Hop til indhold
Pendler

Fræk snak - hvor?

Recommended Posts

next skrev, for 2 timer siden:

https://kundeservice.yousee.dk/telefoni/brug/traefpunkt

Har ikke afprøvet ovenstående, men det er eftersigende afløseren for "0059 træfpunkt"

Troede først det var en joke, da jeg så yousee og du bare gav nummeret kundesupport. Men vidste sgu ikke det var noget, hvor man rent faktisk kunne tale med fremmede hahaha 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pendler skrev, for 9 timer siden:

I "gamle dage" var der flere telefonmøder som træfpunkt osv. hvor man kunne få en fræk snak. Hvor kan man få det i dag - uden at det kost en formue?

Del dette indlæg

Link til indlæg
next skrev, for 8 timer siden:

https://kundeservice.yousee.dk/telefoni/brug/traefpunkt

Har ikke afprøvet ovenstående, men det er eftersigende afløseren for "0059 træfpunkt"

Man forstår dog ikke hvor Yousee forsat skal være så grådige.   kr 5,50 pr minut som minimum.  Sikkert meget dyrere hvis du ringer fra mobil telefon eller andet selvskab du har abonnement hos.   Men hvis du ringer billigst, så må du betale kr 330,- pr time.   

Det er faneme grådigt for en tjeneste som de har minimalt af udgifter på.       

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og tjekkede lige stedet for at høre hvad prisen var fra mobil.   

Og må sgu sige jeg bliver en smule forarget :( 

Der bliver kun oplyst pris for fastnet tlf og hvis man er Yousee kunde.   Det er jo fusk og bedrag, hvis Yousee ikke engang kan fortælle prisen hvis det feks er fra en Yousee mobil abonnement.  

Det troede jeg sgu ikke var lovligt ! :(   At de kan sælge en tjeneste til ekstrem overpris, og slippe for at fortælle hvad prisen er.  

Hvis undskyldningen skulle være at de ikke vidste hvad andre abonnementers takster koster, så kunne de jo bare have fortalt at Yousee tog kr 5,50 udover normalt takst.   Men sandheden er at Yousee skovler en masse ekstra ind på den her finte.   Dvs folk der ringer fra feks et Yousse tlf abonnement betaler måske det dobbelte i takst.  Dvs isåfald hedder prisen 660 kr i timen. 

Og det kan de gøre uden at oplyse prisen ?   Utroligt hvis det er lovligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
The-Newbie skrev, for 15 timer siden:

Troede først det var en joke, da jeg så yousee og du bare gav nummeret kundesupport. Men vidste sgu ikke det var noget, hvor man rent faktisk kunne tale med fremmede hahaha 

Et bedre bud vil være at ringe til skat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...