Hop til indhold
Rejsenetværk

Læs hvornår vi mødes i chatten

Recommended Posts

Admin har desværre valgt at afskaffe chatten på Eroguide.dk :(

Men brugeren Lake har oprettet en chat, hvor vi kan oprette os, som dem vi er på EG, og chatte med hinanden:

Skurvognen
http://www.chatzy.com/54080057501908 

Opret jer gerne.

Denne tråd, skal bruges til at meddele dato og klokkeslet, for hvornår en vil sikre at han/hun er i chatten, og som en mulighed for at alle kan gå i Skurvognen, det tidspunkt der annonceres.

Jeg går online i chatten i aften søndag den 9/12 kl 19, og håber at I er mange der vil gøre mig selskab.

Hvis ingen kommer, smutter jeg hurtigt igen.

Skriv gerne her, hvis I kigger forbi i chatten.

Brug gerne denne tråd fremover, til at meddele dato og klokkeslet, for hvornår I selv vil åbne chatten.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy

Super, jeg har haft mange hyggelige timer sammen med dig og andre på chatten,så jeg dropper ind i skurvognen i aften

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

Admin har desværre valgt at afskaffe chatten på Eroguide.dk :(

Men brugeren Lake har oprettet en chat, hvor vi kan oprette os, som dem vi er på EG, og chatte med hinanden:

Skurvognen
http://www.chatzy.com/54080057501908 

Opret jer gerne.

Denne tråd, skal bruges til at meddele dato og klokkeslet, for hvornår en vil sikre at han/hun er i chatten, og som en mulighed for at alle kan gå i Skurvognen, det tidspunkt der annonceres.

Jeg går online i chatten i aften søndag den 9/12 kl 19, og håber at I er mange der vil gøre mig selskab.

Hvis ingen kommer, smutter jeg hurtigt igen.

Skriv gerne her, hvis I kigger forbi i chatten.

Brug gerne denne tråd fremover, til at meddele dato og klokkeslet, for hvornår I selv vil åbne chatten.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hmmm, hos mig er det den 8/12 i dag og det er søndag??

Del dette indlæg


Link til indlæg
bananrepu9 skrev, for 1 minut siden:

Hmmm, hos mig er det den 8/12 i dag og det er søndag??

Du har ret, jeg beklager og håber at vi ses kl 19 i chatten.

Vi skal have gjort det populært at bruge den, og prøve på at få så mange som muligt til at bruge den, så meget som muligt, så ofte som muligt.

Det er en udfordring når EG ikke længere har en chat, og vi derfor ikke længere kan se hvem, og hvor mange der er online i en chat på EG, og på et grundlag heraf vælge at gå i chatten.

Som jeg ser det, kan vi derfor kun prøve, at bruge denne tråd til at invitere til at mødes, på faste dage og tidspunkter i den alternative chat.

Det gøres bedst ved at holde tråden oppe med indlæg, af alle som vil skrive at de også kommer.

Den alternative chat er en gratis version, med muligheder for at købe opgraderinger, hvilket vi kan lade være med, men også vælge at bidrage til på sigt, hvis der er stemning for det.

Optimalt gav EG et link til denne chat,  men i mangel heraf, kan vi prøve på denne måde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var en stor succes, at prøve på at tiltrække brugere til chatten, med denne tråd iaften :)

Bliv nu ved med at opdatere med invitationer til nye datoer, og tider i denne tråd, så den kan få maksimal opmærksomhed.

I bedste fald lykkes det os, at genskabe en chat til erstatning for den, som EG har valgt selv at afskaffe.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kalder jeg til samling igen, i vores uofficielle nye chat, for brugerne her på EG :)

Rejsenetværk skrev, for 23 timer siden:

Jeg kigger ind iaften mandag den 9/12 kl 19:30

Håber at vi ses.

Skriv gerne i tråden, hvis I også kigger forbi.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må desvære tilkendegive, at hvis ikke I bruger denne tråd til det, som den har til formål, så får vi heller aldrig Lakes nye chat op i gear, som en erstatning for os på EG, for den chat som Admin har valgt at lukke på EG.

Jeg kan jo se, når jeg logger på, at der er adskillige som gør det samme, uden at møde andre online.

Så det er jo ikke fordi, at der ikke er interesse for at mødes i Lakes chat, men vi opnår aldrig at vi er flere online af gangen, hvis ikke vi på forhånd forsøger at kalde til samling i chatten.

Vi har med hjælp fra denne tråd opnået at være 5 på samme tid, men kun de færreste, havde skrevet i denne tråd at de ville komme i chatten.

Lad os prøve om ikke vi kan få det til, at vi er 5 - 10 online samtidig i chatten fra tid til anden :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Jeg må desvære tilkendegive, at hvis ikke I bruger denne tråd til det, som den har til formål, så får vi heller aldrig Lakes nye chat op i gear, som en erstatning for os på EG, for den chat som Admin har valgt at lukke på EG.

Jeg kan jo se, når jeg logger på, at der er adskillige som gør det samme, uden at møde andre online.

Så det er jo ikke fordi, at der ikke er interesse for at mødes i Lakes chat, men vi opnår aldrig at vi er flere online af gangen, hvis ikke vi på forhånd forsøger at kalde til samling i chatten.

Vi har med hjælp fra denne tråd opnået at være 5 på samme tid, men kun de færreste, havde skrevet i denne tråd at de ville komme i chatten.

Lad os prøve om ikke vi kan få det til, at vi er 5 - 10 online samtidig i chatten fra tid til anden :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Hvis I bruger computer, kunne I eventuelt lade chatfanen være åben et stykke tid, mens I laver andre ting.   Det er tit sådan at folk går ind i chatten og smutter med det samme, fordi der ikke er andre.  Nogle gange sker det så at der så kommer en anden få minutter efter, men så er det forsent.

Udover det, så er der vel tidspunkter der er mere hensigtsmæssige end andre.   Tidligere var weekenden populær om formiddagen og hverdagsaftener ved 9-10-tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lake skrev, for 9 minutter siden:

Hvis I bruger computer, kunne I eventuelt lade chatfanen være åben et stykke tid, mens I laver andre ting.   Det er tit sådan at folk går ind i chatten og smutter med det samme, fordi der ikke er andre.  Nogle gange sker det så at der så kommer en anden få minutter efter, men så er det forsent.

Udover det, så er der vel tidspunkter der er mere hensigtsmæssige end andre.   Tidligere var weekenden populær om formiddagen og hverdagsaftener ved 9-10-tiden.

Ja, men du logger stadig på i blinde Lake, og derfor ville det være godt med nogle til at annoncere i denne tråd, hvornår de åbner ballet.

Når nogle gør det, så ender vi som regel med at være flere i chatten samtidig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 4 minutter siden:

Har desværre ikke tid til chat i dag, men kigger gerne ind en anden dag, så er det rart at vide om man skal pakke en bærbar ud eller det går fint med iPad :) 

Selvfølgelig.. Jamen så ses vi nok en anden dag. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 10 minutter siden:

Har desværre ikke tid til chat i dag, men kigger gerne ind en anden dag, så er det rart at vide om man skal pakke en bærbar ud eller det går fint med iPad :) 

Liv spørg gerne Lake på en pm, og jeg håber at vi snart ses i hans chat :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...