Alting skrevet af ZEUS
-
Pattaya - Første gang
Eller endnu bedre få et 3 abonnement Selv hvis man som jeg ikke overfører mit eksistererende nr og skal have ny oprettelse (100 kr) så kan de taletidskort man kan købe dernede ikke konkurrere. Har valgt et med 20 gb data (kunne få et billigere) og fri tale, SMS og MMS. Og koster altså ikke mere end 150 kr pr måned. Tænkt at opsige det når jeg kommer hjem. Og trods oprettelse og 2 måneders abonnement så sikker på det bliver billigere end hvad jeg kunne købe af taletidskort dernede. Nu kan jeg i fred og ro snakke ligeså meget med dem der er hjemme, uden at tænke på det hele tiden løber tom, og jeg skal ud og tanke op. Hvor man iøvrigt ikke bare kan købe kun taletid, men skal tanke data og betale for den, trods det hidtige ikke var opbrugt. Og skal understreges at jeg bestemt ikke bare vil gøre reklame for 3 Mobil. Haft skod oplevelser med dem for mange år siden, så ellers svoret jeg aldrig ville have noget med dem at gøre mere Men til sådan en tur er deres abonnement for fristende.
-
Pattaya - Første gang
Ja de her ting noget der sker for alle. Og har også den holdning at jeg ti gange heller vil have nogle kaptajner der sætter sikkerheden aller højset. Også hvis det skulle betyde at en måske meget lille fejl der med 99,9999999 procent sikkerhed ikke havde noget med sikkerheden at gøre, men medførte de ville nødlande, bare for en sikkerhedsskyld. Sådan noget har jeg mere respekt for her. Men tekniske problemer tror jeg dog også de ligger meget lavt med. De har ihvertfald en meget moderne flåde. Det kan man ikke just sige SAS har Vedrørende Thai så ikke så længe siden at passagerne måtte vente flere dage før de kunne få en ny rute udenom Indien efter den konflikt der var med Pakistand. Andre selskaber inclusiv Norwegian ordnede det lyn hurtigt. Fik nye ruter. Thai skulle bruge flere dage om det, og vidner i mine øjne om langsommeligt burukrati Det skal dog siges er man endelig uheldig hos Norwegian så kan man forvente elendig service iforhold til feks SAS og Thai. Dels som en anden forklarede herinde for ikke så længe side, at Norwegian ikke har de ekstra fly at trække på,og først skal booke nogle nye. Og dels fordi service i sådanne tilfælde er noget der er sparet væk. Men jeg vil altså ikke betale næsten det dobbelte af pris for flybilleterne for sådanne tænkte hændelser. For de er trods alt uhyre sjældne.
-
Pattaya - Første gang
Ja tror det er den mest attraktive tid faktisk for de fleste. Personligt ville jeg dog heller tage afsted om aftenen og ankomme senere på dagen. Så lettere ved at sove på turen. Plus ulempen med at ankomme så tidligt er at man ofte ikke kan tjekke ind på hotellet så tidligt. Skal man til Pattaya så går der selvfølgelig noget tid der, men sidst hvor jeg tog til Bangkok først, så var problemet netop at man skal gå flere timer før man kan tjekke ind.
-
Pattaya - Første gang
Har du nogen dokumentation eller data på de skulle være dårligere med afgangstider og regularitet ? Skal siges jeg ingen erfaring har med andre selskaber som sådan, hvor jeg kunne sammenligne. Men bare læst fra dem der vitterligt har prøvet de forskellige selskaber, også Norwegian, og ikke kun har myter om dem, siger enslydende at der ikke er meget forskel på service eller sædeplads mv. Hvad tid flyver Thai eller andre hvis du mener Norwegians flyvetider med afgang kl 15 og ti timer senere med direkte flyvning ankomst kl 7 morgen i Bangkok ? Flyver andre om aftenen ? Havde faktisk gerne villet have sådan en sen afgang, men sidst jeg skulle finde billetter så ikke finde nogle selskaber, medmindre jeg ville gå på kompromi med mellenlandinger og dyrere pris, hvilket jeg forståeligt ikke ville. Ja prisen er 3000 hos Norwegian , og uden sædevalg, mad og ekstra kuffert. Men prisen er kun 500 kr ekstra for at få de her 3 ting. Jeg syntes faktisk det er godt at man kan fravælge det, da jeg heller vil have min egen mad med, og en kabinekuffert er stor nok for mig. Plus jeg slipper for det bøvl med at tjekke og afhente ekstra kuffert. Syntes seriøst ikke at de priser feks Thai tilbyder retfærdigører at de skal have minimum 5000 kr bare for man kan have ekstra kuffert , sædevalg (det bliver jo kun de første der får gavn af det der og mad om bord. Men skal som sagt siges jeg aldrig har fløjet med dem. Så har ikke erfaring. Har du nogensinde fløjet med Norwegian ?
-
Pattaya - Første gang
Okay hvad er det for noget tilbud Nordwegian har ? Jeg får tit email fra dem, så går udfra jeg også er tilmeldt. Men endnu ikke set noget tilbud specifikt til Bangkok desværre. Men booker man i god tid, så ihvertfald i lavsæson få pris omkring 3000 kr. som da er billigt. Men 2500 er seriøst billigt Ingen andre selskaber der bare kan komme i nærheden af Norwegians priser.
-
Pattaya - Første gang
Tror du skal være meget uheldig med at finde et der ikke er guest free hotel. Der er ikke forskel i pris om du booker for 1 eller 2 personer, så booker du for to så næsten garanteret. Medmindre du planlægger at få flere derop på dit værelse. Men godt råd, specielt nu det er lavsæson, så book ikke mere end max et par dage. Så har du et sted du kan komme til når du kommer derned. Lever det op til dine forventninger så book flere dage. Ellers massevis af andre hoteller du kan vælge. Tror ikke det er klogt at binde sig til et hotel generelt. Medmindre man har været der før personligt og syntes det var fantastisk. Vedrørende lommepenge så vidt begreb. For det første er det inclusiv piger og mad ? Og igen så er vi så forskellige. Giver man den gas på gogobarer og vil have Longtime med de piger hver aften, ja så kan det blive meget. Så let bruge 2000 kr hver døgn. Men tror de fleste hurtigt bliver træt af lige de barer. Syntes generelt det er svært at sige noget konkret om hvad det koster på sådan en tur. For er det med 3 piger hver døgn, eller modsat bare en pige i ny og næ. Gogobarerne der er det dyrest , mens ølbarer meget billigere. Regn sådan ca med at alt er ca 5 gange så billigt som i Danmark. Den tommelfingerregel passer meget fint. Dvs normalprisen på ST er 1000 bath (ca 200 kr) og rimeligt fast i ølbarerne. Og du ville måske hævde du kunne få det billigere i Danmark end 5 x 200 kr som jeg angav. Det er korrekt. Men hvis man ser på den service og den tid en pige typisk bruger på dig der (minimum 1 time) så passer min tommelfingerregel med alt er ca 5 gange så billigt i Pattays i lavsæsonen i forhold til Danmark, meget godt. Du vil næppe kunne finde en GP i Danmark der kostede 1000 kr hvor den her nævnte service og tid var includeret. Så man kunne godt sige at de her 5000 danske kroner du tager med derned, svarer til hvad du kunne få for 25.000 kr i Danmark. Styrer du udenom gogobarerne så da hygge dig en del for dem Læs levede du sparsommeligt og spiste som thaierne så da let få 1 pige hver dag på din 14 dages ferie. Men man tager som regel ikke derned for at spare. Man skal have råderum så man også kan give den gas. Ihvertfald nogle af dagene. Så hvis du vil have en pris, så angiv som minimum hvad du tror dit behov for piger er Altså med hensyn til antal og om du mest er til shorttime eller hvor de overnatter hos dig. Får dog ikke svaret mere i aften, da skal i seng , da op tidligt imorgen.
-
Pattaya - Første gang
Hvis du tager derned mellem 25 maj og 9 juni, så kunne jeg eventuelt hjælpe dig lidt. Så starte med selv at tjekke ud hvordan fly priserne er og hvornår du vil afsted. Nok billigst at booke i god tid. Har været billigere , men Norwegian er altid rimelige med priser og overskuelighed. https://www.norwegian.com/dk/booking/fly/lavpris/?A_City=BKK&AdultCount=1&ChildCount=0&CurrencyCode=DKK&D_City=CPH&D_Day=29&D_Month=201904&D_SelectedDay=29&IncludeTransit=true&InfantCount=0&R_Day=29&R_Month=201904&R_SelectedDay=29&TripType=2&mode=ab#/?origin=CPH&destination=BKK&outbound=2019-05&inbound=2019-06&adults=1¤cy=DKK Hvis du feks tog afsted og hjem nævnte dato, så trods alt få begge ture for lidt under 3300 kr. Og er direkte flyvninger begge veje. Med hensyn til høj og lavsæson, så er det lavsæson nævnte tidspunkt. Og derfor er pigerne lidt billigere, ligesom hoteller. Dem er der tusindvis af så syntes det er svært at anbefale nogle specifike. Kommer an på hvad man har af krav. Der meget lettere at kigge på nogle hotel booking sider. Så selv sidde og nørde med hvad du syntes der er godt og hvilket prisleje du vil give. Her Booking com. Men findes andre gode søgemaskiner også. https://www.booking.com/searchresults.da.html?aid=397633&label=gog235jc-1DCAEoggI46AdIBlgDaD2IAQGYAQa4ARfIAQzYAQPoAQH4AQKIAgGoAgO4AtzIneYFwAIB&sid=662c2d836b0a131c8babdacaa09c341d&tmpl=searchresults&ac_click_type=b&ac_position=0&checkin_month=5&checkin_monthday=26&checkin_year=2019&checkout_month=5&checkout_monthday=27&checkout_year=2019&class_interval=1&dest_id=5757&dest_type=region&from_sf=1&group_adults=2&group_children=0&label_click=undef&map=1&no_rooms=1&raw_dest_type=region&room1=A%2CA&sb_price_type=total&search_selected=1&shw_aparth=1&slp_r_match=0&src_elem=sb&srpvid=28ed932c129b011f&ss=Pattaya%2C Thailand&ss_raw=pattataya&ssb=empty&suggested_term=pattaya&suggestion_clicked=1&order=review_score_and_price Nævnte søgemaskine er sat til stjerner givet af brugere og pris. Øverst på siden kan du selv sætte det til dine behov. Feks sætte den til at starte med at søge efter de billigste steder og sidenhen dyrere. Så finde finde priser på overnatning fra 50 kr pr døgn. I venstre hjørne finde ting du gerne vil have. Feks pool, balkon osv hvis det er krav. Så lettere så man slipper for at kigge på en masse som ikke har de ting man har som krav.
-
Pattaya - gode råd og en hjælpende hånd
Jo men bliver vel lige lovligt svært der Hvis du allerede rejser d 24 ? Jeg er jo først dernede d 20 og vil nok som sidst lige bruge et par dage i Bangkok først. Men det nærmer sig du skal afsted ? Jeg er også ved at forberede mig og få ordnet det mest praktiske så alt klart der.
-
Pattaya - så røg jeg sgu på en ladyboy
Man skal prøve lidt af hvert. Og nogle er til noget og andre til andet. Personligt tænder det mig bare ikke. Men ingen fordomme overfor dem der finder fornøjelser ved kun ladygirls eller af og til ladygirls. Jeg havde også en oplevelse engang. Var fra en netside jeg fik besøg af flere jeg havde skrevet med op til min første tur i Thailand. En som jeg ikke kan sige med 100 procent sikkerhed var lavet om dernede. Havde bare en stor mistanke. Trods meget lille så stemmen jeg ikke syntes var helt normal. Ligesom hovedet var større. Men findes der jo også piger der normalt kan have. Var dog en akavet møde hvor sexen halvt modvilligt blev gjort fra min side. Og hvor der var blod bagefter på lagenet. Jeg brød mig ihvertfald ikke om det. Er lidt halv angst for at møde sådan en, og ikke fordi jeg har fordomme mod dem. Mange virkeligt smukke, og generelt har de en fed personlighed med masser af humor. Dem jeg har snakket med som har været "mamaer". Men tænder bare ikke på det Dog dejligt vi herinde kan være frie og ærlige. For er jo tåbeligt hvis nogle skammer sig over de har de lyster. Det er meget mere udbredt end man umiddelbart tror.
-
Fejl med emails
Og der gik kun få minutter efter jeg havde skrevet her, før jeg modtog en email fra Eroguide med en der kalder sig Miranda25, med et af de her link Se profilen oprettet indenfor 30 min siden. Så der sidder tydeligvis en herinde fra som læser med og morer sig med det Gad vide hvad han får betalt for det her ? For vel ikke Eroguide der får betaling for at kunne henvise til de her link ? Så blot en robot der smider alle de her mails med link. Det håber jeg ikke for så ville min troværdighed til Eroguide totalt forsvinde. Et er at man selvfølgelig skal finde nogle indtægskilder, men de her spammail er jo ren fusk og svindel. De sider der betaler for nogle spreder de her link, ved at måske er der kun 1 ud af 1000 der er så dumme så de hopper på det, og logger ind på deres sider. Men de tjener jo millioner da de der gør alligevel udgør en del nu vi har befolkning på 5 mio i Danmark. Og de får hver især lænset deres kontoer efter opgivet kort oplystninger til dem. Typisk små beløb af 250 til 350 kr hver midt på måneden hvor de færreste opdager det i deres betalingservice i bank. Men som bliver til rigtigt mange penge på sigt.
-
Frækt nyt fra Bangkok
Vedrørende at gøre flyturen mest bekvem hvis man vil sove. Der havde jeg ved sidste tur sådan en billig oppustelig nakkepude. Oppustelig fordi de skulle fylde mindst muligt da jeg jo kun har kabinekuffert med når jeg rejser. Men jo egentligt dumt For kan jo tage en ligeså stor nakkepude med som jeg ønsker. Det skal bare være med en strop så den kan hængtes udenpå Så ved denne tur finde en som jeg finder mest lækker, og så bare have den med udenpå kufferten. Og hvis de siger den ikke må være der, så tager jeg den på nakken For ifølge mål ved kabinekuffert så ikke opgivet om hvad man bærer af tøj osv Der skal bare være strop så den kan hængtes på kabine kuffert. Og optimalt med en god nakkepude. Det er ikke altid der er gode hovedpuder på alle hoteller. Oplevede jeg bookede en fed lejlighed, i 3 uger dernede, og hvor hovedpuderne var skod. Så flere fordele ved at tage sådan en her med. https://rejsepuder.dk/shop/nakkepuder-3c1.html?gclid=CjwKCAjwzPXlBRAjEiwAj_XTEZ5ExI-f4RoUl3MlX76QJ1IeQD3FPJ3LDaTWuMHSabq-Ffu9egGzexoCqskQAvD_BwE
-
E-mail problemer
Også en ny tråd med det her
-
Fejl med emails
Et eksempel på en af de her massevis af emails jeg modtager Dog ligger de nu under spam. Kerr Matthew <[email protected]> Tor 04-04-2019 20:06 Jeg elsker fitness og jeg er sund! Jeg ser godt ud og bliver i form! Jeg kan godt lide at cykle, når vejret tillader det, og jeg kan godt lide at være sammen med venner. Jeg er meget social og åben Hvis vi går godt sammen, er jeg meget aktiv i sengen. Her finder du mit nummer, Instagram og fotos.. Profilen virker-gratis Upit-50 Hvis du tror jeg har en chance med dig, så lad mig det vide.
-
Fejl med emails
Har også outlook men ikke fået sådan en nu eller førhen. Dog undret mig over hvem der har fået min email adresse , da jeg pludselig fik en masse henvendelser af de her fake profiler hvor desperate "piger" gjorde alt for at lokke mig ind på sider de linkede til Nogle af de her emails var så amatøragtigt lavet så der på nogle kunne se de var sendt til et par hundrede andre også, selvom de gav sig udfor at være personligt til kun en selv Og typisk google english med mærkværdige vendinger Mistænkte min mail adresse blev lækket da jeg en kort overgang var medlem af de her to sugardates sider som har samme ejer. Men kan have sket mange steder. Ved at der gøres ihærdige forsøg på at kapre kunder til de her udenlandske sider. For kort siden var der både herinde og i Ekstra bladet kommentarfelt nogle der skrev kommentarer, hvor de forsøgte at finde en undskyldning til at smide link. Specielt i Ekstra bladet hvor det .var helt utåeligt, hvor der kom flere gange under alle deres debatter. Herinde husker jeg det var nogle enkelte hvor de feks under udenlandske piger lige fandt på en undskylding ved at anbefale og smide et af de her link. Så ingen tvivl om der gøres ihærdige forsøg på at få vores email adresser Der virker det til Eroguide har fået ryddet op i de her fake profiler, men så forsøger de sig sikkert på andre måder. Gætter på de så skriver privat til alle os herinde, i håb om nogle bider på.
-
Svindler i Nordjylland af glædespige
Men godt lide det hun/han skriver i annoncen med positiv energi og gensidig respekt, og vil give sig 100 % for begge får en fantastisk oplevelse Det er da ironi eller sort humor der vil noget ! Men som andre allerede har skrevet. Op på hesten igen. Betal aldrig forud. Du har tænkt med pikken her.
-
Advarsel Glory hole Horsens
Jamen der da krævet penge for det, de andre gange! Se annoncerne der står henholdsvis 500 og 800 kr. Enten så fordi brugeren der her senest skrev det indlæg ikke har kopieret hele teksten. Med blandt andet prisliste. Eller fordi det er en svans som tænder på det her, og derfor vil gøre det gratis
-
Pattaya - the Police
Og nogle der ved hvis man feks tager 10 kg danske kroner med, for at veksle dernede. Skal man opgive det nogle steder ? Går udfra beløbet er langt under grænsen.
-
Pattaya - the Police
Okay det overasket over. Dog ikke forstå hysteriet over sådan en
-
Købesex kl 6 om morgenen
Syntes din fortolkning af at hun så sikkert tvunget til at være i det her fag, syntes jeg er overfortolkning. Måske de bare gør det for ikke at gå glip af kunder ? Mange af dem har altså få henvendelser om dagen. Ved at hun opgiver hun har døgnåbent så kan hun selv se om det passer hende. Sover hun ja så har hun den sikkert på lydløs. Har hun ikke lyst lige der, eller ude at shoppe ja så tager hun den ikke. Det er en smart måde for hende at selv vælge på og ikke skal stå 100 procent klar indenfor feks en given tid , som dem der skriver de fesk har åbent fra kl 11 til 15. Dem er har sådan en angivet tid, er da endnu mindre selvstændige. De deler sikkert værelse med anden, og skal så hvis de vil have kunder være klar indenfor et givent tidspunkt. At det så ikke er særligt rart for os kunder er en anden sag. For ringer man til sådan et nummer, hvor de har opgivet åbent 24 timer, så mindre garanti for hun tager den / er vågen /gider. Det er lidt forkert markedsføring overfor os kunder, men sikkert i langt de fleste tilfælde lavet for hun ikke vil gå glip af nogle muligheder, men samtidigt skider højt og flot på det, hvis hun ikke gider lige det øjeblik en ringer. Jeg kan tilgengæld se en negative ting ved dem der opgiver et givent tidspunkt indenfor nogle få timers varighed på en dag. Ofte mange dage i forvejen , da de færreste der sikkert retter deres annoncer flere gange dagligt. Ringer man til sådan så da stor risiko for hun netop ikke har lyst. Lyster kommer og går , også flere gange på en dag. Og det optimale for en kunde er netop at ramme en der lige har en naturlig stor lyst til sex. Der er der større chance for at ramme sådan en, hos dem der ikke har opgivet et givent tidspunkt de arbejder indenfor.
-
Frækt nyt fra Bangkok
Med hensyn til økonomi Norwegian så er der da også god benplads. Det er mere det hvis man vil sove. Der ville det vel også kun været godt hvis man havde kunnet ligget helt ned som i en seng. Skal man sidde sovende så ubekvemt uanset hvad. Jeg har på hjemturen købt sædevalg og der har jeg uanede plads foran sædet. Men ulempen er så at man ikke som normalt kan sidde med knæene oppe i det foransiddende sædets ryg Og af og til skifte stilling og strække benene næsten helt ud, under det foransiddende sæde. På turen derned så satser jeg på ligesom de 3 andre gange jeg har været afsted, at der ikke er mange med, og hvor man let kan finde et sted hvor man kan bruge alle 3 sæder. Så jeg faktisk kan ligge ned hele turen. Havde jeg ikke været ryger, så ligeglad med at sove. Så nok fået tiden til at gå. Det er mere nu hvor man vil slå tiden ihjel og det ved at sove, at sådan en flyvetur er skod På den anden side så vant til ved arbejde som er på 12 timer at jeg ikke får røget (medmindre der kommer en mulighed for at snyde hehe) Så nej så skod er flyveturen heller ikke. Det er mere når man skal hjem at man hader den. Det med at ens ferie er færdig og nu venter der masser af arbejde hjemme, og man så lige skal bruge en flyvetur på 10-12 timer for at "fejre" det
-
SimoneJensen1998 falsk profil
Det er fordi den skal bruges igen De skal bare lige lave den lidt om, så den med mange af de andre fakeprofiler de har kan bruges for at give det indtryk af der er masser af liderlige piger (helst i dit nabolag) der desperat søger pik. Og som selvfølgelig opgiver fulde navn i deres profilnavn
-
Hvor mange GP´er skal der til
Ja hvis du forsætter i det tempo så ville det blive en sjat pr måned der skulle betales Omkring 50.000 hvis du vel og mærke stadig er flink og tager et par havedag haha Eller 600.000 om året. Dvs du skal have en god løn, da vel tjene 1,2 mio om året og så går alt det udbetalte til det her. Selv ved at bo i et telt i en skov hvor der kan findes mad, så skal der også nogle gange benzin på bilen Med sådan en lyst der havde det måske været bedst med en nymforman som kæreste. Og et 5-6 elskerinder som også er nymformaner
-
Pattaya - the Police
Har også tænkt det samme nu hvor de for nyligt har forbudt at indrejsende tager E cigaret med At det bare var endnu en indtægskilde. Ved at forbyde det, så vil dem der har behov for sådan en , blive nødt til at købe den i Thalland. Men ved selvfølgelig ikke den dybere årsag. Men skulle det have sikkerhedsmæssige årsager, så undrer jeg mig over at fly ikke forbyde at have dem med, men alene er ved at medtage ind i Thailand
-
Frækt nyt fra Bangkok
Lige præcist. Hvilket behov man har Og dejligt at se de forskellige muligheder her. Super med beskrivelse hvor det er. Ser ud som der også er hotel.
-
21 årig brunette, Århus
Ja nu du selv siger det