Hop til indhold
Gangnam

Stettinske eventyr del 4 (champagne piger og taxatur)

Recommended Posts

 Nå, så skete det. Jeg endte i en taxa. 

Efter fadøl, vodka og drinks, plus mad til ingen penge, endte jeg her.

https://bbclub.pl/

Dette er ikke en sexklub, bare en almindelig strip klub, men røv billigt og mega lækre damer. 20 plz i indgang 20 plz for en flaske øl og ingen krav om noget. Damerne gik i gang med at vise sig frem, fem i alt der alle lige skulle vise hvad de kunne på stangen. 

Så ville de snakke og have drinks og så kom prisen op. 100plz for en drink til pigerne og 10.000plz for den dyreste champagne :-) (dem sprang vi lige over)

Jeg faldt i snak med en mega charmerende og mega flot pige, og vi endte selvfølgelig i et private room til en dans på 4-5 minutter. 100plz. Det var sgu lige til at overkomme. 

Stedet minder i kvalitet og koncept om 7th heaven i København, bare meget billigere. 

Nå var jo blevet gejlet op og der var ikke noget sex på badabing. Spurgte ikke, men er blevet fortalt af andre, at det godt kan lade sig gøre for den rigtige pris. Så er spørgsmålet jo så bare, hvad den rigtige pris er. 

Ud i en taxa og ud til klub Luna. Ganske som i gamle dage, ude i et villa kvarter. Her ligger "pub og pensionat" 

Pub, da de har en bar. Pensionat da fattige ukrainske og hviderussiske piger, lejer sig ind på et værelse og så hænger de ud i baren om aftenen/natten................. Den lader vi lige stå. 

Nå men konceptet er velkendt for mange. 6-7 piger på arbejde på en tirsdag aften. Giv mig en drink, helst champagne...... Men i modsætning til DK kan man gå direkte til sagen og bare finde hendes "værelse" for 300plz.

Et udemærket standart knald med en medium udseende kvinde. Første gang jeg prøvede konceptet, var i 2002 og der må man sige at kvaliteten af pigerne er faldet. Det kan heller ikke hamle op med Tyskland, men jeg var sgu så liderlig efter Badabing, så hun var køn nok og havde gode naturlige nødder. 

Taxa chaufføren ventede ikke på mig, som i gamle dage, til gengæld var han den samme der hentede mig igen, og vi fik en god snak om klubberne og Roksa på vejen hjem. 

Han brugte selv Roksa og gad ikke klubberne mere. For dårlig kvalitet piger, men er man blevet små fuld og liderlig er det sgu en ok løsning. 

Det kan godt være en lidt angstprovokerende oplevelse at blive sat af, ude midt i et villa kvarter og banke på, på en almindelig villa og så blive taget imod af verdens største mafia goon. 

Men det virker, og så længe man opfører sig ordentligt er der ingen kvaler. Der er ingen entré og intet krav om at købe noget. Heller ingen krav om at købe drinks til pigerne selvom de forsøger. Jeg sagde nej til drinks, men spurgte hende direkte om vi skulle finde et værelse. Ingen sure miner, bare ren "of course baby, 300plz". 

Ok knald men der er ingen links eller noget til denne pige, men dejlige naturlige bryster fra Hviderusland. 

Dagens sjove detalje var helt sikkert taxa turen. Han kunne fortælle at klubberne var steget i pris men havde dårligere service. Han brugte selv mest en gade pige som var ret god, og så Roksa. Det er tydeligvis nemmere at komme i kontakt med pigerne når man kan polsk ;-)

Det mest interessante var et han fortalte at mange af Roksa pigerne er studerede, der mangler penge. Jeg må sgu prøve igen i morgen :-)

yours truly the polish connection. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nårg så nu har de sat priserne op til 300 zloty i barerne i Stettin.

Ellers generelt sige , hold Jer langt fra klubberne i Stettin.   Nu nogle år siden jeg sidst har været der, men husker dem netop som de rene plattenslager steder, med et virkeligt dårligt udvalg af piger/kvinder.  ´Tror slet ikke det er sådan i andre klubber med den her dårlige service.   Men i Stettin har de jo tilgang af en masse turister og kan derfor gøre som de gør.

Og enig med ham her taxichaufføren i at det er ti gange bedre at finde dem inde på Roksa.pl   Det her med at gå ind på en klub og ikke kende udvalget bryder jeg mig generet heller  ikke meget om.   Og kun noget jeg ville benytte mig af nu, hvis der ikke fandtes piger på nettet.

Som du siger så er det nok meget nemmere for en polak at lave en aftale med en pige  fra Roksa.    Oplevede tit mange ikke kunne engelsk, og derudover mange gamle annoncer.

Men gælder bare om at være tålmodig så virkeligt finde kvali studerende :)  

Har aldrig gjort det, men overvejede sidste gang jeg var i Polen at lade en taxichauffør som jeg føler tillid til, ringe op for en.   Det havde nok gjort det meget nemmere.    Husker en kvali pige jeg nærmest desperat forsøgte at få til mit hotel.   Men hun kunne kun lidt tysk, og hun var sikkert vant til at få masser af henvendelser.  Så endte bare med hun uden nogen tålmodighed lagde røret på, trods jeg forsøgte et par gange.

Har sagt det´før i andre tråde.    Der er masser af østpiger i Polen ligesom i Danmark.    Forsøg at finde en polsk studerende.   Det plejer altså altid at være kvali.   Og i forhold til danske priser så virkeligt billigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...