Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige været 2 uger i Bangtao.

gik en tur gennem strøget, for at få et godt tilbud med lidt, måske meget ekstra.

Det fik jeg på massageklinikken, hvor Bar arbejde, en time med det hele.

først lidt massage på ryggen,  lidt pilleri på banditten.

vendt om, massage på ben, op omkring banditten, videre op bryst og hals.,

boddy too boddy, brysterne kørte fra banditten og op, så en ordentlig omgang sutten.

Derefter kørte missen op af skaftet af penis, hold da op den blev hårdere og hårdere, 

brysterne kørte rundt i hovedet på mig,....

vupti så var den inde og det vilde ridt begyndte, det var næsten umuligt at udløsningen ikke skulle komme,

MEN pludselig stoppede hun, komme 2 Gange ???? Spurgte hun .

jo tak hvis hun kunne få den til det.

så begyndte læberne og tunge at arbejde, og den var jo varmet op, så der gik ikke lang tid, så en ordentlig ladning, i mund, hovedet  og ud over mig selv.

aftørring, og straks begyndte en vidunderlig massage af Viggo, det var en rigtig god massage hele vejen op, især på undersiden.

Den strittede som en flagstang, og så begyndte mundarbejdet igen, bedre end første  gang, jeg forsøgte at stritte imod klimaks, men måtte overgive mig.

vi hygge snakkede lidt bagefter.

1000 Bath ca 200 kr for denne dejlige time.

2 andre besøg til  massage følger senere!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit andet besøg på massagebriksen.

jeg var forbi flere som ønskede at yde noget ekstra, nogle mere frustreret, end andre,.

priser ned til 700 Bath, kr 140,  men de var for ivrige så jeg takkede nej tak, og fortsatte min søgen.

fandt en, som var ejer af  klinikken, 39 år, 1000 bath.

af med tøjet, og hun kom ind. 

Hun fik en hjælpende hånd, og var også nøgen.

Boody too Boddy på ryggen, ikke noget med desideret Thaimassage, men dejligt at mærke de dejlige bryster og kvindekroppen 

på ryggen.

blev vendt om og der fortsatte boddyen,, brysterne rundt om banditten og i hovedet.

pludselig sad hun overskrævs på mit hoved og der var frit udsyn og smagen på herlighederne,... Rent guf. Mum

hun nød tungen på dette sted, kunne jeg mærke.

derefter vendte hun sig om i en 69 er og begyndte et langvarigt blow, mens jeg slikke løs og legede med stjernen.

til afslutning sutte hun, stående vejsidens af briksen.

sprøjt,   Sprøjt. Så var den færdig .

skøn thaikvinde med dejlige krop, bryster , og Pussiwcat ,...På trods af 39 år.

vi lå tilslut og nussede hinanden og snakkede,.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit 3. besøg på massagebriksen.

en lille thaikvinde på 35 år.

1000 bath.

hun forlod lokalet, mens jeg smed tøjet.

Da hun kom tilbage, sad jeg nøgen på hjørnet af briksen.

hendes første kommentar, var den kan jeg ikke klarer,,,,,,, for tyk.

jeg hjalp tøjet af hende, dejlige struttende bryster, og lille glat mis.

Skal jeg ikke begynde med en lille starter, og så havde hun snablen i munden, stil stor fornøjelse.

Efter kort tid, lagde hun sig på briksen, og ville også have en starter.

Så min tunge begyndte arbejdet, til hendes fornøjelse.

jeg blev stoppet og beordret op på briksen, på maven.

Klorius liggende ned mellem benene,

Massagen blev koncentreret omkring ballerne og indersiden af lår, helt op til befæstningen af penis.

den fik også en del behandling.

Så en drejning, og massagen begyndte mere intens omkring kalorius. Munden begyndte arbejdet, fra stenene og op, for at tage munden fuld.

Tungen gjorde et godt arbejde, så jeg var nød til at stoppe hendes arbejde og foreslog at jeg skulle smage på hendes dejlige safter.

Dette blev imødekommet, Pussien blev kørt hen over tungen, ja helt om til stjernen, 

Jo længere tungen kom ind, jo mere bevægelse i understellet.

til afslutning, gav hun mig et blow, hvor jeg sprøjtede ud over hendes ansigt, bryster og mig selv.

Under afslutningen, slikkede jeg som en besat, og det endte med jeg var våd i hele hovedet .

Aftørring , og et fælles bad bagefter, 

Der blev vasket her og der, kysset og krammet.

stort knus til afslutning, af en dejlig 160 cm. thaikvinde på 35 år og mor til søn på 16 år.

At hun var 35 år og mor kunne ikke ses på den dejlige kvinde.

Det blev min sidste massage i denne omgang, i Thailand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 19 minutter siden:

Det blev min sidste massage i denne omgang, i Thailand

Det var en fin anmeldelse. Tror pokker, at Thailand er så populær en turistdestination.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gode anmeldelser - der nok er landet lidt forkert under efterlysninger... Nu glæder jeg mig da endnu mere til jeg selv skal af sted om 4 uger :-) 

Jeg når dog ikke til Phuket, men mon ikke jeg kan opnå noget der ligner i Bangkok, Pattaya og Hua Hin :-)

 

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 12 minutter siden:

Gode anmeldelser - der nok er landet lidt forkert under efterlysninger... Nu glæder jeg mig da endnu mere til jeg selv skal af sted om 4 uger :-) 

Jeg når dog ikke til Phuket, men mon ikke jeg kan opnå noget der ligner i Bangkok, Pattaya og Hua Hin :-)

 

Glæd dig til Bangkok :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 2 timer siden:

Glæd dig til Bangkok :) 

Er Bangkok bedre da ?

Eller er det bare en smagsag...

Overvejer også Bangkok og måske Hua hin på min næste rejse.. Har kun været i Thailand 1 gang, og var 14 dage i Pattaya som bestemt var et godt sted..

Hvad jeg har kunnet læse mig til ligger "forlystelserne" mere spredt i Bangkok, hvor det i Pattaya er dejligt samlet indenfor få km2.. Samt priserne er en del højere i Bangkok,  Men er pigerne generelt mere kvali i Bangkok ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ca 10 år siden jeg var i Bangkok, så tag mine oplysninger med et gran salt ;) 

Der er/var så mange piger i Bangkok at der var noget for en hver smag - jeg lå mest mærke til en masse lækre yngre :) Man kommer snildt rundt i Bangkok til både Patpong og Soi cowboi, bare spørg en taxi eller tuktuk chauffør. Har du ikke kvindligt selskab, vil de formentlig selv diskret komme med forslag. Det gjorde de i hvert fald til mig og en kammerat på en hjemtur fra zoo, der blev diskret spurgt ind til planerne for aftenen ;) 

Jeg kender ikke til pris niveauerne de forskellige steder. Kan bare sige at der var meget godt gang i den i Bangkok.... og ta og vær en smule reserveret og ikke vifte med for mange sedler, for de tager nok hvad de kan få ;) 

Ud fra oplevelserne dengang tog jeg gerne Bangkok igen, men kender som sagt ikke de andre steder. Der er nok nogle herinde der er mere opdaterede og mere erfarne i gamet end jeg var dengang ;) 

Er du til andet end piger, så smut ind og se thai boksning. Du kan finde arenaerne på et turist kort, ellers bare spørg en tuktuk :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 5 timer siden:

Er Bangkok bedre da ?

Eller er det bare en smagsag...

 

Det er mindst lige så meget en smagssag.

Jeg elsker Bangkok på mange måder, men jeg synes ikke udvalget er sammenligneligt med Pattaya.

Derudover er prisniveauet også dyrere. Det kan være en anelse til nooooget dyrere.

 

Som Prinz fortæller kan man nemt komme fra Soi Cowboy til Nana Plaza og til Patpong, men når man lissom har trawlet dem igennem, så står man der ;)

Der er heller ikke lige så mange beer gardens.

 

Til gengæld kan Bangkok prale med rig kultur, masser af shopping og en kæmpe metropol.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 10 timer siden:

Er Bangkok bedre da ?

Eller er det bare en smagsag...

Overvejer også Bangkok og måske Hua hin på min næste rejse.. Har kun været i Thailand 1 gang, og var 14 dage i Pattaya som bestemt var et godt sted..

Hvad jeg har kunnet læse mig til ligger "forlystelserne" mere spredt i Bangkok, hvor det i Pattaya er dejligt samlet indenfor få km2.. Samt priserne er en del højere i Bangkok,  Men er pigerne generelt mere kvali i Bangkok ?

Kvaliteten på pigerne, hvis man ellers må bruge det udtryk, er stort set det samme i Pattaya og Bangkok på bar-, go-go og gadepiger dog med lidt højere priser. Er man til soapie er Bangkok en klar vinder, De oplevelser man kan få i Huay Kwang området finder man ikke i Pattaaya.

China Town i Bangkok er også et sjovt område at færdes i, men det kræver nok en hel del research, tålmodighed og måske også lidt mod at opleve. Er man komfort turist med lidt skræk for snavs, insekter, bakterier og noget anderledes gadeliv og madvaner skal man nok bare glemme det, men kan man klare mosten er der mange sjove og pudsige piger området. Jeg tror ikke jeg har forland China Town en eneste gang uden at tænke - "Ok, så har man også oplevet det" :-):-)

 

Pattaya, Bangkok, Hua Hin og for den sags skyld også Pukhet er 4 vidt forskellige steder.

Som Bbullersen siger er Bangkok rig på kultur og oplevelser ud over sex og druk.

Pattaya er en klar vinder når det kommer til øl fisse og hornmusik - og en slapper på stranden ind i mellem, men der ud over er der absolut intet at fortage sig.

Hua Hin er et dejligt stille og roligt sted med sin helt egen charme, men med et meget beskedent udbud i underholdning.

Pukhet er et rodet samsurrium af alt hvad thaierne forventer turister ønsker. Strande, familiehoteller, barer, ludere og lommetyve...

Jeg har fulgt lidt med i Zeus sidste tur til Thailand og hvis det er det du vil opleve igen tror jeg du bliver slemt skuffet hvis du tager til Hua Hin. Et par dage i Bangkok er altid underholdende så det vil jeg da klart anbefale dig at gøre. Det er jo heller ikke den store omvej, da det jo faktisk er der de fleste fly lander :-)

Uanset hvor jeg er kører jeg altid træt i det efter en uges tid. Bangkok bliver for travl og traffikeret, I Pattaya bliver jeg over sex mættet efter en uge og i Hus Hin bliver der for kedeligt i længden. Derfor pendler jeg altid rundt med 5-7 dage hvert sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også stor fan af soapy massage konceptet, så Bangkok er et hit i mine øjne.

Pattaya besøger jeg slet ikke mere, da jeg ikke gider at sidde på en bar, så har ikke været der siden 2013, til gengæld har oplevet mange andre skønne steder i Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle svarene !!

Tror dog stadig det bliver pattaya som bliver mit fokus :)  

Priserne og stort udvalg af piger har stadig topprioritet for mig, selvom jeg ved denne tur vil tage den mere med ro tror jeg...  Denne gang bliver det 3 uger og skal ikke bruge alt den tid som sidst med at undersøge en masse, men ved hvordan det forskellige er og mere slappe af og bare føle og reagere på det som jeg lige i nuet har lyst til.

Måske med nogle dage i Bangkok først for lige at opleve den lidt og måske shoppe... Og helt sikkert prøve noget soapy massage.. Selve ideen hvor man i fred og ro med noget drikkelse og en smøg kan se udvalget af en masse piger og gerne med lidt tøj, da det ofte faktisk gør en pige mere atraktive efter min mening,- tiltaler mig meget... Var et sted i Pattaya ved sidste tur, men lige der ikke specielt godt.. Var også dumt tidspunkt med kun et par enkelte piger på vagt, og merprisen dengang fra feks en barpige slet ikke leve op det der syntes jeg...   Men selve konceptet tiltaler mig meget, så hvis gode steder der i Bangkok så helt sikkert teste det.

Du skriver FKK4Ever at du typisk efter 1 uge bliver sexmæt og sådan har jeg det faktisk også..  Kan faktisk være allerede være efter 3-4 dage.... Så måske vil jeg efter 1 uge i Pattaya finde på noget andet,- så jeg kan komme til kræfter igen,- og der kunne det måske være fint at tage et andet sted hen og se på de lidt mere kulturelle turist ting, som jeg må indrømme jeg normalt helt får forsømt :grin:

Og så slutte den sidste uge af ferien i Pattaya igen...

Men nu må vi se :)   Det er dejligt også her i venteturen før man skal afsted at læse og blive inspireret til hvad man eventuelt finder på når man er dernede.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skal jeg snart en uge til Bangtao Beach.

Hvis nogen ikke kan finde det, så er et link til hotellet.. jeg bor på.. og byen

Tui, er rejseselskabet, og der kan kort findes.

Arinara Bangtao Beach Resort

Håber det bliver en succes

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom jeg til til Thailand, og til Bangtao..

fandt mit tidligere sted, og sørme også en kending, aftalte prisen, 1100 bath, 220 kr.

Ind og af med tøjet, jo blev fulgt til badet, vasket over det hele, banditten fik også en tur, med sæbe, og pludselig en lille starter.

ind i kabinen, mens thaipigen tog sig et kvik bad..

så mødtes vi,  krop mod krop, og masser af kys...

Hun gled ned og startede et dejlig blow... lagde mig på briksen, blow fortsatte,  heldigvis stoppe hun..

Frakken skulle på, desværre,  de gummidrenge var for små, et værre bøvl, og gejsten faldt noget..

Så frakke blev smidt væk og blow fortsatte, i en 69,  dejlig lille pussy, som gik  tungen hele vejen, mens mine hænder pirrede de små bryster..

resultatet kom hurtigt..

Så måtte der jo gives massage til, det var det jeg var kommet for, over for konen, som var på hotellet.

udmærket massage,  kys, og penis massage, blow, massage pirring her og der..  det var sku vildt,

Jeg kunne ikke lade være med at pille, høj hvor den savlede, min hånd var smurt ind.  hun nød det..

Opfordrede mig til at pirre hende, førte min hånd direkte til klitten, hver gang jeg skulle vende mig for at få massage..

Hun satte sig i et nu over mit hoved, mens penis fik massage og blow,  jo jeg skulle slikke..hvilket jeg også gjorde og nød..

Resultatet kom for os begge..

Vi snakke en del under den sidste afsluttende massage på benene..

Thaipiger er ikke vand til at der bliver taget hensyn  til deres ønsker og nydelser.. af thai fyrer..

Og slet ikke fra  de russer som kom på besøg der..  , der er desværre for mange der komme der, som bestemmer, hårdt og brutalt..

Med deres penge er gode, og så må de stakkels piger lide.. desværre.

Sammen fik vi endnu et bad, til at slutte med , lidt blow under badet, som afslutning...

1½ time fra jeg gik i bad til jeg gik igen...

Gav 200 bath ekstra.

Stort smil og kys til afslutning.

Sexeren

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Senere på ugen gik jeg en tur i Bangtao, af baggaden..

Blev stoppet af massagepige ,, ville have hende, men der var russer i trussen, men hendes lille veninde var rigtig god, lovede hun.. men ikke så sød.

Ok, 1000 bath, 200 kr.  af med tøjet i kabinen, ingen bad.. hjalp hende af med tøjet ,, pilede og vi kyssede og  de små bryster blev slikket kraftigt , så hånden ned i skridter...

Hånden mødte en ny høstet kornmark, hvor stuppene stod tilbage... det var ikke så særligt ophidsende..

Nå men op på briksen, og hun startede et udmærket blow,  til en ren stritter, stoppe for at tage gummiet, nu skulle der rides..

Men de lå jo i tasken uden for, blow igen for at holde jernet kørende, ud efter tasken, ind blow igen, så  roede rundt, hældte hele indholdet ud på gulvet, ingen gummi der,

Blow igen, ud efter endnu en taske hældte det hele ud på gulvet, der var de,.. gummidrengene..

Blow og så begyndte der et værre mas med af få gummi på, de kunne jo ikke en gang komme på min lillefinger..

NU var pjerrot faldet, gummi blev opgivet ,  et enormt blow arbejder kom den liile thaipige på,  men det lykkedes,  mens jeg pille og fingerkneppede hende..

Jeg afleverede min ladning i munden på hende, samtidig med at det sitrede helt vildt i hendes understel,,, mine fingre havde fuldført arbejdet til hendes fornøjelse..

Hvor min ladning blev af, ??? penis blev slikket helt vildt bagefter..

Så var  der  det tid til massage, som var udmærket..

Men hun førte sit understel mod min ankler, og ben, samtidig med massagen, det gav julelys i de små øjne..

Så skulle jeg ligge på  maven og armene ned lange siden, og fik massage, hvor hun førte min hånd til sin klit, presse den flere gange hårdt imod. 

dette var uanset hvilken side hun sad på... så skulle mine hænder lege med kønsdelene.. hun ku sku lide det..

Efter 1½ time  stoppede hun, i tøjet og kys... fik en flaske vand..

Så sad vi og snakkede mens jeg drak, hun ville gerne have mig med oven på, der boede hun..hun havde tårer i øjnene, og klynkede om at jeg ville gå med..

Men desværre kunne jeg ikke det..

Havde betalt 1000 bath til masteren. men gav hende selv  500 Bath ekstra.. så kom smilet frem og kys og kram..

Hun ville næsten ikke slippe mig,  og bad om at  jeg komme igen næste dag,  men det lovede jeg ikke for der rejste jeg hjem..

Sexeren

disse to besøg i Bangtao, skete mellem 28/2 og 6/3 2018

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...