Guest Nemtøs Skrevet 26. Oktober, 2020 I mænd har et stort tag selv bord, med utallige valgmuligheder, som både passer til jeres lyster og økonomi. Emnet har været vendt flere gange, men jeg undres fortsat over, at et nej tak ikke bliver accepteret og respekteret. Når jeg selv er blevet afvist, har jeg ikke forsøgt at presse på, for at få den anden part til at ændre holdning. Jeg ville aldrig kunne få mig selv til det, da det ville være nedværdigende for mig. At man efterfølgende bliver barnlig og forsøger at ramme en, med spidse bemærkninger, lege som man har haft med mig, som man så har behov for at skrive slet ikke siger en noget. Det siger én del mere om afsenderen end om modtageren. Ud fra forskellige tråde, kan jeg se en tendens til at visse mænd forsøger at forhandle om prisen, hvis man forsøger at forhandle hos mig, udelukker det promte en aftale. Holder man ikke en aftaler og undlader at melde afbud, ønsker jeg ikke at mødes med den person i fremtiden. Mænd der skriver at de godt lige vil prøve mig, henviser jeg til brugtbilsforhandleren, da de ville kunne få en billigere prøvetur der. Hvorfor ikke gøre sig lidt umage, når man retter henvendelse? Det er ikke så svært, og ganske gratis at opføre sig ordentligt overfor andre. Men der må være en del gp'er hvor forhandling af priser er i orden. Sker det både hos danske og udenlandske gp'er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 26. Oktober, 2020 hvorfor så følsom om en forhandling på pris ? det er vel en stille periode i "branchen" købers marked tænker jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2733 Skrevet 26. Oktober, 2020 Det er ikke nemt, hverken for kvinde eller mand. mænd misunder , at kvinder kan tage penge for sex. kvinder misunder , at mænd kan vælge og vrage bare de har penge nok. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Oktober, 2020 kenderen skrev, for 10 minutter siden: hvorfor så følsom om en forhandling på pris ? det er vel en stille periode i "branchen" købers marked tænker jeg Hvorfor ikke blot vælge de billige priser med det samme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 26. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, Lige nu: Hvorfor ikke blot vælge de billige priser med det samme? rigtig mange GP'er er parat til at forhandle - så hvorfor ikke... jeg forhandler om alting jeg køber (ikke i Netto) og er ærke-københavner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13629 Skrevet 26. Oktober, 2020 kenderen skrev, for 6 minutter siden: hvorfor så følsom om en forhandling på pris ? det er vel en stille periode i "branchen" købers marked tænker jeg Fordi pigen har en prisliste - og kan man ikke lide den, må man prøve at finden en anden pige med en mere spiselig prisliste omend hun måske ikke er så lækker. Man går vel heller ikke på gourmetrestaurant og forventer at få maden til samme pris, som på cafeteriaet på hjørnet. Men jeg går heller ikke på gourmetrestaurant og betaler fuld pris, hvis de har dårlig belysning, mug på væggene og gammel vin i kælderen, hvor der er svindlet med årgangen 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Oktober, 2020 sweetstone skrev, for 3 minutter siden: Det er ikke nemt, hverken for kvinde eller mand. mænd misunder , at kvinder kan tage penge for sex. kvinder misunder , at mænd kan vælge og vrage bare de har penge nok. Mænd skal vælge det de ønsker. Jeg har tit henvist mænd til andre gp'er, når de har efterspurgt noget som jeg ikke kunne/ville levere, det har jeg ikke noget problem med. Jeg vil dog aldrig takke ja til en mand, hvor jeg ved at jeg er en nødløsning og sidste prioritering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 26. Oktober, 2020 Jernsvinet skrev, for 1 minut siden: Fordi pigen har en prisliste - og kan man ikke lide den, må man prøve at finden en anden pige med en mere spiselig prisliste omend hun måske ikke er så lækker. Man går vel heller ikke på gourmetrestaurant og forventer at få maden til samme pris, som på cafeteriaet på hjørnet. Men jeg går heller ikke på gourmetrestaurant og betaler fuld pris, hvis de har dårlig belysning, mug på væggene og gammel vin i kælderen, hvor der er svindlet med årgangen mange der har noget til salg har en "prisliste" i mine øjne er den op til forhandling... man kan jo bare sige nej tak - sammenligningen med et etableret erhverv duer ikke rigtig synes jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Oktober, 2020 kenderen skrev, for 2 minutter siden: rigtig mange GP'er er parat til at forhandle - så hvorfor ikke... jeg forhandler om alting jeg køber (ikke i Netto) og er ærke-københavner Oplever du at det er blevet nemmere at forhandle? Og gælder det både privat/bordel samt danske/udenlandske gp'er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1528 Skrevet 26. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 16 minutter siden: Men der må være en del gp'er hvor forhandling af priser er i orden. Sker det både hos danske og udenlandske gp'er? Jeg tror desværre at det også hænger sammen med de selv samme mænds opfattelse af det erhverv i Gpér har valgt, desuden findes der også typer der ser det som en sport at tinge om priserne, også på et par sokker eller andre varer i diverse detail butikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 26. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, Lige nu: Oplever du at det er blevet nemmere at forhandle? Og gælder det både privat/bordel samt danske/udenlandske gp'er? ja det gør jeg - bruger begge dele... specielt tidspunktet du vil til på er en vigtig del af forhandlingen... nu fortæller jeg alle mine tricks helt gratis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Oktober, 2020 Kan en eller anden give børnehavebarnet lidt opmærksomhed? Jeg troede der var en nedre aldersgrænse for at være medlem herinde. Bliver sku træt af den opførsel. ( det var en afsporing) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thungur 289 Skrevet 26. Oktober, 2020 Jag ser inget direkt fel i att pruta eller köpslå, även om jag sällan själv gör det. Om jag har bokat en tid med någon så har jag kontaktat damen tidigare och vi har kommit överens om pris och innehåll; oftast enligt vad hon vill ha betalt. Några få gånger har jag sagt typ "såhär mycket är jag villig att betala, är det ok?" (dvs detta sker innan vi bestämmer att mötas). Ibland har det accepterats och ibland blir det nej. Vid några tillfällen när jag har varit på massage har frågan om extra kommit upp. Ibland upplever jag att damerna då begär fantasipriser; 2000 kr för en handtralla eller blowjob, och då blir det givetvis prisförhandling (dvs om jag känner för extra den dagen). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sørenbrun 14 Skrevet 26. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 28 minutter siden: I mænd har et stort tag selv bord, med utallige valgmuligheder, som både passer til jeres lyster og økonomi. Emnet har været vendt flere gange, men jeg undres fortsat over, at et nej tak ikke bliver accepteret og respekteret. Når jeg selv er blevet afvist, har jeg ikke forsøgt at presse på, for at få den anden part til at ændre holdning. Jeg ville aldrig kunne få mig selv til det, da det ville være nedværdigende for mig. At man efterfølgende bliver barnlig og forsøger at ramme en, med spidse bemærkninger, lege som man har haft med mig, som man så har behov for at skrive slet ikke siger en noget. Det siger én del mere om afsenderen end om modtageren. Ud fra forskellige tråde, kan jeg se en tendens til at visse mænd forsøger at forhandle om prisen, hvis man forsøger at forhandle hos mig, udelukker det promte en aftale. Holder man ikke en aftaler og undlader at melde afbud, ønsker jeg ikke at mødes med den person i fremtiden. Mænd der skriver at de godt lige vil prøve mig, henviser jeg til brugtbilsforhandleren, da de ville kunne få en billigere prøvetur der. Hvorfor ikke gøre sig lidt umage, når man retter henvendelse? Det er ikke så svært, og ganske gratis at opføre sig ordentligt overfor andre. Men der må være en del gp'er hvor forhandling af priser er i orden. Sker det både hos danske og udenlandske gp'er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 26. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 8 minutter siden: Jeg vil dog aldrig takke ja til en mand, hvor jeg ved at jeg er en nødløsning og sidste prioritering Sjovt, nogle af mine vildeste overscoring, har ellers været på det grundlag... verden er utroligt forskellig for de to køn. Jeg forhandler aldrig pris - men ser ikke noget problem i at prøve. Med mindre at der står at priserne ikke er til forhandling i annoncen, så virker det små dumt at prøve. I sidste ende bliver der solgt en vare, det kan vi ikke ignorer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sørenbrun 14 Skrevet 26. Oktober, 2020 Du har evig ret. Nogen er dårligt opdraget. Tag kun mænd du har lyst til! Med venlig hilsen Søren 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KeBoRas 97 Skrevet 26. Oktober, 2020 Personligt synes jeg at prutten om prisen hører til på kræmmermarked, ikke kødmarked. Jeg ville da heller ikke gå til slagteren og sige.... Den mørbrad fætter du har liggende til 400 kr, den skal du da sælge til mig for 300 kr. Priser kan forhandles nogle steder, men ikke alle steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 26. Oktober, 2020 (edited) Personligt har jeg egentlig ikke så meget imod når der bliver spurgt/forhandlet med prisen. Altså, jeg siger nej, men så længe der bliver spurgt i god tone og et nej accepteret i samme, gør det mig ikke noget. Særligt når det kommer til pakkepriser på ting som jeg måske ikke har skrevet en egentlig pris på i min annonce. Hvad jeg finder enormt irriterende er når prisforhandling og bedrag går hånd i hånd. Når jeg i min indbakke har beskeder fra samme person fra 5 forskellige måneder, hvor han spørger om han ikke kan få sex til 400 for det er altså lige lidt stramt med pengene den måned. Eller en person skriver om det går med 800 i stedet for 1000 for mere har han ikke lige på sig, jeg siger nej, og han så alligevel har pengene. Rent bord tak, så kan vi snakke. Jeg synes til gengæld, at det med ikke at acceptere et nej er ubehageligt. Jeg er egentlig ligeglad med om jeg afviser en person fordi han er dybt ubehagelig eller om jeg bare ikke har lyst til at se ham, jeg har ret til at sige nej. Det er ikke længe siden, at det er sket, at en jeg afviste simpelthen skrev til mig igen fra et andet nr. hvor jeg tilfældigvis afviste ham igen. Da jeg blokerede ham, reagerede ved at sende mig mange beskeder herinde på eroguide (sådan jeg fandt ud af, at det var samme person fra numrene). Han har aldrig været ubehagelig og beskederne har mere været overtalende end insisterende, men jeg synes stadig at det er lidt grænseoverskridende, når jeg tydeligt har sagt nej og endda blokeret hans nummer. Jeg kan godt forstå at det er træls at miste en GP man kunne lide at besøge, men det er bare en af livets betingelser, og har man egentlig lyst til at ses med en pige som man ved ikke har lyst til at se en? Jeg forstår virkelig ikke hvad han tænkte, da han skrev fra det andet nummer, efter jeg havde afvist ham. Mon han forestillede sig, at jeg ville blive glad for at se ham i døren, hvis jeg havde taget aftalen? Nå, men jeg ved også godt at jeg nogle gange siger nej på intet andet end en mavefornemmelse, og det er selvfølgelig også træls for nogen af de sikkert søde mænd som aldrig kommer igennem. Redigeret 26. Oktober, 2020 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 26. Oktober, 2020 Jeg respektere altid prisen hos Glædespiger og diskutere aldrig herom ... jeg vælger jo selv at tage kontakt for glæden jeg betaler ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 26. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 50 minutter siden: Hvorfor ikke blot vælge de billige priser med det samme? hmmmm...kan ikke forstå dine indlæg i denne tråd, nu er du jo ikke nogen "normal" GP'er med et sted hvor man kan møde dig, annoncering, prisliste, åbnings tider, hvad du er til osv...som udgangs punkt ved dem som henvender sig til dig, ikke hvilket prisleje du ligger på...hvilket i sig selv gør det svært at afstemme forventninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Oktober, 2020 (edited) Røvslikker skrev, for 15 minutter siden: hmmmm...kan ikke forstå dine indlæg i denne tråd, nu er du jo ikke nogen "normal" GP'er med et sted hvor man kan møde dig, annoncering, prisliste, åbnings tider, hvad du er til osv...som udgangs punkt ved dem som henvender sig til dig, ikke hvilket prisleje du ligger på...hvilket i sig selv gør det svært at afstemme forventninger. Det har du fuldstændig ret i. Jeg har dog "kørt" med en fast pris for blowjob, hvor det var tydeligt hvad pris og indhold var.. alligevel oplevede jeg en del der ville se om de ikke lige kunne spare 100 kr. Jeg har aldrig haft menu planer, da jeg altid har ønsket individuelle aftaler, og jeg har heller ikke tilbudt 30 minutters sex, da sex på skarp tid ikke har været det jeg har søgt. Det handler netop om at afstemme forventninger, jeg forventer ikke timeløn, men én nogenlunde fair belønning (udover sexen:-) ) Jeg har leget indtil vi har været færdige, med respekt for hinandens bagkant. Men for et pænt stykke tid siden var jeg hjemme hos én mand, én fræk aftale, legen udviklede sig og jeg var der væsentlig længere tid end vi havde aftalt..fint nok med det. Jeg forlangte ikke mere for jeg kunne jo bare rejse mig op og gå. Men det var dejligt og frækt. Han ville så mødes igen, men med et afslag i prisen. Jeg valgte selvfølgelig at takke pænt nej tak. Følte mig lidt røvrendt da han havde fået en oplevelse til under 1/3 af prisen ift andre, og så ville han endnu engang men billigere. Ham kommer jeg aldrig til at mødes med igen ligemeget hvor meget han ville tilbyde mig. Håber det giver lidt mening med min forklaring. Redigeret 26. Oktober, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 560 Skrevet 26. Oktober, 2020 Personligt kunne jeg ikke drømme om at forhandle om prisen med en GP , jeg vælger bare en GP der prismæssigt ligger i et leje som jeg er villig til at betale for. Et sidespring: jeg fornemmer at priserne er nedadgående, det er købers marked , jeg har på AL set flere GP ‘ ere annoncere med tilbudspriser , sidstedagens pris m.v. Helt ned til 800 kr. For en time. Hvad mener i om det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kajakfisker 263 Skrevet 26. Oktober, 2020 Jeg kunne ikke drømme om at forhandle priser i supermarkeder og andre steder hvor det ligesom er accepteret at der er faste priser, brugt biler undtaget... GP’er der stiller deres krop og sjæl til rådighed for os lystne mandfolk forstår jeg ikke at det overhovedet kan komme på tale om at prutte om priser med dem. De har sat en pris så take it or leave it. Tænk på de oplevelser du får med et andet skønt menneske, det er så givende og jeg er sikker på, at det er mentalt belastende at yde den udstrakte service som vi “forventer” fordi vi har betalt for det! Jeg er ubemærket klar over penge/ydelse men vil da så sige, at jeg kun har mødt utroligt søde nærværende givende kvindemennesker hvor jeg er gået derfra svævende og høj på en oplevelse der virkeligt rører en - tror i fleste af jer må have haft det på samme måde så kan man da ikke handle om prisen! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13629 Skrevet 26. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 34 minutter siden: Men for et pænt stykke tid siden var jeg hjemme hos én mand, én fræk aftale, legen udviklede sig og jeg var der væsentlig længere tid end vi havde aftalt..fint nok med det. Jeg forlangte ikke mere for jeg kunne jo bare rejse mig op og gå. Men det var dejligt og frækt. Han ville så mødes igen, men med et afslag i prisen. Jeg valgte selvfølgelig at takke pænt nej tak. Følte mig lidt røvrendt da han havde fået en oplevelse til under 1/3 af prisen ift andre, og så ville han endnu engang men billigere. Ham kommer jeg aldrig til at mødes med igen ligemeget hvor meget han ville tilbyde mig. Havde han nu givet drikkepenge første gang, havde du sikkert været nemmere at forhandle med - måske ikke på prisen - men så på at blive lidt længere - og jeg synes ofte, det er bedre at få længere tid, end lavere pris, da lavere pris ofte medfører en endnu større kortning af ydelserne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ishoej 63 Skrevet 26. Oktober, 2020 Sådan er det i brancher, der ikke har ordentlig forbrugerbeskyttelse. Simpelthen fordi det kan lade sig gøre. Og hvad angår det mulige, så har jeg set et tilbud om 2.000 kr. forhandlet ned på 450 kr. på Thai Corner. Så det er skam ikke helt håbløst Det går jo også den anden vej: Ydelser, der ikke ydes rigtigt alligevel (superfransk er sgu ikke raketvidenskab), snyd med tid, og også falske billeder. Mennesker er barnlige, og når de selv bliver snydt, så prøver de at snyde tilbage. Det er dumt, men sådan er mennesker. Jeg tror meget ville være bedre i et mere reguleret marked, men sådan er der jo så meget. Når det kan betale sig at opføre sig dårligt, så gør folk det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg