Hop til indhold
Guest Lady C

Musik

Recommended Posts

Og til jer som husker Bowie, Sarandon og Deneuve i "The Hunger", lige en lille hyldest fra et band som gæster Train til sensommer.

Og når vi er ved emnet....  med lidt gæsteoptræden fra den skønne Shirley Manson.

 

Redigeret af MC5tooge2

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, den 22.4.2019 at 23:12:

Floor er "as good as it gets" når nu det var nødvendigt at slutte en æra og sige farvel til super-divaen Tarja. Men floor er ikke Tarja, døm selv:

 

 

Hvis man udelukkende bedømmer det sangtekniske vil jeg give dig ret - Tarja er trods alt klassisk uddannet. For Floors vedkommende er det dog helhedsintrykket jeg falder for. Hun er virkelig til stede live, hvor Tarja kunne være lidt reserveret. Og så er Floor en fantastisk smuk kvinde med så meget "power".

Her er i øvrigt en duet med Tarja og en anden af mine guilty pleasures, Sharon den Adel fra Within Temptation:

 

Redigeret af Lauersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 10 timer siden:

Hvis man udelukkende bedømmer det sangtekniske vil jeg give dig ret - Tarja er trods alt klassisk uddannet. For Floors vedkommende er det dog helhedsintrykket jeg falder for. Hun er virkelig til stede live, hvor Tarja kunne være lidt reserveret. Og så er Floor en fantastisk smuk kvinde med så meget "power".

Her er i øvrigt en duet med Tarja og en anden af mine guilty pleasures, Sharon den Adel fra Within Temptation:

Ja, den video er mega fed!

Har desværre ikke oplevet Tarja live, men fra de klip jeg har set virker stilen ganske rigtigt lidt mere kølig... Floor har jeg set; hun er meget ekspressiv, og der er både læder og bar hud :) Viser lidt af stilen her:

 

 

Redigeret af slip

Del dette indlæg


Link til indlæg
fraodense skrev, den 15.4.2019 at 12:43:

Her et par tvillinger der kan deres “Beatles”

 

 

Jeg skal give dig tvillinger

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal vi ikke lige have lidt håndværkersex med Joan Jett

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elsker teksten til denne.

Minder mig altid om at få det meste ud af livet her og nu.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Placebo er eet af mine yndlingsbands.
Forsangeren er noget af det mest androgyne vi har set siden Boy George ..
Var længe i tvil om om det var en mand eller en kvinde i "Taste of Men" ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Lauersen skrev, den 22/4/2019 at 19:54:

Jeg er ret pjattet med den nyeste sangerinde i Nightwish, Floor Jansen. Jeg synes hun er bedre end Anette Olzen som hun afløste, og også på linie med den oprindelige, Tarja Turunen (synes jeg). Her en live optagelse fra Tampere i 2015. Bemærk fangirl med tilbedende blik omkring 1:25.

Jaa, jeg fandt vist ud af at indlejre.

Jeg synes også at Floor Jansen er en rigtig god og powerfuld sangerinde. Hun har en rigtig flot, men samtidig meget stærk vokal. 

Tarja havde noget mystik over sig, som jeg godt kunne lide, men Floor synger bedre og stærkere live synes jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense

Jackson Browne har lavet rigtig mange gode ørehængere. Her en enkelt smagsprøve.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, den 28/4/2019 at 22:19:

Jeg skal give dig tvillinger

 

Metallica’s “One” er vel en af de bedste stykker musik der er skrevet. Deres egen musikvideo til sangen er nu også i en helt klasse for sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
Lauersen skrev, den 28/4/2019 at 22:19:

Jeg skal give dig tvillinger

 

@Lauersen godt nok er de ikke tvillinger, men de er brødre og laver selv deres musik 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

og så elsker jeg denne her tøs` musik. Og den her musikvideo er virkelig sjov. Og underfundig. Og tragikomisk. Se den og find en grimasse der kan passe :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
sneræven skrev, den 21.4.2019 at 22:11:

Tak for Ladytron og Transition Vamp ... 
Mer' tøserock ... 

 

Love it :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Reader
Lady C skrev, for 6 timer siden:

Der er noget hjertegribende over den tekst.

 

Enig. Hun er Miley Cyrus' gudmor som har lavet den i en lidt opdateret udgave.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Reader

Og så lige lidt Garbage os super frække Shirley Manson.

 

Redigeret af Reader

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 13 timer siden:

Der er noget hjertegribende over den tekst.

 

Min favorit fra hende må næsten være hendes indspilning af den traditionelle "Silver Dagger" (der også har været indspillet af Joan Baez og en del andre):

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, 1 time siden:

Tarja, Floor, Sharon... vi skal også huske outsideren Amy Lee fra US:

 

Det skal vi bestemt. Kunne vi ikke også lige snige Manuela Kraller med ind:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...