Goliath2.0 282 Skrevet 4. November, 2019 Hej friske fyre incall out call ????in call out I in ikast fra Østeuropa Jeg har hørt me-get godt om DK så nu er jeg kommet for at se det selv og få en masse god fræk sex 30 min 800 45 min 1000 1 hours 1500 Sex without +1000 Som i kan se på mine billeder er jeg en rigtig Sexbombe, jeg er heller ikke bleg for silicone og tatoveringer Så måske ligner jeg en lidt vild pige, men jeg er utrolig kælen og nusseglad Jeg er heller ikke ret høj, så hvis du er til små nips er jeg den rigtige for dig Så hvis du har lyst til en fræk omgang med en dejlig frisk ung pige, skulle du tage at besøge mig i min dejlige lejlighed i Engesvang Come and visit me or I visit you just give me a call kiss Jeg taler Engelsk - tlf : 91876385 Jeg elsker sex, men jeg har dog grænser....ingen sex uden kondom Kan ikke lade være med at grine lidt af annoncer som disse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 4. November, 2019 (edited) På en måde borger det for ægtheden, når der er antydninger at de har skrevet det selv. Og google translate kan sikkert give nogle sjove formuleringer Men underligt at efter hun i starten af teksten tilbyder sex uden kondom for + 1000 kr ekstra, og så sidst i annoncen formanede tager afstand fra netop sex uden kondom. Tror dog hun har kopieret en anden annonce og så skrevet noget selv. Men så er spørgsmålet hvad hun selv har skrevet og står inde for , og hvad der er en kopi af en anden annonce fra en anden Redigeret 4. November, 2019 af ZEUS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 4. November, 2019 Heller ingen tatoveringer på billederne eller tegn på silicone ... Det er nok en dansk tekst der stjålet, og så har hun tilføjet en engelsk menu og indledning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg