Hop til indhold
Noob2

ÆGTE DANSK 19-ÅRIG - Sjælland

Recommended Posts

Clus-darlinng skrev, for 58 minutter siden:

Telefon nr. mangler et ciffer. 

på et billede har hun piercinger ingen tegn på dette på de andrr

Den skriger jo totalt på at være fake !!!  :) 

Men godt set :-)

For ja var 99,999999 procent på det er en fake annonce, hvis eneste formål var at lokke nogle naive til at tage kontakt via email.  Hvor de så forsøger at lokke kunder over på et eller anden fake side hvor de vil plukke folk for penge.

Men er sgu skræmmende hvor uspekulerede de her svindlere er.  Annoncerne er efterhånden overfyldt med disse fake sider.       Og må være mange penge i det for dem.   Når de har råd til at betale danskere til at sidde og fake sig til at være piger.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, den 4.2.2021 at 07:50:

Super fundet. Det lykkedes ikke for mig med Google, Yandex og Tineye.

Billederne er fjernet nu. Var det dig der anmeldte?

det var det ja :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CphGuy
Clus-darlinng skrev, for 3 timer siden:

hun er da frisk

B357E30D-3EDE-4C62-B97A-16452CB2B68C.jpeg

Hvis det lyder, for godt til at være sandt, sååååå.... ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Clus-darlinng skrev, for 4 timer siden:

hun er da frisk

B357E30D-3EDE-4C62-B97A-16452CB2B68C.jpeg

Jeg har modtaget ord-og-emoji-ret samme svar. Så det må vel ende med en omgang gang bang?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, så blev det åbenlyst i anden besked - bemærk at indholdet ikke giver mening - jeg kan komme om en time, men hun har samtidig en aftale med sin søster. Selvom en trekant godt kunne friste, så er jeg en anelse skeptisk:

Screenshot_20210207_135145.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, den 5.2.2021 at 17:29:

Jeg har modtaget ord-og-emoji-ret samme svar. Så det må vel ende med en omgang gang bang?

Hun ? :D

Og taktikken er så at en mand sender enslydende beskeder ud til et par tusinder.   Og i nr 2 besked sender link til den der betalingside. som betaler ham.  

Hos Claus Darling glippede det dog, og han fik første besked endnu engang.  Man burde sgu have sympati med de stakler der skal holde øje med alle de email og sende den rigtige af 2 fabrikerede emails :) 

Det er underholdende at følge det her, men samtidigt virkeligt tragisk :(   For er desværre nogle der er totalt naive og ukritiske, der end ikke fatter de er ude for fusk.  De ender sikkert med at betale mange tusinder kroner, for at "hyggesnakke" med nogle mænd ;)   Ved at det firma der før holdt til i Danmark, der var der mange kunder der havde spenderet flere hundrede tusinder af kr. hver i et naivt håb, om deres eneste ene virkelig fandtes.   Det er sgu sørgeligt. 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...