Hop til indhold
Rejsenetværk

Læs hvornår vi mødes i chatten

Recommended Posts

Eventyrmanden skrev, Lige nu:

Det er desværre knap så spændende en tidsrøver her til aften - jeg er jo kommet tilbage til fastlandet :lol:

Åhhh føltes det ikke skønt, at være iblandt danskere igen? :P:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 1 minut siden:

Jo, det kan noget, men jeg kan også godt savne det svensk... sjællandske selskab :lol:

Det kan jeg helt bestemt også :wub::P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 38 minutter siden:

indrøm det bare du vil have min krop til at side på :P

 

SiaUngQ skrev, for 35 minutter siden:

Jeg vil ikke kun sidde på den :ph34r:

I burde få jer et værelse en skurvogn sammen.. Oh wait, never mind, my bad :D

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 er det sørme tirsdag igen og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.
 

Jeg hopper på chatten allerede nu og kigger nok også ind i aften :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, den 19.9.2023 at 17:27:

Du hoppede af inden det blev sjovt ;) :P

Snakker du om chatten, eller om dit skød lige der ??? Inquiring minds wanna know... :D

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 32 minutter siden:

Snakker du om chatten, eller om dit skød lige der ??? Inquiring minds wanna know... :D

/Francois

Har ikke oplevet endnu at Sia hopper af skødet inden det bliver sjovt :P ;)

 

Så det handlede om chatten 

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok

Hvorfor bruger i overhovedet skurvognen som platform (som i øvrigt kan forstås på 2 måder, altså platform) da selvsamme personer klare sig fint dagligt under hygge og debat, i behøver jo slet ikke en anden platform, for at blive hørt, i er jo så at sige jeres egen platform herinde, jeg tænker bare, der er måske en del (Jyder) som egentlig aldrig kommer til orde men blot fortrænger sig i stilhed, i og med jeres fremtoning altid er den samme, og de selvsamme piger i skriver (tilbeder) om, blot en tanke til de altid gæve Københavner, som altid har deres på det tørre våde platform :rolleyes:  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 7 timer siden:

Hvorfor bruger i overhovedet skurvognen som platform (som i øvrigt kan forstås på 2 måder, altså platform) da selvsamme personer klare sig fint dagligt under hygge og debat, i behøver jo slet ikke en anden platform, for at blive hørt, i er jo så at sige jeres egen platform herinde, jeg tænker bare, der er måske en del (Jyder) som egentlig aldrig kommer til orde men blot fortrænger sig i stilhed, i og med jeres fremtoning altid er den samme, og de selvsamme piger i skriver (tilbeder) om, blot en tanke til de altid gæve Københavner, som altid har deres på det tørre våde platform :rolleyes:  

Kære Morten Kok

Det er nogle meget søde og fine mennesker du møder i Skurvognen, og vi skal bare være nogle flere der bidrager til at der kommer en mere alsidig deltagelse i chatten.

Det kan der kun komme, hvis der kommer nyt blod til med egne interesser for hvad samtalen skal dreje sig om.

Jeg selv har eksempelvis sat mig for at skabe en spise klub, hvor vi rejser billigt rundt i landet til de større byer.
Vi nu en gang kan komme til med eksempelvis toget.

Men hvor det bliver til et projekt at kunne komme videre uden egen bil.
Eksempelvis til kroer og restauranter helt derude, hvor det er et håbløst projekt at komme til og fra med det offentlige.

Det kan koste en bondegård frem og tilbage i en taxi, og jeg vil ud over at jeg sætter pris på selskab til at dele oplevelsen.
Også gerne kunne dele eksempelvis en taxi hver vej til flere hundrede kr, ud og hjem mellem nærmeste større by.

Nogen gange får du kastet billige orange billetter i nakken af DSB, så det er en smal og en billig sag at komme rundt i landet med DSB.
Mens lige præcis den skov eller kyst kro, du har forelsket dig i på grund af en vildt eller fiske buffet som du bare ikke kan opleve i København.
Den kan du ikke opleve uden at køre langt i taxi, og måske være nødt til at overnatte hvis du er alene på tur.

Mød mig i Skurvognen til en snak om mit projekt :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 10 timer siden:

 blot en tanke til de altid gæve Københavner, som altid har deres på det tørre våde platform :rolleyes:  

Bare lige for at sætte en ting på det rene på et tidspunkt hoppede du ud af Skurvognen med en afskedssalut om Københavnere snakkede for meget og det gik for hurtigt inde i skurvognen. 

Det pudsige og sjove var bare på det tidspunkt var der fire jyder og to Københavnere i chatten :P for at gøre din påstand mere absurd var de to Københavnere hvor af jeg var den ene ikke rigtigt aktivt med i samtalen men bare passivt læsende med i chatsamtalen på sidelinien. 

Det var altså primært de fire jyder der førte chatsamtalen bare lige for at understrege at du ikke kan kende en Jyde fra en Københavner og hvor bizzare dine udbrud er set udefra når du ikke har styr på dine fjollede fordomme. :rolleyes: ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...