Hop til indhold
Guest Lady C

Musik

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren
Lady C skrev, for 8 timer siden:

Dette musik stykke af Mozart kan stadig give mig kuldegysninger :) 

Ja det er et meget smukt stykke musik, tak for den Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Reader

Måske ikke et musikalsk mesterværk, men fordelen hvor var hun hot og sexet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, den 19.2.2019 at 15:05:

og så lidt opera. Og hvis nogle stejler når de hører ordet opera så gør jer selv en lille tjeneste og lyt til den her arie fra mozarts " tryllefløjten". 

 

Jeg er mest til at nattens dronnings arie skal synges af Diana Damrau. Og hvor er hun dog en vidunderlig kvinde.

https://www.youtube.com/watch?v=pZcaf9GfyWs

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 12 timer siden:

 

Hva pokker det er jo Hans Zimmer, nok en af de største når det kommer til filmmusik.  For et par år siden kørte jeg faktisk helt til Hamburg for at høre en koncert med hans kendteste filmnumre.   

Jeg ved sgu ikke hvorfor, men jeg får altid gåsehud når jeg hører Now We Are Free 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Reader skrev, den 16.4.2019 at 10:17:

Måske ikke et musikalsk mesterværk, men fordelen hvor var hun hot og sexet.

 

Er vild med energien i det nummer og den der særlige britiske 80'er atmosfære

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var en del med Frank Zappa for noget tid siden, men dog ikke den her:

https://www.youtube.com/watch?v=_CjbqKANoDE

Den er måske tabu her på forummet.

Og hvordan med den her fra AC/DC:

https://www.youtube.com/watch?v=vL6EL2vwgHQ

Er der iøvrigt ikke en der kan tage mig i hånden og lære mig hvordan man indlejrer youtube videoer her på forummet. Det er som om det ikke virker som andre steder. Jeg har prøvet at prøve mig frem, google svaret, og bruge den smule øverste etage jeg er udstyret med, men uden held.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man taler om "jklassikere", kommer man heller ikke uden om Emmerson, Lake and Palmers "Pictures at an  Exhibition" fra 71. Den er fantastisk. Jeg synes, at deres version overgår Mussorgskys klassiske original, og Greg Lakes flotte stemme underbygger værket på flotteste vis.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 12 minutter siden:

Når man taler om "jklassikere" kommer man heller ikke uden om Emmerson, Lake and Palmers "Pictures at an  Exhibition" fra 71. Den er fantastisk. Jeg synes, at deres version overgår Mussorgskys klassiske original, og Greg Lakes flotte stemme underbygger værket på flotteste vis.

 

Ja ELP er verdensklasse...har været til flere koncerter med dem rundt om i verden..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Fra de mere modne år og dengang swing og swingpjatter havde en anden betydning, ja også swingklubber havde vi i de brølende tider

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fraodense skrev, den 15.4.2019 at 12:43:

Her et par tvillinger der kan deres “Beatles”

 

 

En af Beatles bedste fra det fantastiske album "Rubber Soul"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 12 minutter siden:

På dansk siges bare " Jodle"  ligesom i Jodle Birge 

Venligst Hunter

Tak. Kender ikke Jodle Birge. Men kan rekommandere den film. Anede f.eks. ikke at sorte jodlede i USA i 1920'erne. Elsker musikdokumentarer hvor jeg kan lære noget nyt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret pjattet med den nyeste sangerinde i Nightwish, Floor Jansen. Jeg synes hun er bedre end Anette Olzen som hun afløste, og også på linie med den oprindelige, Tarja Turunen (synes jeg). Her en live optagelse fra Tampere i 2015. Bemærk fangirl med tilbedende blik omkring 1:25.

Jaa, jeg fandt vist ud af at indlejre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 3 timer siden:

Jeg er ret pjattet med den nyeste sangerinde i Nightwish, Floor Jansen. Jeg synes hun er bedre end Anette Olzen som hun afløste, og også på linie med den oprindelige, Tarja Turunen (synes jeg).

 

Floor er "as good as it gets" når nu det var nødvendigt at slutte en æra og sige farvel til super-divaen Tarja. Men floor er ikke Tarja, døm selv:

Enig omkring Anette Olzon; hun ejer nærmest ikke en tone i livet uden hjælp fra elektronik. Live albummet med hende i front er pinefuldt at lytte til, kan desværre godt forstå de fyrede hende midt under en turne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Lady C jeg synes at denne tråd her er rigtig fin og vil lige bidrage med et par dejlige numre (igen :) ),,,

 

 

WOW hun er dygtig Lis Sørensen,,,,hvilken indlevelse hvilket stjernefrø

Det var i en tid langt før MTV ,internet og div manipulerende videoer ,,,hun gir det lige på live og råt.....

Godt spottet af Sebastian han var vist godt ude for sin tid allerede dengang.:)

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...