Hop til indhold
Supermayn

Bangkok - September 2019

Recommended Posts

Og således skete det at jeg fik mulighed for at holde tre ugers forsinket ferie. ENDELIG! En spontant flybillet direkte til Bangkok bestilt til dagen efter for alt for mange penge, og så afsted med mig med Thai Airways til smilets land..... Og jeg har siddet med et stort tykt grin på siden jeg er ankommet.

Først og fremmest. Hvis du er open-minded, overvejer at tage afsted til landet hvor kvinderne er smukke, mulighederne mange og festerne vilde, så kom afsted. Ikke så meget pis - bare fucking gør det! - Jeg er i skrivende stund på hotellet i Bangkok i min sidste nat, før jeg drager til Pattaya. I første omgang har jeg booket fem dage der, men overvejer at rejse videre, eller forlænge. Det fede ved min tur er at jeg har booket en one-way billet, så jeg aner ikke hvornår jeg tager hjem. Det kan være i morgen, om to uger, om 20 dage? Jeg aner det ikke, men jeg gider ikke bestille noget før jeg kan mærke at jeg er "mæt" af det her sted.... Og der går nok lidt.

Nu lyder det måske som om at jeg aldrig har været i Thailand. Det har jeg, men ikke på denne måde. Jeg har både backpacket i Chiang Mai, besøgt lokalbefolkningen og fået den autentiske oplevelse, og drukket mig kamp stiv på stranden på Phi Phi Island mens jeg hoppede igennem ringe af ild. Jeg har drukket Jägerbombs med politiet, flygtet fra en ladyboy, kastet op i min seng og sagt nej til et japansk swinger-par der ville smøre mig ind i massageolie i en bungalow i landsbyen Pai... Jeg har oplevet lidt af hvert, men dette er stadig blandt de bedste oplevelser jeg har haft længe.

Så lad os starte fra begyndelsen; Jeg lander i Bangkok. Skytrain til Nana Station, som er super nemt. At tage tog og metro rundt i Bangkok er super effektivt, og nemt at finde ud af. Jeg har på fire dage endnu ikke taget en taxa rundt nogen steder, men har i stedet gået en del, samt taget offentlig transport når jeg skulle rundt. Jeg havde booket de første to nætter på Nana hotel. Jeg havde set på YouTube og læst på nettet at det var lige på den anden side af Nana Plaza hvor alle GoGo barene er, samt er placeret på Soi 4 hvor der er et hav af freelancere, beer bars og også en enkelt free lancer bar i form af Hillary 2. Hotellet i sig selv er fint nok. Rent værelse, men deres morgenmadsbuffet er elendig, hotellet lugter lidt "gammelt" på gangene, og den type gæster der checker ind er der kun for ét formål, og det er ikke for at besøge paladset eller et af de mange templer kan jeg afsløre.

Dag 1: - Massage, GoGo introduktion & Visa problemer.
Jeg lander i Bangkok omkring klokken 05:45, og er vel på hotellet klokken ca. 08:00, hvorefter man må gøre alt for at holde sig vågen indtil om aftenen. Det lykkedes næsten for mig, men for at kunne klare det må man jo holde sig selv i gang. Der er ikke så vanvittig meget at lave på det tidspunkt, da byen er lukket, freelancerne er gået hjem, og massagestederne er ikke åbnet endnu. Heldigvis kunne jeg godt bruge et langt og dejligt bad, og så bandt jeg skoene og begyndte at gå mod MBK centeret. Det tog godt 40 minutter at gå den tur, og det passede med at jeg var der da de åbnede klokken 10:00. Jeg kunne huske fra min tid som backpacker at de havde en fantastisk food-court på 5. sal, hvor man kan få god street food, lavet under nogle lidt mere hygiejne-venlige rammer end det man møder under jernbane-broen tæt på Soi 4. 100 baht for et fantastisk måltid (Noodle beef stew), og en vand, og så rundt og kigge lidt på butikker. En hurtig T-shirt, og et par trænings shorts til mig, og så tog jeg ellers toget tilbage. 30 grader i en storby, med en luftfugtighed på 90% (eller hvad der føles som...), og den 40 minutters lange gåtur til centeret krævede at jeg tog endnu et bad, og skiftede tøj. Så skulle næste halvleg af dagen planlægges, og jeg havde læst om det her fantastiske koncept med "Soapy Massage". Det måtte jeg prøve, og jeg kunne slet ikke vente. Jeg synes dog der var lidt langt til Poseidon eller nogle af de andre store steder i byen, så jeg tænkte jeg ville gemme det til en anden dag, men heldigvis var der et nyt sted, som havde fået gode anmeldelser, og så flot ud, så jeg bandt skoene igen og bevægede mig mod "Daisy Dream Massage Club" https://www.daisydream.club/Kinesisk arkitekttur, og et hurtigt sit-down med mamasan, hvorefter hun fortalte mig lidt om de forskellige værelser og prisen for samme. 7 piger introducerede sig selv, og jeg fandt en med et sødt smil, som tog mig med oven på. Jeg blev vasket, masseret, og så fik hun ellers hele turen. Jeg havde hende for mig selv i 90 minutter, og jeg kunne godt have brugt en omgang nummer to (if you know what I mean ;)), men hendes massage var simpelthen så god, at jeg foretrak at blive masseret de resterende 30 minutter, fremfor at lave lagen-gymnastik part to. Fantastisk oplevelse.

Daisy Dream Massage Club
Sted: 10/10
Pigerne: 7/10
Pris: 2500 for 90 minutter.
Video: 

Klokken 15:00 var jeg hjemme på hotellet igen, og lå kort i sengen for at slappe lidt af før jeg måtte videre ud. Dum idé, for jetlaggen slog ind, og kanonen var fyret af, så før jeg nåede at blinke var jeg faldet i søvn (dog med vækkeuret sat til), og klokken 18:00 vågnede jeg igen. Altså en god lur på tre timer. Hvad gør man så? Man tager sgu da i byen! Jeg boede jo midt i redlight-district, og jeg skulle da se hvad området havde at byde på, men min uerfarne sjæl forlangte mere mod før jeg tog på GoGo-bar, så jeg startede min aften på Hooters, hvor jeg bestilte noget at spise, og fik et par øl med. En amerikaner sad ved min ene side, som jeg faldt i snak med. Vi fik et par øl og snakkede erfaringer, samt lyster. Han var endda mere uerfaren end jeg, og han var meget imponeret over de freelancere der stod i området, som vi begge havde perfekt udsigt til fra vores siddepladser. Han forsvandt hurtigt igen, men ved min anden side havde en hollandsk gut sat sig i mellemtiden, og jeg startede samtalen med en skål. Han var meget en spontan type, ligesom jeg selv, og han var i den grad interesseret i at tage på GoGo bar. Vi drak et par øl mere, og så bevægede vi os over gaden for at se Nana Plaza an. Og sut-min-højre,-og-kald-mig-Jørgen, hvor er der mange fede GoGo-Bars og muligheder derinde. Mit bedste bud går på omkring 15-20 forskellige GoGo-Bars, men vi valgte en på øverste etage. Vi kom ind, blev placeret, bestilte øl, og så på de fantastiske kvinder der dansede på podiet. Vi fandt begge en vi kunne lide, og jeg valgte en som havde en fantastisk trænet røv.. Og jeg tror lige at jeg bliver nødt til at understrege det igen. Det var den bedste røv jeg nogensinde har set i virkeligheden. Den var skåret i granit, og fra mit blik blev fanget første gang, kunne jeg ikke tænke på andet end hvordan jeg bare måtte have den med på hotellet og straffe den. Der var kun ét problem. Visa/Dankort har en hævegrænse på 2000,- DKK om dagen, eller hvad der svarer til omkring 8500,- THB. Med en pris på 3000,- THB og en barfine på 700,- THB, var det ikke muligt for mig at få hende med hjem til Barfine. Hvad der var endnu mere nedtur var at jeg kun havde penge til barfine, hvorefter jeg så måtte ned i hæveautomaten, for at finde ud af at jeg ikke kunne hæve flere penge den dag. Da jeg så kom op på GoGo baren igen, kunne jeg ikke få den betalte Barfine tilbage. - Ingen alarm. Jeg måtte beklage, og så tilbage på hotellet den aften, men klokken var stadig kun 00:00, og jeg var ikke tør for energi endnu.

Nana Plaza - GoGo Bars
Sted: 10/10
Pigerne: 10/10 (Mange typer, aldre, slags)
Pris: Barfine er mellem 700 og 1000. 3000 for Short time (2 timer, eller én omgang) - Ukendt pris for Long time.

Video: 

Jeg skiftede tøj igen, og bevægede mig ud. Jeg havde jo stadig 2500 THB i pungen, og tænkte at jeg sagtens kunne finde en Freelancer for den pris. Og det kunne jeg sikkert også, men jeg fik det faktisk ikke gjort. Jeg havde læst i en tråd herinde at "Thermae bar" er en legendarisk bar, og det måtte jeg se med egne øjne. Det var omkring 10 minutters gang fra hotellet, og endnu en gang begyndte jeg at gå mod færten af succes. Det syn der mødte mig på Thermae er måske stadig det mest vanvittige jeg nogensinde har set. Udover at møde flere freelancere på vejen og særligt ude foran baren, end jeg kunne tælle, så havde pigerne stillet sig op derinde som sild i en tønde. For at komme ind skulle man gå direkte i baren og bestille noget at drikke, før man kunne gå rundt og tjekke udvalget ud. Pigerne kom i alle former og aldre. Mange unge, og også et par ældre. Prisen virker til at være til forhandling, og jo tættere man kommer på 02:00, jo billigere kan du få det. Jeg snakkede kort med to, men hende jeg kunne lide, ville have 2500 THB for short time, men hun havde ikke lyst til at sutte min pik uden kondom, så jeg valgte at tage oplevelsen for hvad det var, og så gå tilbage og sove igennem.

Thermae Bar
Sted: 8/10
Pigerne: Alt mellem 3/10 og 10/10
Pris: Ca. 2500 THB for short time, og 5000 THB for long time.
Video: 


Dag 2 - Jeg troede hun var 21, men hun var 35.
Efter en nat hvor man først sover to-tre timer, er vågen i et par timer, for så at sove fra 07:00 til 17:00, grundet jetlag, så er solen i Bangkok næsten allerede gået ned. Jeg var dog udhvilet, og havde absolut ingen tømmermænd fra dagen før. Hæveautomaten kunne igen bruges, og jeg fik 8500,- THB ud af den. Perfekt start! Direkte ind på Hooters for at få noget at spise igen, og et par øl på bordet også, og så skulle jeg ellers finde ud af hvad dagen skulle gå med. Jeg havde læst mig frem til at på Sukhumvit Soi 3, som er på den anden side af Sukhumvit Road for Soi 4, er der en del afrikanske og russiske freelancere, samt noget man kalder for "Bamboo bar". Det måtte prøves, men det er også et område hvor der er ekstremt mange arabere, og enkelte afrikanske turister. Dog fik jeg ikke øje på en eneste freelancer, men jeg gik heller ikke ind på Bamboo bar for at tjekke det ud. I stedet gik jeg tilbage på Hooters, fik et på øl, og en kop kaffe, og så skulle jeg ellers ind på Nana Plaza igen. Jeg havde læst lidt om de her GoGo bars, og bed mærke i noget der gik som "Med Rainbow GoGo, går man aldrig galt i byen". Så da jeg så skiltet med "Rainbow GoGo" på stue-etagen, så måtte jeg ellers ind og se det an. Det var en mindre bar end den jeg havde været på dagen før, og udvalget af piger virkede mindre, men også yngre. Intet er jo så skidt, at det ikke er godt for noget andet, som man siger. Jeg blev placeret, og jeg fik et par øl med Mama-san, og snakkede lidt i øst og vest. Jeg kunne ikke helt beslutte mig, men der stod en fræk petite sag og førte sig frem, og da vi fik øjenkontakt, så smilede hun i hele krydderen. En del af de andre piger, så at jeg lagde ret meget mærke til hende, og de forsøgte at skabe sig omkring hende for at få min opmærksomhed. Nu kan det selvfølgelig godt være at det er sådan pigerne generelt bare gør for at få opmærksomhed, eller at der var mangel på gæster den dag, men jeg bilder nu mig selv ind at det også har noget at gøre med at jeg er godt 15-20 år yngre end gennemsnittet på baren, og at mit smil bare automatisk gør at pigerne drypper ud af kussen så snart de bliver blændet af det.

Jeg fik hende ned ved siden af mig (Den frække petite sag, der smilede ved øjenkontakt), og vi fik et par drinks og snakkede lidt. Jeg spurgte om hun ville med hjem, og det var hun klar på. 1000,- THB i barfine, og 3000,- THB til hende, og så klædte hun ellers om fra bikini, til kjole, og så bevægede vi os mod den anden side af gaden hvor jeg havde hotel. Hun checkede hurtigt ind i receptionen (det skal pigerne når du får dem med hjem), og så gik vi ellers på værelset. Tøjet blev smidt, vi hoppede i badekar sammen, og mens jeg blev vasket, begravede jeg også min pik i munden på hende, og hun var i flyvende humør og virkede virkelig til at nyde vores tiden sammen. Vi ramte sengen, og hun blev på så mange forskellige måder jeg kunne komme i tanke om. I sofaen, på gulvet, stående oppe mens jeg bar hende, op af spejlet, hende flat på maven mens jeg pumpede hende bag fra, en hånd om halsen på hende, klask i røven. Hun var så udkørt til sidst, at jeg måtte gøre mig selv færdig mens jeg sad i sofaen og hun slikkede mine boller og mellemkød. - FANTASTISK oplevelse, og jeg kom i stor stil, mens jeg nærmest skreg; "KAP KUN KAP!!"

Vi snakkede lidt efter, og jeg spurgte hvor gammel hun var. Hun så ret ung ud, og også på grænsen til at jeg undrede mig over at hun arbejde sådan et sted, når hun var så flot. Hun sagde at jeg skulle gætte, og da mit gæt lød på 21, begyndte hun at grine højlydt, mens hun fortalte mig at hun var 35. Hvad foregår der?!

Rainbow 4 A-GoGo. Stueetagen, Nana Plaza
Sted: 8/10
Pigerne: 8/10
Pris: 1000,- THB for barfine. 3000,- THB for short time
Video: 

 

Dag 3 - "Come baby, we eat my grandmother"
Jeg tænkte at jeg gerne ville flytte hotel. Til et der var lidt finere, og hvor jeg havde mulighed for at få en lidt federe morgenbuffet, samt en seng der var en anelse bedre. Valget faldt på "Phachara Suites, soi 6. Høj rating, fantastisk sted, fantastisk værelse og lækkert personale. Det er guestfriendly, egen vaskemaskine på værelset, så jeg kunne vaske tøj selv, og en lille sofakrog med et fjernsyn, hvor jeg kunne se film. Der er også et lille køkken hvis man føler for at lave mad selv, men det gør man ikke. Jeg kom godt på plads, og kom ellers afsted. Der er et hav af massage steder på soi 4, og jeg gik ind et sted hvor jeg følte det var legit. Jeg fik en herlig fodmassage. 300,- THB for en time, hvilket er hvad? 60,- DKK eller såda noget. Jeg havde brugt en del af dagen på at undersøge hvordan jeg kunne få flere penge ud til mig selv, så jeg slap for den irriterende hævegrænse på 2000,- DKK i hæveautomaterne pr. døgn, for hvis man VIRKELIG gerne vil have noget sjov - bare en enkelt aften - så kan man altså snildt bruge 10000,- THB. Banken fortalte jeg ikke kunne hæve grænsen, men at jeg i stedet skulle have bestilt et MasterCard - Så ved jeg det til næste gang. Jeg fandt dog ud af at jeg kunne sende penge til mig selv gennem Western Union, så omkring 4500,- DKK blev til 18000,- THB, og så var der ellers lagt op til en magisk aften. Jeg skulle dog en del rundt for at finde et sted hvor jeg kunne få hævet pengene, men det lykkedes til sidst. På vejen til den stand hvor jeg skulle hæve pengene, stødte jeg dog ind i amerikaneren der havde en ting for freelancere, og vi aftalte at mødes på Hooters igen klokken 20.00, til øl og snak. Jeg kom 15 minutter for sent, men vi fik en snak. Han havde virkelig en ting for de mange free lancere der stod omkring Hooters, og skulle lige overtales. Jeg tror han havde lidt kvaler med sig selv om rent faktisk at gøre det, men jeg fik ham dog overbevist, og til sidst gik han afsted, og tog en sød lige døv thaipige med hjem på hotellet, inden han skulle rejse hjem dagen efter.

En anden amerikaner tog hans plads, og vi fik et par øl sammen og snakkede lidt om erfaringer. Han var der af samme årsag som mig, var frisk på en vild bytur med shots, øl og kvinder. "Fuck ja" tænkte jeg, og så gik vi afsted på Hillary 2. Der blev fyret op for Jack D shots, livebandet spillede fantastisk musik, og vi gik på rov på dansegulvet, for at scoute markedet. Han fandt en korthåret chick han godt kunne lide, og jeg måtte snakke lidt med hendes fede veninde i starten som den gode wingman jeg nu engang er. Det slog mig da pludseligt at jeg nok i virkeligheden slet ikke behøvede at være wingman på en freelancer bar, og jeg lod dem stå, og faldt i stedet i snak med min egen dame, som stod og så sød ud. Jeg blev inviteret hen til hendes bord, og snakkede med hende, hendes veninder, en irer og en franskmand der alle stod der. De to herrer var virkelig erfarne, og havde prøvet den slags tur jeg var på flere gange end asiatere har hår på fissen, og kunne virkelig fortælle en ting eller 1000 om hvordan tingene fungerede. Franskmanden var meget interesseret i hende jeg var kommet i snak med, og mens vi stod der og flirtede, så prøvede han hele tiden at få hende hen til ham selv. Hun vidste dog godt hvad hun ville have, så hun sagde nej til ham, og endte med at tage med mig hjem. "Kom igen Lé Baugette" tænkte jeg, mens jeg tog hende i hånden og gik afsted. Endnu en gang blev jeg snydt af alderen. Jeg gættede på hun var 27, men hun var faktisk 37. Jaja, tænkte jeg... Vi gik ud fra baren, og hun ville have mad. Hun var bare rigtig dårlig til at snakke engelsk, så det lød bare fucking sjovt da hun fortalte hvad hun ville have:

Mig: "Are you hungry?"
Hende: "Yes. Need food"
Mig: "What would you like to eat?"
Hende: "Come baby, we eat my grandmother"
Mig: "What?"
Hende: "My grandmother!"
Mig: "I don't want to eat your grandmother"

Det viste sig at være hendes bedstemor der lavede mad på hjørnet af Sukhumvit Road og Sukhumvit Soi 4, og det hun prøvede at forklare var at vi skulle spise hos hendes bedste mod, og ikke selve hende. Det grinte vi ret meget over. Bedstemor lavede fantastisk streetfood, og jeg fik hendes accept for at gå tilbage til mit hotel med hendes 37 årige barnebarn. Det var først dagen efter at det slog mig at hvis det var hendes bedstemor, og hun var 37 år, så er der nogle generationer der har været tidligt ude med at føde børn. Måske var det hendes tante, eller noget andet hun mente. Jeg stillede ikke spørgsmålstegn. Hun fik den store tur i sengen. To fingre begravet op i hendes fisse, mens jeg fik hende til at komme voldsomt i sengen, hvorefter jeg så kunne kneppe hende indtil jeg kom ud og over brysterne på hende. Dagen efter gik vi sammen i hæveautomaten og hævede 3000,- THB til hende, og udvekslede Line ID. Jeg tror ikke jeg knepper hende igen. Ikke fordi det var skidt, men der er bare så mange kvinder hernede, at jeg hellere vil have noget nyt og friskt.

Hillary 2 - Freelance bar.
Sted: 9/10
Pigerne: Freelance, så alt mellem 5/10 og 10/10
Pris: 
Ingen barfine, men prisen for pigerne er forskellig. Jeg fik "long time" for 3000,- THB

Video: 

 

Dag 4 - Så kom tømmermændene, men Keld fik sin Barbie
Den 37 årige fra dagen før blev sendt afsted, og selvom hun flere gange skrev til mig på Line om at komme på Hillary 2 igen, for at danse og spille pool, så valgte jeg at bruge aftenen på noget andet. Jeg fik arrangeret med en lokal Taxa chauffør at han kunne køre mig til Pattaya for 1700,- THB, fremfor at booke et ride gennem hotellet til 2500,- THB. Man kan også tage bus, mini-bus og mere, men jeg tager nu bare en taxa. fuck det. Det er 350,- DKK for at blive kørt to timer. Det går nok, og man har vel ferie, så man skal leve lidt. Tømmermændene kom, og der blev bestilt roomservice, og herefter vasket tøj, spillet pik og så ud og have massage. En god skulder/hoved massage samme sted som fodmassagen, og så ud og spise street food på Sukhumvit Road. Jeg gik lidt frem igennem nogle af de små gader og kiggede lidt, og aftalte egentlig at mødes med amerikaneren fra aftenen før, men vi ville noget forskelligt, så fuck det. Jeg var faktisk i dilemma i lang tid, for jeg følte at jeg måtte ud og finde en jeg kunne kneppe, men samtidig så magtede jeg heller ikke rigtig. Så jeg gik i 7-Eleven, købte en is, en Cola-Zero og to mini-toblerone, og så gik jeg på hotellet, så en film, slog benene op og swipede til højre på Tinder for at se om jeg var heldig nok til at støde på et par freelancere. Dem er der en del af. Både der, men også på Thaifriendly.com. 
Om aftenen besluttede jeg mig dog for at komme ud og afsted, og jeg er bare slet ikke færdig med de GoGo-bars der er på Nana Plaza, så jeg gik endnu en gang ind, og denne gang var det Rainbow 3 - A GoGo. Jeg så den mest spinkle pige stå der og danske for mig, og hun var som taget ud af en japansk hentai film. En rigtig barbie-dukke. Store silikonebryster, kontaktlinser der fik hendes pupiller til at se unaturligt store ud, spinkle ben og semi-blond hår. Jeg fik hende ned til en drink, og snakkede med hende og Mama-san. Jeg fik smidt 4000,- THB afsted for at få hende med ovenpå i et "Short time room" som koster 350,- THB at leje, hvor vi smed kludene og nød hinanden. Det er til gengæld det dårligste sex jeg har haft hernede endnu. Stedet var ikke godt, kemien var ikke speciel, og jeg følte mig presset på tid. Faktisk er det første gang nogensinde at jeg har prøvet at få slap diller mens jeg har været oppe i en. Det troede jeg ikke kunne ske for mig, men nu ved jeg hvordan det føltes. Hun havde også travlt med at komme væk igen da vi var done, men hun var gude-smuk, så jeg fortryder ikke oplevelsen.

Rainbow 3 - A GoGo
Sted: 7/10
Pigerne: 7/10
Pris: Barfine er 1000,- THB, og short time er 3000,- THB.


Og nu ligger jeg her. Jeg har været i 7-Eleven og fyret to toast i svælget. Klokken er næsten 05:00 her, og klokken 12:00 i morgen checker jeg ud, og så går turen mod Pattaya til endnu mere eventyr. Her skal jeg møde en bruger her fra siden, hvilket jeg glæder mig ekstremt meget til, og så skal jeg helt sikkert have prøvet det der soapy massage, en freelancer fra beach road, og så ellers bare køre en masse bajere i mavsen.

Fortællingen fortsætter..........

Redigeret af Supermayn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk anmeldelse! Tak fordi du deler med dig!
Et spørgsmål: Forhandler du om pigens priser? Eller godtager du deres udspil?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

Fantastisk anmeldelse! Tak fordi du deler med dig!
Et spørgsmål: Forhandler du om pigens priser? Eller godtager du deres udspil?

Tror bare han har for mange penge ;-)

Håber han finder ud af at prisen for Long Time i Pattaya er nede omkring 2000 bath - og barfine måske 300 - ellers sætter pigerne priserne op, når jeg ankommer i october ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 6 timer siden:

Fantastisk anmeldelse! Tak fordi du deler med dig!
Et spørgsmål: Forhandler du om pigens priser? Eller godtager du deres udspil?

Jeg forhandler ikke om pigens pris nej, men det tror jeg godt man kan med freelancerne. Det kan også være at jeg bare bliver spillet max af pigerne, fordi de kan se jeg er uerfaren, men lad os nu se.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supermayn skrev, for 6 timer siden:

Jeg forhandler ikke om pigens pris nej, men det tror jeg godt man kan med freelancerne. Det kan også være at jeg bare bliver spillet max af pigerne, fordi de kan se jeg er uerfaren, men lad os nu se.

Nej, jeg bryder mig heller ikke om at forhandle med pigerne om prisen - men ofte spørger de: hvormeget man vil give - og så skal man passe på med både at komme med et for lavt - og et for højt udspil. Kommer man med et for lavt, kan pigen finde på at bede en om at pisse af - og med et for højt, kunne man måske have sparet nogen penge, men man kan altid håbe på at få lidt bedre service og pigens LINE til gengæld ;-)

Men i Pattaya, får du sjældent nej, hvis du foreslår 2000 bath for Long Time - dvs. hele natten med 2 gange sex - dvs. hvis  du ellers undgår pigerne i Walking Street og div. gogo barer/high-end piger. Det er muligt at man bedre kan forhandle prisen længere ned ud på natten - men så er natten kortere - og udvalget shortere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supermayn skrev, for 15 timer siden:

Tømmermændene kom, og der blev bestilt roomservice, og herefter vasket tøj, spillet pik og så ud og have massage.

Spillet pik?? Jeg mangler ord... med det udvalg til rådighed til at hjælpe med den sag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suveræn beretning om en spontan ferie,  med gode beskrivelser af både oplevelser, piger og steder.

Ser ud til at dit hotel nr 2, ligner et fornuftigt alternativ til Nana Plaza:

Phachara Suites Sukhumvit
22 Sukhumvit 6 Alley, Khwaeng Khlong Toei
เขต วุฒนา Krung Thep Maha Nakhon 10110
Thailand
http://www.phacharasuites.com/ 

På Google maps
https://www.google.com/maps/place/Phachara+Suites+Sukhumvit/@13.739306,100.553729,16z/data=!4m8!3m7!1s0x0:0x26c941b4fbf1ecb6!5m2!4m1!1i2!8m2!3d13.739306!4d100.553729?hl=da-DK 

Ser ud til at kunne bookes for 600 kr + i døgnet.

Du bruger en youtube video fra denne tjeneste:

Angel-tour.net
https://angel-tour.net/ 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 23 timer siden:

Tror bare han har for mange penge ;-)

Håber han finder ud af at prisen for Long Time i Pattaya er nede omkring 2000 bath - og barfine måske 300 - ellers sætter pigerne priserne op, når jeg ankommer i october ;-)

Jo tak, det fandt jeg ud af på dag ét! Hold da op en fræk sag, der kom som et vandfald når hun squirtede i sengen, to gange. Og skreg når hun blev taget igennem en rejse af forskellige stillinger.

 

300 THB barfine, og 2000 THB long time.

..... Jeg er i himlen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed beretning, glæder mig til at læse om resten af turen! 

ThaiFriendly kræver tid, men spiller man med åbne kort og finder de rigtige er der fantastiske piger. ;-)

Synd med pengeproblemerne! Kan til næste gang anbefale et visa-kort fra bank norwegian, som jeg er sikker på vil være bedre/billigere end din banks mastercard-forslag... https://www.banknorwegian.dk/Kreditkort

Selv har jeg i Thailand klaret mig med ovennævnte kort, men medbragte også en pæn sum danske kontanter sidst, som man så kan veksle løbende i fx superrich (fedt navn). Kontantveksling var på det tidspunkt det billigste, men det kræver at man har en safe hvor man kan lægge de mange penge.

God ferie! :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed gennemgang af det hele - virkelig godt :)...... Mht. betaling så er jeg vant til at forhandle lidt med dem - også for at forventningsafstemme... for så bliver man sjældent skuffet - og tøserne kan godt li´det selv :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er generelt meget dyrt at bruge hæveautomater i udlandet, ligegyldigt hvilket kredit kort man har. Der er hæve gebyr på kortet, der er 1-2% gebyr på veksel kursen og nogle hæveautomater har et lokalt gebyr. Jeg veksler altid inden jeg tager af sted. Hvis jeg veksler i lufthavnen bruger jeg danske bank. Deres kurser er som regl beder end det andet veksel firma som skifter navn en gang om året. Er man kunde i Danske bank er der heller ikke noget veksel gebyr her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, den 22.9.2019 at 09:50:

Det er generelt meget dyrt at bruge hæveautomater i udlandet, ligegyldigt hvilket kredit kort man har. Der er hæve gebyr på kortet, der er 1-2% gebyr på veksel kursen og nogle hæveautomater har et lokalt gebyr. Jeg veksler altid inden jeg tager af sted. Hvis jeg veksler i lufthavnen bruger jeg danske bank. Deres kurser er som regl beder end det andet veksel firma som skifter navn en gang om året. Er man kunde i Danske bank er der heller ikke noget veksel gebyr her.

Men hvis du veksler dem gennem din bank herhjemme så tro mig du betaler en dårlig vekselkurs !!  Så godt være der ikke er gebyrer, men alene vekselkursen ødelægger det.     Nu siges jeg ikke kender vekselkursen i Danske bank og når du hæver i en automat hvor de så kan udbetale bath ?   Men får du bath´en i hånden fra banken så rigtig dårlig vekselkurs de bruger !

Undersøgte de her ting grundigt for et par år siden.     Jeg har Norwegian og se de nu har ændret deres kort.   Men førhen bedst at få deres Paycard.   Der fik man fordelen at kunne hæve mange penge pr gang ala Mastercard og samtidigt kun skulle betale 1 procent pr hævning ala visakort.   Ulempen (for nogle) at kortet ikke gav credit og der skulle stå de penge på kontoen som man ville hæve.  Men lige det vil jeg altså heller have det sådan fremfor betale ågerrenter og gebyrer som feks Norwegian kortet der blev anbefalet ovenover.   Overtrækker man sådanne kort og næsten uundgåeligt for nogle da der først bliver trukket beløbet flere måneder senere, så betaler de en masse renter og gebyrer for det.  Plus man ved sådan et kort med credit overhovedet intet overblik har over hvad der er trukket da det som sagt bliver hævet over 1 måned senere.

Så Paycard er/var optimalt for mig og samtidigt have et mastercard, som man havde med som reserve,- og hvor rejseforsikringen var.  Der bare huske at købe flybilletterne/rejsen med nævnte kort for at rejseforsikringen dækker.

En ting der dog er vigtig når man hæver med kort i udlandet er at få udbetalt dem i den lokale valuta.   Dvs i Thailand så stå de skal hæves via den thailanske bank kurs.    Får man hævet dem via danske kr så kommer man til at betale mere da de så veksles med en dårlig vekselkurs.     Det var også det jeg blev gjort opmærksom på at en dygtig medarbejder i Nordea da jeg for et par år siden ville undersøge alt med småt.  Hun frarådede mig direkte at hæve penge herhjemme da det var den absolut dyreste måde at få vekslet på,   

Ved min sidste tur blev jeg dog overtalt/overbevist af nogle brugere herinde om  fordelen ved at selv tage danske penge med og få dem veksel dernede.   Det er klart det aller billigste hvis man bare udlader at hæve dem i lufthavnen og tager de her gule boder (kan ikke huske navnet nu) men som der er masser af i Pattaya feks.      Ulempen her at der alt andet er en risiko med at tage mange penge med at man kunne miste dem.    Tabe dem eller blive bestjålet.   Sidstnævnte skulle man tro var en stor risiko i Thailand men tror faren i København er ti gange så stor.  Og bruger man Safeboks som der er på så godt som alle hoteller så minimal risiko.    Men trods lille risiko  så mere sikkert med kort da man jo max kan miste et mindre beløb af gange der.  

Med hensyn til det aller billigste så lige nævnes at kort faktisk er billigere hvis man køber en vare i en butik.  Det ihvertfald fået at vide af min bank.  Men i Thailand bruges de fleste penge steder hvor der ikke kan betales med kort :D   Og selv hvis man kunne bruge kort på alle gogobarer og lignende steder så ville jeg ikke gøre det.  Da det her overblik og frygt for der bliver trukket mere, ville man miste.   Der er det mere trygt at få vekslet til kontanter.

 

Er der iøvrigt nogle der er inde i kurser og som har et godt bud på hvordan de fremover vil være ?   Pt er den danske krone jo blevet meget dårlig i forhold til den thailanske bath.   Ikke længe siden man næsten kunne få 1000 bath for omkring 185 kr.   Nu koster de 223 ca.     

Jeg ved at den thailanske bath plejer at følge dollarkursen.   Den danske ditto euroen.    Men spændende hvad det betyder i nær fremtid.   Om vi for 1 krone kun får 4 bath eller som for kort tid siden fik over 5 bath.

Skal ved næste tur have lavet en del tandarbejde så betyder altså en del hvor meget man får for den danske krone der.   Bliver det 100.000 bath så selvsagt forskel på om jeg skal betale 18.500 kr (kurs for 1-2 år siden)  eller 22.250 danske kr som kursen er pt. :) 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bedst at medbringe kontanter = DKK og veksle i Pattaya i TT vekselboderne de plejer at have de bedste kurser.

Der en dansker nede nu som skriver trip report på PA forummet han siger bedste kurs han fandt var 4,47 DKK.

For bare et år siden var den 5,02 det gør ondt ligenu at Baht er sikkerhavn pga. toldkrig samt Olie angreb og recessions frygt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ZEUS skrev, den 23.9.2019 at 18:08:

Men hvis du veksler dem gennem din bank herhjemme så tro mig du betaler en dårlig vekselkurs !!  Så godt være der ikke er gebyrer, men alene vekselkursen ødelægger det.     Nu siges jeg ikke kender vekselkursen i Danske bank og når du hæver i en automat hvor de så kan udbetale bath ?   Men får du bath´en i hånden fra banken så rigtig dårlig vekselkurs de bruger !

Jeg tror du skal prøve at undersøge det igen. De kurser der bruges på div. kredit kort er typisk den officelle kurs tillagt 2%. Dertil kommer kontant hæve gebyret. Jeg har faktisk set enkelte eksempler hvor det var bedre at betale i DKK end i den lokale valuta, men normalt er den lokale valuta den bedste kurs når man betaler med kredit kort.

Da Nordea havde en afdeling i CPH airport checkkede jeg ofte kurserne mellem Danske Bank og Nordea. Nordea's kurser var ofte en del ringer end Danske Banks kurser, faktisk så meget at hvis man skulle veksle 2000 danske kr. til en fremmet valuta, betalte den bedre kurs hos Danske Bank deres veksel gebyr plus lidt til. I dag hvor det er Danske Bank og et veksel firma som huser i lufthavnen, er Danske Bank's kurser langt bedre end veksel firmaet. Sidst så jeg over 10% forskel på CHF. Der var ikke noget veksel gebyr hos veksel firmaet, så hvis det er små beløb man skal veksle var veksel firmaet best, men var det mere end 100 CHF, så var Danske Bank bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 10 timer siden:

Jeg tror du skal prøve at undersøge det igen. De kurser der bruges på div. kredit kort er typisk den officelle kurs tillagt 2%. Dertil kommer kontant hæve gebyret. Jeg har faktisk set enkelte eksempler hvor det var bedre at betale i DKK end i den lokale valuta, men normalt er den lokale valuta den bedste kurs når man betaler med kredit kort.

Da Nordea havde en afdeling i CPH airport checkkede jeg ofte kurserne mellem Danske Bank og Nordea. Nordea's kurser var ofte en del ringer end Danske Banks kurser, faktisk så meget at hvis man skulle veksle 2000 danske kr. til en fremmet valuta, betalte den bedre kurs hos Danske Bank deres veksel gebyr plus lidt til. I dag hvor det er Danske Bank og et veksel firma som huser i lufthavnen, er Danske Bank's kurser langt bedre end veksel firmaet. Sidst så jeg over 10% forskel på CHF. Der var ikke noget veksel gebyr hos veksel firmaet, så hvis det er små beløb man skal veksle var veksel firmaet best, men var det mere end 100 CHF, så var Danske Bank bedre.

Som jeg skrev så ændret hos Nordea.   Tror faktisk ikke engang jeg har fået noget at vide fra dem om det. Men kan være sket via et overset brev.

Men der for et par år siden betalte man kun 1 procent for Pay kortet ligesom det havde fordelen som et Masterkort hvor der kunne hæves store beløb.

Fandtes faktisk også et sort COOP master kort som jeg fik hvor de ihvertfald udaftil reklamerede med man betalte 0 procent.   Et kort jeg fik men hvor de pludselig ændrede så der ikke var rejseforsikring includeret mere.

Hævede man dengang med feks Paykortet i automat i Thailand og i lokal valuta så altså ikke meget mere man betalte end det man kunne finde hos de bedste veksel boder.   

Men undrer mig lidt når du siger du betaler et veksel gebyr ?   For det gør man jo netop ikke normalt ved vekselboder.   For så bliver det da for alvor uoverskueligt hvad man kommer til at betale.    Normalt så let at få overblik ved at se den kurs en vekselbod har kontra den kurs der er i verden på landenes valuta.   Så se om man betaler 1% mere eller 2 % mere.,  Er afvigelsen 2 % så næppe mere at spare ved en vekselbod kontra omtalta Paykort (som det var dengang)

 

Kan være danske banks kurser i lufthavnen er super gode lige for danskere der overvejer at veksle til en fremmed valuta før de rejser ud.   Måske bedre end TT boderne i Pattaya.  Jeg ved det ikke.   Men ved at hvis man går ind i sin lokale bank og vil have vekslet til en fremme valuta hvor man skal på ferie, så er det  meget dyrere end med kort.   Det siger lidt sig selv, da de fleste banker ikke har alle mulige fremmede valutaer liggende og skal have sendt dem mv.   Der tager de så en meget dårlig vekselkurs for at betale for det arbejde de vil få med det.   

 Og jeg tror generelt de fleste lufthavne vekselboder har en dårligere kurs for de turister der kommer til et fremmed land og vil have vekslet til et lands valuta.   Og også forståeligt.  De udnytter bare markedet og udbudet for desperate turister der vil have vekslet hurtigt.   

Men skal man rejse ud til et andet land, så godt være Danske bank har nogle gode kurser.   Det vil jeg ihvertfald undersøge næste gang.   Tjekke kurserne hos TT boderne i Pattaya dagen før/samme dag på nettet og så se i lufthavnen om Danske bank er bedre. 

.     

Ved betaling hos tandlægge dernede så også overveje hvad jeg gør.   Er en poingte ved bruge Masterkort da der er en købsforsikring.  Men tvivler på den dækker der, og tror faktisk jeg har så meget tillid til den tandlæge at hvis det værste uheld ville ske, så ville han selvfølgelig gøre alt for at gøre skaden god igen.   Men jeg er selv ikke inde i de nøjagtige kurser der hvis der betales med et Masterkort.  Om det kun er dyrt ( 2 % + vekselkurs) når der hæves penge ud af en automat til kontanter eller om ved kortkøb i butikker gratis, skal jeg have undersøgt.   Tror faktisk ikke man betaler nogle %´er der , men uanset hvad så bliver der vekslet i en anden dårlig kurs som alle banker bruger når der hæves med kort.

Bliver resultatet at jeg tager kontanter med så også undersøgt så jeg ikke risikerer problemer med at medbringe så mange kontanter.  For så kunne det blive 25 kg til tandlæge og 20 kg til ferien.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om veksling af valuta:

Der er rigtig mange forskellige muligheder for at veksle/hæve penge på ferien. Nogle måder er meget dyre og man skal se sig for.

At hæve penge i automaterne er meget dyrt pga gebyr i Danmark og i Thailand + kursskæring. Det koster over 40 kroner i gebyr at hæve i en thai automat hertil kurstab mv. 

De billigste måder jeg kender er:

1) tag danske kroner med og få dem vekslet i Thailand. Gør det ikke i Bangkok lufthavn men undersøg markedet i den by du kommer til. Der er mange boder og kurserne står på skiltet. 

 

2) Hvis du rejser ofte i Thailand eller skal til tandlæge eller andet kan du oprette en bankkonto i Thailand og overføre direkte fra din danske bank til den thailandske. Så får du en god kurs og et fast gebyr uanset overførslens størrelse. Der kan hæves gratis i alle ATM's uanset bank. Ikke alle banker i Thailand tillader udlændinge at oprette konto, men uob.co.th gør. Det er en Singapore Bank med mange filialer i Thailand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Officeguy skrev, den 29.9.2019 at 02:14:

Gør det ikke i Bangkok lufthavn

Går man helt ned på 1. etage, får man en noget bedre kurs omkring 4.30, såvidt jeg husker - bare ikke ved den forreste box, hvor kursen lå på ca. samme niveau, som længere oppe - omkring 3.80, men jeg har netop vekslet hos TT her i Pattaya til 4.43 - kursen hun først gav mig var dog 4.42, men da jeg spurgte om hun ikke kunne give en lidt bedre kurs kunne hun lige oppe sig nidnoi til 4.43 - og måske skulle jeg først have forsøgt ved den næste, men TT giver ifølge min erfaring den bedste kurs.

Bemærk at kursen godt kan godt variere fra den ene TT  til den anden TT-box - f.eks. om du tager en TT på Jomtien Beach Road end i en sidegade - men mærkeligt nok så, kan det nemt være billigere på Beach Road, hvor man troede det skulle være omvendt - men jeg tror at de enkelte box-ejere er francise-sælgere og selv må sætte kursen som de lyster - evt. inden for et vist beløbsområde - men står man og skal have vekslet et større beløb, kan det altså godt betale sig at tinge lidt om prisen - evt. spørge - eller lure prisen af i en box og så spørge i den næste om de ikke kan gøre det bedre - man kan jo altid gå tilbage til den første, hvis de ikke vil give en bedre kurs - de tjener såmænd nok i forvejen, når man ser hvorange som kommer og veksler - og det er ikke de ansatte, der scorer kassen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, den 22.9.2019 at 09:50:

Det er generelt meget dyrt at bruge hæveautomater i udlandet, ligegyldigt hvilket kredit kort man har. Der er hæve gebyr på kortet, der er 1-2% gebyr på veksel kursen og nogle hæveautomater har et lokalt gebyr. Jeg veksler altid inden jeg tager af sted. Hvis jeg veksler i lufthavnen bruger jeg danske bank. Deres kurser er som regl beder end det andet veksel firma som skifter navn en gang om året. Er man kunde i Danske bank er der heller ikke noget veksel gebyr her.

Jeg har fået et BankNorwegian kort, fordi jeg troede at jeg så kunne spare gebyret - men nej, der bliver stadig trukket et gebyr på 220 bath hver gang jeg hæver - og forklaringen fra BankNorwegian er: at det er den udenlandske bank, der forlanger et gebyr - så den eneste fordel ved BankNorwegian kortet er: at man ved f.eks at hæve dobbelt så meget - halverer gebyret/bath, da man med et normalt debetkort kun kan hæve godt. 9000 bath, mens man med BankNorwegian kortet ikke har samme begrænsninger - og jeg ved ikke lige hvad limit er bare der er penge på saldoen - men 20 - 30000 bath forslår da til et par dage ;-)

I en automat jeg afprøvede, dog uden at gennemføre hævningen, da den blev cancelled, syntes jeg dog der stod at kursen var 4,67 - og det er da noget over det seneste jeg har set i vekselboderne på 4,44

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...