Alting skrevet af ZEUS
-
Turen går til Pattaya + ?
Men sgu bange for om jeg kan finde ud af at komme tilbage til hotel bagefter hvis jeg tager tog Hvor meget tror du det ca ville koste i taxi til de nævnte storcentre ?
-
Pattaya – Ban Chang
Tror faktisk heller ikke alle de barer der er i Pattaya har meget omsætning.. Er jo et kæmpe antal af dem og mange er ikke ofte besøgt.. Man får bare det indtryk når man går forbi og tror der sker en masse.. Ser man feks i soi 6 så masser af barer hvor der ingen kunder er.. Men kun en masse piger foran Derudover så tror jeg i ovennævnte sted der er der måske heller ikke så mange piger normalt.. Men det har rygtes når "bussen" fuld af turister ville ankomne og så blevet fyldt godt op.. Sådan tænker jeg ihvertfald.. For overvejer da selv at tage dertil måske på en scootertaxi men tvivl om der så vil være så mange piger.. Vil dog gøre forsøget
-
Pattaya – Ban Chang
Fuck det må jeg se om jeg kan få besøgt Sådanne her indlæg er guldkorn.. Gælder netop at finde sådanne oaser hvor pris og serviceniveau er så meget bedre end de mere kendte store steder. Hvis kendskab til lignende steder så lad os endelig høre om det... Har selv overvejet at undersøge på egen hånd men svært da man ikke ved hvor der er den her form for turistatraktioner
-
Pattaya – Ban Chang
Lorte system herinde.. Har man først ved en fejl ville svare en tråd så hænger alle der her ekstratråde på og kan ikke slettes
-
Turen går til Pattaya + ?
Super Og hvis nogle ved hvor langt de her 2 forslag ligger fra de der storcentre så super
-
Turen går til Pattaya + ?
Super Ved du hvor langt der er til deres storcentre ?.. Dem ville jeg nemlig også besøge
-
Turen går til Pattaya + ?
Super !! Så har jeg lidt alternativer.... Skrev dog til de første (Mr T Taxi) som Surfingsam anbefalede og de svarede lynhurtigt.. Man kan også hentes i Bangkok for 100 bath mere og absolut en god pris Så nu bare researche mere på Bangkok.. Ville være første gang jeg besøger byen.. Godt forestille mig der er lidt mere trafik og sværere at finde rundt i end Pattaya som er mere fredelig og enkelt bygget op Skal bare bo der 2 dage før jeg tager til Pattaya og nu har lovning på leje af en lækker lejlighed de efterfølgende 17 dage.. De sidste 2 dage af ferie vil jeg stå som uvist endnu og se om de skal forsætte i Pattaya eller slutte af i Bangkok. Hvad jeg har kunnet læse mig til herinde så ligger tingene mere spredt i Bangkok... Hvor ville i anbefale mig at bo ?.. Jeg vil gerne bo tæt et godt forlysteseskvarter samt helst også tæt på nogle af de store indkøbscentre der er..
-
Devil's Den - Pattaya ??
Nemlig og sådan har jeg det også Det kan lyde forrykt at fise op og ned ad Istadgade og Skelbækgade.. Det er ofte elendigt sex og dyrt hvis man ser hvad man kan få andre steder hvor piger har fået super anmeldelser... Men ofte har jeg bare den lyst til noget hurtigt og sikkert kold sex.. Og er dels dejlig hurtigt og uforpligtende.. Samt det at man kan se nogle og få øjenkontakt og kun hvis man lige tænder på en eller anden fantasi der, så lynhurtig kan føre det ud i livet.... Hvis man gik med GF ønsker så rædselsfuld oplevelse man får det nævnte sted.. Men nogle gange tænder man på det.. Og for eget vedkommende svinge flere gange på en dag. Og der er Pattaya paradis Dvs man (jeg) kan desværre ikke så mange gange som jeg ellers gerne ville når man nu er dernede og har alle de muligheder.
-
Devil's Den - Pattaya ??
Ja så tror jeg ikke jeg kan rådgive dig her Så ved du hvordan thai piger er og så er det nok mere hvad du tænder på lige der... Vil holde fast i at det er mere kolde og professionele piger der er på Devils Den..
-
Devil's Den - Pattaya ??
Jeg har kun været én gang i Thailand, så ved ikke hvor meget jeg kan udtale mig der Men det indtryk jeg fik ved at få en som escort var at det da var fint i den forstand at hele deres koncept er bygget op som vi kender det.. Er vidst også en englænder der står for det... Altså hvor man kan se hvilke ydelser pigerne hver især tilbyder.. Ligesom der ikke er nogen slendrian. Ringer eller skriver man så lynhurtigt svar.....De yder god service og faste priser her... Til gengæld sikkert på du kan finde det billigere få meter udenfor Og også sikker på en mindst ligeså god ydelse.... Ulempen ved de professionelle steder , som er velbesøgt, -er at pigerne ofte kan være en smule kolde og lidt for professionelle... Logisk nok når de ved der hele tiden er en masse kunder.. De steder hvor der derimod er få kunder der finder man altså en helt anden type piger Nu efter det vi er vant til i Danmark så sikkert fint... Men har man først oplevet hvor meget GF thaierne kan give, så kæmpe forskel Når det er sagt så foretrækker man nogle gange det mere kolde sex og andre gange GF.. Sådan har jeg det ihvertfald !!.. Og vil man have det første så Devils Den sikkert udmærket... Man ved med 90 % sikkerhed af man måske får en oplevelse der ikke er mindre end et 8 tal... Men ej heller højere Udenfor der må man spørge om specielle ønsker , til gengæld hvis man er tålmodigt så 100 % finde en 10´er... En af de ting der overraskede mig dernede var det kæmpe udvalg der er ved øl og go go barerne.. Det er svært at forestille sig på forhånd... Jeg var før rejsen tændt på noget Soapmassage efter set en del videoer på youtube.. Altså det koncept hvor man i ro og mag med en drinks og smøg kunne se et stort udvalg af piger... Men selve seancen med alt det vand plaskeri og den merpris for det, der skiftede jeg hurtigt mening når jeg først stod dernede.. Og oplevede det kæmpe udvalg af piger fra barerne som der er på nogle få kvm.. Her alle typer !! Det er ufatteligt Og det med kemi skal man aldrig undervurdere.. Uanset om man er tændt på GP oplevelse eller noget mere porno uden følelser.. Der er det altså lettere at finde en man svinger 100 % med end hvis man kort får vist nogle piger som på Devils Den... Tror det man syntes var interessandt når man sad hjemme bag sin pc viser sig temeligt kedeligt i forhold til det man bliver budt af muligheder og forskellige slags typer piger når man er dernede.
-
Devil's Den - Pattaya ??
Mener priserne står her på deres hjemmeside Hvad jeg kan huske i hovedet så hvis 800 danske kr for 2... Priserne højere der end hvad man ellers kan finde i Pattaya
-
Turen går til Pattaya + ?
Super og tak Var netop det selskab jeg tænkte på.. http://www.paradise-pattaya.com/taxi-to-pattaya.html mener dog de havde en anden hjemmeside sidste år.. Ved du om man kunne blive hentet på en eventuel adresse i Bangkok også ? Plan er nemlig at tage 2 dage i Bangkok før jeg tager til Pattaya..
-
Turen går til Pattaya + ?
Bbullersen vil du ikke lige smide det link til taxifirma som kører til Pattaya ? Du har efterhånden givet mig det et par gange men ikke finde den tråd hvor det var... Deruodver råd såfremt jeg tager tager til Bangkok fra lufthavn... Her link om taxier http://rejse-til-thailand.dk/taxi Men kan man stadig regne med de priser og hvad pris typisk til Bangkok centrum fra lufthavn ?
-
Turen går til Pattaya + ?
Har læst betingelserne og adskilte sig ikke fra det en typisk rejseforsikring dækker.. Dvs var alle de vigtigste ting plus lidt ekstra med kuffert og afbudrejse osv... Spørgsmålet er hvad man vil betale for og hvor meget besvær man gider For eget vedkommende så vigtigt for mig at den dækker hvis man bliver syg.. Om man får erstatningstøj hvis kuffert er forsinket aner jeg ikke og sådan set også ligeglad med Vigtigste er at den dækker indhold hvis den bliver væk eller beskadiget.. Og for de her omkostninger på 1 % for hævning så gider jeg ikke tjekke andre bankers tilbud og eventuelt få oprette konto hos dem eller oprette konto i Thailand så længe det kun er 1 gang årligt jeg tager dertil Derudover går jeg udfra der også er et årligt gebyr for at have konto i en Thailansk bank.. Generelt med forsikringer kan man sige, at de ved indgåelse altid lover guld og grønne skove, mens der er meget forskel på hvad de reelt dækker hvis man er så uheldig at have brug for dem Der skal man hvis man endelig vil være 100 % sikker,- så have erfarning fra et specifikt forsikringsselvskab.. Ikke bare hvad man kan læse af hvad de dækker... Der er kæmpe forskel på hvad de skriver de dækker og hvordan de reelt dækker når en skade/ulykke er opstået... Mit eget forsikringsselvskab som er et lokalt og ikke landsdækkende selvskab har super service der.. Aldrig skeptis og problemer.. Man meddeler en skade og lynhurtig får man penge... Hørt om andre hvor der altid er en masse bøvl når de skal bruge deres forsikring.. Det gider jeg simpelhen ikke og betaler heller lidt mere for den her service.... Men de tilbyder desværre ikke en rejseforsikring.. Og med hensyn til rejseforsikring så vigtigste for mig at den er billig og dækker hospitalomkostninger mv.... Ikke om man får dækket alle mulige andre scenerier..
-
Turen går til Pattaya + ?
En nat på job hvor jeg havde masser af tid så nørderde jeg lidt min banks gebyrer osv... Sidste år syntes jeg at jeg betalte meget for at hæve samt jeg måtte købe en seperat rejseforsikring... En rejseforsikring er et must !... Nu hvor det Gule Sygesikringskort ikke dækker mere, så ville de hurtigt kunne blive et astronomisk beløb man måtte betale hvis man blev syg eller kom til skade på sin ferie... Derfor vigtigt man sørger for at de ting er iorden og ikke sparer her... Hos nogle banker så er den indbygget i deres Master kort.. Nogle Indbo forsikringer har dem også indbygget eller kan tilvælges for lille ekstra beløb... Undersøg som det første om I har det i forvejen... Har man det ikke og skal man købe en så vil det typisk koste ca 1000 kr om året.. Det kan meget sjældent svare sig at købe en der bare lige dækker feks en 14 dags ferie.. De billigste udbydere tilbyder typisk en der dækker et helt år til samme pris. Har man ikke en rejseforsikring i forvejen så stor fordel at få et master/Gold kort.. Så slår du nemlig 2 fluer med et smæk.. Får rejseforsikring med der næsten gratis, - samt et ekstra hævekort som absolut er godt at have hvis det andet ikke virker.. Vær dog opmærksom på at Rejsen/flybilletter skal være købt med det Masterkort for at kunne fungere som Rejseforsikring. Sidste år jeg rejse havde jeg bare et almindeligt visa /dankort hos dem... Med det så max hæve 2000 kr... Taksten for at hæve er dog blevet lavet om nu... Nu koster det 2 % af beløb der bliver hævet.. Samt 50 kr ved hver hævning. Sidste år kostede det mener jeg , 180 kr ved hvert eneste hævning... Måske var halvdelen .-de 90 kr noget udlandet tog, og de resterende 90,- kr min bank tog....Men uanset hvad så blevet billigere nu, da man nu ikke nødvendigvis skal hæve kæmpe beløb ad gangen... Det var nemlig nødt til før for at ikke skulle betale en masse penge bare for at få hævet dem... Som man iøvrigt uundgåeligt kom til da max beløbet på et Visa/dankort er 2000 kr.. Teoretisk så umuligt at ramme lige 2000 kr,- og da jeg var dernede var det tætteste man kunne komme grundet valutaforskel 1800 kr.. Som man max kunne hæve... Dvs ved lidt hovedregning så ville den billigste måde man kunne hæve feks 20.000 som man feks ville brugte under sin ferie, var at betale 11 hævninger a 180 kr i veksel/hæve gebyr... Dvs for at få 20.000 skulle man betale minimum 2000 kr... Eller minimum 10 % uanset hvor lidt eller meget man hævede... Det er mange penge at smide ud efter min mening... Endnu værre er det at jeg feks under min ferie de første dage endnu ikke havde gjort mig bekendt med hvordan man i hæveautomaterne og kunne gå ind i menuerne og ændre beløb man ville hæve grundet svært ved at forstå hvad der stod på thialansk/engelsk.. Så de første dage hvor jeg ville hæve op til max beløbet måtte jeg lave 2-3 hævninger i træk.. Vil ikke tænke på hvad de ikke engang 2000 kr har kostet der hævegebyr Men virkeligt blive dyrt hvis man uvidende om det havde forsat hele ferie med det... Nu dog som sagt blevet billigere og mere fair... Nu koster det minimum 50 kr pr hævning plus 2 % af beløb af det man hæver.. Dvs ved at følge ovennævnte eksempel med de 20.000 kr så ville det sikkert igen kræve 11 hævninger da grænsen stadig er på max 2000 kr pr dag.. Det vil så blive til at det vil koste kun 750 kr i hævegebyrer mod sidste år hvor det kostede minimum 2000 kr... Dog stadig være opmærksom at mange små hævninger ,- trods gebyrene nu er blevet billigere, så hurtigt løbe op... Hæver man feks de 20.000 kr hvor man hæver 1000 kr pr gang,-. så vil det koste 1400,- kr for at hæve 20.000 Men alt i alt meget billigere end det var sidste år... Dog i tvivl om der kommer et ekstra gebyr på fra udlandets hæveautomat ?.. Mener sidste år det var 90 kr pr hævning... Sad som sagt en nat mens jeg var på job med masser af tid og nørdede og nærlæste alt det som man jo sjældent opdager med småt... Jeg er Nordea kunde....Der fandt jeg ud om de nye takster.. Men fandt også ud af det var en fordel at udover få et Master/Gold kort, at udskifte mit Visa/dankort med et kort der hedder Pay kort.. Nordea har deres kunder inddelt i 3 grupper... .. Det bedømmer de nemlig deres kunder udfra.. Har du lån hos dem for over 150.000 eller det beløb stående på din konto så fordel plus kunde.. Har du 50.000 stående eller som lån så Fordels kunde og under 50.000 så basis kunde... Jeg er hverken milionnær eller skylder nogle penge så er bare en almindelig Fordels kunde... Og de tal jeg referer er i forhold til det.. Ved Fordel + kunde endnu billigere og ved Basis kunde lidt dyrere i årlig afgift.. De har 4 forskellige slags hævekort man kan få.. Gold, Pay, Credit og almindeligt Visa/dankort.. Goldkortet der kan man hæve op 6000 kr pr gang.. Men ligesom ved Credit og Visa/dan kortet der koster det 2 % at hæve... Og minimumsprisen er også 50 kr for hvert hævning. Fidusen er at få et Pay card istedet for Vica/dankortet så får man et par fordele.. Her koster det pludselig kun 1 % af beløb der bliver hævet og man kan hæve 5000 kr pr gang.. Endda 15000 hvis det er hverdage... Modsat Visa/dankortet hvor max var 2000 kr og 2 %.... Og minimums beløbet er her kun 30 kr mod de 50 kr ved de andre kort... Dvs de 20.000 som i ovennævnte eksempler vil her kun koste 320 kr hvis man hævede dem over 4 gange,- og 500 kr hvis man hævede 2000 pr gang 10 gange... Pay kortet er derfor en kæmpe fordel at skifte til fremfor de andre hæve kort man muligvis har.. Det koster feks det samme som Visa/dankortet nemlig 120 kr årligt.(Ved Fordelskunde) Ulempen med det kort er at man kan risikere ved køb på nettet at nogle steder i udlandet kender de endnu ikke kortet og man derfor risikere at blive afvist.. For eget vedkommende ingen betydning da alt hvad jeg fremover køber på net bliver købt med Gold kortet da der jo er ekstra garanti ved køb med det.. Grunden til Paykortet er dobbelt så billigt at hæve penge med tror jeg hænger sammen med dels det er et nyt kort de vil have ud,- og dels der ikke er credit tilknyttet kortet.. Dvs der kan kun hæves det der står på kortet.. Men hvis det er alternativet at man skal betale dobbelt så meget for at hæve sine penge i udlandet så undlader jeg det hellere end gerne Skulle man absolut komme ud for en akut situation at man skulle bruge flere penge end mand reelt har i banken så kan man jo bare bruge sit Goldkort hvor der altid er en stor kreditgrænse som kan overskrides.. Så som Nordea kunde og en der rejse af og til, - der rigtig god fordel af få dels et Gold/Master kort og et Pay kort istedet for det man har haft før... Så får man gratis Rejseforsikring og billigere at hæve penge plus beløbsgrænse for hvor meget man kan hæve øges drastigt..
-
Turen går til Pattaya + ?
Jeg Jeg kiggede lige på de sedler jeg havde med fra min tur sidste år.. Og syntes altså at 100 baht sedlerne ligner meget 500 og 1000 baht sedlerne... Man kan ihvertfald hurtigt tage fejl af dem... Derfor råd med de store sedler for sig og 100 baht og dem nedenunder for sig selv et andet sted i pengebog... Så super nemt at se forskel og vide hvad man giver
-
Turen går til Pattaya + ?
Bath sedlerne har de her farver: 1000 Lysebrun med lidt orangeskær... 500 Lyselilla 100 Lyserød 50 Lyseblå 20 Grøn Jeg plejede at have 1000 og 500 bath sedlerne i et rum i pengebog for sig selv og resten af sedlerne i andet rum... Syntes de ligner hinanden meget og lettere hvis man har dem i hver sit rum... Man kan ihvertfald let tage fejl af 100 bath sedlerne som ligner både 500 og 1000 bath sedlerne meget syntes jeg... Den præcise valuta er at 1000 bath pt kun koster 188 danske kroner... Men kan jo svinge enten lidt op eller ned... Derfor regner jeg altid med at 1000 bath koster 200 kr og ligeledes 100 bath koster 20 kr.. Altså 1/5 del... Så let at have en fornemmelse af hvad tingene koster i danske kroner... Husker ved min tur sidste år så en på hotel der bar min bagage op og gerne ville have drikkepenge.. Jeg kiggede i pengebog og så en masse af de her grønne men syntes det var for meget han fik sådan en looool Så afslog ham og sagde jeg ikke havde fået vekslet... Opdagede så senere at de grønne sedler jo kun er 20 bath og jo ikke var mere end 4 danske kroner
-
Turen går til Pattaya + ?
Nemlig Det der med de nærmest overfalder en på nogle go go barer var lidt overvældende og grænseoverskridende syntes jeg Synets det specielt var i Walking Street... Men var også nogle finere go go barer hvor det her systematiske platteri ikke eksisterede men hvor det samtidigt var var lidt mere svært at få kontakt med pigerne... De virkede mere kolde og profesionele og øjenkontakt ikke altid lige let... Så både fordele og ulemper... Så lige for at informere PrinceCharming og andre der skal derned for første gang, at de steder der får man kontakt med en eventuel pige man har udset sig, ved at sige til en af de "tjenere" der går rundt at man gerne vil give en drink til hende og oplyser eventuelt hendes nummer som alle pigerne har... Som danskere hader vi generelt det der med at dels skulle prutte og dels hvis nogle forsøger at platte en for ladydrinks.. Dernede er det en del af naturen ligesom sort arbejde er hos os.. Så man kan ligeså godt vænne sig til det og ikke lægge noget personligt i det.. Men personligt falder en persons stjerne hos mig når de gør det Sådan er det bare... Husker de Scootertaxier der var reelle når man før start spurgte om pris... Prisen er som jeg husker 60 bath og der komme rigeligt rundt i den der "gyldne firkant" i Pattaya... Der gav jeg ofte 100 bath (20 kr) når nogle var fair og foreslog en lav pris... Mens dem der forsøgte med at få 100 bath der pruttede jeg vildt ned eller gav dem simpelthen skosålerne i irritation og gik de 25-30 meter længere ned ad gaden hvor der typisk igen står et par scotertaxier.. Så kom de altid med et lavere bud Husker ved et af mine første besøg på go go bar, lavede den fejl at give en af de piger der typisk henvender sig ivrigt til en når man kommer ind en ladydrinks,- i håb om at få fred... Resultatet var at så præcenterede hun sig for sin veninde og havde hun fået en drink så sikkert endnu en veninde Nu koster det jo ikke alverden og intet i vejen at give den gas med masser af damer ved sin side og føle sig som en rigtig konge hvad man hurtigt for få penge kan der... Men ulempen er efter min mening af man så afskærer sig fra en anden pige man måske senere ville have hen til sig.. Det vil alt andet gøre det mere besværligt hvis man skulle få luftet hende væk som havde henvent sig til en når man kom ind og fået en drinks,- for at gøre plads til hende man havde udset sig på dansegulvet... Derfor gælder det bare om at være hård og afvisende når man kommer ind, så man først ser udvalget og dernæst enten vælger den man vil have ,- eller forlader go go baren for at se om der er bedre piger i nogle af de andre barer.. Ulempen ved go go barerne syntes jeg er at man modsat øl barerne ikke kan se udvalget på forhånd, og skal ind og købe som minimum en drinks. øl eller sodavand til sig selv... På den anden side også sin charme ved de go go barer.. Dog skal man ikke få det indtryk at ølbarerne er dårligere kvalitet som måske navnet og de billigere priser antyder... Lige med priser på pigerne så har jeg de her priser i hovedet... Og husk det er i Pattaya og lavsæson.. I Bangkok og Phuket typisk højere.. Regn med 1000 bath for short time i ølbarer.. Regn med det dobbelte for shorttime i go go barerne.. Altså 2000 bath... På samme måde for at gøre det let at huske,- Regn med det dobbelte for long time.. Dvs 2000 for en pige fra øl bar og 4000 for en pige fra go go bar.. Priserne kan være mindre eller højere men let at huske hvis man bruger den model.... Har man det i hovedet så føle sig rolig og overveje om man skal prutte hvis man hører en pris... Barfin husker jeg ikke og gider dårligt nok finde det i gammel tråd men passer sikkert fint med det Thanos opgiver som mellem 500 og 1000 bath... Mener bare som jeg husker det , så kostede det vist typisk kun 300 bath i barfin for at tage en pige fra en ølbar..
-
Turen går til Pattaya + ?
Mit råd (har kun været dernede 1 gang før) er at skrive en liste ned på alle de typiske ting som du får behov for dernede.. Så du ved hvad de typiske ting koster.. Og så lære dem i hovedet.. Så nemt hele tiden at have en fornemmelse af om reel pris eller nogle forsøger ,ed overpris og du der skal prutte... Ofte så billigt så jeg ikke gad at prutte, men godt man har de typiske priser i baghovedet.. Skal selv lige have opfrisket priserne på de forskellige ting lige fra forskellige damer, til taxi , drinks osv. nu jeg selv skal derned snart... Og kigget på pengesedlerne og huske hvilke der er hvad Sidst huskede jeg brugte flere dage før jeg huskede hvilke farve de forskelige pengesedler havde og det ikke godt når man står og skal betale.. Der røber man ihvertfald man er nybegynder og frister eventuelt en der vil forsøge med overpris...
-
Turen går til Pattaya + ?
Går udfra det var en tastefejl med de 4000 KRONER,- og der skulle stå bath Men ellers tak for beretningen... Genkender mange af dine tanker og glæder mig selv til jeg skal derned snart.
-
Røvet af en GP
Nej tænkte nok du ikke kunne snakke dig ud af den her Vedrørende personangreb som jeg ikke kan spotte i mit indlæg så skulle du måske heller kigge lidt indad eller tænke lidt før du skriver... Her kan du se hvem er det er der startede med person angreb med denne kommentar: Det er fint at du tager afstand fra selvtægt, men fornemmer dog en ubalance med bemærkningen "Meld de svin!
-
Røvet af en GP
Nårg ikke holdt øje med denne tråd, så opdagede først den her kommentar nu.. Seriøst så kan du vel ikke tage din kommentar seriøst ?????? Du mener der er en ubalance i mig fordi jeg går ind for en retsstat kontra en bananrepublik hvor det er det vilde Western med selvtægt ?? Det er dog den dummeste kommentar jeg har hørt... Ved ikke om det overhovedet nytter at argumenter for virker mere som du absolut vil være en "Rasmus modsat"... Hvordan du kan se det som en modsætning at man er imod at folk skal løbe rundt og banke eller dræbe hinanden efter for godt befindende,- og deraf udlede at man så må være modstander af retfærdighed er mig en gåde.. Kan ikke i min vildeste fantasi se sammenhængen.. Fakta er vel nærmere modsat. Forskellen på os to er bare at jeg mener det er mere konstruktivt og retfærdigt hvis det er nogle neutrale der udmåler en eventuel straf kontra ham med det bedste våben.. Det er ikke altid de stærkeste der har ret Selvom det er det man må udlede der er din tankegang
-
Græsk, mund græsk osv.. -Samt Gormsgade
Har overvejet om mit sviptur til KBH i onsdags og torsdags havde interesse at berette om.. Var ikke noget særligt... Syntes dog der var 2 af de 4 piger jeg syntes der fortjente en anmeldelse.. Den ene var hende her: https://escortguide.dk/P/mona-actio-2boys-and-i-1hour-1500dkk-27155.html#&gid=1&pid=2 Havde på forhånd dagene før fundet et bredt udvalg af piger så jeg på min bærbare kunne se hvad der lige fristede mig der i nuet når jeg stod der i KBH onsdag.. Desværre valgte den at opdatere og smide alt væk så da jeg ondsag morgen ankom til KBH Hvor jeg dog savner dengang man før en eventuelt opdatering altid fik en advarsel og hvor man fik valget om man ville udskyde det.. Så ikke som nu hvor den pludselig går i sort og man må vente lang tid før den er klar.. Og alle sider man havde åbnet er smidt væk.. Samt ikke mindst de evindelig såkaldt forbedringer de ofte laver men som i virkeligheden oftes er meget dårligere og fyldt med fejl.. Skal jeg nu logge på et net så en besværlig omgang man skal igang med.. Men nok om det det var et sidespor. Jeg måtte så hurtigt søge igen efter en jeg kunne få et morgenknald af.. Der er virkelig mange af de her østpiger der tilbyder shorttime til 3-400 kr og rigtigt mange af dem som også tilbyder uden gummi for 200 kr ekstra... Dem går jeg som regel udenom da risiko for at få noget andet med hjem... Men lige hende her fristede mig.. Det var i tekst kun uden kondom ved blow og så åbenbart ved græsk....Syntes der var noget naboens datter over hende.. Derudover så , så jeg muligheden for græsk hvor hun skiftevis får den bagfra og tager den i munden.. Det syntes jeg er frækt og ikke mange der tilbyder.. Og syntes jeg lidt annoncen lugtede af så hende ville jeg forhøre mig hos.. Ringede og fik en aftale.. Er nu senere i tvivl om det var hende jeg snakkede med eller bordelmutter.. Fik bare snakket kort med en meget venlig og frisk stemme og aftalt en tid der omkring kl 11 formiddag.. Da jeg så mødte op så sad der en kraftig dame indenfor.. Lokalet lidt uhumsk og selve soveværelset næsten direkte fra hvor man kommer ind fra gaden. Pigen lå på sengen og meget træt... Hend bordelmutteren sad og røg og undskyldte.. Ved så ikke om det var fordi pigen skulle vækkes eller fordi hun ville sikre sig hvilken ydelse der blev aftalt.. Så valgte uden anal som kostede 200 men som jeg først ville foreslå hvis jeg blev tændt på lige den fantasi jeg nævnte ovenover med det at kneppe hende bagfra og lade hende sutte den skiftevis... Dum som jeg var så valgte jeg dog en halvtime istedet for de 15 min.. Bagefter se jeg sagtens kunne have klaret mig med de 15 min og sparet 200 kr der Men måske var hun da mere serviceminted da jeg efter fransk spurgte ind til eventuelt græsk... Og hvor jeg netop spurgte om det var ok det med at skiftevis kneppe hende i røven uden gummi og i munden... 200 kr sagde hun og superpris efter min mening for sådan en speciel ydelse Dvs man kan få den ydelse ved at vælge korrekt tidspunkt på døgnet og 15 min til kun 500 kr !!! Det skal siges hun er meget sød men altså ikke meget kæresteoplevelse hvis det er det man søger.. Nu ej heller det jeg søgte nu det der græske stod på programmet.. Billederne 100 % ægte dog tager hun brillerne af under sexen og kønnere i RL efter min mening end det ene billede af hende uden briller på siden.. Hun er desuden halv lille og en nips hvis man er til det.. Forsøgte at trænge ind i hende bagfra men hun var for stram.. Havde ellers det der naturlige nougathold som få piger har som naturligt åbner sig let.. Hun førte så pikken ned til kussen.. Havde ikke gummi på men fint nok.. Fristelsen for at kneppe uden var for stor så kneppede hende bagfra et stykke tid men ikke snydes for det græske så forsøgte igen hvorefter hun pegede hen på noget glidecreme som pikken fik en sjat af og varmede så hendes røvhul op med først en finger og siden 2.. Hvorefter det var aktion hvor jeg rimeligt let kunne trænge op i hende og kneppede hende så hvor det af og til blev nogle afbrydelser hvor jeg tog pikken ud og lod hende sutten på den.. Frækt Gik dog ikke længe før jeg fyrede kanonen af i munden på hende og det virkede ikke på nogen som helst måde som hun forsøgte at undgå det.. Der findes altså piger der tænder på det alt her.. Alt i alt så sige det ikke var en super oplevelse.. Dvs ikke hvis man går efter en omsværmende GF oplevelse.. Det her mere også råt miljø men super hvis man lige går efter det her.. Der er som sagt ikke mange piger der tilbyder den her ydelse. Senere på aftenen så fristet af noget japansk massage. eller er vel oftes kinesere...Overvejede Daisy club og Gormsgade.. Hos Daisy club ægte billeder og var en jeg virkelig tændte på.. I Gormsgade fake billeder men kan faktisk bedre lide stedet.. Det er lidt mere lusket end Daisy clubs fine lokaler.. Tænkte jeg kunne tage Gormsgade idag og Daisyclub imorgen , men viste sig så dog senere at hende fra Daisy club ikke var der næste dag Men besøget i Gormsgade da fint.. Hvis man ser bort fra følgende: Ringede og aftalte jeg ville møde Anni og at jeg ville være der et givent tidspunkt.. Da jeg så ringede da jeg var ankommet så dog først ledig om 20 min men tilbudt anden.. Helt ok de bliver nok nødt til at køre den politik da der er nogle der ikke dukker op.. Men syntes det er for dårligt nu de ikke har rigtige billeder at deres data så end ikke passer.. Der stod Anni var en nips på 160 cm men 100 % sikker på hun ihvertfald er 170 måske 175... En lang og tynd pige som da er ok , -men så skal de ikke skrive hun er 160 cm.. Medmindre det ej var Anni jeg mødte da jeg tjekkede ind der 30 min efter.. Det ved man jo ikke når der ikke er ægte billeder.. De har åbenbart også fået ny bordelmutter eller var en anden end normalt.. Selve akten med Anni http://side6.dk/resultatside/?q=2872 sige den var rigtig god.. Anni fejlede bestemt ikke noget... Aftale bare en halv time der da klokken efterhånden var blevet meget og skulle tidlig op næste dag.. Men hvis jeg fortrød så kunne jeg give de 400 kr ekstra så jeg fik en hel time.... Endte i min ynglings stilling der som er en 69´ere.. Og hun suttede godt og godt smaskvåd og blev næsten en kamp for at se hvem der kunne få en til en komme.. Om skuespil eller ej ikke siges 100 % men lød ægte med de af til diskrete klynk... Men tilbage til kampen , de skiftedes lidt fra hvor jeg var meget aktiv og hvor hun var ditto.. Når jeg ikke var så aktiv kunne hun sutte hurtigt og hårdt og grundigt og lod til sidst nydelsen få overtaget og lod hende vinde,- så hun kunne koncentrere sig om at få min ladning i munden.. Og hun suttede godt og grundigt i det rigtige hurtige tempo som pikkermand jo så godt kan lide.. Efterfølgende lagde jeg mig på maven efter hun havde været ude og børste tænde og hun begyndte på sin massage.. Umiddelbart virkede hun meget amatøragtig her.. Men skulle vise sig jeg tog meget fejl ! Hun brugte ikke olie og måske derfor jeg tolkede hende som amatør.. Skal sige jeg ikke er en kyndig anmelder udi massage og vel kun fået thaimassage 2 gange i DK så INGEN erfaring herfra om hvad der er godt eller dårligt.. Har dog fået det mange gange som tillæg hos GP´er og har min egen smag om hvad der er godt og dårligt.. Siges jeg aldrig har oplevet noget der var rigtigt godt men hende her Anni gjorde det virkelig godt !! Som sagt uden olie og havde nogle utroligt varme hænder når hun masserede... Og var virkelig dejligt da hun gik hele kroppen igennem med alle mulige små tricks.. Tiden fløj nærmest afsted hvor jeg normalt bare ligger der og tænker skal jeg tage en omgang sex nr 2 eller være bekendt og spørge om vi ikke bare skal sige det er godt nok for denne gang så jeg kan komme ud.. Her godt ligget yderligt en halv time, men skulle som sagt tidligt op næste dag og klokken nærmede sig midnat så nøjedes med den halve time.. Men ser man bort fra Gormsgade manglende billeder og forkerte data så stadig et besøg værd...
-
Emily - Cute as hell
Okay super Det er som regel et kvalitetstegn blandt de udenlandske syntes jeg.
-
Emily - Cute as hell
Hvilket land kommer hun fra ?