Hop til indhold
Gangnam

Stettinske eventyr del 2

Recommended Posts

Endnu en dag. Endnu en udforskning 

https://www.roksa.pl/pl/anonse/pokaz/593610

ægte billeder, ægte pige, ægte nydelse. Det var den korte version. Her kommer den lange. 

I nogle af de gamle indlæg kunne jeg se at det kunne være svært med kommunikation. Det syntes jeg nu ikke det var i går, så jeg gik på med krum hals ved tasterne. Polakkerne måtte da være kommet ind i den digitale tidsalder og kunne sende sms og mails............... Tre timer og 10 mails og sms senere, ingen respons fra nogen........... 


Nå nu var klokken jo blevet mange og ikke så mange piger var tilbage på vagt. Det lykkedes dog at finde en pige som tilbød det jeg var ude efter. Massage og afslutning. Denne gang med øko blæs. Win win. 


jeg skrev en mail. Intet svar. Så skrev jeg en sms. Intet svar. Så skrev jeg en sms igen, hvor efter hun ringede og lagde på igen. Ok jeg forstår en vink med en vognstang. Jeg skulle ringe. Det gjorde jeg så og en sød pige tog den med det samme. Monica understregede at der altså stod i annoncen at hun ikke svarede på sms. Jeg undskyldte med Google translate og den købte hun. Alt var tilgivet. 


jeg kan godt afsløre at det ikke er helt nemt at få fat i, hvor man skal køre hen, når de ikke vil skrive hvad adressen er. Jeg måtte simpelthen få hende til at stave det og jeg fik da et navn, som jeg mente jeg kunne bruge på Google maps. Var ikke 100 sikker, men tænkte at jeg har de første 4 og de sidste to bogstaver, jeg sætter mit liv til Google. Ganske rigtigt fandt jeg den rigtige vej, ankom, og blev faktisk hentet af et utroligt kønt ansigt, nede på gaden. 
op i lejligheden, som jeg tror er sådan et fællesskab. I ved hvor pigerne lejer sig ind, uden rigtig at være et bordel. Jessica Serrano har holdt til i lignende på FRB i DK. 


Ret køn og naturlig pige. Lidt mavse, men det har jeg også. Til gengæld var hun utrolig blød og behagelig at røre ved. 


snaksagelig på ok engelsk og det hele var bare ret afslappet. Thumps up på den del. 


jeg bestilte hendes Nuru massage med fransk afslutning. 1 time 300zl


startede ud med alm. Og desværre ret intetsigende massage, eller olie ind gnidning om man vil. Her spurgte hun om jeg ville snakke eller være stille. Jeg valgte snakke for jeg syntes hun var sød, men det blev sgu lige i overkanten af snak hun hyggede sig simpelthen så meget med snakken at hun lidt glemte at massere

 
Nå men det tog hun så revanche på, da nuru delen startede. Det skal først siges at det ikke er med den rigtige nuru olie. Det er med almindelig olie, men det var nu ret godt og ret frækt alligevel. Bryster, røv og fisse kom rundt over det hele og jeg måtte gerne røre, også de frække steder. Det gjorde hende kun mere ivrig. 


Dagens højdepunkt var det franske. Det kunne hun sgu. Ikke så vådt, men hun ved sgu hvor de gode steder er på Johnson, og er god til at lave tunge leg rundt om kransen og på penis punktet. Vigtigst af alt. Sindssyg god kontakt med hendes meget smukke øjne og meget lidt hånd. Kun til at holde styr på kalorius. Da jeg var kommet godt op og køre, skiftede hun sgu taktik og sluttede af med en olie spansk blandt med fransk. Kom som et drøn af den behandling. Har aldrig tændt på spansk og er aldrig kommet af det før. Det kunne hun sgu finde ud af. Pisse fed oplevelse. 


Alt i alt endnu en positiv historie her fra det Stettinske. 


Er ikke sikker på at jeg når mere i denne uge, men vender stærkt tilbage i næste uge. Budgettet er jo slet ikke belastet endnu 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var i Stettin for ca. 4 måneder siden, havde jeg også vanskeligt ved at få kontakt med pigerne. 

Der var kun en enkelt, som svarede på SMS. Det var så et sted, hvor flere piger deltes om lejligheden med hver deres værelse, jeg tror de havde en fælles telefonpasser.

Jeg havde lidt mere held med at ringe til dem, men også her var der en del, der ikke svarede. Jeg vil gætte på, at det skyldes det udenlandske nummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Andersen7 skrev, den 25/6/2019 at 23:29:

Da jeg var i Stettin for ca. 4 måneder siden, havde jeg også vanskeligt ved at få kontakt med pigerne. 

Der var kun en enkelt, som svarede på SMS. Det var så et sted, hvor flere piger deltes om lejligheden med hver deres værelse, jeg tror de havde en fælles telefonpasser.

Jeg havde lidt mere held med at ringe til dem, men også her var der en del, der ikke svarede. Jeg vil gætte på, at det skyldes det udenlandske nummer.

Jeg vil anbefale at man får sig et polsk sim-kort hvis man rejser til Polen. De koster stort set ingenting. Hos Orange Polska kan man f.eks. få et sim-kort med 6GB data til 9kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En del år side jeg har været i Polen.

Men overvejer det sgu igen :) 

Kiggede lige inde på Roksa.  Så den her https://www.roksa.pl/en/advertisements/show/694318

Er det som hun tilbyder sex mange gange indenfor 1 måned for 900 sloty ?  Hvis ikke en fusker så altså ekstrem billigt :)   Havde man arbejdet i Polen så da en billig sugar at have til rådelighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...