Hop til indhold

Recommended Posts

Var en smut tur i København igår.  Havde kigget diverse sider med gp annoncer igennem og udvalgt nogle som kunne være interessante.

Også kigget lidt i anmeldelser herinde.   Ved en tilfældighed så jeg under efterlysninger hvor en bruger spurgte om hende her var ægte https://annoncelight.dk/showad/282651
Troede ærligt talt ikke den var ægte,men da en anden bruger kunne bekræfte det og endda positiv så besluttede jeg mig for at gøre forsøget.


Hurtigt svar via SMS og tid aftalt.
Og må sige jeg blev positivt overrasket.   Som annonce antyder så en lækker babe.   Desuden super sød.

Og sexen ikke klage over.  Hun kan tænde alle.

Havde bare valgt 15 min men holdt ikke længe.  


Stedet er privat og også plus for mit vedkommende.  Lækker lille lejlighed og rent og pænt.  Mulighed for bad. Hun havde sådan noget duft røgelse og musik.   Så er man til længere varigt romantisk møde så oplagt sted.   Desuden fine p forhold.

Så helt klart anbefale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skilgannon skrev, for 18 minutter siden:

Hvordan gik du fat i hende? Det er hverken mail eller telefon nummer i annoncen, medmindre jeg er helt blind

Hun kan træffes i Brøndby Vester står der, så bare ud og stem dørklokker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skilgannon skrev, 1 time siden:

Hvordan gik du fat i hende? Det er hverken mail eller telefon nummer i annoncen, medmindre jeg er helt blind

Jeg har hørt at de fleste GPére der har haft 15 minutters hardcore sex med @ZEUS, lige skal have et par dage på divaen med en ispose på tis´konen for at komme til hægterne igen :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 2 timer siden:

Skal lige høre om de fantastiske STORE bryster er ægte eller silikone? :roll:

Tror de er silikone men isåfald gode. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 27 minutter siden:

Jeg har hørt at de fleste GPére der har haft 15 minutters hardcore sex med @ZEUS, lige skal have et par dage på divaen med en ispose på tis´konen for at komme til hægterne igen :) 

Ha skulle da bare mangle :D

Nej stille og roligt.   Og hvorfor trække tiden ud ? :)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skilgannon skrev, for 1 time siden:

Hvordan gik du fat i hende? Det er hverken mail eller telefon nummer i annoncen, medmindre jeg er helt blind

Der var nummer i annoncen da jeg skrev til hende igår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har igen måtte slette oplysninger, der gætter på en identitet. 

Det skal høre op!!!

Enkelte er udelukket fra tråden. Og hører måske nærmere fra os. 

Bryan Mills

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...