Hop til indhold
Rejsenetværk

Læs hvornår vi mødes i chatten

Recommended Posts

SweetKisses skrev, for 14 minutter siden:

Der blev også spurgt til hvorfor du ikke var der… der var bred enighed om, at du havde… vigtigere… ting at lave… :rolleyes:

Det var vidst guldfisken, der overtog hukommelsen igår :lol:
 

Jeg logger på klokken 20 idag og håber nogle er frisk på en lille “revanche-chat” :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 7 minutter siden:

Det var vidst guldfisken, der overtog hukommelsen igår :lol:
 

Jeg logger på klokken 20 idag og håber nogle er frisk på en lille “revanche-chat” :wub:

Uh, jeg ser om jeg er vågen! <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 2 minutter siden:

Uh, jeg ser om jeg er vågen! <3 

Vågen? Du kan sove når du bliver gammel du! :P:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 4 minutter siden:

Kommer jeg på, tør jeg ikke lov at stavningen er helt på toppen - igår gik det helt galt :ph34r:

Endnu en grund til at du er nødt til at komme på ;) Vi skal jo have noget at grine af:D:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.
 

Jeg tror jeg kigger ind omkring 22 tiden ish hvis i andre stadig er vågne til den tid :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 er det igen tirsdag og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

 

Jeg kigger, som det passer med arbejdet og håber at se en masse, specielt jer som kommer til fredagsbar næste fredag. Jeg må vidst også hellere snart få booket hotel :lol:
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er på chatten og kigger engang i mellem om nogle kommer på. I aften har jeg endelig god tid til chat, så håber at se jer :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 er det sørme tirsdag igen (SIDSTE tirsdagschat inden den omtalte fredagsbar;))   og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Jeg har stadig tøjkrise, så i anledningen af tirsdagens chat vil der komme en ælle-bælle-afstemning…. Jeg har lidt småtravlt hvis jeg skal nå og få bestilt :wub: Men sådan en skotskternet nederdel i størrelse stor røv er åbenbart svær at opstøve, så vi må ud i alternativer :lol:(håber vi)  Ses i aften venner <3 

Redigeret af SiaUngQ

Del dette indlæg


Link til indlæg

 er det sørme tirsdag igen (SURPRICE:P)   og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Jeg glemte endnu engang at det var tirsdag og prøver derfor at indkalde til chat på torsdag kl 20 :lol:(håber vi)  Ses venner <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, den 13.6.2023 at 20:25:

 

 er det sørme tirsdag igen (SURPRICE:P)   og du kan mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften (tirsdag) fra klokken 20:00 er der lidt bedre chance for at andre deltager samtidig med dig.

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på.

Jeg glemte endnu engang at det var tirsdag og prøver derfor at indkalde til chat på torsdag kl 20 :lol:(håber vi)  Ses venner <3 

:D Woohooo dobbelt op på skurvogns chat denne uge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, den 13.6.2023 at 20:25:

Jeg glemte endnu engang at det var tirsdag og prøver derfor at indkalde til chat på torsdag kl 20 :lol:(håber vi)  Ses venner <3 

Jamen så kommer jeg da bare på i aften :wub::biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, Lige nu:

Jamen så kommer jeg da bare på i aften :wub::biggrin:

Jamen jeg glemte det faktisk slet ikke i tirsdags - jeg ventede bare på du havde tid, til at lege med os :D:lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 er det sørme T……orsdag  og i anledning af min hukommelse holdte sommerferie i tirsdags, kan du mødes til chat i skurvognen fra klokken otte i aften.

Skurvognen er som vanligt, altid tilgængelig, men i aften….. jaja, resten af teksten passede ikke, så jeg slettede den :D

http://us21.chatzy.com/54080057501908#0

Der er ingen registreringskrav, det er bare at klikke på linket, vælge dit yndlings chat-navn (og eventuelt farve - ja det kan man nemlig også) og så er du på <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 4 minutter siden:

... og hvis der ikke er nogen der vil lege med.. så leger jeg bare selv.. :rolleyes:

Jeg er da altid åben for at lege :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 5 minutter siden:

... og hvis der ikke er nogen der vil lege med.. så leger jeg bare selv.. :rolleyes:

Øhh… jeg troede vi sku lege :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 16 minutter siden:

Øhh… jeg troede vi sku lege :rolleyes:

Helt ærligt. Hvordan har i forestillet jer at vi skulle kunne koncentrere os om vores arbejde med jeres dialog kørende :shock:

Ikke nok med at jeg ikke kunne deltage i den sidste fredagsbar, med en løssluppen @SiaUngQ og en tilsyneladende ganske fræk @SweetKisses, foruden et betragteligt forparti ved @Kæmpe bryster og nu igen i debatter her på EG og chat i aften :wub:

Jeg får slet ikke lavet noget!!!

Jeg vil forsøge om ikke jeg kan presse lidt tid ind i aften og så i øvrigt kæmpe med den umulige opgave at fjerne alt om det i løbet af dagen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 10 minutter siden:

@AB455 du kan da bare slå notifikationer fra, så slipper du for forstyrelser når vi hygge-skriver lidt :rolleyes:

@SiaUngQ vil altid lege med dig ;)

Husk nu på @AB455  er en ældre herre, så ikke sikkert han kan finde knappen - men tilgengæld tænker jeg han kan finde andre knapper :P:lol:

Redigeret af SiaUngQ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et stk. underforstået afvisning fra @SweetKisses...

SweetKisses skrev, for 37 minutter siden:

 

@SiaUngQ vil altid lege med dig ;)

Og det hårde stempel fra @SiaUngQ...

SiaUngQ skrev, for 29 minutter siden:

Husk nu på @AB455  er en ældre herre...

Hvor i søde begge to. Nu kan jeg arbejde igen :D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, 1 time siden:

Et stk. underforstået afvisning fra @SweetKisses...

Og det hårde stempel fra @SiaUngQ...

Hvor i søde begge to. Nu kan jeg arbejde igen :D:D:D

Nu skal i være søde ved @AB455, så vidt jeg husker, så er en udnævnt til reserve admin i skurvognen :-o

Endvidere har han god smag, med hensyn til Whiskey og kvinder :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...