Hop til indhold

Sandwich/dp med veninde

Featured Replies

Skrevet

Søger en fyr omkr. 40-55 år der er med på at ordne min veninde... Hun er knap 30 år, mega fræk, lækre bryster og god røv - nærmere data fås ved kontakt... Hun er ihvertfald max tændt på at prøve at der er to fyre om hende - og gerne en sandwich med pik i røv og fisse samtidigt, hvilket hun ikke har prøvet før... Udover at du er 40-55 år, så er det et krav at du ikke har verdens største pik, men noget i omegnen af 14-16 cm og ikke for tyk (da hun er lidt ny mht. anal), vi laver en aftale telefonisk el., at du ikke er typen der ikke kommer på dagen, at du er renvasket - ja og at du opfører dig ordentligt.

Det vil foregå i Østjylland.

Pris ca. 1500

Skrevet
  • Author

Det bliver ca. 50 km længere nordpå, ikke denne weekend - men du er velkommen senere (tidspunkt endnu ikke fastlagt)

Skrevet
Capstano skrev, for 3 timer siden:

Søger en fyr omkr. 40-55 år der er med på at ordne min veninde... Hun er knap 30 år, mega fræk, lækre bryster og god røv - nærmere data fås ved kontakt... Hun er ihvertfald max tændt på at prøve at der er to fyre om hende - og gerne en sandwich med pik i røv og fisse samtidigt, hvilket hun ikke har prøvet før... Udover at du er 40-55 år, så er det et krav at du ikke har verdens største pik, men noget i omegnen af 14-16 cm og ikke for tyk (da hun er lidt ny mht. anal), vi laver en aftale telefonisk el., at du ikke er typen der ikke kommer på dagen, at du er renvasket - ja og at du opfører dig ordentligt.

Pris ca. 1500

Hejsa

jeg er frisk og er omkring Randers søndag/mandag og tirsdag aften 

så håber 

Skrevet

Lyder som noget for mig, men kommer an på tidspunktet jeg kan kun i dagtimerne i hverdagen

Skrevet
Capstano skrev, den 27.5.2021 at 19:24:

Pris ca. 1500

det var meget 1500 for ??

Skrevet
grå skrev, for 3 timer siden:

det var meget 1500 for ??

Det virker for mig som ok pris 

Skrevet

Fint med sådan en forespørgsel.   Men teoretisk så kunne du risikere at blive anklaget for rufferi.   

Tror dog/ved at politiet har andet at lave, end ville tage det her alvorligt.   Men blot en advarsel.    Loven er skruet sådan sammen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.