Hop til indhold
drakumar

Sexferie value for money overblik

Recommended Posts

Hej gutter

Jeg har ikke prøvet at tage på sexferie eller være sexturist endnu, men jeg overvejer at prøve det. Derfor vil jeg prøve at skabe et overblik over konkrete steder/områder, hvor der er hotte kvinder, og hvor der er mest value for money. Formålet er altså at skabe et overblik om, hvor man kan knalde, drikke og spise med bedst mulig value for money.

Jeg har prøvet at google lidt rundt, men det er svært at finde så meget konkret information, guide-websiderne er ofte lidt uoverskuelige og svære at finde rundt i og meget information om sexferier ser ud til at være forældet. F.eks. denne webside: https://www.travelsexguide.tv/

Derfor prøver jeg at lave en tråd herinde. Så kom meget gerne med jeres viden og erfaringer om konkrete steder, og fortæl gerne om hvad det koster i rejseudgifter, hotel, damer, mad og drikke. Det skal helst også være et sted med rimelig sikkerhed, så man kan holde sin sexferie i tryghed.

Det skal helst være billiger og gerne bedre end i Danmark, ellers er der umiddelbart ikke den store ide med at rejse derhen bare for at opleve en sexferie. Men hvis du kender fantastiske steder i Danmark med value for money (dvs. billiger og bedre end det man får for 900 kr. til 1.200 kr. per time i storkøbenhavn), så vil jeg også gerne høre om det :)

Jeg tænker også, at FKK klubber i Tyskland kan være en god mulighed. Derfor må i også gerne fortælle, hvis i har erfaringer med det, hvad det koster og hvilke FKK klubber der er bedst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drukamar

Hvis du tager et kik i de fora, der er her på EG, så tror jeg, at du får præcis de informationer om sex i udlandet, som du efterlyser.

Der er et særligt forum for anmeldelser fra Tyskland, og herunder et særligt forum om anmeldelser fra tyske FKK.

Og der der et særligt forum anmeldelser fra det øvrige udland, hvor brødre lægger beretninger om deres oplevelser med både stednavne, priser og subjektive vurderinger.

De fora har jeg selv skrevet til og haft stor glæde af at læse i.

De fora er netop oprettet med henblik på at tippe hinanden og steder, piger og priser på både piger, rejseudgifter, muligheder for overnatning og mad. Altsammen i udlandet. 

Det er bare med at gå i krig. De fora er faktisk en guldgrube. 

God fornøjelse :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
drakumar skrev, for 6 timer siden:

Hej gutter

Jeg har ikke prøvet at tage på sexferie eller være sexturist endnu, men jeg overvejer at prøve det. Derfor vil jeg prøve at skabe et overblik over konkrete steder/områder, hvor der er hotte kvinder, og hvor der er mest value for money. Formålet er altså at skabe et overblik om, hvor man kan knalde, drikke og spise med bedst mulig value for money.

Jeg har prøvet at google lidt rundt, men det er svært at finde så meget konkret information, guide-websiderne er ofte lidt uoverskuelige og svære at finde rundt i og meget information om sexferier ser ud til at være forældet. F.eks. denne webside: https://www.travelsexguide.tv/

Derfor prøver jeg at lave en tråd herinde. Så kom meget gerne med jeres viden og erfaringer om konkrete steder, og fortæl gerne om hvad det koster i rejseudgifter, hotel, damer, mad og drikke. Det skal helst også være et sted med rimelig sikkerhed, så man kan holde sin sexferie i tryghed.

Det skal helst være billiger og gerne bedre end i Danmark, ellers er der umiddelbart ikke den store ide med at rejse derhen bare for at opleve en sexferie. Men hvis du kender fantastiske steder i Danmark med value for money (dvs. billiger og bedre end det man får for 900 kr. til 1.200 kr. per time i storkøbenhavn), så vil jeg også gerne høre om det :)

Jeg tænker også, at FKK klubber i Tyskland kan være en god mulighed. Derfor må i også gerne fortælle, hvis i har erfaringer med det, hvad det koster og hvilke FKK klubber der er bedst.

jeg vil anbefale dig at starte med at læse lidt her

men når du så har fået et overblik, så er det jo ofte selve flyrejsen som kan være afgørende om det skal være Europa eller Asien eller...

Personligt mener jeg at det er vigtigt at finde et sted hvor jeg også kan nyde livet imellem pigerne, en sexferie er også mere end sex for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
imod sexslaveri skrev, for 10 timer siden:

jeg vil anbefale dig at starte med at læse lidt her

men når du så har fået et overblik, så er det jo ofte selve flyrejsen som kan være afgørende om det skal være Europa eller Asien eller...

Personligt mener jeg at det er vigtigt at finde et sted hvor jeg også kan nyde livet imellem pigerne, en sexferie er også mere end sex for mig.

Tak. Jeg har været inde på den tråd og læse det. Men det handler næsten kun om prisniveau i forskellige lande, og at det varierer meget i de enkelte lande. Men der er ikke konkrete anbefalinger og links til bordeller, hoteller og sexferie steder til at kunne skabe et overblik over de bedste muligheder med mest value for money. For mig vil ferien primært handle om sex med hotte og smukke kvinder. Det er ikke så vigtigt om der er flotte strande, store koncerter eller lignende i nærheden af feriestedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

Super links, tak Alko :-)

Jeg tilføjer lige ordene Cambodia og Kambodia her, da jeg ikke tror, at søgefunktionen her på EG søger i links.

Venligst

French 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer også an på hvor længe du har og dine seksuelle præferencer, skal du knalde en gang hver anden dag, 4 gange om dagen eller leder du efter en ferie kæreste? Et budget skal vel også være på plads nogen syntes at McDonald er value for money andre syntes Noma er. Samt foretrukket rejseform bil/fly ok bil til Bangkok tager sin tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
drakumar skrev, for 4 timer siden:

Tak. Jeg har været inde på den tråd og læse det. Men det handler næsten kun om prisniveau i forskellige lande, og at det varierer meget i de enkelte lande. Men der er ikke konkrete anbefalinger og links til bordeller, hoteller og sexferie steder til at kunne skabe et overblik over de bedste muligheder med mest value for money. For mig vil ferien primært handle om sex med hotte og smukke kvinder. Det er ikke så vigtigt om der er flotte strande, store koncerter eller lignende i nærheden af feriestedet.

Med din beskrivelse, så vil jeg våge at anbefale FKK i Tyskland. Udvalget er stort, prisniveauet lavt, billige gasthauses og meget lave rejseomkostninger

Total tror jeg at det er det billigste totalt, hvor der finder rigeligt af muligheder for enhver smag

Del dette indlæg


Link til indlæg
imod sexslaveri skrev, for 5 timer siden:

Med din beskrivelse, så vil jeg våge at anbefale FKK i Tyskland. Udvalget er stort, prisniveauet lavt, billige gasthauses og meget lave rejseomkostninger

Total tror jeg at det er det billigste totalt, hvor der finder rigeligt af muligheder for enhver smag

Kommer vel også lidt an på hvor i landet han er.

Er det en weekend ferie og bor han tæt på grænsen så Tyskland fint sted.

Bor han på sjælland så vel ligeså let at komme til Polen hvor pris niveauet er endnu lavere.  Regn med ca alt er 1/3 billigt som i Danmark.   Dog får man ikke FKK konceptet.

 

Er det en ferie på et par uger eller mere, ja så er der Thailand og Pattaya som det kendte sted hvor alt velordnet og udviklet til os turister. Og der er priserne ca 1/5 så billigt som i Danmark.

Og hvis endnu billigere og endnu mere for pengene ja så Kambodia.   Siges som Thailand var for 20 år siden.  Dvs endnu billigere, endnu mere service men ikke samme muligheder som i Thailand hvor det er let at være vestlig turist.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil selv anbefale Pattaya Thailand og Columbia.

Dog er begge 2 steder hvor du tager hen for minimum 2 uger.

Begge steder billigt og bedre service af pigerne end du finder i DK.

 

Pattaya er nemt.

 

Columbia kræver lidt mere arbejde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er pris niveauet og ikke mindst udbudet af piger på Kreta, Mallorca Antalyakysten i tyrkiet og Rhodos og Cypern ? 

Er det let at finde GP´er nævnte steder og hvilket prisleje findes de i ?

Mange danskere der tager på ferie der, og jo ikke så langt, og nogle steder billigt pt at rejse til.   Men aldrig været nævnte steder.  En forudsætning for jeg skulle tage 1 uge et sådan sted er ihvertfald at de som minimum er ligeså let at finde piger som i Danmark :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flyv til Costa Rica, indloger dig på Hotel del Rey (https://www.delreyhotel.com/), så sker resten af sig selv...... Latinas fra hele latinamerika kommer til det hotel, med det ene formål.......

Hotellet koster ca USD 100 pr nat og en time med en latina, på dit værelse koster også 100. Baren er åben hele dagen :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja Latin Amerika er fint til sex rejser, i 90 erne var den Venezuleanske Ø Magherita et paradis - <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, den 14.6.2019 at 17:08:

Columbia kræver lidt mere arbejde

Det er også ca. dobbelt så dyrt at rejse til Sydamerika, som til Asien.

I Pattaya taler pigerne som regel også lidt englith, mens de i Columbia nok mest taler spansk - og det synes jeg er vigtigt, når første gang vil på en sexferie - så find som nr. 1 et land, hvor de taler et sprog eller fælles sprog man selv behersker nogenlunde, da man så er mere sikker på at få en god oplevelse - så må prisen komme i 2. række.

Engelsk er af en eller anden grund ikke så udbredt i spansktalende lande, selvom bogstaverne og deres udtale er næsten ens og der er mange fællesord - selv latinoer, der har bået flere år i USA kan næsten ikke tale eller skrive engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
imod sexslaveri skrev, den 13.6.2019 at 19:35:

Med din beskrivelse, så vil jeg våge at anbefale FKK i Tyskland. Udvalget er stort, prisniveauet lavt, billige gasthauses og meget lave rejseomkostninger

Total tror jeg at det er det billigste totalt, hvor der finder rigeligt af muligheder for enhver smag

Jeg har også kigget lidt på FKK klubber/steder i Tyskland, som ser ret lækkert ud. Problemet er bare, at meget er på tysk på nettet, og jeg taler ikke meget tysk. Men hvilke FKK klubber vil du anbefale? Er der stor forskel på pris og service på de enkelte FKK klubber/steder?
Jeg vidste ikke, at de har deres egne gæsthuse/gasthauses. Det vil sige, at man kan leje et gæsthus billigt og bo der i f.eks. 1 uge eller 2 uger og bare knalde hotte kvinder hver dag meget billiger end i Danmark? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, den 14.6.2019 at 17:08:

Jeg vil selv anbefale Pattaya Thailand og Columbia.

Dog er begge 2 steder hvor du tager hen for minimum 2 uger.

Begge steder billigt og bedre service af pigerne end du finder i DK.

 

Pattaya er nemt.

 

Columbia kræver lidt mere arbejde

Det lyder umiddelbart som gode steder, hvor man får god service billigt (altså value for money). Er der bestemte hoteller og byer/steder/områder, som du vil anbefale at tage sted, hvis man tager 2-3 uger afsted til Pattaya, Thailand eller Columbia? Og hvad er prislejet de steder f.eks. for en nat eller for x timer med en eller flere hotte kvinder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
drakumar skrev, 1 time siden:

hvis man tager 2-3 uger afsted til Pattaya

Så vil jeg anbefale dig at bo ca. midt imellem Pattaya Beach Road og Jomtien  (søg f.eks. indkvartering på Airbnb  https://www.airbnb.dk/ , hvor du kan finde det ned til kr. 50,-/nat) - så kan du den ene aften tage med bathbussen til Pattaya Downtown f.eks. Soi 6 - og den næste aften til det lidt mere roligere Jomtien, spise dansk mad i Soi White House - f.eks. på Bryghuset eller Danmark m.fl. og samtidigt/bagefter hygge dig med pigerne.

Flere dage i ugen kan du også spise "gratis" i div. gentlemens klubber - f.eks. Jade House (udtales [Jaed How] på Englith) :  https://lovepattayathailand.com/listing/jade-house-gentlemens-club/

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Så vil jeg anbefale dig at bo ca. midt imellem Pattaya Beach Road og Jomtien  (søg f.eks. indkvartering på Airbnb  https://www.airbnb.dk/ , hvor du kan finde det ned til kr. 50,-/nat) - så kan du den ene aften tage med bathbussen til Pattaya Downtown f.eks. Soi 6 - og den næste aften til det lidt mere roligere Jomtien, spise dansk mad i Soi White House - f.eks. på Bryghuset eller Danmark m.fl. og samtidigt/bagefter hygge dig med pigerne.

Flere dage i ugen kan du også spise "gratis" i div. gentlemens klubber - f.eks. Jade House (udtales [Jaed How] på Englith) :  https://lovepattayathailand.com/listing/jade-house-gentlemens-club/

Det lyder som en rigtig god anbefaling. Er der noget man skal være opmærksom omkring sikkerhed, låse sine ting inde, kan man drikke vandet og hvordan er det med mad-hygiejne derover? Og hvad koster det i fly dertil og retur cirka?

Redigeret af drakumar

Del dette indlæg


Link til indlæg

@drakumar alt efter hvem du er så vil jeg bo hvor jernsvinet anbefaler hvis du er til ro og afslapning.

Hvis du er mere som jeg gerne vil bo centralt og komme nemt rundt til det hele og gerne på gå ben men med mulighed for nem bahtbus adgang anbefaler jeg LK Metro.

Der anbefaler jeg hvis du kan lide hoteller: Areca dyrer, 24/7 Boutique mellem eller Bay Breeze billigt. Alle 3 god kvalitet. Areca hvis du spender mig tid på hotellet og pools er vigtige for dig, 24/7 hvis det er mellem tingen og Bay Breeze hvis det bare er overnatningen du leder efter.

 

Columbia ville jeg skulle spørge min kammerat J fra USA omkring han kommer et fast sted hvor du er på et sikret "resort" hvor de tjekker pigerne og garantere for din sikkerhed og pigen ikke snyder dig. Du kan sagtens leve udenfor og have 0 problemer han kan bare godt lide sikkerheden og nemheden. De kan også hjælpe med piger hvis du ikke kan spansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
drakumar skrev, for 4 timer siden:

Er der noget man skal være opmærksom omkring sikkerhed, låse sine ting inde, kan man drikke vandet og hvordan er det med mad-hygiejne derover? Og hvad koster det i fly dertil og retur cirka?

Jeg har lige booket retur med Norweigian - direkte flyvning til under kr. 2500,-, da de havde minus 15% på alle flyvninger fra CPH - kræver blot at man tilmelder sig deres nyhedsbrev og er klar til at booke, når de af og til kommer med deres specialtilbud. Med Air China kan du finde lignende priser, men det er så med mellemlanding i Beijing og sammenlangt noget længere rejsetid, så du nemt kommer til at bruge et par hundrede kroner extra undervejs til mad og drikke. Ellers kan du som regel finde en returflyvning fra omkring kr. 3000 - 15000,-

Hvor jeg boede sidst, var der 2 låse på døren, hvilket er totalt overkill og jeg brugte kun den ene - og ellers var der både en portvagt til komplekset og ham jeg lejede motobike af, havde også et bijob som nattevagt med at sidde i entreen om aftenen og spille på sin smartphone - ellers var der næsten altied en ung rengøringspige, som stort set ikke lavede andet end at pudse de samme vinduer, ca. hver anden dag.

Du kan nok godt drikke vandet, da der kommer vandvogne rundt jævnligt og fylder vandtankene op - men jeg foretrækker nu bare at købe det billigste drikkevand, du kan få på flaske - køb det på en stor flaske og hav nogle mindre du kan hælde over i. En pige, jeg havde på besøg foretrak, dog det jeg havde på en bestemt flaske, da hun ikke kunne lide det jeg havde på en anden lille flaske med et andet mærke, selvom jeg forgæves prøvede at forklare hende, at de begge indholdt vand fra den samme store flaske/kilde - 555

Du kan booke et værelse med safeboks, men de er vist ret nemme at bryde/dirke op - så brug dem kun til dine værdipapirer og mindre beløb - og hæv løbende (hav 2 - 3 debet/kreditkort med) det du skal bruge, medmindre du af forskellige grunde har kontanter med - dem må du så vælge at gemme godt på værelset, fordele i dine bukselommer - og/eller i hotellets hovedboks - men det er mest ladyboys, der er berygtede for at gå i folks lommer.

Madhygiejne: det er jo varmt - men normalt er de meget omhyggelige - jeg har dog fået durchfall begge gange, jeg har været i Pattaya. Første gang er jeg næsten sikker på, jeg fik det af Ice-Coffee - eller isterningerne deri - men om det bare var min stomach, der ikke kunne tåle så megen kold vand på en gang - eller om der var noget andet i isterningerne, kaffen, eller søde/flødemidlet med honning de putter i - det ved jeg ikke helt - men sådan noget fløde med honning skal vist ikke stå ret længe i varmen, for at udvikle en bastant baktereflora. Her sidste gang må det have været noget barbecuemad - evt. den tilhørende salat - og det tog næsten en uge at komme helt over - så er man glad for at de næsten overalt har bum-guns på toiletterne dernede ;-)

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og tilføjelse.   

I Pattaya kan du få ALT !!!..

Tager du ned i lavsæsonen som er når det er sommer hos os, er priserne i bund på hotellerne og kæmpe udbud.   Bor du centralt, så ikke gå mere end 25 meter før der er 2 scootertaxier hvis du ikke vil bruger deres billigere tuktuk buser.   Pris for scootertaxi er ca 50 bath /10 ddk uanset hvor du skal hen i det centrale Pattaya.  Spørg bare altid efter pris før i kører og nogle gange skal der pruttes.   Tuktuk bilerne der er det 10 bath.  2 ddk.

Ligeledes er det med næsten alt andet også.   Der er 7/11 , hæveautomat, et sted du kan få vasket tøj osv osv(næsten alt!) indenfor 25 meter ligegyldigt hvor du er.  I 7/11 feks der også få mælk, og diverse proteindrikke hvis du er til det.  Købte noget sidst som smagte sindsygt godt, og gid man kunne få det i Danmark.   Ligesom forskellige cacaomælk.    Har du lejlighed eller hotel med køkken så jo købe alverdens der ligefra bacon, æg til super lækkert lyst brød.   Skulle også bruge en paraply sidst og købte en stor smart en.  Pris: lidt over 20 danske kroner.

Pattaya er fyldt med alt hvad man man kunne få brug for.    Også Europæiske og nordiske restruranter hvis du mere er til det.  Specielt Soi Diana har nogle virkeligt gode spisesteder hvis det er Europæisk du er til.     Skal du bruge noget til at peppe pontensen op så let også.  Tilbudt alle steder af gadesælgere eller købe det i deres såkaldte apoteker.    Her også købe medicin der er svær at få hjemme i Danmark eller som kræver recept.  Feks købte jeg noget antibotika som læger er meget forsigtige med at udsskrive i Danmark.  Ligesom hovedpine piller meget billigere dernede.    Kort sagt alt kan næsten fås dernede.   Sikkert også stoffer, men der råd hold dig langt væk fra fjolletobak eller noget til næsen.   Der er det ikke sjovt hvis politiet tager en ;) Så helt andre straffe end vi er vant til herhjemme !!  Der er de syge :D

Tilgengæld utroligt sikkert at færdes i Pattaya som turist.   Selvfølgelig skal man aldrig gå plørefuld rundt og vifter og vise hvor mange penge man har.  Så er der ihvertfald en risiko.  Men tror risikoen er ti gange så stor i København for at blive bestjålet.

Pattaya er super godt som sex turist.   Priserne lave og alt samlet indenfor en gylden firkant på ca 3 x 2 km.   Med tusinder hvis ikke titusindervis af gogo og øl barer.   Selv om det er i lavsæsonen, så sikkert mindst 10 til 20 antal piger pr turist.  Og jo der er også virkeligt mange turister selv i lavsæsonen.    Læs: Sindsygt mange piger !!   Så mange at man bliver kræsen.   Dem man syntes så sindsygt lækre ud de første dage, gider man næsten ikke når man har været der flere dage.  Simpelthen fordi ens forventninger stiger i takt med det kæmpe udbud man ser og som er tilrådelig.   Efter nogle dage så går der nærmest mere sport i at finde en usædvanlig/speciel pige.   Som feks en kopi af Pipi Langstrømpe som jeg også fandt engang i en gogobar og tog med hjem :D

Eneste ulempe med Pattaya er at alt ligner hinanden og man kan blive træt af det efter man de første dage har kneppet igennem for fuld skrue :)    Men så bare bruge nogle fridage indimellem til afslapning ved pool eller andet.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, for 12 timer siden:

@drakumar alt efter hvem du er så vil jeg bo hvor jernsvinet anbefaler hvis du er til ro og afslapning.

Hvis du er mere som jeg gerne vil bo centralt og komme nemt rundt til det hele og gerne på gå ben men med mulighed for nem bahtbus adgang anbefaler jeg LK Metro.

Der anbefaler jeg hvis du kan lide hoteller: Areca dyrer, 24/7 Boutique mellem eller Bay Breeze billigt. Alle 3 god kvalitet. Areca hvis du spender mig tid på hotellet og pools er vigtige for dig, 24/7 hvis det er mellem tingen og Bay Breeze hvis det bare er overnatningen du leder efter.

 

Columbia ville jeg skulle spørge min kammerat J fra USA omkring han kommer et fast sted hvor du er på et sikret "resort" hvor de tjekker pigerne og garantere for din sikkerhed og pigen ikke snyder dig. Du kan sagtens leve udenfor og have 0 problemer han kan bare godt lide sikkerheden og nemheden. De kan også hjælpe med piger hvis du ikke kan spansk.

Du skriver LK Metro..  Tænker du på LK Metropolis eller er det to forskellige hoteller ?

Boede på LK Metropolis 10 af dagene og varmt anbefale.. Super centralt til alt og trods i heksekedel så ro på hotellet.  Og lækker pool og træningsfaciliteter også.  Ligesom dejlig service hvor rengøringsfolkene altid tilpasser ens døgnrytme.  Læs har man lyst til at sove længe, så kommer de bare senere på dagen.

Bookede dog udenom Booking.com og andre udbydere, og henvendte mig personligt og betalte kontant.   Så nemlig mulighed for værelse ud til poolen og endnu bedre pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

ZEUS skrev, for 11 timer siden:

Du skriver LK Metro..  Tænker du på LK Metropolis eller er det to forskellige hoteller ?

LK Metro er et alternativt forlystelses område mellem Soi Bukkao og Second Road udfor Soi 11/12 ved Mike Shopping Mall (ret svært at se på kortet, men LK Metro ligger ligesom i en vinkel)

pattaya-map2.gif

med masser af gogobarer, beer bars, spisesteder mm. - som er blevet meget populært - næsten for populært og denne You-tube

viser vist meget godt at de er ved at drukne i deres egen succes - der er nemlig parkeret så mange moto-bikes overalt og i begge sider af gaden, således at vejen igennem er blevet smallere og smallere og når så pigerne er nødt til at gå længere og længere ud på gaden for at gøre opmærksom på sig selv - så er det næsten umuligt at komme frem - og den høje musik fra alle sider gør det heller ikke bedre - så det er kun et sted - ligesom Walking Street - jeg kun kommer for ligesom at finde ud af: hvorfor jeg ikke gider komme der ;-)

Soi Bukkao er også et meget populært forlystelsesområde - men der er ingen fortov af nogen art, så man må passe godt på de mange moto-bikes i fuld fart og taxaer  der kører frem og tilbage og konstant skaber trafikpropper.

Men hvis man tror nattelivet i Pattaya kun foregår i Walking Street - så har man ikke været i Pattaya - selv på den anden side af jernbanen og hovedvejen kan man finde Beer-bars, og hostessclubber, da der her bor en del expats, som ikke gider bevæge sig helt ned til Pattaya Downtown.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glemte at nævne at lige overfor LK-Metro på den anden side af Soi Bukhao, finder man den berygtede gade: Soi Pothole alias Soi Chaiyapoon

NB. Videoen er taget før gaden fik nyt asfaldt, men i april i år, var der allerede kommet et par huller igen.

I april gik jeg også op ad gaden til venstre, som ses kort på videoen, hvor der står Soi Chaiyapoon nederst, lige idet videoen bevæger sid ind på Soi Pothole/Soi Chaiyapoon - her mødte jeg en lettere buttet pige af afrikansk afstamning udenfor en alm. massage saloon - 1000 bath incl. det hele i en hel time - jeg ved ikke om jeg også kunne have fået anal, men jeg fik lov at afslutte med at komme hende i munden ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 15 timer siden:

 

LK Metro er et alternativt forlystelses område mellem Soi Bukkao og Second Road udfor Soi 11/12 ved Mike Shopping Mall (ret svært at se på kortet, men LK Metro ligger ligesom i en vinkel)

 

 

Ja kender godt betegnelse LK Metro men i tvivl om der også var et hotel der hed det.    Er ihvertfald et hotel der hedder LK Metropolis og ligger ca 10 meter fra den her vinkel vej med flere gogobarer.

Syntes placeringen af hotellet er fantastisk.   Og nej ikke specielt fordi det er tæt på den her LK Metro, men fordi det ligger centralt til alt andet.   Det kan man sige at næsten alle hoteller der ligger indenfor den her firkant af 2 x 3 km gør.  Læs flere hundrede hoteller.    Men lige den her placering optimal hvis man vil nøjes gå få meter før man er ved de bedste spisesteder, eller ud til second road eller soi buakhao.     Man kan også let krydse igennem så man kommer ud til soi 7/ second road lige ud til en Mac D.  Eller skal man i walking street eller til Jomtien og vil tage en scootertaxi så jo ensrettet ad second road, men så let krydse via soi 7 derfra.

Det med at vælge hotel er individuelt og en smagsag.   I lavsæsonen er der ufatteligt mange at vælge mellem.  Så det er bare  via hotel.com eller booking.com at finde lige de specielle ønsker man har.    For mit valg ved denne tur så var prioteringerne  træningsrum blandt andet.   Og ikke et med bare maskiner, eller super lette vægte.  Men lidt almindelige håndvægte.   Når jeg så samtidigt ønskede en god pool med lidt flotte omgivelser, samt værelse med balkon ud til den, så røg udvalget af hoteller der tilbød lige det her, meget ned.   Boede så først på Hotel Mercur.   Det ligger i soi 7 (til second road) og blev netop fremhævet for det fantastiske placering med let afgang til alt.   Men her skulle man altså ud og gå mindst et par hundrede meter før man kom ud til second road eller til soi buakhao.   Sige det ikke er langt, men her ligger Metropolis altså ti gange bedre.   Derudover snød billederne fra Hotel Mercur mig.  Håndvægtene var sådanne på 1 og 2 kg.     Så var det godt jeg bare havde booket det i 3 dage, så jeg kunne finde et andet hotel.   Skal dog siges at servicen på Mercur var ekstrem god.  Sjældent oplevet så venlig og ikke anmassende for at få penge, andre steder.   Og deres poolområde utroligt smukt, ligesom hele stilen ved hotel syntes jeg var fremragende.

 

Mit råd til nye der skal til Pattaya.  Find det hotel med lige dine ønsker og som du syntes ser fedt ud og har en god pris.   Tjek eventuelt anmeldelser.  Book max et par dage.    For mange lever ikke op til det man måske forventer.  Billederne fra hotel der vises er tit fra det var nyt og ser anderledes slidt ud når man ser det i virkeligheden.   Tjek hvordan personalet er og omgivelserne.  Det er nemlig vigtige ting som man ikke kan se og mærke før man selv står der.   Er det ikke helt efter forventningerne så super let senere at finde et andet.     

Jeg begik den fejl ved en tur at booke mig i en fed lejlighed på 27 etage.  Stor med sofaafdeling mv og  med balcon og udsigt ud til havet.  Lå centralt til alt og fik den endda til en rigtig god pris i 3 uger.    

Men blev sgu halv ensom deroppe.  Var for omstændeligt at tage hele vejen derop og ned hvor der skete noget.   Ligesom jeg følte mig bundet og ikke bare kunne tage til en naboby.  Og hver gang jeg skulle ned og ud så kom jeg forbi et massagested inde i bygningen hvor en kvinde som da var meget sød og dejlig, men som ville mere med mig end bare sex.  Og gjorde det alt andet mere besværligt når jeg kom med nye piger mv.      Alt sådanne ting man ikke kan forudsige, men det her nær miljø og omgivelser man kun kan se og føle når man er der.      Så altid vigtigt ikke at booke mere end et par dage.   Ihvertfald når vi snakker lavsæson.   Kender ikke højsæson, men der er det sikkert sværere at finde hoteller og priserne er skruet højere op.

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...