Sofie Brandvarm 388 Skrevet 12. Juli, 2019 Er det øverste underlink en direkte søgning på "pige 15 - 17 år i Jylland". Hvorfor? Er det, det mest søgte? Eller har annoncelight selv lagt linket ind? Jeg synes det er sygt. Hvad tænker i? 1 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 12. Juli, 2019 Jeg fortrækker nu de piger, som ikke kan gå... Del dette indlæg Link til indlæg
senorkat69 32 Skrevet 12. Juli, 2019 Det siger vel lidt om standarden... Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 12. Juli, 2019 Meget underligt. Jeg kan trods alt ikke tro at det skulle være det mest søgte emne. Måske nogen med indsigt i søgemaskiner og de underliggende algoritmer kan komme med et bud på en forklaring? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 12. Juli, 2019 Jeg tænker at sammensætningen pige 15 -17 år i Jylland ikke har nogen direkte sammenhæng til adressen KRUSÅ 6340 SØNDERBORGVEJ 15. der findes en enkelt annonce på for denne adresse https://annoncelight.dk/showad/278062 Det er ikke mit indtryk, at man på dette sted kan besøge kvinder under 18 år. I øvrigt er det min opfattelse at AL er gode til at reagere på deres "Rapport Annonce", både når vi taler mindre årrige, eller brug af fakebilleder m.v. Der er nok bare tale om en fejl. Jeg har tit oplevet at når jeg søger på noget, der ikke har noget med sex at gøre, så kommer der også nogen gange, nogle fremhævede link frem, på samme vis som her. Når jeg så klikker ind, viser linket noget helt andet. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 12. Juli, 2019 Måske har de gennemskuet mænds våde drøm? Google søgealgoritmer Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1592 Skrevet 13. Juli, 2019 Det som trådstarter henviser til, har jeg også oplevet. Og undrede mig også om det skulle være det mest søgte Men google jeg nu så kommer det ikke frem. Så tror det er en fejl, de så har rettet nu. Del dette indlæg Link til indlæg