Hop til indhold
onetimeatbandcamp

Vi yder du nyder. To friske gymnasie piger. Kom og få et lækkert knald;)

Recommended Posts

Guest Borntofly
ZEUS skrev, for 19 minutter siden:

Er de begge frikanske piger ?

 

Syntes svært at se på billederne.. 

Nej mit gæt er pære danske piger. Tror bare at de er meget glade for solariet :)

Men har som sagt ikke mødt dem.

Redigeret af Borntofly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borntofly skrev, for 2 minutter siden:

Nej mit gæt er pære danske piger. Tror bare at de er meget glade for solariet :)

Men har som sagt ikke mødt dem.

Okay må jeg lige få tjekket op på imorgen.. Ved at ringe til dem.

Men syntes bare sjældent jeg ser danske piger med sådanne højhælede sko som de der...

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 13 minutter siden:

Er de begge frikanske piger ?

 

Syntes svært at se på billederne.. 

Den ene af dem, som jeg talte med på et tidspunkt, er en "hvid" pige kendt fra et par klinikker - idet hun brugte de billeder som også kunne findes på et par klinik-sider (og bedyrede de var af hende). Da jeg ringede var det kun hende - nu er det muligvis kun hende her den anden. Så de deler åbenbart annoncen og ændrer ikke teksten (men billederne) selvom det kun er en af dem, der er på vagt. Profilnavnet "petit Anna" giver et hint om den anden pige - især ved søgning på voksenbasen.dk;)

Har ikke mødt dem (da jeg har et minimumskrav om superfransk, som ikke blev imødekommet).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
Bebop skrev, for 4 minutter siden:

Den ene af dem, som jeg talte med på et tidspunkt, er en "hvid" pige kendt fra et par klinikker - idet hun brugte de billeder som også kunne findes på et par klinik-sider (og bedyrede de var af hende). Da jeg ringede var det kun hende - nu er det muligvis kun hende her den anden. Så de deler åbenbart annoncen og ændrer ikke teksten (men billederne) selvom det kun er en af dem, der er på vagt. Profilnavnet "petit Anna" giver et hint om den anden pige - især ved søgning på voksenbasen.dk;)

Har ikke mødt dem (da jeg har et minimumskrav om superfransk, som ikke blev imødekommet).

Annoncen og tidligere annoncer fra dem har ikke givet udtryk for "Pro" GP . Men det kan jeg så forstå at de er:/ Jeg synes sgu det virker en smule skummelt det hele!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borntofly skrev, for 2 minutter siden:

Annoncen og tidligere annoncer fra dem har ikke givet udtryk for "Pro" GP . Men det kan jeg så forstå at de er:/ Jeg synes sgu det virker en smule skummelt det hele!

"Skummelt" ligefrem? Det er i min erfaring ikke usædvanligt at klinikpiger indimellem freelancer "privat". Der har også været en der indimellem arbejdede fra hotel og skrev "nybegynder" i sine annoncer ;) Jeg har ingen ide om, om der i dette tilfælde er tale om "lånte" billeder eller om det faktisk er pågældende pige, "kendt fra klinikker." Om den anden pige (hende hvis billeder er på nu) også jobber på klinik har jeg ikke engang en anelse om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
Bebop skrev, for 2 minutter siden:

"Skummelt" ligefrem? Det er i min erfaring ikke usædvanligt at klinikpiger indimellem freelancer "privat". Der har også været en der indimellem arbejdede fra hotel og skrev "nybegynder" i sine annoncer ;) Jeg har ingen ide om, om der i dette tilfælde er tale om "lånte" billeder eller om det faktisk er pågældende pige, "kendt fra klinikker." Om den anden pige (hende hvis billeder er på nu) også jobber på klinik har jeg ikke engang en anelse om.

Du misforstod vist "skummelt";)

Jeg er ikke bange for et scam , men synes nu at annoncen virker meget vildledende med to "gymnasiepiger" hvis den ene er klinikpige til hverdag. Men fred være med det hvis oplevelsen er god hos dem. Specielt kundevenlige var de bare ikke over telefonen:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
Arne Diller skrev, for 18 minutter siden:

Men det er nok noget der sælger godt :cool:

Ja det sælger glimrende lige indtil man bliver taget i den falske varebetegnelse ;) Men ja alle kneb gælder vel;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Enig i at "gymnasiepiger" nok er ret misvisende.

måske de bare er stolte af at have gået på gymnasiet? De påstår jo ikke at det er for nyligt :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville være fedt hvis hvis der er  nogen der har været der og vil give et lille pip.

Da en halvtime uden super koster 1500.

Ville det være ret at vide om  servicen er god. 

EPO 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anna er super service minded og rigtig sød og lækker og tungekysser gerne.. Dog har jeg lidt svært ved at forstå hvorfor priserne skal blive dyrere, af at de ikke er på klinik. 

På klinik gav jeg 1200 for Anna i pæne lokaler. 1500 for den samme service derhjemme? Nej tak..

Del dette indlæg


Link til indlæg
RasmusL skrev, 1 time siden:

Der er gået mode i at tage 1500 kr for 30 min hos de unge piger :-?

Jamen hvis der er nogen der vil betale det beløb, så må prisen jo være rigtig.

Personligt synes jeg ikke der findes et 30 minutters knald der er 1.500,- værd. Da slet ikke hos de unge og uerfarne piger.

Det sidste gode skrald jeg har fået, var hos en sød dame fra Thailand. Og det kostede slet ikke noget ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...