Hop til indhold
Guest Lady C

Musik

Recommended Posts

Guest Lady C

Musik skaber stemning. Musik leger med vores følelser. Gennem musik kan vi få forløsning, ro og balance. Eller energi og puls. Eller eftertænksomhed og fordybelse. I musik kan man finde hinanden - som mennesker. Musik kan skabe samhørighed. 

Lige for tiden hører jeg meget denne kunstner :

https://www.youtube.com/watch?v=EV4Rmb_IIhk

Det er en kunstner jeg lige har opdaget og som så mange andre gange er opdagelsen gjort ved at blive inspireret af andre og deres musiksmag.

Så derfor

Hvad lytter du til ? Måske kan vi inspirere hinanden :)  

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Lady C skrev, for 14 minutter siden:

åh ja " shallow" er skøn. Hører den også meget. Har dog endnu ikke set filmen men regner med at gå i bio i aften og se den faktisk :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Lady C

Når der skal fordybes. Elsker jeg Enigmas musik. Det giver god sjælefred. Det, her er bare en, af de mange numre.

 

 

Og ja så, har jeg noget med dette fantastiske nummer. 

 

God søndag derude.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

åh - og så fik man lige kuldegysninger ned af ryggen :)  Kan mærke det bliver en god søndag med masser af musik :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

Yann Tiersens musik er virkelig fantastisk. Disse sange er fra goodbye Lenin og Amélie. Selvom om de er non-verbale, så siger de meget.

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

@SutteålenTak :) Kendte godt Amelie sangen. Den er blevet spillet flittigt på klaver herhjemme. Den er skøn :) Den første kendte jeg ikke . Sublimt fingerspil på klaver. Klaver er et fantastisk instrument :) 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

@Nemtøs: Har lige lyttet til "Lost on you ". Kæft den er fed. Den kendte jeg ikke. Speciel type og speciel stemme. Og god melodi. Den skal jeg adde til min playlist . Tak <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lady C skrev, for 14 minutter siden:

@Nemtøs: Har lige lyttet til "Lost on you ". Kæft den er fed. Den kendte jeg ikke. Speciel type og speciel stemme. Og god melodi. Den skal jeg adde til min playlist . Tak <3

Lige  netop   - den  er  fed og  skiller  sig  ud  fra  mængden  på  den  gode  måde.

Jeg  er  glad  for  at  kunne  bidrage til at  udvide  din  playlist.

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er man i fredagssteming, så kan jeg anbefale tenor-sangeren, der kæmper mod impotens og trætte patter. Dario Von Slutty.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Lige  netop   - den  er  fed og  slikker  sig  ud  fra  mængden  på  den  gode  måde.

Jeg  er  glad  for  at  kunne  bidrage til at  udvide  din  playlist.

he he - jeg er igang med at høre den for 3. gang nu :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lady C skrev, for 4 minutter siden:

he he - jeg er igang med at høre den for 3. gang nu :) 

Der  er  så  meget  god  musik  til <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Wauu @Nemtøs LP har da en fantastisk stemme, lige så intens som en af mine absolutte farvoritter, Amy Winehouse der desværre gik væk i al for ung alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Oldtimer skrev, for 2 minutter siden:

WHAT, troede jeg kendte stort set alt med the Doors! Denne kendte jeg ikke!!!

Fedt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...