Hop til indhold
Guest Nemtøs

Erfaringer med siden sexidetfri

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Foråret  er  stille  og  roligt  på  vej,  og  jeg  er  så  småt  begyndt  at  tænke  i andre  alternativer  til  frække  oplevelser. 

Siden  sexidetfri.dk  er  en  betalings side,  ikke  noget  som  tiltaler  mig  voldsomt  meget,  men  omvendt  ønsker  jeg  respons  fra  brugere/tidligere  brugere om  deres  brug af  denne  side? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Foråret  er  stille  og  roligt  på  vej,  og  jeg  er  så  småt  begyndt  at  tænke  i andre  alternativer  til  frække  oplevelser. 

Siden  sexidetfri.dk  er  en  betalings side,  ikke  noget  som  tiltaler  mig  voldsomt  meget,  men  omvendt  ønsker  jeg  respons  fra  brugere/tidligere  brugere om  deres  brug af  denne  side? 

Aldrig før hørt om den side.    Men findes så mange fuskersider :rolleyes:    Nu understrege jeg ikke kender den, andet end nu hvor jeg blev gjort opmærksom på den, og bare kiggede på forsiden.   Der står bla at  kun betalende medlemmer kan søge profiller, og skrive til hinanden.  Det får mig til at tænke; Hold mig meget langt væk ! :) 

At de tror at feks os kunder vil betale for at komme ind på en side, med ganske få udbyddere af GP sex, er jo en joke :)       Når der findes masser af gratis sider med kæmpe udbud af piger.

Findes desværre mange af sådanne sider.   Også nogle hvor der sidder personer, oftes mænd, der bliver betalt for at lade som om de er kvindelige profiler.  At du har fået henvendelse, er sikkert fordi de gerne ville have et par "rigtige" mennesker også.   Men at de så tror at du og ligesindede ville betale for det er jo grotesk LOL.

Jeg ville ALDRIG betale til sådanne sider !.    Når de så åbenlyst fusker, og taler ned til folk som jeg syntes de gør, ved at tro de er så dumme at de opretter betalende profiler, så også stor risiko for man bliver bundet op til et dyrt abonnement, som sikkert besværligt at opsige mv.   Ville aldrig turde give mine kort oplystninger til sådan en side.  End ikke min email :)      For så ville det sikkert vælte ind med beskeder fra falske profiler, der fortalte de boede i mit nabolag og desperat søgte sex.  Jeg skulle bare lige betale lidt der og der osv  :D 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
ZEUS skrev, for 6 minutter siden:

Aldrig før hørt om den side.    Men findes så mange fuskersider :rolleyes:    Nu understrege jeg ikke kender den, andet end nu hvor jeg blev gjort opmærksom på den, og bare kiggede på forsiden.   Der står bla at  kun betalende medlemmer kan søge profiller, og skrive til hinanden.  Det får mig til at tænke; Hold mig meget langt væk ! :) 

At de tror at feks os kunder vil betale for at komme ind på en side, med ganske få udbyddere af GP sex, er jo en joke :)       Når der findes masser af gratis sider med kæmpe udbud af piger.

Findes desværre mange af sådanne sider.   Også nogle hvor der sidder personer, oftes mænd, der bliver betalt for at lade som om de er kvindelige profiler.  At du har fået henvendelse, er sikkert fordi de gerne ville have et par "rigtige" mennesker også.   Men at de så tror at du og ligesindede ville betale for det er jo grotesk LOL.

Jeg ville ALDRIG betale til sådanne sider !.    Når de så åbenlyst fusker, og taler ned til folk som jeg syntes de gør, ved at tro de er så dumme at de opretter betalende profiler, så også stor risiko for man bliver bundet op til et dyrt abonnement, som sikkert besværligt at opsige mv.   Ville aldrig turde give mine kort oplystninger til sådan en side.  End ikke min email :)      For så ville det sikkert vælte ind med beskeder fra falske profiler, der fortalte de boede i mit nabolag og desperat søgte sex.  Jeg skulle bare lige betale lidt der og der osv  :D 

Tak  for  dine tanker,  jeg  tænkte  blot  at  når  der  skal  betales  i mindre  beløb. Kunne det så  tænkes  at  jeg  kunne  være  heldig  at  få  ideer  til  sexsteder  i  det  fri  og  måske  via  den  måde  møde  et  par  frække  mennesker. 

Men  omvendt  er  betalingen  også  det,  der  er  med  til  at  holde  mig  væk  fra  at  oprette  en  profil  derinde.  Jeg  trænger  blot  til  noget  nyt  og  godt. 

Ønsker  stadig  at  høre  lidt  erfaring  med  siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaddi

Det er et okay site men i forhold til at det er betaling syntes jeg ikke det er mega god. Siden dogging-fun.dk er gratis og er lige så godt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Foråret  er  stille  og  roligt  på  vej,  og  jeg  er  så  småt  begyndt  at  tænke  i andre  alternativer  til  frække  oplevelser. 

Siden  sexidetfri.dk  er  en  betalings side,  ikke  noget  som  tiltaler  mig  voldsomt  meget,  men  omvendt  ønsker  jeg  respons  fra  brugere/tidligere  brugere om  deres  brug af  denne  side? 

Jeg har tidligere været på den og jeg synes den fungerer ganske ok. Som jeg husker det er der en del, der deler erfaringer og så har de et kort, hvor der er forslag til steder. Ikke altid lige godt beskrevet, men giver en god ide om interessante steder og mit indtryk var at folk gerne deler ud af erfaringer omkring stederne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bolleman skrev, for 11 minutter siden:

Har haft profil på den side og synes ikke at det er pengene værd 

det kan jeg kun tilslutte mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Foråret  er  stille  og  roligt  på  vej,  og  jeg  er  så  småt  begyndt  at  tænke  i andre  alternativer  til  frække  oplevelser. 

Siden  sexidetfri.dk  er  en  betalings side,  ikke  noget  som  tiltaler  mig  voldsomt  meget,  men  omvendt  ønsker  jeg  respons  fra  brugere/tidligere  brugere om  deres  brug af  denne  side? 

Har brugt side lidt og haft et par gode oplevelser....meeeen der er langt i mellem dem. Der er rigtig ofte fake profiler og rigtig mange useriøse “ kiggere”  jeg syntes ikke helt den var pengene værd.

Som en side bemærkning, vil jeg siges at jeg også er på siden http://www.dogging-fun.dk der i min optik er væsentlig bedre og der har jeg haft rigtig mange gode og frække oplevelser. 

Redigeret af Boots

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaddi skrev, for 1 time siden:

Det er et okay site men i forhold til at det er betaling syntes jeg ikke det er mega god. Siden dogging-fun.dk er gratis og er lige så godt :)

Det er nok på tide de opdaterer deres registreringsproces når man vil oprette sig som ny bruger.

For at forhindre spamrobotter at oprette brugerprofiler skal man svare på en række spørgsmål for at oprette en profil.
Det ene spørgsmål er "Hvad er statsministerens fornavn ?"
Svarer man Mette får man besked på at man har svaret forkert.
Svarer man derimod Lars kan man få lov til at oprette en profil. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en interesse baseret site. Hvis man har en specifik interesse i naturisme og dogging, så kan den godt give værdi. Det gjorde den før i tiden.

Men den er som sagt ikke holdt Update.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mr. Bean skrev, for 52 minutter siden:

Det er nok på tide de opdaterer deres registreringsproces når man vil oprette sig som ny bruger.

For at forhindre spamrobotter at oprette brugerprofiler skal man svare på en række spørgsmål for at oprette en profil.
Det ene spørgsmål er "Hvad er statsministerens fornavn ?"
Svarer man Mette får man besked på at man har svaret forkert.
Svarer man derimod Lars kan man få lov til at oprette en profil. :)

Det  problem  stødte  jeg  også  ind  i  da jeg  forsøgte at  oprette en  profil 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige oprettet mig med en profil på dogging-fun.dk :)

Tak for linket, det vil jeg være lidt nysgerrig på...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, den 12.3.2021 at 17:45:

Det er nok på tide de opdaterer deres registreringsproces når man vil oprette sig som ny bruger.

For at forhindre spamrobotter at oprette brugerprofiler skal man svare på en række spørgsmål for at oprette en profil.
Det ene spørgsmål er "Hvad er statsministerens fornavn ?"
Svarer man Mette får man besked på at man har svaret forkert.
Svarer man derimod Lars kan man få lov til at oprette en profil. :)

Du har bare at indordne dig, selvom du ved det er forkert ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...