Hop til indhold
Rejsenetværk

Læs hvornår vi mødes i chatten

Recommended Posts

Guest moden libertiner

Øhh 3 ud af 3, har jeg så mulighed for en eller anden diagnose ? :-) 

Spiser kold mad i aften så er uafhængig af elpriserne :-) 

Og har en smart telefon der kan sætte en alarm så den hver tirsdag kl 20 bimler og siger at Skurvognen kalder.

Har været til bisættelse i dag :-( så trænger til lidt opmuntring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klokken 20 er der stadig én hel time før mit afkom mener deres sengetid er eksisterende:rolleyes::lol:.. Måske kigger jeg ind i løbet af aftenen.. Ellers så kan i jo passende lige debatterer hvor man bedst afleverer afkom når de kommer i vejen:ph34r:.. Og så give en update:lol:..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Prøv faderen, bedsteforældrene eller Røde Kors genbrugsbutik :-) 

PS Jeg har ikke børn (så vidt jeg ved) så er totalt uerfaren på området. Men har en kajakven som konstant har børnebørn på besøg, 4 piger. Og når de ikke er der er han i Østrig og passe det andet hold :-) 

Har ikke fået roet kajak med ham i laaaang tid :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Ellers så kan i jo passende lige debatterer hvor man bedst afleverer afkom når de kommer i vejen:ph34r:.. Og så give en update:lol:..

Brændevin!

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Klokken 20 er der stadig én hel time før mit afkom mener deres sengetid er eksisterende:rolleyes::lol:.. Måske kigger jeg ind i løbet af aftenen.. Ellers så kan i jo passende lige debatterer hvor man bedst afleverer afkom når de kommer i vejen:ph34r:.. Og så give en update:lol:..

Skoleskibet DK :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

moden libertiner skrev, for 1 time siden:

Jeg har ikke børn (så vidt jeg ved) så er totalt uerfaren på området.

Men det har jeg !!!

Der har været børn i mit liv - børn, børnebørn - fra jeg var 18 og på løbende bånd lige siden.
Og da det yngste barnebarn er 3 bliver der ved med at være det mange år endnu .. 
Så jo, jeg har efaring på dét område ... 

Min datter sidder konstant i orkanens øje, og jeg har den glæde at hun bruger mig meget som støtte, også moralsk og til snak ... 
Hendes mor er måske ikke s-å egnet ... 

Det er også min familiesituation der præger mine tanker omkring familiestruktur og forhold.
Fordelen ved de mere løse familiestrukturer og mere åbne netværk er blevet meget tydelige for mig igennem årene ... 
Men man skal kunne manøvrere i dem.
Trække på de mennesker der er omkring familien hér og nu, og samtidig ikke forvente mere af dem end de kan klare, og ikke forvente de altid er tæt på ... 
Min datter er en sand mester i dén disciplin ... 
Nå, det er en meget lang historie ... ;)


 


 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Måske kigger jeg ind i løbet af aftenen.. Ellers så kan i jo passende lige debatterer hvor man bedst afleverer afkom når de kommer i vejen:ph34r:.. Og så give en update:lol:..

Kik ind, jeg er sikker på at der er gode bud :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hr. Skovfugl
Pianistinden skrev, for 3 timer siden:

Skoleskibet DK :lol:

Kan varmt anbefales B)

6671280C-55C2-473C-B4AB-B95D9DD0C1CB.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi hacker Frække Tanjas adventskalender.
I aften vil vi projicere vores seksuelle energier til @Frække Tanja, så vores lodder bliver tiltrukket af hendes fingre, når hun skal trække de kommende vindere i adventskalenderen.

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

VM i fodbold? Ej da, i skurvognen spiller vi VM i lommebillard... eller er det lommefilosofi?

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grim julesweater-dag i skurvognen. 

Deltag i ugens chat iført din grimmeste julesweater. Her må du nemlig gerne være hæslig da vi alligevel ikke kan se hinanden.

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jul og jeg holder fri, også fra skurvognen. Det skal dog ikke forhindre andre i at mødes i aften fra klokken 20:00 - eller på hvilket som helst andet tidspunkt.

Jeg er tilbage med tirsdags-adviseringer efter nytår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 4 timer siden:

Det er jul og jeg holder fri, også fra skurvognen. Det skal dog ikke forhindre andre i at mødes i aften fra klokken 20:00 - eller på hvilket som helst andet tidspunkt.

Jeg er tilbage med tirsdags-adviseringer efter nytår.

Jamen når nu @AB455 ikke kommer i aften, må jeg jo snakke om mad igen, selv om jeg fik forbud sidst.

Kan jo se her på EG at @Gabbana har store problemer med vaniljekranse, det må vi da kunne hjælpe med, selv om jeg er igang med klejne dej.

Det er vel også et bedre emne end @Lake forslag:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 1 time siden:

Jamen når nu @AB455 ikke kommer i aften, må jeg jo snakke om mad igen, selv om jeg fik forbud sidst.

Kan jo se her på EG at @Gabbana har store problemer med vaniljekranse, det må vi da kunne hjælpe med, selv om jeg er igang med klejne dej.

Det er vel også et bedre emne end @Lake forslag:D 

Tænk lidt over det!   Nu er billedtrådene jo forsvundet, så mon ikke vi trænger til lidt nøgenhed?

 

Det kan sagtens lade sig gøre, da jeg har ophavsretten til min egen krop.

 

Redigeret af Lake

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Holder fri fra Skuret i aften, skal bytte bil på det tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi plejer vores tømmermænd og deler hvor mange nytårsfortsæt der allerede er blevet brudt i skurvognen i aften.

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Praleaften i Skurvognen for alle der har fået sex i år.

Vi satser på stort fremmøde af GP'ere ^_^

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Luksusdansk i Skurvognen i aften. Det er luksus da de fleste skriver nogenlunde forståeligt dansk.

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg

God chat i aften. Jeg savner jer lidt. 
Jeg skal passe (møg)unger som bor tættere på Tyskland end på Frederiksberg, og jeg tænker ikke det er smart at chatte fra mobilen imens jeg kører bil, ej heller selvom det er ude hvor kragerne vender. 
Jeg må ha' mig sådan en Tesla-dyt som kan køre helt af sig selv så jeg kan chatte med jer fra mobilen. Men det når jeg vist ikke at få arrangeret før kl. 20 i aften ;) 

Gramsekrammer til Skurvogns-folket. 
Kærligst, Eva <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skiftedag i skurvognen.

Er du stresset? Frustreret? Ked af det? Eller bare så glad at du ikke kan være i det?

Så er vi flere i skurvognen der er klar til at vende dit humør på hovedet - bare sig hvad du har brug for. Vi kan både skuffe, forarge og glæde hinanden i ugens chat.

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Træn dine evner indenfor multitasking i Skurvognen i aften.

Samtidig med at du chatter i Skurvognen kan du fx se tv, være på Tinder, kigge på annoncer og/eller onanere. Hver sød ikke at sende bevis for dine evner.

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du nysgerrig på hvad Evas fredagsbar er, så mød op i chatten i dag og spørg nogen af dem der har deltaget tidligere.

Så er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...