Hop til indhold
Guest Lady C

Musik

Recommended Posts

Og så til noget helt andet...En af de første musikvideoer indspillet i Danmark med Bille August bag kameraet. Særligt bandets sexede påklædning og frisurer vil nok gøre lykke blandt de lyserøde herinde :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 ... vil osse lige smide dén her på før tråden lukker og slukker ... 
Skulle der være andre end mig der er til guitarrock i den velklingende afdeling, så er Public Service Broadcasting i dén grad guf for både øjne og ører med det her nummer ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Midtvestagurken skrev, den ‎02‎-‎04‎-‎2019 at 23:34:

Dronningen af teenageværelset...

 

Gad godt have hendes outfit :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Jeg tror at jeg levede i 50-60'erne i mit tidligere liv- elsker soul og rocknroll - det var ret udtryksfuldt:) 

Elsker også lidt mere svævende musik som Antoni and the Johnsons f.eks:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 12 minutter siden:

Jeg tror at jeg levede i 50-60'erne i mit tidligere liv- elsker soul og rocknroll - det var ret udtryksfuldt:) 

Elsker også lidt mere svævende musik som Antoni and the Johnsons f.eks:)

I dit tidligere liv? i 50'erne og 60'erne? Sig mig, sidder du med ranglen og modermælkebøvser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

I dit tidligere liv? i 50'erne og 60'erne? Sig mig, sidder du med ranglen og modermælkebøvser?

vauw..  ja, er jo ikke pensionist.. :)

 

her er en evigt ung og altid aktuel fyr ;

 

 

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 4 minutter siden:

vauw..  ja, er jo ikke pensionist.. :)

Nej, men du kan roligt glæde dig :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Nej, men du kan roligt glæde dig :!:

Jeg oplevede det måske lidt gennem min vovse. Der er noget charmerende over den ro, der er :) og også en anden glæde over tilværelsen. Helt sikkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ðe her to tøzer sksl jeg over og høre på smukfest, den fedeste sydstats sound blues rock..

 

 

håber de også til næste pr kommer til Roskilde..

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Alkoholikeren ... seje tøser!!! - Elsker dén type ... 
Og se, så er det det bli'r sjovt .. 
Sku' lige kigge lidt på 'Related Videos' til din video og faldt over den hér ...
G-o-d-t nok en BBW der i dén grad jorder knægtene når det kommer til 'spade' ... 
Dyrk lige dén dame!!!!  

 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er tilbage kun fordi der er nogen som har sagt til mig at niveauet herinde ikke bliver bedre med mindre man bidrager med indhold... (Hej Bananas... bliver dog ikke så synlig som jeg var før)
Så lidt fra mig af... "Doing things that you know are wrong but you do them anyway because you're getting something out of it" - tror jeg er flere her som kan forholde sig til det.

 

 

Redigeret af MC5tooge2

Del dette indlæg


Link til indlæg


Og nu hvor Lady C elsker skriv - ikke lige Pulps bedste sang - men nogle af de bedste tekster fra Jarvis Cockers blyant, så I får den med alligevel.
"We were living in a big block of flats with a central courtyard.  All the bedroom windows opened onto this court,  And sometimes in the middle of the night, In that building it sounded like a mass orgy.  I may have only been eleven,  But no-one had to tell me what all that moaning and yelling was about.  I'd lie there mesmerised, listening to the first couple.  Invariably, they'd wake up other couples, And like some kind of chain reaction,  Within minutes the whole building was fucking. I mean, have you ever heard other people fucking, and really enjoying it? It's a marvellous sound.  Not like in the movies, but when it's real.  It's such a happy, exciting sound."


"All the things we saw:  Everyone on Park Hill came in unison at 4.13 AM,  And the whole block fell down.  The tobacconist caught fire, and everyone in the street died of lung cancer."

 

Redigeret af MC5tooge2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...