Hop til indhold
Guest Lady C

Musik

Recommended Posts

Guest Lady C

Jeg  synes den her er SÅ fed . Det er svært at sidde stille.: 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 31 minutter siden:

Ved godt hvad der kommer ud af mine højtalere,,selvom titlen siger noget lidt andet,,,;),,ved omkvædet fik hun...,ja fik hun...

Bare en glad sang  som man blir i godt humør af,,,

 

Ja, det virker være en af dit livs virkeligt store oplevelser. Hvor mange tråde har du postet den i nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Bananas skrev, for 7 minutter siden:

Ja, det virker være en af dit livs virkeligt store oplevelser. Hvor mange tråde har du postet den i nu?

Han poster trods alt fra det samme nick:)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

Ved godt hvad der kommer ud af mine højtalere,,selvom titlen siger noget lidt andet,,,;),,ved omkvædet fik hun...,ja fik hun...

Bare en glad sang  som man blir i godt humør af,,,

 

Den slags musik blir sat på repeat når jeg ankommer i helvede, blandet op med Volbeat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 timer siden:

Ja, det virker være en af dit livs virkeligt store oplevelser. Hvor mange tråde har du postet den i nu?

Ja det er da meget sjovt,, og KUN 3 og det her er vel den rette,,, 

Dog kan den jo næsten bruges i alle anm. Hvor der indgår Sex,, men jeg skal da nok behærske mig, 

Kan godt se at det virker forstyrrende for nogle folk, så jeg må jo lige tage mig sammen og kun poste en gang et sted,,, sorry :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg hører alt fra klassisk til dødsmetal, men mit absolutte favoritband er klart Tool. Deres musik indeholder utroligt mange facetter og lag, og så er de utroligt dygtige musikere. Jeg tager dem for 3. gang på Copenhell til sommer, og jeg glæder mig som et lille barn:

 

 

Slipknot er også højt på listen her. Absolut mest energiske band jeg nogensinde har oplevet:

 

 

Til mere rolige stunder står den gerne på klassisk, Johnny Cash, Tanita Tikaram eller lignende:

 

 

 

Og når skal jeg have smeltet hjernen, så vender jeg mig gerne til mine støjende venner:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

.. det hér kan man da vist kalde for noget af en kærlighedserklæring .. 
Formidable Death Cab for Cutie ..

 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

kan i huske hende her ?  Og hun har så evig ret.

Natasja - hvil i fred og tak for dine budskaber :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...