Hop til indhold
Guest Lady C

Musik

Recommended Posts

Jeg arbejder lidt i at komme afsted og se Dream Theater når de spiller i Helsingør d.24. januar. I den forbindelse har jeg haft dem en del i høretelefonerne på det sidste, og lagde mærke til at der er kommet versioner af deres sange på youtube med grundtone-A på 432Hz fremfor det standardiserede 440Hz. Umiddelbart har jeg ikke kunne høre forskel, men der er vist en del obskure miljøer der af forskellige mere eller mindre crazy årsager mener at den lidt dybere grundtone skulle være bedre. Nå, døm selv om det er muligt at høre forskel:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
Lauersen skrev, for 31 minutter siden:

Nej, det var da din musiksmag der fik lokket mig afsted på besøg. Din krop var bare en lækker og kærkommen bonus.

Det tænkte jeg sgu nok ;) Min musiksmag er også herlig, endelig en der vil værdsætte den! Tak :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkeligt fedt nummer: russisk grunge med en fantastisk energi.

Selvom jeg er lidt i tvivl, om der overhovedet er andre herinde, som kan lide den slags :D

Edit: Jeg sidder og bliver i tvivl om det egentlig er grunge? Post-grunge måske? Måske nogen har en mening om det?

Redigeret af Midtvestagurken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, den 15.12.2019 at 12:13:

Jeg er nu mest til når Blacmore's Night spiller den. Måske fordi jeg har en lille ting med Candice Night.

https://www.youtube.com/watch?v=vn4UacVtWpI

Teknisk set er det vel ikke en cover når det stadig er Richie Blackmore på guitar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

denne her gør mig bare i sådan et godt humør, begge sange er på hver deres måde bare så fede, de giver sådan en boost at lytte til, og iøvrigt en super dejlig film, som jeg personligt ALDRIG bliver træt af at se igen og igen,,,,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MC5tooge2 skrev, for 5 timer siden:

 

Kandidat til Jule nummer 1 I England... Har fået godt medvind siden i fredags….

 

Yes cunts are still running the world, indeed.

Fuck the system!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
MC5tooge2 skrev, den 18.12.2019 at 20:41:

Kandidat til Jule nummer 1 I England... Har fået godt medvind siden i fredags….

Åh ja, men det blev ved kandidaturen ... ;) 
De her snuppede titlen som 'Christmas Number One' for næsen af ham .. 
.. og for andet år i træk ... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lytter til vitterligt al slags musik.

Mit go-to er metalcore genren, især bands som 

Asking Alexandria

We Came As Romans

A Skylit Drive

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer alle her og rigtig godt nytår.. Håber i kom godt ind i det nye år med alle lemmer i go behold.. Og håber det vil bringe mange gode ting med sig.. :)

Personligt KAN det nye år kun blive bedre.. Så der er sq ikke rigtig noget nytårsforsæt for mit vedkommende.. 

Men en ting er sikkert.. Hende her kan sq et eller andet med en computer og et par pladespillere.. Det sender mig sq lige retur til da jeg selv var Dj div steder i Århus i slut 90'erne, start 00'erne..

https://fbwat.ch/1Bg1UXxLcdXUGi7Y

Godt nytår til alle.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at addel someone like you, er noget af det mest stemningsfulde musik, jeg får kuldegysninger og en halv fed på bare af hendes stemme, den virker også beroligende på mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Genbesøgte lige en gammel guilty pleasure, Vaya Con Dios med den pragtfulde Dani Klein i front:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her kommer en af mine all-time favoritter.

Jefferson Starship: Ride the Tiger.

Selvom det ikke er Grace, der synger lead, er det noget af det fedeste Jefferson Starship lavede.

Og ja, jeg er en rigtig Oldtimer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...