Alkymi 3 Skrevet 9. April, 2021 Godmorgen:) Er der nogen herinde som allerede har fået penge udbetalt fra skat? Eller kommer det først op af dagen? :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alkymi 3 Skrevet 9. April, 2021 kad skrev, Lige nu: Har fået dem udbetalt Heldige asen Ved du om de kommer løbende op af dagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 9. April, 2021 Skulle gerne være komme i nat el ved a ik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. April, 2021 Har været tidlig på den med ekstra angivelse af indtægt som selvstændig. De sølle 400 kr jeg får tilbage i skat, vækker ikke voldsom glæde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alkymi 3 Skrevet 9. April, 2021 Nemtøs skrev, Lige nu: Har været tidlig på den med ekstra angivelse af indtægt som selvstændig. De sølle 400 kr jeg får tilbage i skat, vækker ikke voldsom glæde. Ja det var ikke meget. Jeg skal nu også kun have et lille beløb tilbage men de er ikke gået ind endnu. øv for den . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1678 Skrevet 9. April, 2021 De er kommet her. Kørslen plejer at blive kørt i løbet af natten, så tror ikke det sker løbende over dagen, med mindre der har været problemer med bankernes it. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. April, 2021 Alkymi skrev, for 20 minutter siden: Ja det var ikke meget. Jeg skal nu også kun have et lille beløb tilbage men de er ikke gået ind endnu. øv for den . . Men klart bedre end restskat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alkymi 3 Skrevet 9. April, 2021 Elprebsi skrev, Lige nu: De er kommet her. Kørslen plejer at blive kørt i løbet af natten, så tror ikke det sker løbende over dagen, med mindre der har været problemer med bankernes it. Damn! Så kommer der sikkert ikke noget ud i år :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1678 Skrevet 9. April, 2021 Alkymi skrev, for 10 minutter siden: Damn! Så kommer der sikkert ikke noget ud i år :/ Har du ikke været inde og tjekke på skat.dk om du skulle have noget tilbage? Der burde ikke være kø længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alkymi 3 Skrevet 9. April, 2021 Elprebsi skrev, Lige nu: Har du ikke været inde og tjekke på skat.dk om du skulle have noget tilbage? Der burde ikke være kø længere jo, der står også at jeg skal have udbetalt et beløb, men der er ikke kommet noget. Der står jo også altid at de kan blive tilbageholdt, så måske de bare kommer senere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9589 Skrevet 9. April, 2021 Jeg skulle desværre betale lidt. Kunne have været på et par rigtigt gode besøg for beløbet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 9. April, 2021 Hvis du skylder det offentlige penge - licens, p-afgift, børnepenge mm så kan de finde på at modregne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 9. April, 2021 Alkymi skrev, for 45 minutter siden: jo, der står også at jeg skal have udbetalt et beløb, men der er ikke kommet noget. Der står jo også altid at de kan blive tilbageholdt, så måske de bare kommer senere Har du ubetalt gæld til det offentlige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 9. April, 2021 Nemtøs skrev, 1 time siden: Har været tidlig på den med ekstra angivelse af indtægt som selvstændig. De sølle 400 kr jeg får tilbage i skat, vækker ikke voldsom glæde. Kære Nemtøs - - du siger sølle 400kr - - - den kan jeg slå med flere længder ?!?!? - - - jeg skal have ynkelige 17 kr tilbage fra SKAT Det svarer vist til 5 smøger - - eller 6stk 100mg Sildenafil. Det sidste kan mænd vist bedre forstå som sammenligning Mange hilsner Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1678 Skrevet 9. April, 2021 Alkymi skrev, 1 time siden: jo, der står også at jeg skal have udbetalt et beløb, men der er ikke kommet noget. Der står jo også altid at de kan blive tilbageholdt, så måske de bare kommer senere Tror ikke det står ved alle, men kun ved dem hvor de af den ene eller grund skal undersøge om der er forhold der påvirker udbetalingen. Det er sikkert derfor de er forsinkede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 9. April, 2021 Nemtøs skrev, for 6 timer siden: Har været tidlig på den med ekstra angivelse af indtægt som selvstændig. De sølle 400 kr jeg får tilbage i skat, vækker ikke voldsom glæde. Men dog glæde, eller hvad.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. April, 2021 Den flittige skrev, Lige nu: Men dog glæde, eller hvad.? Altid bedre at få end at skulle betale. Så jo jeg er glad for at jeg ikke fik et skattesmæk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4388 Skrevet 9. April, 2021 Nemtøs skrev, 1 time siden: jeg er glad for at jeg ikke fik et skattesmæk Gerne smæk, bare det ikke er skattesmæk, right? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. April, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 53 minutter siden: Gerne smæk, bare det ikke er skattesmæk, right? Ja tak, røde varme baller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 9. April, 2021 Nemtøs skrev, for 9 timer siden: Har været tidlig på den med ekstra angivelse af indtægt som selvstændig. De sølle 400 kr jeg får tilbage i skat, vækker ikke voldsom glæde. Så glæd dig til dem, der har fået en ordentlig slat kommer og spenderer dem hos dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. April, 2021 warmgun skrev, for 1 minut siden: Så glæd dig til dem, der har fået en ordentlig slat kommer og spenderer dem hos dig. Jeg har en særlig evne til at skræmme mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 9. April, 2021 Elprebsi skrev, for 7 timer siden: Tror ikke det står ved alle, men kun ved dem hvor de af den ene eller grund skal undersøge om der er forhold der påvirker udbetalingen. Det er sikkert derfor de er forsinkede. For dem, der er gift kan det også nogle gange blive modregnet, hvis din kone skal betale restskat... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Æ tømrer Skrevet 9. April, 2021 Jeg har brugt det som en "lille" opsparing... Det hjælper selvfølgelig osse at kørslen var nulstillet i år... Så nu er der råd til at besøge Ida i sommerhuset den 27. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 129 Skrevet 9. April, 2021 Nemtøs skrev, for 9 timer siden: Har været tidlig på den med ekstra angivelse af indtægt som selvstændig. De sølle 400 kr jeg får tilbage i skat, vækker ikke voldsom glæde. Argh.. Du kan da få en eller to dildoer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg