Hop til indhold
Tmd

Nyt hus?

Recommended Posts

Guest Vica Velvet
Tmd skrev, for 1 minut siden:

Det er Copenhagen saunaclub. Efter hvad jeg har ladet mig fortælle, skal det ikke sælges til en med samme formål som det ellers har været benyttet til :( En ære er slut, desværre. Jeg har haft mange hyggelige timer derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis ikke sælges til samme branche eller noget erhverv, så i hvertfald utrolig dårlig planløsning.    Forholdsvis mange kvm og masse små værelser.  Men køkken næsten på størrelse med det i en campingvogn :)   Og selv hvis man havde tænkt at slå vægge ned, så ikke muligt her at få feks et stor køkken alrum.

Og så prisen :)   Ja ved godt det altid drejer sig om beliggenhed.   Men man får virkelig ikke meget for pengene her.       

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Vica Velvet skrev, 1 time siden:

Det er Copenhagen saunaclub. Efter hvad jeg har ladet mig fortælle, skal det ikke sælges til en med samme formål som det ellers har været benyttet til :( En ære er slut, desværre. Jeg har haft mange hyggelige timer derude. 

overraskende pænt i forhold til andre bordeller...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Aalekistevej 230 i min barndom var det en bagerforretning jeg kom i når jeg besøgte min mormor siden en elektronik biks og så kom saunaclubben som jeg gæstede flittigt i primo 90 erne æraen er slut desværre og jeg håber et nyt sted åbner med samme koncept - Nyholms Alle i Rødovre måske :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 23 minutter siden:

Og så prisen :)   Ja ved godt det altid drejer sig om beliggenhed.   Men man får virkelig ikke meget for pengene her.   

Mon det kan tænkes, at det bliver så svært at sælge til prisen, at sælger vil foretrække en ny lejer, måske for et åremål?

Fremfor et nødvendigt nedslag i prisen.

Ombygninger for optimering, koster jo også køber, selv ved et eventuelt nedslag i prisen.

Adressen har en historik, og dermed også en fortsat egnethed til at drive erhverv som hidtil.

Mon ikke det er her værdien består for udlejning, fremfor salg?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vica Velvet skrev, for 3 timer siden:

Det er Copenhagen saunaclub. Efter hvad jeg har ladet mig fortælle, skal det ikke sælges til en med samme formål som det ellers har været benyttet til :( En ære er slut, desværre. Jeg har haft mange hyggelige timer derude. 

Hvis vægge kunne tale ...hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
Rejsenetværk skrev, for 45 minutter siden:

Inviterer du til housewarming med pigerne herinde fra også :rolleyes:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det kan du tro jeg gør, jeg betaler selvfølglig hele gildet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vica Velvet
BlackStockings skrev, for 3 timer siden:

Det kan du tro jeg gør, jeg betaler selvfølglig hele gildet :P

Jeg kommer med glæde :P har godt nok haft mange sjove timer derude.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vica Velvet
pdrhan skrev, for 6 timer siden:

Hvis vægge kunne tale ...hehe

Åh gud sikke nogle katastrofer der ville kommer frem.! hahah

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vica Velvet
Rejsenetværk skrev, for 7 timer siden:

Mon det kan tænkes, at det bliver så svært at sælge til prisen, at sælger vil foretrække en ny lejer, måske for et åremål?

Fremfor et nødvendigt nedslag i prisen.

Ombygninger for optimering, koster jo også køber, selv ved et eventuelt nedslag i prisen.

Adressen har en historik, og dermed også en fortsat egnethed til at drive erhverv som hidtil.

Mon ikke det er her værdien består for udlejning, fremfor salg?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg ved der ingen interesse er i udlejning, kun salg. 

Der blev renoveret for få år siden i tilbygningen, det blev faktisk rigtig godt, kontra hvad det var før. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den køber jeg, kan simpelthen ikke lade være når "
Der er lagt 5G internet ind i ejendommen" som ejendomsmægler Poul Erik Bech skriver i salgs opstillingen :biggrin:

Dog vil jeg lige påpege at der mangler trådløst fjernvarme! 

Og vandrete væge!

Samt afløb i loftet! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 1 time siden:

Der er lagt 5G internet ind i ejendommen" som ejendomsmægler Poul Erik Bech skriver i salgs opstillingen :biggrin:

Dog vil jeg lige påpege at der mangler trådløst fjernvarme! 

Og vandrete væge!

Det kan være 5G router, som leverer internet over WLAN eller LAN på ejendommen. En ok løsning hvis ikke man kan få fiber. Du må selv søge hvad en 5G router er. TDC har 5G dækning i området. 

Hint: Hvis man vil latterliggøre og nedgøre, så er det en rigtig god ide at vide hvad man taler om :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carabella
Bødlen skrev, den 25.3.2021 at 12:05:

Ja Aalekistevej 230 i min barndom var det en bagerforretning jeg kom i når jeg besøgte min mormor siden en elektronik biks og så kom saunaclubben som jeg gæstede flittigt i primo 90 erne æraen er slut desværre og jeg håber et nyt sted åbner med samme koncept - Nyholms Alle i Rødovre måske :)

Det bliver desværre ikke sauna klub koncept , men ud fra hvad jeg kan læse mig frem til (har aldrig arbejdet der selv), var sauna klubben kendt for at være et Rigtig skønt, lækkert sted og med lige så dejlige damer og det kommer vi til at leve op til i hvert fald :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, den 25.3.2021 at 23:02:

Det kan være 5G router, som leverer internet over WLAN eller LAN på ejendommen. En ok løsning hvis ikke man kan få fiber. Du må selv søge hvad en 5G router er. TDC har 5G dækning i området. 

Hint: Hvis man vil latterliggøre og nedgøre, så er det en rigtig god ide at vide hvad man taler om :)

 

Når nu man vil være Kloge Åge, så er det er god idé at læse det der stå 

lille_peter skrev, den 25.3.2021 at 21:14:

"Der er lagt 5G internet ind i ejendommen"

Kan vi to ikke hurtigt blive enige om at 5G netværket er  trådløst og derfor ikke lagt ind i ejendommen.

Hvis det derimod  var via en fiber, ADSL, PSTN, eller via kabel-tv kunne man tale om at det var lagt ind i ejendommen. 

FYI @slip så skal du nok stå tidligt op hvis du vil lære mig noget om WAN, LAN og WLAN forbindelser :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 9 timer siden:

Kan vi to ikke hurtigt blive enige om at 5G netværket er  trådløst og derfor ikke lagt ind i ejendommen

Joda! Så det er alene brugen af ordet indlagt du gør dig lystig over? 

Den fortalelse (forskrivelse?) gør sig altså ikke fortjent til sammenligning med hverken trådløs fjernvarme eller vandrette vægge ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...