Hop til indhold
Guest Lady C

Musik

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne

Jeg hygger totalt med Simon & Garfunkel i disse dage. Lige for tiden går jeg og nynner denne lille melankoli 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone
Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden:

Jeg hygger totalt med Simon & Garfunkel i disse dage. Lige for tiden går jeg og nynner denne lille melankoli 

Også et totalt lækkert stykke musik! 
Tror du vil kunne nyde dette mesterstykke. 

 

Redigeret af Like a Stone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Like a Stone skrev, for 21 timer siden:

Også et totalt lækkert stykke musik! 
Tror du vil kunne nyde dette mesterstykke. 

 

Cohens tekster er uomtvisteligt enestående.

Tak for anbefalingen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone
Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden:

Cohens tekster er uomtvisteligt enestående.

Tak for anbefalingen. 

Selv tak! Bliver nødt til at dele denne sang af Cohen også. Den er mere dyster, og skrevet og indspillet kort for hans død. Og hvor er det bare imponerende lyrik. Håber at jeg selv har samme tilgang til døden (og Gud) når dagen kommer. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone

Da jeg valgte mit profilnavn kom jeg efterfølgende til at tænke på, at de kunne lede tankerne hen på en mandlig legemsdel. Det var dog utilsigtet. Navnet var en hyldest til en af de absolut største rock-vokaler og til denne sang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige set denne tråd på en anden af mine store laster - musik, der er så meget godt kan nævne i flæng Neil Young, Pink Floyd men lige nu er det Keith Jarret Køln concert kan desværre ikke lægge link ind. Næste er Leonard Cochen med Jennifer Warens fantastisk duo og super tekster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah

Den her sang er en rimelig populær sang på tik tok challenges, og den minder mig om hvor single jeg er :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chris Cornell
Kajakfisker skrev, den 27.1.2022 at 09:44:

Har lige set denne tråd på en anden af mine store laster - musik, der er så meget godt kan nævne i flæng Neil Young, Pink Floyd men lige nu er det Keith Jarret Køln concert kan desværre ikke lægge link ind. Næste er Leonard Cochen med Jennifer Warens fantastisk duo og super tekster. 

Musik, sex og fiskeri - så er den hjemme. 
Er med på L. Cohen og Pink Floyed. Keith Jarret Køln kender jeg ikke - men må da give det en chance.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Altså det bedste ved André Rieu er alle hans storbarmede musiker kvinder :-) Desværre er der sjældent closeup billeder af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Havde en gang en bekendt der beskrev hvordan det var at elske til Beethovens 5. symfoni 1. sats :-)

Det er aldrig lykkedes mig at prøve det men lyt til musikken og forestil jer det . Bum bum bum buum osv.

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...