Hop til indhold

Recommended Posts

Der er alt, alt for mange stave- og grammatikfejl i den artikel til, at jeg kunne finde på at besøge dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, for 1 minut siden:

Der er alt, alt for mange stave- og grammatikfejl i den artikel til, at jeg kunne finde på at besøge dem.

Lige det burde vel ikke være noget negativt ?

Det kunne tyde på de selv har skrevet det, og vel ligegyldigt de ikke er så gode til dansk.  Eller at de havde brugt google translate.  Det borger tværtimod for det er dem der har skrevet det, og ikke en pimp som måske lover mere i annoncen end en pige vil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 1 minut siden:

Lige det burde vel ikke være noget negativt ?

Det kunne tyde på de selv har skrevet det, og vel ligegyldigt de ikke er så gode til dansk.  Eller at de havde brugt google translate.  Det borger tværtimod for det er dem der har skrevet det, og ikke en pimp som måske lover mere i annoncen end en pige vil.

Sorry - det var et dårligt forsøg på at være morsom. Jeg kan godt se, at det nemt kan misforstås.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, for 6 minutter siden:

Sorry - det var et dårligt forsøg på at være morsom. Jeg kan godt se, at det nemt kan misforstås.

Ha helt ok :) 

Bruger selv meget ironi og nogle gange farligt når man skriver da hurtigt misforstås

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, been there. 

Privat lejlighed i et stort boligkompleks. Massage vil jeg næppe kalde det, lidt trykken på ben og ryg i 1,5 min og så derefter “turn around”. Der ligges bestemt ikke skjul på, at der er sex der er hovedfokus på - og den er da ok. 

Du skal ligge ca 10 år til den alder de reklamerer med. Jeg betalte for 1 time, og var ude efter 30 min. Det er ikke en gentagelse værd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tur på briksen skrev, for 11 timer siden:

Jeps, been there. 

Privat lejlighed i et stort boligkompleks. Massage vil jeg næppe kalde det, lidt trykken på ben og ryg i 1,5 min og så derefter “turn around”. Der ligges bestemt ikke skjul på, at der er sex der er hovedfokus på - og den er da ok. 

Du skal ligge ca 10 år til den alder de reklamerer med. Jeg betalte for 1 time, og var ude efter 30 min. Det er ikke en gentagelse værd.

 

Ok, blot nys da annoncen ikke rigtigt giver noget svar...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kimsan
Tur på briksen skrev, den 6/7/2019 at 07:29:

Jeps, been there. 

Privat lejlighed i et stort boligkompleks. Massage vil jeg næppe kalde det, lidt trykken på ben og ryg i 1,5 min og så derefter “turn around”. Der ligges bestemt ikke skjul på, at der er sex der er hovedfokus på - og den er da ok. 

Du skal ligge ca 10 år til den alder de reklamerer med. Jeg betalte for 1 time, og var ude efter 30 min. Det er ikke en gentagelse værd.

 

What was the name of the girl you met if you recall and what extra service did you get? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...