Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. Faneme en af de sjoveste kommentarer jeg nogensinde har set herinde
  2. Den skriger jo totalt på at være fake !!! Men godt set For ja var 99,999999 procent på det er en fake annonce, hvis eneste formål var at lokke nogle naive til at tage kontakt via email. Hvor de så forsøger at lokke kunder over på et eller anden fake side hvor de vil plukke folk for penge. Men er sgu skræmmende hvor uspekulerede de her svindlere er. Annoncerne er efterhånden overfyldt med disse fake sider. Og må være mange penge i det for dem. Når de har råd til at betale danskere til at sidde og fake sig til at være piger.
  3. Er det dig selv der har skrevet det her indlæg med det her link GIANT ? Ligner jo i den grad spam, så tænker måske uden du selv er klar over det at din konto kunne være hacket
  4. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    Med respekt for det her ikke skal blive en politisk debat og lukket: Men du skriver: "men det var Trump som først lukkede til omverden hvilke han også fik skudt i skoene og blev omtalt som idiot ." (citat slut) Øhh hvilken planet har du været på, siden du har fået den opfattelse at Trump som først lukkede ned ????? Og fik han efterfølgende kritik for at lukke for hurtigt ned ? Som jeg husker så var det netop lige modsat. Iøvrigt vedr sammenligningen af covid19 med influenza. Sidste nye data bekræfter at nedlukningen og restrektioner har medført at der er 20 gange så få der har dødt af influenza i 2020 end de foregående år. Læs : Havde vi ikke haft nedlukning og de her restrektioner med mundbind, afspritning og afstand så havde sandsynligvis 20 gange så mange været døde af Covid19. Da smittespredning fra Covid19 og almindelig influenza er nogenlunde ens. Læs ca 40.000 døde af Covid19 Sandsynligvis endnu flere døde, da vi havde kommet op i et antal hvor vores hospitaler ikke kunne følge med i behandlingerne. Og nej er ikke dødsangst. Er ikke i risiko gruppe. Men ville have dårlig samvittighed over at smitte nogle der var. Ligesom jeg føler de bivirkningerne der er nu ved lidt nedlukning og restrektioner er små kontra de følger der ellers ville komme efterfølgende hvis bare lod som ingen ting. Sådan tror jeg de fleste tænker. Næppe fordi de elsker Mette eller dødsangste Det her bare en kommentar. Jeg vil ikke deltage i en politisk diskussion, og svarer ikke. Syntes bare når det er tilladt at sprede misinformation, så tillader jeg mig at komme med et enkelt input.
  5. Syntes du har mange gode poingter, og enig i det meste. Der hvor jeg står af, er hvor du gentagne gange lufter din tydelige utilfredshed med alt hvad der har med Mette Fredriksens at gøre. Virker mere som du har et politisk ståsted, og så automatisk ser alt negativt når det kommer fra hende. Og nej jeg er ikke nødvendigvis S eller Mette Fredriksen fan. Men kæmpe respekt for de "mavefornemmelser" hun foretog sig i starten af krisen. At du kritiserer det, er et selvmål efter min mening. Danmark er et af de lande som har klaret sig bedst udfra målt på både antal smittede/døde og ikke mindst hensyn til erhvervslivet, hvor de fleste andre lande rundt omkring i verden lider meget hårdere. At man kan kan finde nogle beslutninger der virker åndsvage og selvmodsigende , ændrer ikke ved at samlet set, så været fornuft i det meste. Ihvertfald tvivler jeg på det ville have været bedre hvis det havde været den anden fløj der havde stået med magten. Der må jeg indrømme af hvad jeg hidtil har hørt fra den fløj, her under krisen, at jeg først for alvor ville have været bekymret for danskernes ve og vel.
  6. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    Nogle boligselskaber har sikkert den politik. Isåfald står det i lejernes lejekontrakt. Men for alle der har en privat ejerbolig, der bestemmer de 100 procent selv. Som nævnt kun ulovligt hvis der er åger priser, eller lejer reklamer eller tjener andre penge ved det. Hvad der så er ågerpriser er spørgsmålet Personligt så ville jeg ihvertfald forlangt en meget højere hyre, netop fordi der altid ville være en masse negativ omtale ved at have den form for leje. Og så kan man spørge hvilken udlejer der har lyst til at leje ud til normale priser, og blive sat i bås som alfons ? Og ja burde ikke være sådan. Men vores samfund har desværre ikke forandret sig, og er stadig en masse fordomme om prostituation.
  7. ZEUS skrev et svar til Scene's tråd i Generel debat
    Tak for din ærlige opdatering på tråden om Club 34. Og godt lide du ikke fortryder. For man skal jo heller ikke gå og ærge sig over de måske fejltagelser man af og til gør. Men syntes ærligt talt det er groteske priser. Du skriver 1600. Men du betalte jo også 200 for rummet. Og 100 for 1 cola. Driksen ved jeg så ikke hvad kostede. Men alt i alt en særdeles dyr omgang sex for 15 min, efter min mening. Havde det så været en lidenskabelig pige der gav sig hen, så måske forstå det. Men ifølge din beskrivelse, og min erfaring fra nogle østpiger, så virker den til at være kold og beregnede. Men igen tak for oplysningerne. Jeg har selv overvejet overvejet at prøve stedet. Men virker til at være den rene røverborg.
  8. ZEUS skrev et svar til Pendler's tråd i Hyggesnak
    Og tjekkede lige stedet for at høre hvad prisen var fra mobil. Og må sgu sige jeg bliver en smule forarget Der bliver kun oplyst pris for fastnet tlf og hvis man er Yousee kunde. Det er jo fusk og bedrag, hvis Yousee ikke engang kan fortælle prisen hvis det feks er fra en Yousee mobil abonnement. Det troede jeg sgu ikke var lovligt ! At de kan sælge en tjeneste til ekstrem overpris, og slippe for at fortælle hvad prisen er. Hvis undskyldningen skulle være at de ikke vidste hvad andre abonnementers takster koster, så kunne de jo bare have fortalt at Yousee tog kr 5,50 udover normalt takst. Men sandheden er at Yousee skovler en masse ekstra ind på den her finte. Dvs folk der ringer fra feks et Yousse tlf abonnement betaler måske det dobbelte i takst. Dvs isåfald hedder prisen 660 kr i timen. Og det kan de gøre uden at oplyse prisen ? Utroligt hvis det er lovligt.
  9. ZEUS skrev et svar til Pendler's tråd i Hyggesnak
    Man forstår dog ikke hvor Yousee forsat skal være så grådige. kr 5,50 pr minut som minimum. Sikkert meget dyrere hvis du ringer fra mobil telefon eller andet selvskab du har abonnement hos. Men hvis du ringer billigst, så må du betale kr 330,- pr time. Det er faneme grådigt for en tjeneste som de har minimalt af udgifter på.
  10. Købt et håndværker tilbud. Så nok at bruge tiden på når jeg har fri fra arbejde Men super dejligt at kunne få lavet et hus ligesom man vil. Lige fra gøre det til Energimærke A hus, til køkken alrum med reoler/skabe der går fra gulv til loft og nyt køkken. Det kan jeg virkeligt bruge mange timer på. Altså ikke bare det praktiske arbejde, men også udtænkning af hvordan det hele skal ende med at se ud Jeg har heldigvis et arbejde, hvor man sidder mange timer ned, og kan bruge tiden til egne formål foran en pc. Og der virkeligt nørde med få alle små detaljer til at gå op i en højere enhed. Har undervejs mange gange skiftet mening om hvordan feks køkken se ud, ligesom farver. Men så også fået udtænkt alle muligheder, så man ikke senere fortryder. Derudover når jeg er på arbejde, så veksler jeg mange gange rundt blandt mine små hobbyer. Så læser man noget der. Så lige et spil på nettet. Så nørder man lidt med køkken detaljer lige, Så lige læse lidt nyheder på nettet. Så lige ind og kigge herinde på forummet. Osv. Mit arbejde hvor jeg skal passe mig selv det meste af tiden, der ville nogle sikkert kede sig. Jeg derimod syntes det er super dejligt, og keder mig aldrig. Har en en masse små hobbyer som jeg veksler imellem, og tiden går stærkt på arbejde. Jeg går på arbejde i snit mellem 50 og 60 timer om ugen. Og laver så mit hus i fritiden. Det lyder nok frygteligt hårdt og kedeligt. Men sådan føles det ikke. For det første er det 12 timers vagter på mit job. Så arbejder i snit ikke mere end 4 dage om ugen. Dvs nogle dage måske 6 dage i træk, men har så tilsvarende fridage bagefter. Og de dage på job, kan jeg sidde og nørde med mine små hobbyer. Tror det er virkeligt vigtigt for mennesker at de har noget tid med sig selv, hvor de ikke skal være "på", eller nødvendigvis være noget for andre altid. Uden hele mennesker så kan de ej heller give noget til andre. Så at udleve sine hobbyer tror jeg er en vigtig ting for os alle.
  11. ZEUS skrev et svar til Realist's tråd i Generel debat
    Man kan meget hurtigt se om det er en fuskerside, bare ved det her med at profilerne viser ansigtsbilleder. Altså det er meget få der ville ligge nøgenbilleder hvor de viser alt,- og så ansigts billeder Og fortælle i tekst, uden at kende dig overhovedet, at de er desperate efter møde dig og få din pik. De her fuskersider er alt lavet så ekstremt utroværdigt Jeg fatter ikke at nu de ville snyde folk, at de ikke forsøgte at gøre siderne og de her fake profiler bare en lille smule troværdige Men desværre findes der et lille mindretal (som må være ekstremt blinde og naive) der hopper på det. Og mister masser af penge efterfølgende. Jeg syntes det er blevet mere og mere udbredt den her for for spam med fuskersider. De fleste af dem er sådan nogle der er google translatet til dansk, og så sendt ud til en masse email adresser. Men der findes også nogle hvor der er betalt for annonce, og der tænker man, de her bagmænd må åbenbart tjene virkeligt mange penge på det her.
  12. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Hyggesnak
    Nemlig ! For det er samme følelse. Her bare vendt om, så mænd faktisk kan leve sig lidt ind i det GP dagligt oplever, hvor de udleverer sig selv, og dermed en form for gabestok for os kunder hvor vi kan bedømme deres udseende og måske meget private jeg. Og hvor de dermed er meget sårbare. Hvorimod vi kunder på en anden måde er anonyme og slet ikke mærker det pres de udsættes for. Og GP´er også kunne få en fornemmelse for at vi kunder faktisk nogle gange kunne opleve det samme, med hvor man føler man bliver bedømt, og måske set ned på. Samtidigt med det sikkert i de fleste tilfælde for begge parter, blot var uvidenhed fra modparten og ikke ment ondt. Men ændrer ikke den sårbarhed man ville føle.
  13. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Hyggesnak
    Personligt ville jeg aldrig prutte om prisen. Men tror også det handler om kulturforskelle. Det går begge veje. Blandt de østeuropæiske piger der er et segment (skyder på 30 procent) hvor det er "normalt" at forsøge at sælge ekstra ydelser, mens akten er igang. Og noget jeg virkeligt hader. Findes ikke noget mere dræbende for sex lysten at opleve det. Det er næsten mere normalt end unormalt hos piger fra Rumænien, mens man "aldrig" oplever det hos feks polske piger. Da jeg for første gang besøgte Thailand for 5-6 år siden, oplevede jeg virkelig den her kulturforskel, hvor det er normalt at prutte om prisen. Netop Thailand hvor man virkelig kan få GP´oplevelser, hvor pigerne giver sig 100 procent hen, der er det direkte ubehageligt at skulle ud og prutte om en pris. Men desværre noget man ofte kunne opleve. For den her pruttekultur er så udbredt og "normal" i deres samfund. Skulle man være et "dumt svin" og ikke bare acceptere førstgivne pris og prutte den ned ? Eller bare være en "naiv tosse" der godtog en pris, som normalt (uden pigen havde dårlig samvittighed over det, da det er normalt) forsøgte at komme med en overpris ? Læs en anden bruger i denne tråd, skrev om en oplevelse hvor han for en håndtrold her i Danmark var blevet foreslået en pris på 2000 kr. Tit i Thailand der godtog jeg bare prisen. Men brød mig ikke om det, og tror man oplever det samme som en dansk GP´er oplever når der bliver forsøgt pruttet om hendes priser. Man stiller uundgåeligt spørgsmål om ens egen værdi. Det er trods alt mere dejligt som fyr at opleve en pige giver en fast pris og viser hun er vild med at være sammen med en Fremfor modsat hvor de siger en overpris og man uungåeligt tænker mon man ikke er så attraktiv, siden hun foreslår den højere pris. Der føler jeg samme provokation som nogle GP´er skrev de følte når mænd forsøgte at prutte deres priser ned. At så kan de rende én i røven. Så lukket af for videre kommunikation og samvær. Så finder man nogle andre. Sex´en ville ikke blive god. Man ville ikke give sig hen til dem. Som man føler har lidt nedværdiget én. Selvom sandheden sikkert ikke er sådan, men det man føler. I Thailand er det normalt at starte med en over pris, og i Danmark tror jeg bare det er normalt for nogle at prutte om alt. Men ændrer ikke hvad man selv føler og hvordan man opfatter det når der pruttes om prisen. Personligt vil jeg heller betale en normal pris, og så give en masse drikkepenge oveni, efter en dejlig oplevelse,- fremfor som start at skulle stå i det dilemma om jeg vil prutte prisen ned. Hvor hele GP stemningen efter min mening bliver ødelagt. Jeg hadede lidt at den person jeg selv følte jeg var, skulle gå på kompromi og være en anden, for ikke at blive betragtet som en totalt naiv tosse der bare lod sig "rulle". At min normale (efter min mening) givende personlighed ikke duede der i Thailand. At man gradvis ændrede sig og var den her nærigrøv der altid spurgte om pris og klar til at prutte. Hvis ikke man gjorde det så være sikker på at betale meget mere for næsten alt i Thailand. Havde den indstilling at hvis feks en taxi scooter forsøgte sig med en overpris, så gav jeg den hele skruen for at prutte max ned. Hvorimod var det en fair pris så fik de 20-25 procent ekstra. Og var de billige så fik de tit det dobbelte i pris end de havde foreslået. Men det med at prutte går begge veje. Og tror mere det handler om kulturforskelle. Selv bryder jeg mig bestemt ikke om det, og ville aldrig forsøge at prutte en pris ned hos en GP´er i Danmark. Men sikkert mange danskere hvor det mere er udbredt det med at prutte om prisen. Og hvor de måske oplever det giver pote hos nogle østeuropæiske piger. Hvor det er normalt der hvor de kommer fra, at der altid skal forhandles en pris. Hvor man aldrig kan regne med det der står i annoncerne. Selv vil jeg dog holde mig langt fra det. Ikke at jeg som menneske er bedre. Jeg kigger da også i annoncer efter hvor jeg føler jeg får mest værdi for mine penge. Men vælger så efter det de oplyser af pris i annonce. Apropo pruttekulturen i andre brancher, så hader jeg den ærligt talt også. Feks nu ved at skulle købe nyt køkken. Og har jo så erfaret mig at mange af de såkaldt "dyrere" etablerede køkkenfirmaer, der kan man ofte forhandle prisen ned på 50 procent. Det gør sgu at jeg slet ikke vil handle hos dem. For gider ikke det pis med man finder sit drømmekøkken og så skal ud i benhårde forhandlinger og tænke er det mon fint nok at jeg nu kun fik det til 30 eller 40 procent billigere end udbudsprisen ? Gad vide om der er nogle før mig der lige har fået det til 55 procent billigere. Så handler jeg sgu heller hos de køkkenfirmaer der altid har faste priser. Som feks Ikea, som altid er billige, og mindst ligeså god kvalitet. Men hvor de ikke på forhånd har skruet priserne kunstigt op, så de kan forhandles ned til halvdelen. Hvor "onkler/familie og venner får stærkt nedsatte priser, og "normal" kunderne der inddirekte kommer til at betale deres rabat.
  14. Til spørgsmål 1. Så er man sikkert immun. Mener det kun er 4 tilfælde i hele verden hvor beviseligt en person som har været immun, siden er blevet smittet. Skal dog siges der er et stort mørketal. Og skræksceneriet er stadig at virus mutere, og en eventuel vaccine ikke hjælper. Spørgsmål 2. Svar skyldig. Det må du spørge en om som er klogere. Spørgsmål 3. Der er den misforståelse at mundbind skulle beskytte en person. Det gør den muligvis også, men er i forsvindende lille grad. Derimod der hvor mundbind har sin effekt, er at den sikrer at en smittet person ikke smitter andre. Akkurat ligesom kirurger og sygeplejersker bærer dem ved en opperation for at forhindre de ikke smitter en patient med bakterier. Mundbind er uhyre effektive hvis ALLE bærer dem. Netop fordi de forhindre en syg person at smitte andre. At en person bærer dem for at beskytte sig selv hjælper ikke meget. Da øjnene jo ikke er dækket. Der er lavet en dansk undersøgelse om mundbind virker beskyttende. Har været noget omtale af det i medierne på det seneste, da ingen vil udgive det. Nogle spekulerer i om testens resultat er årsagen. Til den undersøgelse bare sige den er plat. For det første er der kun 6000 personer der har deltaget i den. Normalt er 6000 personer sikkert rigeligt til at få en sandfærdigt billede. Men for Covid19 er det (heldigvis) faktisk yderst sjældent at folk bliver smittet. Trods tallene er gået op, så er 600 daglige smittede, altså ikke mere end 1 til 10.000 danskere der dagligt bliver smittet. . Dvs chansen for at blive smittet er trods alt kun 1 til 10.000. Og misforstå mig ikke. Jeg mener Covid19 er noget meget alvorligt og man skal selvfølgelig tage det meget alvorligt når smitten stiger som den gør i øjeblikket. Men min poingte. Med 1 til 10.000 chance for at blive smittet, der mener jeg ikke 6000 personer der var med i den her undersøgelse giver et sandfærdigt billede. Men mere tilfældigheder, om den gruppe på 3000 der bar mundbind eller den anden gruppe på 3000 der ikke bar mundbind, er blevet smittet. Tilfældigt om 1 eller max 2 er endt i den ene gruppe eller den anden. Skulle en sådan undersøgelse have lidt form for evidens, så skulle der minimum have deltaget 100.000. Og helst mange flere. Derudover så tænker jeg , uden at vide hvad test resultatet har endt med at blive, at det med højst sandsynlighed viser at mundbind beskytter minimalt. Men som jeg skrev ovenover, så ligegyldigt. Da der hvor mundbind er effektive og har sin virkning, er at forhindre smittede personer i at smitte videre. Sidst nævnte er bare ikke det den her test med 6000 mennesker der har deltaget i, har undersøgt. Derfor vil jeg mene hvis test resultatet blev offenliggjort ikke gøre andet end at sprede misinformation. Og mange vil tro mundbind ikke hjælper. For det gør de helt sikkert. Hvis alle bærer dem. Men hvis en person går med det og møder en der er smittet som ikke bærer mundbind, så hjælper de intet, eller forsvindende lidt. Vil man derimod beskytte sig selv, så er det visir man skal bruge. Det dækker meget bedre end et mundbind. Og dem der føler det er en genne at have mundbind på, kan jo bare bruge et visir istedet. Det beskytter begge veje. Dog ikke så godt som mundbind, når det handler om ikke at smitte andre.
  15. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Hyggesnak
    Det er faneme humor der vil noget !!!
  16. Hmm kunne også være hun blev sur hvis du sagde du gerne ville se en anden før jeres tid. Og så bare tænkt hvis det skal være sådan klaveret spiller, så spiller jeg også. Og sagt hun nu var optaget. Men som du selv konkluderer, så spekulationer der ikke kan bruges til noget. Det er bare videre. Uanset hvad så ikke fået god behandling (din egen opfattelse) af tlf. pigen, og så finder man bare et bedre sted en anden gang. Service betyder meget.
  17. Undskyld men forstår du det som han ikke havde bestilt tid ? Og se at en anden også opfattede det sådan. Som jeg opfatter det, så havde han netop bestilt tid i forvejen. Citat fra det han skrev: Nu ankom jeg jo kl 00.20 og blev faktisk lidt overrasket over, at få at vide begge var ledige... det var det første telefonpigen sagde, da jeg trådte ind. Det var derfor jeg bare antog, at hun vidste det var mig der havde bestilt, det har jeg prøvet før på en stille aften... ellers havde hun da sagt, at Jasmin nok var booket fra kl 00.30? Citat slut
  18. Arg hvis helt korrekt, eller sådan som jeg har forstået det, så gælder forsamlingsforbuddet foreløbigt kun 4 uger frem. Men gætter på det er meget tvivlsomt at det bliver hævet der om 4 uger.
  19. Nogle der er dernede nu og kan fortælle om urolighederne er udbredt ? Og gætter lidt på det blusser mere op nu, hvor de mangler turisterne. Mener at have læst at turismen kun udgør ca 10 af BNP i Thailand. Tror dog det tal er meget underdrevent. Der er feks virkelig mange sorte penge i omløb fra sex turismen. For slet ikke at tale om alle de penge der sendes fra udlandet både fra thaier og udenlandske mænd der støtter en feriekæreste. Så jeg tror den menige thaier er presset økonomisk nu, efter nedlukningen af turister til landet.
  20. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Hyggesnak
    Ikke for at fluekneppe, men vitterligt forskel på om man siger man ikke bryder sig om folk dømmer hinanden, og så køre den hen til man så dømmer andre med den kommentar. Så bliver det jo umuligt at sige fra. Hvis Claus syntes det var negativt at blive voldtaget i røven af Brian mod sin vilje. Og bliver så besvaret med Claus er negativ fordi han ikke ville voldtages Men ja godt se din poingte Og nej jeg er bestemt ikke bedre end andre med så mange ting. Og da positivt nogle reagere for at hjælpe og beskytte andre hvis de føler de bliver angrebet. Men lige herinde på et forum ikke se problemet. Vi er alle anonyme. Derudover er det svært at være dommer (admin) og se hvem der startede først med at provokere. Er personen der slår en ned på gaden udelukkende skurken, hvis han forinden er blevet spyttet på i ansigtet ?. Uden at jeg vil have et svar, så bare vise at verden sjælden er helt sort og hvid. Der er som regel en grund til folk reagerer som de gør. Og der syntes jeg faktisk sådan et forum er en dejlig ting. Oplysende og underholdene. Og i værste tilfælde hvor bølgerne gik højt, så være afløb for nogle, uden det har nogle konsekvenser for nogle i det virkelige liv. Og respekterer din mening vedr. lukning af politikkere forummet. Og enig i mange af dine argumenter. Dog vægter jeg fordelene/fornøjelserne af trådene højere end de ulemper de også medførte.
  21. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Hyggesnak
    Tror jeg har skrevet til Admin to gange. Begge gange været hvor jeg bagefter (uden at nogle gjorde mig opmærksom på det) opdagede jeg havde oplyst noget om nogle GP´er som kunne afsløre deres rigtige identitet. Og ikke af ond vilje, men hvor jeg opdagede fejlen bagefter. Og så bedt Admin om at slette det i mine anmeldelser. Dem der rapporterer spam og fejlplaceringer har jeg stor respekt for. Også ved mistanke om falske anmeldelser, selvom det heller ikke skal kamme over i mistænkeliggørelse af alle nye brugere. Men syntes seriøst det er lidt pjat at spille overdommer hver gang en debat svinger sig lidt op, hvor følelserne måske går lidt over gevind, og anmelde der. Vi er alle anonyme herinde, så sgu ingen der der behøver føle sig forulempet bare fordi bølgerne nogle gange går højt. Sikkert mange der har indrapporteret mig Men dog kun en enkelt gang blevet udelukket fra en tråd. Jeg har det sådan, at snakker folk pænt til mig så kan man være 100 procent sikker på jeg snakker pænt til dem. Men mange gange så enten blevet provokeret eller ligget nogle nedladende undertoner, hvor jeg selvfølgelig bare burde have trukket på skulderen, men selv er blevet provokeret , og givet igen i samme tone. Og måske lidt til Men har det sådan, hvis folk vil lege med ilden, så må de også selv kunne tåle der bliver givet tilbage. I det virkelige liv, så forventer man vel heller ikke man kan té sig provokerende, uden nogle giver igen. Hvis en person spiller op, så må han/hun kunne tage konfrontationen/slåskampen. Må indrømme jeg savner det politiske forum. Der var mange oplysende tråde. Og jo nogle gange gik bølgerne højt og nogle gange blev tråden afsporet. Dog ikke se det store problem i det. Det er ærgeligt de blev lukket ned, men som følge af alle de indrapporteringer der var. Desværre. Personligt syntes jeg kun der skulle kunne rapporteres hvis det var spam, fejlplaceringer og falske anmeldelser. Og så selvfølgelig hvis der var privat oplysninger om personer og lignende. Alt andet unødvendigt at blande sig i. Brød man sig ikke om en tråd fordi der var en hård tone, så jo ikke sværere, end at lade være med at læse den.
  22. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Hyggesnak
    Og så vil du bokse ? Fordi jeg (syntes jeg selv) argumenterede pænt for hvorfor jeg ikke kunne se det skulle være et problem med denne tråd. Jeg kunne også fortælle dig du er en latterlig nar, der ikke fatter meget. Og hvis du syntes jeg ikke gebærder mig pænt på dette forum, så jo læse hvad jeg skrev i indlæg ovenover. At jeg fandt det latterligt at nogle tog det personligt hvis bølgerne gik højt når der feks diskuteres politik. Da vi alle er anonyme, og ingen der burde føle sig ramt. Men lige i den her tråd syntes jeg sgu ikke det er særligt sympatisk at sparke på en dødsyg mand der ligger ned, og har blottet sig totalt.
  23. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Hyggesnak
    Men kan sagtens følge dig AalborgLook. Men stadig ikke se at det skulle være en gene at den ligger der blandt en masse andre tråde. Man bestemmer jo selv om man vil trykke på den og åbne op og læse med. Der ligger også massevis af tråde som jeg syntes er ligegyldige eller hvor jeg ingen interesse har. Men dem hopper jeg jo bare over, så ikke se problem seriøst. Vedrørende denne tråd ja så er den meget ensformig med gentagelser af godmorgen osv. Men hvis det giver værdi for nogle, og ikke mindst til Misjo så ikke se at det vedkommer mig eller andre at syntes den kedelig og derfor ikke skulle have lov at eksistere. Jeg hopper let og galant over de indlæg, og læser de ting i tråden som har interesse for mig. Og sådan burde det være for alle i alle tråde.
  24. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Hyggesnak
    Må sige jeg er dybt uenig. Der er en kæmpe forskel på som nu hvor man skriver i et forum, hvor mange følger med kontra hvis de skulle sidde og skrive private beskeder. Det ville så have betydet at Misjo skulle sidde og skrive den samme remse til 10-15 personer om hvordan hans dag var gået. Og så vente på svar fra forskellige og bruge uendelig lang tid på det. Som det er nu her på forummet, så er det meget lettere. En del kan kommunikere med hinanden, og behøver ikke gentage de samme spørgsmål, da de jo kan se hvis andre har spurgt om noget de ville, og så ligger der et svar som alle kan se. Derudover kan den store gruppe (som jeg tilhører) som aldrig eller meget sjældent skriver i denne tråd, også følge med. Havde den her tråd ikke været åben, så havde jeg feks ikke kunnet få svar hvordan det går Misjo pt. Og er jeg da meget interesseret i, og glad for jeg kan følge med i. Uden jeg nødvendigvis skal skrive privat til ham og belemre ham med et masse spørgsmål, som 20 andre allerede har spurgt ham om. Jeg forstår ærligt talt ikke at hvis nogle ikke bryder sig om tråden , at de bare ikke lader være med at trykke sig ind på den. Hvor svært kan det værre ? Er det virkeligt så stor en gene at tråden står der blandt massevis af andre tråde, som man frivilligt bestemmer om man vil trykke sig ind på ? Og ikke møntet personligt på dig Max Power eller jer andre der forholder sig kritisk til Misjo sygdom eller berettelse til denne tråd. Men syntes ærligt talt det er langt under bælte stedet at skabe en diskusion herinde i den her tråd. At en mand der i den grad ligger ned og bevist om han aldrig kommer helt op igen, skal sidde og høre på det her og blive i dårligt humør og bruge energi og tid på det, er simpelthen langt over grænsen for hvad man kan tillade sig. I dette her tilfælde mener jeg seriøst at har man ikke noget godt at sige, så burde man sgu holde mund. Og lad os så få det politiske forum tilbage hvor bølgerne kan gå højt, men hvor det altså ikke er personligt som det i den grad er i denne tråd. Der skulle det være tilladt at skrive alt ! efter min mening, uden nogle Admin blander sig. Men i denne tråd syntes jeg faneme det er over grænsen som det nu har udviklet sig.
  25. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Hyggesnak
    Måske sagt ironisk ment. Men savner i den grad politik tråden. Men forståelse for det krævede en masse ekstra arbejde for admins herinde Men savner altså tråde med andre ting også. Også hvor vi kan være uenige, og bølgerne kan gå højt. Det er jo ikke andet end et forum, hvor vi anonymt kan udveksle meninger. Og forhåbenligt også selv blive klogere nogle gange. Og underholdt de andre gange Nogle har skrevet at denne her tråd er både livsgivende og også med humor. Det passer sikkert. Men den er også sørgelig. Måske nogle af dem der har noget imod den, finder den ubehagelig. Den minder os alle om hvor hurtigt livet kan blive taget bort fra os. Eller måske endnu værre,- nogle vi holder af. Jeg hader at snakke om døden, når det handler om nogle jeg kender og holder af. Men tror det er sundt. At blive mindet om den uundgåelige skæbne der rammer os alle. Før eller senere. Til dem der tvivler om det er sandt alt det her, så ikke se hvorfor det ikke skulle passe. Der er jo flere personer der har mødt Misjo. Fordi en person er dødelig syg, så jo ikke ensbetydende med at de ikke kan lave noget. Jeg tænkte i starten af tråden, at nogle sikkert misforstod ham, og troede han kun havde et par uger at leve i. Og skrev som det var lige over. Men fordi en patient er terminal patient så jo sagtens leve længe. For nogle betyder det at de i løbet af få måneder lyn hurtigt mister kræfter, og svinder ind, og dør hurtigt. For andre så kan de leve i mange år, og være forholdsvis raske hele tiden. Kommer jo an på hvor kræften har spredt sig. Men ikke at jeg fordømmer dem der er kritiske. Altid sundt at være kritisk. Men jeg ser tråden som noget usædvanligt og positivt, selvom den er uhyre tragisk. Dem der ikke bryder sig om den, kan jo vælge nogle af de mange andre tråde. Jeg kigger af og til ind på den her tråd. Og glædes over den kærlighed der findes, hvor mennesker der ikke kender hinanden personligt, godt kan føle og give noget til andre. Det er smukt.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.