Hop til indhold
Sofie Brandvarm

Når man googler annoncelight...

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat

Jeg fortrækker nu de piger, som ikke kan gå...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget underligt. Jeg kan trods alt ikke tro at det skulle være det mest søgte emne. Måske nogen med indsigt i søgemaskiner og de underliggende algoritmer kan komme med et bud på en forklaring?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker at sammensætningen pige 15 -17 år i Jylland ikke har nogen direkte sammenhæng til adressen KRUSÅ 6340 SØNDERBORGVEJ 15.

der findes en enkelt annonce på for denne adresse https://annoncelight.dk/showad/278062  Det er ikke mit indtryk, at man på dette sted kan besøge kvinder under 18 år.

I øvrigt er det min opfattelse at AL er gode til at reagere på deres "Rapport Annonce", både når vi taler mindre årrige, eller brug af fakebilleder m.v. 

Der er nok bare tale om en fejl. Jeg har tit oplevet at når jeg søger på noget, der ikke har noget med sex at gøre, så kommer der også nogen gange, nogle fremhævede link frem, på samme vis som her.  Når jeg så klikker ind, viser linket noget helt andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det som trådstarter henviser til, har jeg også oplevet.  Og undrede mig også om det skulle være det mest søgte :?:

Men google jeg nu så kommer det ikke frem.  Så tror det er en fejl, de så har rettet nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...