Hop til indhold
ZEUS

Moralske svin der forsøger at retfærdigøre deres handlinger

Recommended Posts

http://ekstrabladet.dk/112/tiltale-roevere-lokkede-maend-i-sex-baghold/5900301

Kan virkelig gøre mig vred.. Er simpel afpresning og vold.. Men nogle der tror hvis de kan spille på nogle moralske strenge, så faktisk i en god sag de gør det..

Det har sikkert været motivet i starten, samt en god forretning at udplyndre folk fordi de tror at mange ikke ville anmelde det.. Og efterhånden har grådigheden og ondskaben udviklet sig.

Findes også disse typer der forsøger at lokke til mindreårig sex...Efter min mening er de på ingen måde bedre end dem de forsøger at straffe , nemlig de pædofile.

Hvis nogle herinde har været i kløerne eller på andre som ligner det her,- så klart anbefale at anmelde det.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 44 minutter siden:

http://ekstrabladet.dk/112/tiltale-roevere-lokkede-maend-i-sex-baghold/5900301

Kan virkelig gøre mig vred.. Er simpel afpresning og vold.. Men nogle der tror hvis de kan spille på nogle moralske strenge, så faktisk i en god sag de gør det..

Det har sikkert været motivet i starten, samt en god forretning at udplyndre folk fordi de tror at mange ikke ville anmelde det.. Og efterhånden har grådigheden og ondskaben udviklet sig.

Findes også disse typer der forsøger at lokke til mindreårig sex...Efter min mening er de på ingen måde bedre end dem de forsøger at straffe , nemlig de pædofile.

Hvis nogle herinde har været i kløerne eller på andre som ligner det her,- så klart anbefale at anmelde det.

Ja alfonserne og deres håndlangere skyer ingen midler for at få fat i andres penge overhovedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 13 minutter siden:

Ja alfonserne og deres håndlangere skyer ingen midler for at få fat i andres penge overhovedet.

Syntes faktisk det på ingen måde kan sammenlignes med alfonser :-)   Det er iøvrigt et vidt begreb.. Fra dem der vil tjene tykt på pigerne til dem der bare opfatter sig som arbejdsgivere som ved en hvilken som helst normal virksomhed,- men hvor det åbenbart lige indenfor det her fag er forbudt i Danmark..

Det her virker mere som nogle der har nogle moralske begreber. og som så tror at deres forbrydelse kan retfærdigøres eller gøres mindre strafbart fordi de bruger den her form for selvretfærdighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man udelukkende anskuer den juridiske vinkel, så har ingen af de mænd, der har opsøgt piger på 15 og 16 år gjort noget ulovligt, så længe de ikke har betalt pigerne i forventning om at få sex som modydelse.

Pigerne er over den seksuelle lavalder, det er kun ulovligt at betale piger over 15 år, men under 18 år gamle for sex, men formelt set er det lovligt at dyrke sex med dem.

Plus at det også er ulovligt, hvis du er deres lærer, spejderfører, træner etc, eller det kan fortolkes at du har udnyttet din alder og erfaring på utilbørlig vis.

Summa summarum, alt efter de faktiske omstændigheder, så kan alle disse mænd juridisk set, både anmelde vold, og møde op i retten for at vidne.

Spørgsmålet er så om de i praksis kan gøre det, for måske er de bange for øvrighedens efterfølgende mulige moralske dom?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Rejse - ja ret beset så nåede de mænd ikke at betale - men de havde intentionen - og bør derfor have en juridisk sanktion - det her er lige vand på prostitutionsmodstandere og moralemostre - Analogi - jeg går fra en fest kendeligt beruset tager min bil nøgle frem for at sove på bagsædet, uheldigvis har jeg en 3 dørs bil 2 fordøre og en bagklap - jeg åbner førersidens fordør - så kommer politi - sigtelse forsøg på alkohol kørsel....Moralske domme har jeg ikke, men jeg vil IKKE  købe sex af børn selvom de er kønsmodne hverken i DK eller andre lande - sex dyrkes bedst "i øjenhøjde" blandt jævnbyrdige - og mellem  to der kan træffe en aftale herom inklusive en betaling.

 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 10 timer siden:

http://ekstrabladet.dk/112/tiltale-roevere-lokkede-maend-i-sex-baghold/5900301

Kan virkelig gøre mig vred.. Er simpel afpresning og vold.. Men nogle der tror hvis de kan spille på nogle moralske strenge, så faktisk i en god sag de gør det..

Det har sikkert været motivet i starten, samt en god forretning at udplyndre folk fordi de tror at mange ikke ville anmelde det.. Og efterhånden har grådigheden og ondskaben udviklet sig.

Findes også disse typer der forsøger at lokke til mindreårig sex...Efter min mening er de på ingen måde bedre end dem de forsøger at straffe , nemlig de pædofile.

Hvis nogle herinde har været i kløerne eller på andre som ligner det her,- så klart anbefale at anmelde det.

Samme artikel er også i denne tråd https://www.eroguide.dk/forum/topic/48748-ofre-efterlyses/

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, den ‎10‎-‎01‎-‎2016 at 09:32:

Sorry havde jeg ikke set :???:

Godtaget, det er jo også øjnene man bliver blind på først :wink: :grin::grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ulovligt eller ej, så kan jeg garanterer at, havde jeg en 15-16 årig datter, og en 36 eller 68 årig ville i seng med hende uanset hendes accept, så havde det svin i den grad fået kærligheden at føle! 

Dertil sagt skal gerningsmændene da straffes, og jeg bifalder på ingen måde deres handlinger. På den anden side så er man som 68-årig (medmindre man har spillet James Bond og Indiana Jones far) da en særlig slags dum hvis man virkelig tror at en teenage pige vil i seng med en, uden betaling - i hvilket tilfælde det er ulovligt.

Er meget enig med alko, sex foregår i øjenhøjde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
BigDick skrev, den 9/1/2016 at 11:56:

Ja alfonserne og deres håndlangere skyer ingen midler for at få fat i andres penge overhovedet.

Okayyyyy, men du er jo selv alfons? Du skriver jo at du har prostituerede boende hos dig, og at du kører dem rundt til kunderne? Er det ikke at være alfons? 

Du skrev det på Talk2us. Jeg gider ikke lede på den rode side efter indlægget, det er du nok selv bedre til. Mine øjne løber i vand, når jeg ser de farver :) 

 

Nu synes jeg ikke der er noget i vejen med at være alfons, hvis men er det på den pæne måde, men du synes at skære dem over en kam? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 33 minutter siden:

Okayyyyy, men du er jo selv alfons? Du skriver jo at du har prostituerede boende hos dig, og at du kører dem rundt til kunderne? Er det ikke at være alfons? 

Du skrev det på Talk2us. Jeg gider ikke lede på den rode side efter indlægget, det er du nok selv bedre til. Mine øjne løber i vand, når jeg ser de farver :) 

Nu synes jeg ikke der er noget i vejen med at være alfons, hvis men er det på den pæne måde, men du synes at skære dem over en kam? 

Nu påpeger den ærede Ledvogter jo s¨smukt, at de indlæg jeg skriver her på sitet er nerded,, så derfor kan jeg desværre ikke svare dig.

Redigeret af BigDick
kommad blevstjålet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
BigDick skrev, for 9 minutter siden:

Nu påpeger den ærede Ledvogter jo, at mine indlæg her på sitet er nerded,, så derfor kan jeg desværre ikke svare dig.

Nej den er også svær at komme af, den pind du selv smurte lim på :) 

Fred med det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, for 43 minutter siden:

http://ekstrabladet.dk/112/68-aarig-blev-lokket-i-sex-baghold-de-truede-med-at-slaa-mig-ihjel/5903760

De to mænd ville åbenbart betale for fornøjelsen, og har dermed selv brudt loven. Håber at de ligeledes bliver straffet 

 

De skulle simpelhen ha nogle .. Nå ja, det har de jo fået.

Personlig har jeg svært ved at ønke granvoksne mænd, som forsøger at komme i bukserne på små piger. Men jeg syntes dog at vildmændene her er nogle tøsedrenge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...