Hop til indhold
Capstano

Sandwich/dp med veninde

Recommended Posts

Søger en fyr omkr. 40-55 år der er med på at ordne min veninde... Hun er knap 30 år, mega fræk, lækre bryster og god røv - nærmere data fås ved kontakt... Hun er ihvertfald max tændt på at prøve at der er to fyre om hende - og gerne en sandwich med pik i røv og fisse samtidigt, hvilket hun ikke har prøvet før... Udover at du er 40-55 år, så er det et krav at du ikke har verdens største pik, men noget i omegnen af 14-16 cm og ikke for tyk (da hun er lidt ny mht. anal), vi laver en aftale telefonisk el., at du ikke er typen der ikke kommer på dagen, at du er renvasket - ja og at du opfører dig ordentligt.

Det vil foregå i Østjylland.

Pris ca. 1500

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capstano skrev, for 3 timer siden:

Søger en fyr omkr. 40-55 år der er med på at ordne min veninde... Hun er knap 30 år, mega fræk, lækre bryster og god røv - nærmere data fås ved kontakt... Hun er ihvertfald max tændt på at prøve at der er to fyre om hende - og gerne en sandwich med pik i røv og fisse samtidigt, hvilket hun ikke har prøvet før... Udover at du er 40-55 år, så er det et krav at du ikke har verdens største pik, men noget i omegnen af 14-16 cm og ikke for tyk (da hun er lidt ny mht. anal), vi laver en aftale telefonisk el., at du ikke er typen der ikke kommer på dagen, at du er renvasket - ja og at du opfører dig ordentligt.

Det vil foregå i Østjylland.

Pris ca. 1500

Hejsa

jeg er frisk og er omkring Randers søndag/mandag og tirsdag aften 

så håber 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capstano skrev, den 27.5.2021 at 19:24:

Søger en fyr omkr. 40-55 år der er med på at ordne min veninde... Hun er knap 30 år, mega fræk, lækre bryster og god røv - nærmere data fås ved kontakt... Hun er ihvertfald max tændt på at prøve at der er to fyre om hende - og gerne en sandwich med pik i røv og fisse samtidigt, hvilket hun ikke har prøvet før... Udover at du er 40-55 år, så er det et krav at du ikke har verdens største pik, men noget i omegnen af 14-16 cm og ikke for tyk (da hun er lidt ny mht. anal), vi laver en aftale telefonisk el., at du ikke er typen der ikke kommer på dagen, at du er renvasket - ja og at du opfører dig ordentligt.

Det vil foregå i Østjylland.

Pris ca. 1500

det var meget 1500 for ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint med sådan en forespørgsel.   Men teoretisk så kunne du risikere at blive anklaget for rufferi.   

Tror dog/ved at politiet har andet at lave, end ville tage det her alvorligt.   Men blot en advarsel.    Loven er skruet sådan sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...