Capstano 88 Skrevet 27. Maj, 2021 Søger en fyr omkr. 40-55 år der er med på at ordne min veninde... Hun er knap 30 år, mega fræk, lækre bryster og god røv - nærmere data fås ved kontakt... Hun er ihvertfald max tændt på at prøve at der er to fyre om hende - og gerne en sandwich med pik i røv og fisse samtidigt, hvilket hun ikke har prøvet før... Udover at du er 40-55 år, så er det et krav at du ikke har verdens største pik, men noget i omegnen af 14-16 cm og ikke for tyk (da hun er lidt ny mht. anal), vi laver en aftale telefonisk el., at du ikke er typen der ikke kommer på dagen, at du er renvasket - ja og at du opfører dig ordentligt. Det vil foregå i Østjylland. Pris ca. 1500 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capstano 88 Skrevet 27. Maj, 2021 Samt frisk Corona test Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 683 Skrevet 27. Maj, 2021 hvad del at øst jylland?? Skal til Vejle i weekenden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capstano 88 Skrevet 27. Maj, 2021 Det bliver ca. 50 km længere nordpå, ikke denne weekend - men du er velkommen senere (tidspunkt endnu ikke fastlagt) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 27. Maj, 2021 Capstano skrev, for 3 timer siden: Søger en fyr omkr. 40-55 år der er med på at ordne min veninde... Hun er knap 30 år, mega fræk, lækre bryster og god røv - nærmere data fås ved kontakt... Hun er ihvertfald max tændt på at prøve at der er to fyre om hende - og gerne en sandwich med pik i røv og fisse samtidigt, hvilket hun ikke har prøvet før... Udover at du er 40-55 år, så er det et krav at du ikke har verdens største pik, men noget i omegnen af 14-16 cm og ikke for tyk (da hun er lidt ny mht. anal), vi laver en aftale telefonisk el., at du ikke er typen der ikke kommer på dagen, at du er renvasket - ja og at du opfører dig ordentligt. Det vil foregå i Østjylland. Pris ca. 1500 Hejsa jeg er frisk og er omkring Randers søndag/mandag og tirsdag aften så håber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsla 41 Skrevet 28. Maj, 2021 Lyder som noget for mig, men kommer an på tidspunktet jeg kan kun i dagtimerne i hverdagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 30. Maj, 2021 Capstano skrev, den 27.5.2021 at 19:24: Søger en fyr omkr. 40-55 år der er med på at ordne min veninde... Hun er knap 30 år, mega fræk, lækre bryster og god røv - nærmere data fås ved kontakt... Hun er ihvertfald max tændt på at prøve at der er to fyre om hende - og gerne en sandwich med pik i røv og fisse samtidigt, hvilket hun ikke har prøvet før... Udover at du er 40-55 år, så er det et krav at du ikke har verdens største pik, men noget i omegnen af 14-16 cm og ikke for tyk (da hun er lidt ny mht. anal), vi laver en aftale telefonisk el., at du ikke er typen der ikke kommer på dagen, at du er renvasket - ja og at du opfører dig ordentligt. Det vil foregå i Østjylland. Pris ca. 1500 det var meget 1500 for ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capstano 88 Skrevet 30. Maj, 2021 1500 for? - hvor mange er så imod ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 30. Maj, 2021 grå skrev, for 3 timer siden: det var meget 1500 for ?? Det virker for mig som ok pris 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 30. Maj, 2021 Fint med sådan en forespørgsel. Men teoretisk så kunne du risikere at blive anklaget for rufferi. Tror dog/ved at politiet har andet at lave, end ville tage det her alvorligt. Men blot en advarsel. Loven er skruet sådan sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg