Hop til indhold
Gangnam

Stettinske eventyr del 3 (swing and a miss)

Recommended Posts

Ja så gik det galt. 

https://www.roksa.pl/pl/anonse/pokaz/390890

Det var simpelthen bare en dårlig oplevelse. Heldigvis kostede det mig under 300kr

Men det er nu alligevel også nogen penge, for en uengageret håndtrold. 

Jeg gik efter den. Gad ikke resten og det tror jeg i øvrigt heller ikke hun gjorde. 

Det tegnede ellers godt. Gode bemærkninger på Roksa, selvom jeg godt kan regne mig frem til at det kan være nogenlunde lige så sandfærdigt som Trust pilot. 

Nem kommunikation. Sms med svar om at ringe. Ok engelsk, adresse på sms og så afsted. Opkald ved døren og ind i, opgangen og så stoppede det lovende ellers. 

Stedet ligner et gammelt østeuropæisk fængsel og værelset lignede en celle. Pigen var på ingen måde hende på billederne. Samme kropsbygning, men tuscher overalt også i ansigtet. Kroppen var dog ok og jeg har egentlig altid tændt lidt på en Bonnie Rotten type, så jeg tænkte vi giver den et skud. 120plz for en time. Så følte jeg mig heller ikke flået. 

Jeg fik en uengageret håndtrold, men var heller ikke på toppen selv. Kunne simpelthen ikke abstrahere fra det lysende sted, det åbne vindue, men støj fra den fortovs restaurant der lå nedenunder, men hun fik mig da til at komme. 

Herefter aftørring og så blev jeg bedt om at gå på badeværelset. Ja så tog jeg sgu mit tøj på i stedet. Hun var lidt overrasket da hun kom tilbage, men jeg magtede simpelthen ikke mere. 

Jeg er altid en gentleman, så fik sagt pænt farvel, uden at virke sur eller noget, men den annonce kan i hvert fald ikke anbefales. 

Øv for en start på ugen, men pris hænger jo sjovt nok sammen med kvalitet.  

Yours truly onkel rejsende Gangnam fra Polen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er til trøst, jeg har belalt maget mere for utilfreds mad på forskellige restaurant, også GP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangnam skrev, den 1.7.2019 at 23:49:

Ja så gik det galt. 

https://www.roksa.pl/pl/anonse/pokaz/390890

Det var simpelthen bare en dårlig oplevelse. Heldigvis kostede det mig under 300kr

Men det er nu alligevel også nogen penge, for en uengageret håndtrold. 

Jeg gik efter den. Gad ikke resten og det tror jeg i øvrigt heller ikke hun gjorde. 

Det tegnede ellers godt. Gode bemærkninger på Roksa, selvom jeg godt kan regne mig frem til at det kan være nogenlunde lige så sandfærdigt som Trust pilot. 

Nem kommunikation. Sms med svar om at ringe. Ok engelsk, adresse på sms og så afsted. Opkald ved døren og ind i, opgangen og så stoppede det lovende ellers. 

Stedet ligner et gammelt østeuropæisk fængsel og værelset lignede en celle. Pigen var på ingen måde hende på billederne. Samme kropsbygning, men tuscher overalt også i ansigtet. Kroppen var dog ok og jeg har egentlig altid tændt lidt på en Bonnie Rotten type, så jeg tænkte vi giver den et skud. 120plz for en time. Så følte jeg mig heller ikke flået. 

Jeg fik en uengageret håndtrold, men var heller ikke på toppen selv. Kunne simpelthen ikke abstrahere fra det lysende sted, det åbne vindue, men støj fra den fortovs restaurant der lå nedenunder, men hun fik mig da til at komme. 

Herefter aftørring og så blev jeg bedt om at gå på badeværelset. Ja så tog jeg sgu mit tøj på i stedet. Hun var lidt overrasket da hun kom tilbage, men jeg magtede simpelthen ikke mere. 

Jeg er altid en gentleman, så fik sagt pænt farvel, uden at virke sur eller noget, men den annonce kan i hvert fald ikke anbefales. 

Øv for en start på ugen, men pris hænger jo sjovt nok sammen med kvalitet.  

Yours truly onkel rejsende Gangnam fra Polen :-)

Du skriver pris på 300 kr men har vel ikke været meget mere end 200 danske kr hvis du gav 120 plz :) 

Vedrørende troværdighed af anmeldelser på Roksa og Trustpilot så ikke give dig ret.   Hos Trustpilot kan der måske komme positive anmeldelser som er fabrikerede. Men det ændre ikke ved at alle dem der skriver negativt giver en fornemmelse om produktet/firmaet.  Læs Trustpilot syntes jeg er meget troværdigt.

Derimod Roksa så huske engang jeg var på en ordentlig tur med mange GP´ere i netop Stettin at jeg skrev anmeldelser af pigen.  De dårlige blev simpelthen fjernet :D  Så ja desværre kan man ikke regne med de anmeldelser derinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...