telaviv 27 Skrevet 3. Oktober, 2019 Jeg har flere gange oplevet, at når man skriver til en pige, så får man straks en besked med adressen, og bliver bedt om at skrive 10 min før ankomst. Disse piger har desværre skræmt mig lidt, da jeg er vant til at lave en aftale på forhånd gerne 1 time forinden. Min frygt er at man risikere at møde andre fyre, fordi adressen bare bliver udleveret med det samme med en besked om at skrive 10 min før ankomst. Tænk nu man skriver 10 min før, og kommer frem og opdager at en anden mand også er der? JEg har derfor haft en tildens til at gå uden om disse piger. Hvad tænker i med mere erfaring omkring denne måde det foregår? For mig virker det bare som maskinesex, hvor pigen skal bare skal igennem flest mulige mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 3. Oktober, 2019 tænker det går lidt begge veje - mange piger er ude for bookinger der ikke dukker op alligevel... det er vel deres måde at sikre en seriøs aftale så godt det kan lade sig gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1585 Skrevet 3. Oktober, 2019 kenderen skrev, for 42 minutter siden: tænker det går lidt begge veje - mange piger er ude for bookinger der ikke dukker op alligevel... det er vel deres måde at sikre en seriøs aftale så godt det kan lade sig gøre Tænker også det er den mest logiske grund til de vil have man man skriver/ringer 10 min før. Ligesom de nok desværre er vant til mange kunder der bestiller en tid bliver forsinket grundet trafik og lign. Konsekvensen kan så godt være mange GP´ere tager chancen og næsten dobbelt booker nogle gange. Mange sidder sikkert mange timer uden der er nogle seriøse henvendelser, og hvis der så pludselig er to der ringer og vil have samme tid, så for ikke risikere at miste en kunde, så siger de ja, da risikoen for den ene ikke dukker op/ eller er forsinket desværre er større, end de begge mødte op på præcis klokkeslet. Det er på en måde forståeligt. Ellers skulle de sige nej til en kunde som måske ønsker 1/2 time, men hvor de reelt skal afsætte mindst 1 time til vedkommende. Men joee der findes selvfølgelig også de steder/ "fabrikker" hvor de har rigtigt mange kunder og hvor det går på samlebånd og hvor de reelt er ligeglade med hvis der er kunder der risikere at skulle stå og vente. Håber og tror dog de steder er i mindretal. Uanset hvad så er det faktisk et meget stort logistik arbejde GP´ere normalt står for. Hvor som sagt mange kunder slet ikke dukker op efter at have snakket i tlf lang tid, og hvor andre er forsinket og hvor tiden på lagerne kun udgør en lille del af arbejdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 3. Oktober, 2019 De 10 minutter skyldes simpelt hen at pigen ikke sidder klar i frækt lingeri og venter hele dagen. Hun ligger nok snarere i joggingtøj og ser Netflikxog når besked så tikker ind skiftes der. Eller hun ved hvad hun har at holde sig efter ift. bad/make-up. Selvfølgelig er der piger der bevidst dobbeltbooker og så er det først til mølle for fyrenes vedkommende.....men de 10 minutter skyldes højst sandsynlig det første. Men hvad siger I piger?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 3. Oktober, 2019 Jeg siger som @DK fyr 34 Det er 99% sikkert derfor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Venus af Nordvest Skrevet 3. Oktober, 2019 De 10 min er ikke en fast regel hos mig, men rart at vide at der rent faktisk er en på vej. Jeg bruger tiden på at gøre mig klar, kunne aldrig finde på at dobbeltbooke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 3. Oktober, 2019 Kender godt det med at man skal ringe 5-10 minutter før ankomst. Jeg er der altid til den aftalte tid, så ved ikke helt hvorfor, men tror også det skyldes pigen vil vide hvornår hun skal være klar til at åbne døren. Det er ikke alle der er præcise men man kan også blive forsinket på grund af trafikken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 3. Oktober, 2019 telaviv skrev, for 13 timer siden: Min frygt er at man risikere at møde andre fyre, fordi adressen bare bliver udleveret med det samme med en besked om at skrive 10 min før ankomst. Tænk nu man skriver 10 min før, og kommer frem og opdager at en anden mand også er der? Du kan roligt regne med, at hvis du besøger en seriøs GP´er, så vil du ikke komme til at møde den forrige gæst på selve stedet (indenfor). Mange GP´er i specielt privat/diskeret segmentet vil gerne vide når du er ankommet. Kommer man før forrige gæst er gået, vil man typisk modtage en besked "Vent lige 5-10 min, jeg er endnu ikke helt klar". Du vil så typisk modtage en besked lidt senere "Du må gerne komme ind nu eller gå hen til døren osv " Du kan selvfølgelig sagtens møde en anden mand på gade, på parkeringspladsen osv, men du kan sådant set ikke konkludere, at det måtte være forrige gæst. Så den situation du frygter, er der sådant set taget hånd om i alle seriøse segmenter i branchen. På klinikker har men et venteværelse, som selvfølgelig også tjener andre formål end at sikre sig at to mænd ikke ser hinanden indenfor. Du øvrige tanker omkring maskinsex og hvad har vi, har sådant set ikke noget den procedure at gøre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 4. Oktober, 2019 Hvis det er med tidsbestilling og du så skal ringe fem min før ankomst, er for at sikre at der er fri bane og at pigen er klar til at åbne døren. Nogle piger kører uden tidsbestilling, hvor man bare skal ringe ti min før og høre om hun er ledig. Det er forskellige koncepter, så du må jo finde det der passer dig bedst 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 4. Oktober, 2019 Liv skrev, for 9 timer siden: Hvis det er med tidsbestilling og du så skal ringe fem min før ankomst, er for at sikre at der er fri bane og at pigen er klar til at åbne døren. Nogle piger kører uden tidsbestilling, hvor man bare skal ringe ti min før og høre om hun er ledig. Det er forskellige koncepter, så du må jo finde det der passer dig bedst Jeg er mest til hun kommer når jeg kalder. Æhh, eller kommer når jeg knalder. Æhh, eller knalder når hun kommer. Nej, den blev alligevel for svær. Men ja, jeg har også været vant til at skulle give besked når jeg var der, også selv om jeg vidste præcis hvor jeg skulle hen. Så ved hun jeg er der, hun kan give besked om at hun er klar, og så er der lige plads til en lummer starter hvis man er til den slags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg