Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    Ja og altid svært at udregne hvor rigt et land er og borgenes levestandart udfra købekraft. Er lavet flere modeller for det. Jeg tager udgangspunkt i hvad jeg oplever tingene koster når jeg har vekslet pengene. Og der kan man altså godt regne med priserne er ca 1/3 billigere i Polen end i Danmark. Men ja skal man have mærkevarer så er priserne ens. Men skal man bo på hotel , ud og spise på restaurant, køre taxi besøge en GP ja så er priserne ca 1/3 billigere i Polen end i Danmark.
  2. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    Nu var det for nemhedens skyld. Min poingte er nemlig at en virksomheds timeløn der kunne man regne med at medarbejderen kun fik ca 1/3 af det beløb, og som de endda senere skulle betale skat af. Så ja en mekaniker får sikkert mere korrekt ihvertfald 200 kr i timen eller mere. Men har også en uddannelse bag sig på minimum 3 1/2 år. Og fordi københavnerlønningerne generelt er højere end andre steder så da det man som udgangspunkt altid skal tage højde for og sammenligne med. Danmark er andet end lige København
  3. Ha helt ok Bruger selv meget ironi og nogle gange farligt når man skriver da hurtigt misforstås
  4. Lige det burde vel ikke være noget negativt ? Det kunne tyde på de selv har skrevet det, og vel ligegyldigt de ikke er så gode til dansk. Eller at de havde brugt google translate. Det borger tværtimod for det er dem der har skrevet det, og ikke en pimp som måske lover mere i annoncen end en pige vil.
  5. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    Jamen priserne er også gået nedad For bare 20 år siden der kostede det bare mere. Det er ligesom priserne ikke er gået op, efter østpigerne har kommet til og presset priserne. Det skal vi trods alt glæde os over, selvom jeg godt kan have sympati med de danske piger da de har dårlige konkurrenceforhold i og med det er meget dyrere at bo og leve i Danmark. I Polen feks koster alt ca 1/3 af hvad det gør i Danmark.. Derfor er deres typiske pris derhjemme i Polen for 1 time 200 sloty.. Ca 360 DDK Men de her 360 DDK skal man jo måle op med hvad de kan få og købe for i Polen.. Læs 3 x 360 = 1080 kr Det er klart at trods de må bruge ekstra udgifter på rejse til og ophold i Danmark, så er 1000 danske kr mange penge for dem. Da de jo normalt kun får 200 sloty/ 360 DDK hjemme i deres eget land. Så mange gør det endda endnu billigere for en hel times sex. En Polak der får 1000 danske kr for 1 time, får reelt 3000 kr da værdien af den danske krone er så meget mere værd når hun kommer hjem til Polen og kaan købe alt meget billigere end i Danmark. Dog selvfølgelig regne med hun har en del ekstra udgifter end en dansk pige med sin rejse og logi her i Danmark. Plus hendes forbrug ved at bare at købe mad her med den merpris det har, tager en stor del af de teoretiske "3000" hun tjente. Det skal dog også nævnes at en dansk GP´er, trods hun ikke betaler skat, ikke bare tjener det her beløb hun får i hånden af en kunde. Enten har hun lejet sig et ind sted hvor en stor del af beløbet går til. Eller også er hun 100 procent selvstændig, men må altså stadig betale feks et hotelværelse hvor hun kan arbejde. + annoncering mv. For slet ikke at tale om alt den spildtid hun har med at skaffe kunder. Trods hun er ekspert i at kunne fornemme hvem der er rigtige kunder kontra alle dem der bare sidder og spilder hendes tid med at lade som om de vil have en aftale, men hvor det aldrig bliver til noget,- så vil hun uundgåeligt komme til at bruge tid på nogle af de her sidst nævnte. Og også have gjort sig klar og forberedt sig for et møde, blot at konstantere at kunden aldrig dukker op. Trods hun er ekspert så bruger hun en frygtelig masse tid på alt andet end selve mødet med kunden. Det er der nok mange sexkøbere der ikke er beviste om. Man kan så diskutere op og ned om det er over eller underbetaling de priser GP´ere har. Men jeg konstantere bare det er udbud og efterspørgsel. Tror faktisk ikke priserne er særligt høje i Danmark. Det underbygger jeg med at jeg faktisk tror der er færre danske GP´ere end der var for 20 år siden. Priserne som GP´erne i dagens Danmark får afholder mange fra at være i erhvervet. Det var mere lokkende der for 20 år siden hvor de fik mere. Idag har østpigerne presset priserne.
  6. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    Ca 500 kr + moms for en hel time. Og i den pris regne med selve mekanikeren kun får 150 , - for den times arbejde. Som han iøvrigt skal betale skat af. Hvorfor koster det så dig 500 kr + moms kunne du sige. Jo men værksted skal jo dels have et værksted med en masse dyrt specielt værktøj. De skal også have en værksteds bil. En kantine hvor medarbejderne kan spise. Toilet og baderum. Et kontor med en medarbejder der udskriver regninger, lønninger og laver regnskab. De her udgifter skal også dække diverse forsikringer. De skal også dække sygdom,ferie og pension for medarbejderen. De skal også dække den tid medarbejderen har en kunde. Dvs de kan sjældent arbejde 100 procent effektivt. Nogle gange er der ikke fuldt på værkstedet. Det skal også dække rengørings personel. Osv osv. Folk glemmer at de her 500 kr + moms for en håndværker eller andet altså dækker en masse andre udgifter. Man kan groft sige at er der en værkstedsløn eller tandlæge løn eller hvad som helst,- så regn med at medarbejderen/eller de kan være flere,- kun får ca 1/3 af beløbet. Som vedkommende så skal betale skat af.
  7. Der er ingen tråde med Krabi Nogle der kan dele noget viden om området ? Så lige at Norwegian havde sådan et tilbud, som dog kun kører til midnat, med rabat på rejser til Krabi blandt andet. Der let få rejse til lige omkring 900-1000 kr pr vej. j Jeg vidste slet ikke provinsen havde lufthavn. Er det dyrt /langt hvis man fesk heller ville til Pattaya ? Mener man sparer jo her ca 1000 kr på normal priserne til Bangkok, og reelt have 500 kr ekstra til hver vej hvis man kun ville være i Krabi nogle dage.
  8. Nårg så nu har de sat priserne op til 300 zloty i barerne i Stettin. Ellers generelt sige , hold Jer langt fra klubberne i Stettin. Nu nogle år siden jeg sidst har været der, men husker dem netop som de rene plattenslager steder, med et virkeligt dårligt udvalg af piger/kvinder. ´Tror slet ikke det er sådan i andre klubber med den her dårlige service. Men i Stettin har de jo tilgang af en masse turister og kan derfor gøre som de gør. Og enig med ham her taxichaufføren i at det er ti gange bedre at finde dem inde på Roksa.pl Det her med at gå ind på en klub og ikke kende udvalget bryder jeg mig generet heller ikke meget om. Og kun noget jeg ville benytte mig af nu, hvis der ikke fandtes piger på nettet. Som du siger så er det nok meget nemmere for en polak at lave en aftale med en pige fra Roksa. Oplevede tit mange ikke kunne engelsk, og derudover mange gamle annoncer. Men gælder bare om at være tålmodig så virkeligt finde kvali studerende Har aldrig gjort det, men overvejede sidste gang jeg var i Polen at lade en taxichauffør som jeg føler tillid til, ringe op for en. Det havde nok gjort det meget nemmere. Husker en kvali pige jeg nærmest desperat forsøgte at få til mit hotel. Men hun kunne kun lidt tysk, og hun var sikkert vant til at få masser af henvendelser. Så endte bare med hun uden nogen tålmodighed lagde røret på, trods jeg forsøgte et par gange. Har sagt det´før i andre tråde. Der er masser af østpiger i Polen ligesom i Danmark. Forsøg at finde en polsk studerende. Det plejer altså altid at være kvali. Og i forhold til danske priser så virkeligt billigt.
  9. Men hvordan søger du og hvilken pige tjekkede du der ? Hvis jeg under et billede i en af annoncerne højreklikker og beder google søge efter andre billeder, så siger den næsten altid at der ikke findes andre. Og jo fint hvis jeg kunne stole på det. Men mistanke om den ikke finder dem og er fake billeder.
  10. Ked af dine oplevelser og er virkeligt trist læsning. Ved ikke hvad der gjorde at du forsatte 12 år før du stoppede, hvis du har lidt så meget. Men kender ikke dit liv og mange ting, specielt før i tiden der kan have fastholdt piger i denne branche, trods de ikke ville. Tror dog at nu om dage, er det langt de fleste kan hoppe ud af miljøet hvis de føler der er flere negative end positive oplevelser forbundet med det. Før i tiden hvor der var mange narkomaner som ikke som idag kan få metadon, så mage der ufrivilligt var i branchen. Men ja kender ikke jeres liv. Måske godt se det negative ved at vænne sig til en økonomisk indtægt, som uundgåeligt vil blive mindre jo flere år I er i branchen. At fristelsen for at gøre ting som overskrider Jeres grænser vil komme. Jeg er dog dybt uenig med dig i at vi mænd herinde skal opfodre Gry til at stoppe i branchen. Skal vi mænd nu bestemme over Jeres køn og hvad I må og hvad I ikke må ? Det er da en mere provokerende og diskrimerende tankegang på dit køns vegne. Og dybt uenig med dine argumenter. Fordi der er nogle ,- heldigvis få .- GPér der oplever vold eller voldtægt, så er din løsning at alle GP´er skal stoppe. Jamen kan du ikke selv se hvor langt du er ude ? Skal man så også forbyde kvinder at gå i byen ? For der er da helt sikkert også nogle der har oplevet at efter de en bytur har fundet en fyr og taget ham med hjem, så oplevet vold eller voldtægt. Eller skal pigerne/kvinderne gå tildækket på gaden , for at forhindre at de bliver voldtaget ? Det er en syg løsning. Vi må da som samfund arbejde hen i mod at Jer piger og kvinder kan gøre det I vil, uden at opleve den her form for vold. Uanset om I er GP´ere !. Du siger næsten at Gry er problemet fordi hun er en GP fremfor se på sagens kerne. At der er en idiot der ikke respekterer hendes køn og erhverv. Du opfodrer nærmest til det er iorden at ikke at vise respekt eller at det er ok at være voldelige overfor en GP´er med den argumentation du kommer med. Læs: hvis en pige gik i noget frækt tøj på gaden og hun blev voldtaget, så skal vi mænd opfodre hende til ikke at gå i sådan noget tøj. PS. Glad for Gry fik meldt det. Og ja desværre kan politiet mange gange ikke gøre så meget. Det gælder iøvrigt også voldtægter udenfor det her erhverv. Der skal beviser til og desværre mange gange svært i sådanne sager. Men i og med de møder op hos vedkommende nu, er jeg sikker på har en præventiv virkning og han lige tænker sig om en anden gang.
  11. ZEUS skrev et svar til AntonH's tråd i Generel debat
    Billede 13, 14 og 21 der har hun ihverfald rigeligt af det 
  12. ZEUS skrev et svar til AntonH's tråd i Generel debat
    Fejl.. Svarede på forkert indlæg,men ka åbenbart ikke fortyde
  13. Hendes annonce er nu blevet slettet inde hos Annoncelight kan jeg se
  14. Gør der det ? Når jeg søger via google så fortæller den blot at den ikke har fundet andre lignede billeder. Har dog mistænkt at det er min automatiske søgning der er indstillet forkert For syntes den ni ud af ti tilfældende altid kommer frem til det, selvom jeg har stor mistanke om fake fotos i de annoncer jeg jævnligt tjekker.
  15. Hvor høj vil du skyde hende til at være ?
  16. I hendes annonce står der at superfransk er med i de forskellige menuer som standart. Så betale 300 kr ekstra for megafransk. Lige for at være sikker. Er mega fransk ikke hvor de tager ladningen i munden ? Eller betyder det hun spytter ud ? For se endnu en tillægsydelse der også koster 300 kr og det er hvor hun sluger Tjaee der sgu nøjes med superfransk 600 kr ekstra for hun så tager ladningen i munden virker meget iforhold til hendes ellers fornuftige priser. Men har et spørgsmål. Der står i hendes tekst at hun er til anal. Men står hverken i normalydelser eller tillægsydelser. Nogle der har haft analsex med hende og ved om det er med i pris eller hvis det koster ekstra hvor meget det så koster ?
  17. Sjovt så mange nye brugere der anbefaler hende Men okay kender hende ikke, og se i tråd at andre har skrevet godt om hende. Men lidt pudsigt at der lige kommer her anbefalinger når hun er tilbage
  18. Det er ikke ulovligt hvis en privat person skriver siger du ? Mener du herinde så ja korrekt. Men min tanke gik på om han kunne være en der havde lavet en falsk annonce inde på Annoncelight. Og jo det ville være strafbart at oprette sådan en i en andens navn og med vedkommendes billeder. Der er faktisk flere ting man kunne sigte vedkommende for. Feks Æreskrænkelse og/eller deling af private billeder som der jo nu er kommet hårdere straffe for, og kunne faktisk også sigtes for at være alfons. Der er meget skrappe regler der hvis en trediepart formidler prostitution. https://jm.schultzboghandel.dk/upload/microsites/jm/ebooks/bet1534/bet/kap19.html
  19. Okay så ikke nogen tvivl der Så teoretisk kan en anden let have lavet den her dårlige omtale af pigen.
  20. Hmm er du sikker ? Jeg oprettede altså en annonce der engang, for en GP´ere, hvor jeg skrev tekst og lagde billeder ind af hende. Selvfølgelig efter hendes ønske Men dengang ja let at oprette en annonce med billeder uden nogen kontrol for at det var samme person der lavede annoncen som den der var på billederne. Men de billeder af hende, der var ikke det her "Annoncelight logo" som der er i annoncen vi snakker om i den her tråd. Så må kræves at noget af få den der "vandmærke" Men det kan nogle af GP´erne herinde kunne be eller afkræfte, hvis de da læser den her tråd.
  21. Hvis det vitterligt er foregået det han siger, så havde jeg politianmeldt hende. Ved at politiet sikkert ikke gider gøre noget ved det. Men har en person truet som der står skrevet, så er det, det samme som tyveri. Og fordi det er det her erhverv så sgu da ikke noget folk skal gå og holde hemmeligt for politiet. Det er et lovligt erhverv og lovligt at besøge GP´ere i Danmark
  22. Men tror dog hun er ægte, da billedet godkendt hos annoncelight. Der kan en anden person selvfølgelig få en veninde til at tage opkaldet når de ringer op. Men teksten i annoncen er fuld af stavefejl, så minder ikke om trådstarters måde at skrive på. Men bare den her lille tvivl om hun er uskyldig gør at jeg syntes det er forkert at udlevere hende herinde.
  23. Men ligegyldigt da han jo bare har oprettet en ny bruger, sikkert med en anonym emailadresse. Så nu har vi en tråd hvor: A. -en fyr der kan være blevet røvet 3000 kr og som selvfølgelig er oprørt og forsøger at hævne det på alle mulige måde.. Eller B. - en X eller en anden der er sur på hende, som har lavet en fake annonce af hende inde på Annoncelight, og nu lige giver hende lidt mere omtale herinde Uanset hvad hvilken af de to eksempler der er sandheden, så vil jeg nu trods alt vælge at beskytte pigen, for tænk nu hvis de var eksempel B der foregår !. Det er ihvertfald underligt at han har lavet en ny profil herinde.
  24. Bare synd med de her standart priser nu der er nogle hvor analsex ikke føles som noget ekstra. 700 kr for en halv time med fransk og dansk. Men 1600 hvis det er græsk og en halv time. Det er altså en prisforskel der vil noget.
  25. Tror alle er på hans side. Men derfor skal man jo heller ikke begå kriminalitet bare fordi nogle andre gør det. Og gør jo ikke den store forskel om det er et link eller billede.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.