den med andre.

Plus at det er sjovere at dele oplevelsen med andre, end det er at være alene om at få oplevelsen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

 er det tirsdag igen dagen hvor du og jeg og alle andre der får lyst kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

 

Sidst var der bla. fint besøg af @Eva Nadine, @Liv og @SweetKisses kom vist også dryssende ind  til sidst :lol:

Måske kigger de ind igen man har lov at håbe og drømme men ellers er der andre dejlige mennesker i chatten formentlig så kig forbi ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

 er det tirsdag igen dagen vi alle glæder os til og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Sidst kiggede @Pianistinden forbi og det var super hyggeligt. :) Spændende at se hvem der kommer på i aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 er det tirsdag og tirsdage er skurvognsdage  og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

 

Kom glad og kom frisk i chatten det plejer at være skide hyggeligt og sjovt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det tirsdag dagen hvor dem der har tid og lyst kan mødes i vores lille fællesskab  til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

 

Mød op med jeres gode humør kernen i chatten er hyggelige snakke både seriøse og fjollede der er plads til det hele men vi er der for at hygge med hinanden <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det tirsdag dagen hvor dem der har tid og lyst kan mødes i vores lille fællesskab  til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

 

Vejret bliver vådere og koldere så hvorfor ikke sidde inde i varmen i aften med et tæppe og chatte i skurvognen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...