Hop til indhold
Guest Lady C

Musik

Recommended Posts

Guest Delphi

Så meget god musik, og for få timer i døgnet til at lytte til det :roll:

Én af de bedre oplevelser jeg har haft med musik, stammer fra for rigtig mange år siden, hvor jeg til et kirkebryllup hørte organisten , som postludium, spille J.S. Bach’s Toccata og Fuga i d-mol. Jeg sad med myrepatter over hele kroppen, og lyttede andægtigt i samfulde 9 minutter... 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Er vild med musiktråde ...
Men min musiksmag er noget besynderlig ... 
Et par eksempler ... 

 

 

 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Midtvestagurken skrev, for 47 minutter siden:

Tak til @Nemtøs for at gøre opmærksom på LP. Havde aldrig hørt om hende før.

LP får mig til at tænke på

 

Lp  er  en  mand  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 58 minutter siden:

Lp  er  en  mand  

Er du sikker? Wikipedia skriver 

Laura Pergolizzi (born March 18)is an American singer and songwriter who performs under the stage name LP. She has released five albums and one LP. 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/LP_(singer)

Redigeret af Midtvestagurken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Overraskende 

Jeg har hørt den sang hele week-enden. Så endnu engang TAK for at gøre opmærksom på den. Ja og i starten troede jeg osse det var en mand men slog LP op og fandt så - overraskende nok - ud af at det var en kvinde. Hun kunne jo være begge dele faktisk. Hun har skrevet sange til mange af de " store kunstnere " også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er morsomt at se hvor forskellig musiksmag folk har:

Dette er et fantastisk nummer og sjældent man hører fransk musik. Så er ZAZ i øvrigt også ret charmerende :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

The day before you came...

En af verdens bedste vokaler Agnetha Fältskog (ABBA) - i et af de bedste numre som gruppen lavede - alt imens de var ved at gå hver til sit...

Videoen er ikke den originale, men spillet heri mellem mand og kvinde er pivfræk og pikant på en helt særlig måde - modellen er hollandske Anouska Wink. :)

God fornøjelse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

og så lidt opera. Og hvis nogle stejler når de hører ordet opera så gør jer selv en lille tjeneste og lyt til den her arie fra mozarts " tryllefløjten". 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheSilentOne

i'm a softie. in every way.

 

Redigeret af TheSilentOne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

@Kuk-kuk: ei så tror jeg nok jeg foretrækker den oprindelige udgave af " Africa " :wacko:

@TheSilentOne:  Ok den udgave af careless whisper har jeg aldrig hørt. Den udgave her er der ikke så meget softie over ;)

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

og her et vemodigt gensyn med vores allesammen Kim Larsen. Han har om nogen samlet folket og givet os god musik :) 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden grammophonen grundet ombygning i huset i efteråret måtte pakkes ned, blev denne LP rå lyttet et par dage . . . :P 

Trods måske 30 års slid - Er det stadig et af mine bedste køb . . . :P - Cd'en lyder ikke nær så godt som LP'en . . . ;) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kuk-kuk skrev, for 4 timer siden:

Argh, kunne ikke modstå at poste den her:

 

Fantastisk nummer. Tak for det :)Jamen så kan jeg heller ikke modstå at dele denne her, som efter min opfattelse er bedre end originalversionen 

 

Redigeret af Midtvestagurken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.
pallehansen skrev, den 19/2/2019 at 10:30:

Det er morsomt at se hvor forskellig musiksmag folk har:

Dette er et fantastisk nummer og sjældent man hører fransk musik. Så er ZAZ i øvrigt også ret charmerende :-) 

Zaz laver skøn musik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...