Candy Cane 571 Skrevet 29. November, 2020 (edited) Jeg vil holde et lille GB fredag d. 4/12 med mig i centrum Det vil foregå i ca. 1 time. Skriv til mig på mail for pris Det vil foregå på PussyGalores, Frederiksberg. Håber på at se et par stykker af jer frække mænd [email protected] Redigeret 29. November, 2020 af Candy Cane 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stubbe21 23 Skrevet 29. November, 2020 Hvad tid på dagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 571 Skrevet 29. November, 2020 Stubbe21 skrev, for 2 timer siden: Hvad tid på dagen? Fra kl 13-14 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
neutral 48 Skrevet 1. December, 2020 Hold da helt op du er lækker - en skam jeg er i Nordjylland :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handsomegentlemancph 39 Skrevet 1. December, 2020 Candy Cane skrev, den 29.11.2020 at 17:16: Fristende ; ) Hvad koster det? Er fransk med eller uden? Jeg vil holde et lille GB fredag d. 4/12 med mig i centrum Det vil foregå i ca. 1 time. Skriv til mig på mail for pris Det vil foregå på PussyGalores, Frederiksberg. Håber på at se et par stykker af jer frække mænd [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mitficker Skrevet 3. December, 2020 sku... noget af en hammerflot figur.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 571 Skrevet 3. December, 2020 mitficker skrev, for 16 minutter siden: sku... noget af en hammerflot figur.... Mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 8. Februar, 2021 Loveyouladies skrev, for 22 timer siden: Hvornår....... igen:) Ja det er jo svært at regne ud Når det både står i overskrift og i flere indlæg efterfølgende. Sorry men kunne ikke dy mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Februar, 2021 ZEUS skrev, den 8.2.2021 at 07:54: Ja det er jo svært at regne ud Når det både står i overskrift og i flere indlæg efterfølgende. Sorry men kunne ikke dy mig Wow du er kvik... spørgsmålet er stillet efter eventet... under nedlukning... mon spørgsmålet kunne være hvornår vi får sådanne events igen...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 571 Skrevet 15. Februar, 2021 Loveyouladies skrev, den 7.2.2021 at 09:50: Hvornår....... igen:) Så snart det er muligt, tro mig! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg