Hop til indhold
JenniferRomantica

Når man kunne gemme sig i et meget lille hul...

Recommended Posts

Vi kender vel alle godt de der tilfælde hvor vi bare dummer os.. Jeg synes altid at mine liiige er ekstra dumme som amerikaneren jeg snakkede kinesisk til som måtte sig "ohhh sorry i'm from America" men to vil gå ind i min bog som nogle af de pinligste.. Her kommer de to værste i vilkårlig rækkefølge:

 

Min kollega og jeg havde lejet motel værelser på et kendt jysk motel.. Vi havde værelser ved siden af hinanden så vi stod i hendes dør og snakkede inden vi hver især skulle modtage en gæst.. En mand kommer gående på stien og kigger sådan lidt søgende på mig og da jeg har ansigt på min annonce tænker jeg "han har nok genkendt mig" og jeg udbryder "har du en aftale med mig eller Dina".. Den stakkels forfjamskede mand sagde "Nej jeg har ingen aftaler imens han fortsætter hen til nabodøren for at låse sig ind på sit værelse.. Hans slut kommentar var "men jeg vil da gerne have en" hvortil jeg svarede (bare hvis han nu var på nogen måder i tvivl om hvad jeg lavede der) "argh desværre så jeg fuldt booket":lol:..

Endnu engang er settingen et kendt jysk motel og den her unge mand kommer og besøger mig og sådan helt ærligt så da han kommer ind tænker jeg "ham har jeg mødt før" men et eller andet ved hans udstråling fik mig til at tænke "njargh måske ikke" så jeg nævner ikke noget.. Da vi er færdige med det sjove spørger jeg ham om han har langt hjem hvortil han svarer "Ja en smule fordi jeg bor i Århus".. Jeg siger "Ej så skulle du da have besøgt mig da jeg var i Hadsten for 2 uger siden hvortil han svarer "Det gjorde jeg også".. Arghmen jeg skammede mig.. Og alle forsøg på at redde den med "ja jeg tænkte det nok da jeg så dig" osv havde jo bare virket mærkelige og utroværdige uanset:ph34r::lol:..

Hvad for nogle sjove, skøre og pinlige historier har i.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blærer mig altid med at jeg kan huske alle de piger jeg har naldet med. Det er også korrekt, men smuttere er der jo. 

For mange år siden besøgte jeg en kendt thaipige i Århus C. Det var skønt og hun var et naturtalent til at læse mig. Efter en svedig time, et bad og vand, kysser vi farvel og jeg siger. Dig vil jeg sørme gerne møde igen. Hvad er dit navn. Samme som for 14 dage siden siger smuklingen så. Jeg fik mumlet noget om ny frisure osv, men altså thaipiger har langt sort hår som hænger ned ad ryggen :???: 

Vi var nu sammen mange, mange gange efterfølgende så sur var hun ikke, men hold op jeg var flov, som jeg prøvede at reparere med en stor buket næste gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Hvad er dit navn. Samme som for 14 dage siden siger smuklingen så.

He det er et svar som er top. :D

Hun virker bare skøn ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 25 minutter siden:

Jeg blærer mig altid med at jeg kan huske alle de piger jeg har naldet med. Det er også korrekt, men smuttere er der jo. 

For mange år siden besøgte jeg en kendt thaipige i Århus C. Det var skønt og hun var et naturtalent til at læse mig. Efter en svedig time, et bad og vand, kysser vi farvel og jeg siger. Dig vil jeg sørme gerne møde igen. Hvad er dit navn. Samme som for 14 dage siden siger smuklingen så. Jeg fik mumlet noget om ny frisure osv, men altså thaipiger har langt sort hår som hænger ned ad ryggen :???: 

Vi var nu sammen mange, mange gange efterfølgende så sur var hun ikke, men hold op jeg var flov, som jeg prøvede at reparere med en stor buket næste gang. 

Jeg er normalt hammer god til at huske folk.. Det er dog som regel pga noget vi har snakket om og lige den her unge gut siger bare ikke særlig meget men alligevel virkede han bekendt.. Min tanke var så bare lidt at hvis man havde mødt mig før så virkede man mere vant i situationen med mig end han lige slog mig til at gøre.. Måske de nye omgivelser gjorde han lidt ekstra genert:ph34r:.. Det var i hvertfald pinligt og jeg havde faktisk lyst til at skrive en lang undskyldende sms bagefter men det ville også være at bryde diskretionen føler jeg:unsure:.. 

I stedet for blomster komplimenterede jeg hans ædlere dele.. Det virker bedre på jer mænder:P:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

I stedet for blomster komplimenterede jeg hans ædlere dele.. Det virker bedre på jer mænder

Sender dig lidt basismateriale for komplimenter pr PB :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet engang at sidde ved en kammerats bryllup, med en som jeg havde været sammen med for en del år siden dengang.

vi sider ved 6 mands runde borde, og vi præsenter os for hinanden allesammen, for at bryde tavs heden.

så siger denne ene Q som sider ved bordet at det var længe siden sidst vi sås,

jeg spørge hende hvor har vi da set hinanden før, så siger hun Gud hjælpende om jeg ikke har et modersmærke et bestemt sted på kroppen( vil ikke nævne det herinde) jo siger så det er rigtigt nok, jo vi har knaldet for mange

årsiden siger hun så hele bordet kan høre, må indrømme der blev jeg flov der skal ellers meget til ha ha.

Når da hvem er du sammen med spørger jeg hende om, jo det ham over ved et andet bord( vi kalder ham  bo), når siger så ham har jeg været til GB sammen med engang, så ham kender jeg godt skriger jeg så af grin.

 

når så verden er lidt lille 

 

fraekmand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For en del år siden arbejdede jeg i yderkanten af en lille by langt oppe i Thy. En ung fyr i 20’erne henvendte sig fordi hans bil var gået i stykker lige uden for byen. Hans telefon var løbet tør og spurgte om han måtte låne min hvilket han selvfølgelig gerne måtte. Ham fortalte  at han ville blive hentet en time senere hvorfor jeg tilbød ham en kop kaffe. Pga en anden kunde hørte jeg ikke samtalen yderligere  men ca 1 time efter ankom en mand i 60’erne. 
 

Da de er på vej ud i bilen siger jeg til den unge mand at det var da godt hans far kunne komme og hente ham; det var så ikke hans far, det var hans kæreste. Det var så pinligt jeg ikke sagde mere men blot lod som om jeg intet havde sagt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hobrofyr skrev, Lige nu:

For en del år siden arbejdede jeg i yderkanten af en lille by langt oppe i Thy. En ung fyr i 20’erne henvendte sig fordi hans bil var gået i stykker lige uden for byen. Hans telefon var løbet tør og spurgte om han måtte låne min hvilket han selvfølgelig gerne måtte. Ham fortalte  at han ville blive hentet en time senere hvorfor jeg tilbød ham en kop kaffe. Pga en anden kunde hørte jeg ikke samtalen yderligere  men ca 1 time efter ankom en mand i 60’erne. 
 

Da de er på vej ud i bilen siger jeg til den unge mand at det var da godt hans far kunne komme og hente ham; det var så ikke hans far, det var hans kæreste. Det var så pinligt jeg ikke sagde mere men blot lod som om jeg intet havde sagt..

Jeg spurgte engang min kusine hvad det var for en mave hun der kom med (vidste de prøvede at få en baby) hvor til hendes svar var "jeg er bare tyk".. Der kunne jeg også dø:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det her nu ikke om mig, men min kusine, hun er ikke special dum, men engang imellem når man spørge hende om noget, så kan der komme guld klumper, men historien her er fælles.

Da mig og min kusine var børn, vi havde fødselsdag med 3 dages mellemrum, så vores familie holdt den altid sammenlagt, endtil jeg var omkring 15.

Vi sidder og hygger os ude i kolonihaven til vores fødselsdag, da min fætter spørge hvor gammel min kusine ville blive, fyrer hun den af og siger 7, går der ca 20 sec og hun retter til 9, man vi grinte

hun har altid været sådan, at hun lige pludselig fyrer en af fra venstre benet

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg spurgte engang min kusine hvad det var for en mave hun der kom med (vidste de prøvede at få en baby) hvor til hendes svar var "jeg er bare tyk".. Der kunne jeg også dø:lol:.. 

Mødte for en del år siden en gammel klassekammerat, som jeg godt havde hørt var gravid - så jeg spurgte selvfølgelig hvornår det skulle være, hvortil hun svarer: Jeg fødte for 3 måneder siden..... ups

Del dette indlæg


Link til indlæg
tja66 skrev, for 6 minutter siden:

Mødte for en del år siden en gammel klassekammerat, som jeg godt havde hørt var gravid - så jeg spurgte selvfølgelig hvornår det skulle være, hvortil hun svarer: Jeg fødte for 3 måneder siden..... ups

De der graviditetshistorier er grunden til jeg aldrig kommenterer på kvinders maver, med mindre de selv fortæller de venter sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nightshadow skrev, 1 time siden:

det her nu ikke om mig, men min kusine, hun er ikke special dum, men engang imellem når man spørge hende om noget, så kan der komme guld klumper, men historien her er fælles.

Da mig og min kusine var børn, vi havde fødselsdag med 3 dages mellemrum, så vores familie holdt den altid sammenlagt, endtil jeg var omkring 15.

Vi sidder og hygger os ude i kolonihaven til vores fødselsdag, da min fætter spørge hvor gammel min kusine ville blive, fyrer hun den af og siger 7, går der ca 20 sec og hun retter til 9, man vi grinte

hun har altid været sådan, at hun lige pludselig fyrer en af fra venstre benet

Det sker altså stadig for mig:lol:.. 

F.eks er jeg lige flyttet i nyt rækkehus og har i den ombæring smidt ALT ud og købt helt nyt for første gang i mit liv (mit hjem har aldrig haft den store betydning for mig fordi mit hjem er mine børn og de har jo altid været der) og sad så i sofaen og tænkte "det var sku da også på tide du faktisk fik gjort det her.. Nu du snart i 30'erne".. Jeg er altså 31:lol:.. Der kan sagtens forsvinde sådan et par år.. Gjorde det samme med min mindstes alder her den anden dag.. Han har det med at komme med historier ala "jeg kender bare en og han har 5000 biler" hvilket nogle finder charmerende (hans mor) og andre begynder at blive nervøs for hans videre udvikling i lystløgnens verden.. Jeg forsvarer det så overfor barnets far ved at sige "Aaaargh skal vi nu lige blive enige om at der er forskel på løgn og på historier når man er 4 år gammel".. Barnet er 7:lol:.. Hvilket han jo godt ved som barnets far.. Nu mener han ikke længere han har det fra fremmede:ph34r::lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

her en sidste fra mig af, fra min fødselsdag sidste år.

 nu har min far aldrig været god til det med aldre med hans børn, han har fået fem med 3 forskellige.

men han ringer mig op på dagen og ønske mig tillykke med de 28, hvor i baggrunden kan jeg hører hans kone og hun siger, det er nu 34 han bliver x).

jeg er blevet prænseteret i alle aldre, når jeg har besøgt ham i Jylland, til hans naboer og venner der, alt from 22-42 år lol

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter en skilsmisse besøgte jeg lejligheden på borupsalle ! De havde også dør spion! 

Telefondamen kom ind og sagde at hun måtte afvise mig ! Da jeg var i familie med pigen :):wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er én gang hvor jeg ville ønske at jorden havde opslugt mig og jeg bare kunne forsvinde.

Jeg var på vej hjem fra noget arbejdsrelateret og pludselig kom lysten over mig, jeg tjekker hvad der er af muligheder på min vej hjem, sørme nok om ikke der var en latina som havde nogle ganske udmærkede billeder på annoncen og hun var i lige linje mellem mig og min destination, jeg skriver og får hurtigt svar retur samt en nøjagtig adresse, alt var godt.

Jeg ankommer og får parkeret og begiver mig hen til døren, her må jeg indrømme at hjertet sidder helt oppe i halsen og jeg var godt gammeldags nervøs, for damen på billederne var altså rigtig lækker.

Jeg giver dørklokken et godt tryk og venter...der går nok 10 sekunder uden noget sker, jeg skal til at trykke anden gang, men da min hånd er på vej op til knappen for anden gang kan jeg til min skræk se at der er to dørklokker... på den nederste står der “trans” og den øverste “woman” det havde jeg fuldstændigt overset da jeg kom hen til døren.

Mens jeg står og overvejer om jeg skal flygte fra stedet fordi jeg frygter at jeg har trykket på den forkerte knap, kan jeg høre aktivitet på den anden side, døren går op og alle stereotyperne om (mandlige) transvestitter springer mig i møde, en forholdsvis høj mandsperson i dametøj, paryk og kraftig sminke står i døråbningen.

Fuck fuck fuck, nu er gode råd dyre når jeg lige at tænke da han (nok kan aflæse kropssprog) spørger med en TYK spansk accent “you want trrrrannie?”. Jeg får fremstammet NO og bliver vist hen til damens værelse med ham lige i hælene, jeg bliver overdraget og resten er historie.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mest pinlige ever, sådan indenfor den her verden... 

Jeg har engang prøvet at få akut racermave midt i en ridetur på en gæst efter at have spist flødesovs. Ikke sådan, hvor man maler væggen - tror kun en dråbe slap ud, og jeg greb den med ballerne... Men lugten - oh lugten! Og jeg var så ung, genert og nem at gøre flov, oh skræk! :shock:

...hvor.....er.....hullet....?...mig....dø....nu! 

Sådan havde jeg det i hvert fald :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Engang jeg ventede på min mad på en grillbar, der stod den kvindelige ansatte og snakkede med en veninde omkring en mand som vist var vild med hende eller noget, men han var vist meget spinkel så han var ikke lige noget for hende... et af flere argumenter var at hendes bryster var lige så store som hans hoved. Jeg måtte lige kigge op fra min telefon og vurdere om det nu kunne passe. Ca. 1 sekund efter så kunne jeg se, at hun havde opdaget mig :D så mig hurtigt tilbage til min telefon :rolleyes:

 

Besøger jeg et nyt sted så kigger jeg altid på Street view, så jeg lige ved hvordan der ser ud, så jeg kan genkende det, når jeg ankommer til stedet / området. Denne gang gjorde jeg det så åbenbart ikke, hvilket resulterede i at jeg parkerede til højre hvor der var P-pladser, og så antog jeg åbenbart at det var på den side af vejen at adressen lå. Jeg fandt endelig husnummeret ( der var flere bolig blokke ), og ringede på døren... det var så en gammel mand som boede der :D men han kunne da vise mig vej... Jeg kom over på den anden side og havde pigen i røret, og hun sagde at hun stod i døren, det kunne jeg nu ikke lige se... jeg var så gået til det forkerte rækkehus :D men jeg nåede da frem, bare lidt forsinket.

 

Engang havde jeg besøgt en pige nogle gange, og jeg synes da selv at jeg så måtte være en "fast gæst". En dag var jeg ankommet til byen lidt for tidligt og ringede for at høre om jeg måske måtte komme tidligere, i stedet for at vente i bilen... hun tog så ikke telefonen, så jeg ankom til den aftalte tid. Kort efter besøget og på vej hjemad modtog jeg en sms om, at nu kunne jeg prøve at ringe igen. Måtte så lige svare tilbage, at jeg jo lige havde været der :D selvom det var på skrift, så lød hun lidt flov :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Mest pinlige ever, sådan indenfor den her verden... 

Jeg har engang prøvet at få akut racermave midt i en ridetur på en gæst efter at have spist flødesovs. Ikke sådan, hvor man maler væggen - tror kun en dråbe slap ud, og jeg greb den med ballerne... Men lugten - oh lugten! Og jeg var så ung, genert og nem at gøre flov, oh skræk! :shock:

...hvor.....er.....hullet....?...mig....dø....nu! 

Sådan havde jeg det i hvert fald :D 

Jeg prøvede en lidt anden version med min mindstes far.. Syntes selv jeg havde signaleret at den indgang ikke var klar men åbenbart ikke tydeligt nok:ph34r:.. Fuuuuck hvor jeg skammede mig imens jeg løb ud af værelset og råbte "jeg prøvede at vise det":lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody

Uh dem har jeg en del af.

Men den sjoveste er  på et tidspunkt hvor jeg havde en "date".

Vi lå og kyssede i sengen. Jeg rejste mig og lagde mine briller på bordet. 

Og jeg kunne ikke rigtig se noget efter de var taget af.

Nå men jeg kravlede op i sengen og begyndte at føle mig frem til hans pik. Og udbrød wow du er da godt nok stor og stiv hva.

Begyndte at sutte, og pludselig hørte jeg ham et stykke væk fra mig hviske hmm jeg er altså herover:lol:

Jeg aner ikke hvad jeg sad og suttede på, måske en sengestolpe:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet om denne hændelse før her på siden men den tåler nok gentagelse. Jeg var på besøg hos en pige med aftale om at der skulle ske en masse analt. Efter at vi havde været i gang med det et stykke tid ville jeg slikke hendes røv efter den havde åbnet sig. Det er noget jeg har en "ting" for, og elsker når jeg virkelig kan bore min tunge dybt ind. Jeg er bestemt ikke bange for de ting der normalvis kommer ud den vej, men i det her tilfælde fandt min tungespids noget andet, nemlig "tutten" fra et kondom. Jeg kiggede ned, og så at det jeg selv havde haft på hele tiden var intakt... Jeg valgte ikke at sige noget, da det næsten kun kunne blive vildt pinligt uanset hvad. Rigtigt sød og dejlig pige i øvrigt.

Melody skrev, for 15 minutter siden:

Jeg aner ikke hvad jeg sad og suttede på, måske en sengestolpe:lol:

Havde han lige taget sin benprotese af?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var under en Thailandstur inde på en eksklusiv gogo bar.  Et stort sted hvor der var flere steder hvor der var piger der dansede.   Massevis af "tjenere".   Var også en lækker ung kvinde som adskilte sig fra de andre "tjenere".  Hun var i noget ala jakkesæt, og tydeligt hun var mere end de andre.   

Havde været en lorte aften, så lidt trøst at lige hende her, ville gøre så meget for at jeg følte mig velkommen og opvartede mig.  Stod ud for mig hvor jeg sad, og sørgede for de andre tjenere hurtigt betjente mig med drikkelse hvis jeg havde behov.   Havde læst om der var fordele at gøre sig gode venner med en mama (ejer af en gogobar)  Og det var tydeligt at hende her var noget mere end de andre ansatte, men dog nok for ung til at hun kunne være det gætter jeg på.   Men gætter på hun så var  i familie med ejeren.  Tænkte dog det ville være sjov hvis man kunne få hende med i kanen.             Når man er i Thailand hvor der er tusindvis af villige GP´ere, så bliver man hurtigt meget kræsen.  Og sådan en der adskiller sig som en lidt forfinet overklasse pige tændte mig.

Der var god stemning mellem hende og mig, med small talk og stor respekt fra hendes side.  Hun opfattede mig åbenbart som en meget vigtig person i forhold til de øvrige kunder der var derinde.      Efter at have siddet der inde  ca 1 times tid, så tager jeg mig til lommen for at se efter min pengepung.  En dårlig vane jeg ikke kan lade være med når jeg er på ferie. Lige i Thailand så ufatteligt sjældent nogle oplever lommetyve.  Chancen for det gætter jeg på er 100 gange større på Strøget i København.  Og har aldrig mere end ca 10-15.000 bath med mig pr aften.   Et beløb man kan få ca det samme for i Thailand  som man kan i danske kroner i Danmark. Men omregnet i dansk valuta "kun" er ca 2-3000 kroner.    Så jo ikke en herregård hvis man skulle være så uheldig at tabe dem, eller være så ekstrem uheldig at finde en lomme tyv i Thailand.

Men havde som sagt været en lorte aften.   Og gik i panik.   Rodede panisk rundt i lommerne, og der hvor jeg havde siddet.   Stadig ikke finde den.   Så rejste mig op, og råbte ud i lokalet at der var en der havde stjålet mine penge.  Nu er der jo høj musik sådan et sted, men kom tjenere og vagter løbende, og hende den lækre pige stod med store opspilede øjne og iagttog sceneriet fra min side.       

Jeg så så ud af øjenkrogen at .............................................. jeg havde pengepungen i min højre hånd.   

 

Nu var gode råd dyre :unsure:. Forsøgte at holde facaden, afregne hurtigt, (gør man altid til sidst i Thailand) og gav en del ekstra drikkepenge. Fyrede en eller anden latterlig  kommentar til hende den lækre,  med at det havde været hyggeligt.  Dog uden øjenkontakt ;)  Det havde jeg ikke modet til der.  Og skyndte mig ud.    Fra jeg opdagede pengepungen i min hånd,  til jeg var på vej ud, gik der næppe mere end 10 sekunder :) 

 :D  Fuck hvor var det pinligt.  Tænkte her skulle jeg sørge for aldrig nogensinde at komme tilbage.   Men gør man næppe, for er jo tusindvis af barer og de har hver især tusindvis af nye gæster hvert eneste aften.  Så chancen for de husker mig er nok lille.  De oplever sgu nok sære situationer og sære mennesker indimellem :D

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anden eller faktisk to pinlige situationer.

På mit arbejde er der mange kvinder. Og ikke fordi jeg vil have fordomme :) men er tit en masse magtkampe og intriger.   Jeg gider normalt ikke deltage i alt det, men havnet i sådan en situation at de alle åbenbart har kæmpe tillid til mig, og betro alt muligt til mig.  Og sgu svært at komme ud af.   Føler mig tit som en ala Paradis Hotel, hvor man spiller dobbeltspil, og bare snakker hver især efter munden afhængigt af hvem man snakker med.   Og ved godt det er forkert :rolleyes:   Men ved også det er dejligt nemt.  Og har trods alt beholdt mit drømmejob netop ved at bruge den taktik.

Vi har sådan en fælles gruppe på messinger.   En aften på job så stod jeg og snakkede med en fra arbejde. Og var en masse bagsnak om en anden.    Opdager så til min rædsel at min mobil har ringet op til gruppen, i sådan et gruppe opkald.   Og til endnu større rædsel ser jeg et par fjæs deltage i den !.   Den person blandt der har blevet snakket dårligt om  :shock:

Nu havde mobilen ligget i min lomme, så ved ikke hvor meget de andre har hørt.   Men alene uvisheden næsten værre.

Og for fanden.  Hvor stor chance er der lige for at ens mobil automatisk ringer op, når man har den liggende i sin lomme ?          1 til 100.000 ?   Og at den lige ringer op til den gruppe mens der tales negativt om en af dem ?  Og at den person åbenbart lige er i nærheden, og tager opkaldet.   Altså syntes det det er ekstremt uheldigt.

 

For at det så ikke skal være løgn, sker noget næsten tilsvarende mindre end 1 uge senere.     Her er det hjemme.   Ligne vågnet efter en lur og der altid lidt mere muggen og reager instinkter før hjerne :)   Og så så en besked i gruppen med en der nu 1 time før hun skulle møde på vagt pludselig fandt på en undskyldning og melde sig syg. Nu kender i ikke forhistorien, men 99 procent sikker på det var pjæk.   Og så endda med så kort varsel, så en af os andre måtte haste og tage hendes vagt.   Og der udbrød jeg så lige et eller andet lignende : Arg den fucking nar pjækker med garanti.    Osv i den dur.

Og ser så at der igen er et gruppe opkald fra min mobil :-o  Og gæt hvem man kan se deltager i gruppe samtale, og har hørt det hele ?  

 

Hmm hvad har jeg så lært af det ?   At altid snakke pænt om andre mennesker ?    Naeeej  :lol:   Nok mere lært at dobbelt tjekke mobil i sådanne situationer.    Lidt ligesom jeg stadig vil tillade mig at gå på wc hvis jeg føler behov for det under en lang samtale med en eller anden person.   Og så bare sørge for de ikke høre det plasker eller at der bliver taget wc papir :D

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...