Hop til indhold

Fjernet moderatorer og ny Superbruger-status

Featured Replies

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 27 minutter siden:

Rolig nu - jeg tror ikke Administrator skylder nogen noget i den henseende. Du anvender et gratis website, og de står ikke til regnskab overfor dig eller andre. Hvis vedkommende ønsker at komme med en forklaring på fraværet, så kommer der nok noget.

Helt enig. Ingen skylder noget her

• Svar 137
  • Visninger 9.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• ensomfyr
    ensomfyr

Der kan sikkert altid diskuteres, om moderatorerne gør det godt nok. @Stapler og @Bryan Mills har gjort det på deres måde, og jeg synes helt sikkert, at de har gjort set enormt stort arbejde for at f

• SweettieDK
    SweettieDK

Så enig, jeg har taget dybe indåndinger og talt til 10 mange gange siden i går. Og egentlig stadig ikke sikker på jeg er klar til at formulere mig helt pænt. Men den måde @Stapler og @Bryan Mills nu b

• Tak for informationen i denne besked, @Administrator, rart at høre fra dig! 😄😁😆

Postede billeder

Skrevet
Tidliger grydeske skrev, for 6 timer siden:

Du har på ingen måde bakket op om dine moderatorer

Så enig, jeg har taget dybe indåndinger og talt til 10 mange gange siden i går.

Og egentlig stadig ikke sikker på jeg er klar til at formulere mig helt pænt.

Men den måde @Stapler og @Bryan Mills nu bliver “smidt under bussen” er ganske simpelt under alt kritik.

Fair nok @Administrator er uenig i linjen var blevet for stram, men har i flere år ikke taget tid bare et par timer tid at udvælge flere mods. Åbenbart ikke engang taget tid tid at følge lidt med herinde, så havde han jo set udfordringerne med moderationen meget før, set de havde meldt ud de så sig nødsaget til at slå hårdere ned for at kunne følge med.

Måden uenigheden er løst på forstår jeg slet ikke, hvorfor ikke tage en snak med mods om hvor der var fejl, hvordan det ønskes fremadrettet, selv begynde og bidrage så der var 3 til at moderere i stedet for to, og nu kun en. Det havde nok givet luft til mere tålmodighed og især hvis “superbrugere” så stadig også var kommet på banen nu. Og mindsket arbejdsbyrden for alle.

Admin takker dem “trods alt” for indsatsen men det klinger ærligt lidt hult i mine ører.

Det virker ikke som om admin har nogen anelse om hvad der reelt er foregået og hvad de har stået med af udfordringer.

Men så flot at smide opgaver ud til brugerne, for selv at kunne følge med. (Ironi kan forekomme)

Spændt på om opdateringen har øget sikkerheden, for ellers er jeg spændt på at se hvor længe vi skal acceptere kaos hvis der kommer kæmpe angreb af spam etc på siden som der har været.

Spændt på reaktionens tiden på rapporter. Jeg er sådan set ligeglad om bruger A kommer i konflikt med bruger B. Om tråde afspores så en fjer bliver til 10 høns.

Men når de alvorlige overtrædelser som deling af billeder, adresser, telefonnumre sker. Så forventer jeg som menig bruger stadig handling.

Men jeg har taget hjelm på og spændt sikkerheds selen. Til når siden ender som en stor orkan uden retning.

Fedt for Jer som jubler og tænker “karma”, men husk lige vi fik advarsler og en chance for at rette op på vores adfærd. Den samme chance har de ikke fået. Jeg har læst retningslinjerne et utal af gange, også mellem i går og nu. Og ja der er blevet modereret efter millimetermål. Men har aldrig set noget modereret som ikke stod i reglerne. Så hvis admin vil lempe reglerne, vil jeg da opfordre til at lægge de nye op så vi ved hvad vi må og ikke må. Men at påstå de har gjort noget decideret forkert, det må jeg nok sige jeg er uenig i.

Jeg har også haft mine uoverensstemmelser med mods, men du også mødt gensidig respekt og fået en undskyldning når den var berettiget. Har altid haft en enorm respekt for deres indsats, de kunne ha trukket sig for længe siden og ladet stå til.

Den respekt kommer jeg aldrig til at have for admin, ikke efter det her, en person som kan behandle andre sådan har jeg intet til overs for. Træde på andre for selv at kunne rejse sig igen.

Og sidste ting, selvom det i forvejen er så langt at ingen nok har læst her til.

Det er supernemt at sidde og kigge på en advarsel og tænke den er uretfærdig den trækker jeg tilbage. Når man ikke har det store overblik, når man ikke ved hvor mange små henstillinger der har været før strafpoint. Uden at kende brugerens generelle adfærd og hvis så meget er “kontrolleret” på så få timer. Så er det umuligt admin har kigget de enkelte brugeres andre indlæg igennem og set hvad der er gået forud.

Så “tillykke” til alle inkl mig som fik en advarsel fjernet. Min var dog velfortjent, vidste udmærket jeg var gået over stregen og derfor må det være uundgåeligt andre har fået fjernet advarsler som burde stå ved magt.

Alt det her virket mest som en desperat handling fra en som gerne vil ha brugere retur uanset hvad det koster. Hvor popularitet vægter højere en retfærdighed.

Skrevet
SweettieDK skrev, 1 time siden:

Men den måde @Stapler og @Bryan Mills nu bliver “smidt under bussen” er ganske simpelt under alt kritik.

De er ikke smidt "under bussen". Deres ageren var under al kritik og de var ganske uduelige til deres hverv. Absolut inkompetente.

Men så flot at smide opgaver ud til brugerne, for selv at kunne følge med. (Ironi kan forekomme)

Er det "superbrugere" du mener? ("ironi kan forekemme" er så brugt herinde at det er blevet en ligegyldig kliché)

Det er supernemt at sidde og kigge på en advarsel og tænke den er uretfærdig den trækker jeg tilbage. Når man ikke har det store overblik, når man ikke ved hvor mange små henstillinger der har været før .....

De to moderatorer har ikke været opgaven voksen. Det er så simpelt som det. Hjemmesiden ejes ikke af brugerne så de utilfredse kan bare lave deres eget sted.

Forstår egentig ikke hvad du er sur over. Tror langt de fleste er tilfredse med Stapler og Bryan er væk og hilser de nye tiltag velkommen.

Skrevet
Salon skrev, for 58 minutter siden:

Forstår egentig ikke hvad du er sur over. Tror langt de fleste er tilfredse med Stapler og Bryan er væk og hilser de nye tiltag velkommen.

Nu skal jeg naturligvis ikke tale for andre end mig selv.

Jeg har naturligvis ikke altid været fuldstændig enig i moderatorernes handlinger, men i det store og hele synes jeg nu, at de har bidraget positivt til forummet for at få det til at glide med en nogenlunde acceptabel adfærd fra brugerne på stedet. Men jeg er naturligvis også en bruger, som ikke føler, at jeg har haft hverken @Stapler eller @Bryan Mills på nakken.

Så det havde ikke på nogen måde generet mig, hvis de var fortsat. Nu er de væk, og det er også fint, men det bliver da spændende at se, hvordan forummet kommer til at udvikle sig i fremtiden.

Jeg tror ikke, at vi skal sætte vores lid til, at Superbrugerne kan gøre alverdens. Jeg er blevet superbruger (jeg ved ikke, hvor mange vi er). Men at være superbruger giver mig ikke meget magt til at regulere noget på forummet. Jeg kan flytte en tråd, hvis den er fejlplaceret. Jeg kan godkende en ny overskrift, hvis nogen har foreslået en sådan. Det vil naturligvis aflaste den egentlige moderator en lille smule, men det er nok også kun en ganske lille smule.

Skrevet
Salon skrev, for 1 time siden:

Hjemmesiden ejes ikke af brugerne så de utilfredse kan bare lave deres eget sted.

Det har de så altid kunnet. Det er nok det eneste vi bliver enige om.

Og jeg er sur over måden det blev gjort på. Det synes jeg er ganske tydeligt. Så hvis vi skal tale om opgaven voksen. Så føler jeg bestemt ikke der er en voksen bag rattet nu.

Men ja han ejer siden. Så jeg kan blive eller smutte. Men sige min menig kommer jeg til, som jeg altid har gjort.

Det er da i det mindste godt det ikke var et lønnet job, så havde admin nu heller haft noget valg om at håndtere det bedre.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 3 timer siden:

Fedt for Jer som jubler og tænker “karma”, men husk lige vi fik advarsler og en chance for at rette op på vores adfærd. Den samme chance har de ikke fået. Jeg har læst retningslinjerne et utal af gange, også mellem i går og nu. Og ja der er blevet modereret efter millimetermål. Men har aldrig set noget modereret som ikke stod i reglerne. Så hvis admin vil lempe reglerne, vil jeg da opfordre til at lægge de nye op så vi ved hvad vi må og ikke må.

Jeg er bestemt ikke enig, og det skal vi bestemt heller ikke være.

Men vi er mange som blev sparket ud med fuld musik for små overtrædelser. Det har jo nærmest været med en revolver for panden at man har bevæget sig rundt, og for små bitte ting er der blevet delt straf point ud som aldrig ville blive slettet. Fair at irettesætte brugere, men den her arogance og den måde der er blevet straffet på hører ingen steder hjemme, trods der er regler og retningslinjer. Ja, og vi kan jo bare smutte hvis vi ikke kan lide lugten i bageriet.

Jeg kan kun bifalde admin i beslutningen, og jeg er super glad for igen at kunne bidrage til forum med anmeldelser, efter et år med udelukkelse for livstid.

Best regards frddblk

Skrevet

Synes nu også det er lidt en skam. Kan godt være de til tider har gået i lidt for små sko, og kan da også se jeg har fået fjernet den ene advarsel jeg havde, så synes jeg egentligt der blev ryddet ret hurtigt op her i forummet. Spam og diverse andre ting synes jeg hurtigt blev fjernet, og det er trodsalt det vigtigste, og det kan jeg godt frygte kommer til halte efter nu.

Jeg har aldrig været et sekund i tvivl om at de ville det her forum det bedste, så synes bare der skulle ha været stukket nogle nye moderator retningslinjer ud og fundet 2-3 ekstra.

Skrevet
frddblk skrev, for 11 minutter siden:

og for små bitte ting er der blevet delt straf point ud som aldrig ville blive slettet

Jeg siger heller ikke der ikke skulle løsnes op, blot at de har handlet som de bedst kunne i en presset tid, efterladt 2 personer til alt det her. Er ret sikker på de ville ha lyttet hvis de var blev bedt moderere anderledes.

Og måske små ting, men hvis de skulle gentage den samme irettesættelse flere gange og folk bare ikke ville forstå det så var det spild af deres tid. Og vi ved alle nogen irriteret med vilje i protest.

Nu nåede jeg som indrømmet at få 1 eneste advarsel, og den var berrettiget, lod mig irritere og tænkte mig ikke om. Udover det var der fint muligt at være her uden problemer. Hvis man gad lytte og forstå.

Nu er admin kommet retur og vælger at rydde op i advarsler. Han var kommet retur til en totalt ubrugelig side med rod og kaos hvis de ikke var blevet. Ingen havde kunnet finde noget som helst, fordi indlæg lå forkert, debatter var blevet lange og forvirrende etc. Folk fokuserer kun på det negative.

Jeg kunne vælge at være ligeglad, men tror EG er go for branchen. Jeg frygter hvis han smutter igen. Og har ingen tiltro til at en person kan moderere alene.

Men lad os nu se hvor rodet her er om bare et halvt år. Kun muligvis han finder nye mods og uanset hvem, så kan man aldrig gøre alle tilfredse. Der skal nok komme brok igen. Jeg kommer til at fryde mig noget så grundigt hvis folk pludselig indser. Det var bedre med Stapler og Bryan. Men det er der uanset hvad der sker, mange som alle ville tabe ansigt og indrømme.

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
SweettieDK skrev, for 56 minutter siden:

Og jeg er sur over måden det blev gjort på. Det synes jeg er ganske tydeligt. Så hvis vi skal tale om opgaven voksen. Så føler jeg bestemt ikke der er en voksen bag rattet nu.

Det blev gjort på en direkte og hurtig og sober måde. At folk lige pludselig er tilbage efter 1 år - f.eks.
@frddblk , hvor karantænen blev annulleret siger det hele. Det betyder at moderationen har været usædvanlig dårlig. Fred med det vi er videre og de to er glædeligt væk. Hurrah for det.

Mit forslag/ønsker til sitet er

• Moderatorer/superbrugere beholder deres egentlig nick så vi ikke kommer til at gætte på hævnaktioner i forbindelse med moderering

• List moderatornavn og normal alias så man kan rydde gætterier af vejen. En slags light "sandheds kommission"

Sikkerhed: For ca 1 måned siden fik jeg en advarsel da jeg tilfældigvis klikkede på login i min browser (nok Safari). Jeg fik en advarsel om at min email optrødte i en breach fra Eroguide. Email var lavet til lejligheden og kun brugt på eroguide.dk i en kort periode sidste år

Derfor er login-info fra eroguide ude. Dem har bruger fornavn.sjæ[email protected] som mail kan være udsatte. Det synes jeg man mangler at adressere.

Redigeret af Salon

Skrevet
Salon skrev, for 2 minutter siden:

direkte

Ah nej, direkte havde været pb eller hvad chef og ansat nu bruger, og ikke et offentlig post. Ville du læse din fyring på dit firmas sociale medier eller ha et direkte brev eller personlig snak. Det her er på ingen måde gjort sobert.

“Hævn aktioner” 🤣🤣🤣

Tyv tror vist hver man stjæler. Hvis nogen har kørt hævn aktioner og hetz er det dælme brugerne.

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
McLovin skrev, for 14 timer siden:

Hvor er det smukt 🥲

...

Nu har euforiens glæde lagt sig en lille smule.

Det lyder som en rigtig sund retning for forummet, og det minder mig egentlig om måden, man håndterer tingene på platforme som Jodel. Der fungerer det ved, at det er brugerne selv, der styrer retningen; hvis noget er irrelevant eller tonen bliver for grov, bliver det stemt ned af fællesskabet, og så forsvinder det helt naturligt ud af syne. Det skaber en form for selvjustits, hvor man ikke behøver en "betjent" til at uddele advarsler for bagateller, fordi fællesskabet selv markerer, hvad der er god stil, og hvad der ikke er.

Man kunne sagtens forestille sig noget lignende herinde, hvor vi bruger den nye superbruger-funktion til at guide debatten i stedet for at kontrollere den. Hvis en diskussion kører af sporet, eller en overskrift er helt skæv, kan en superbruger træde til som en slags moderator, der bare hjælper tingene på plads med et vink, præcis som man ser det på sider, hvor det er brugernes egne stemmer, der definerer kvaliteten. Det fjerner den der frygt for at begå småfejl, fordi man ved, at systemet er sat op til at hjælpe og justere frem for at straffe.

I sidste ende handler det vel om at skabe den samme dynamik, hvor vi som brugere tager ejerskab over tonen. Når man ser på succesfulde brugerdrevne platforme, så er det jo netop tilliden til, at folk godt kan finde ud af det, der gør, at de blomstrer. Det ville gøre det langt mere afslappet at være herinde, hvis vi lander et sted, hvor moderation handler om at understøtte fællesskabet frem for at agere politibetjent over for hver enkelt detalje.

Skrevet

Nu har jeg selv oplevet den hammer som de nu 2 forhenværende moderatorer, brugte til at uddele advarsler og idømme karantæner.

Jeg har intet ønske om at anfægte egen straf, men når det er sagt så tror jeg at situationen udviklede sig som den gjorde i mangel af andre muligheder.

Fordi de var underbemandet og overbebyrdet til den opgave, de udførte med utilstrækkelige ressourcer til rådighed.

Det ændrer ikke på at situationen havde udviklet sig til, at noget måtte ske for at spore siden ind på en mere holdbar kurs.

Det mener jeg imidlertid ikke var et spørgsmål, om at udskifte 2 moderatorer med 2 nye.

Hvis siden var fortsat med 2 nye på de samme vilkår som for de 2 gamle, så tror jeg personligt ikke på at noget ville have ændret sig til det bedre af den grund.

I situationen mener jeg at den helt rigtige løsning, vil kunne bestå af et team af frivillige superbrugere til at varerage moderationen på siden.

Måske en del flere om at deles om opgaven?

Mindre forpligtende, men med færre beføjelser hver i sær, end de beføjelser som moderatorerne de havde?

Hvor Admin er overdommeren!

Hvor Admin også engagerer sig mere i den daglige drift, og vil være mere tilgængelig for Superbrugerne.

Mere end end tilfældet, tilsyneladende var det for Moderatorerne?

Jeg tror også at det vil være en god ide, hvis der bliver lavet et setup hvor frivillige superbrugere i princippet kan varetage opgaven på ubestemt tid.

Så længe lysten den stadig er der, til at fortsætte i rollen.

Men hvor det både er lettere at udskifte dem.

Hvis de ikke leverer som forventet, og det er lettere at erstatte en Superbruger med en ny hvis lysten den fortabes til at varetage rollen.

Hvis brugere kan komme på en venteliste til opgaven, så er der nogle der altid kan spørges om de har lyst.

Bare rolig, jeg ved godt at jeg ikke skal være superbruger!

Tror også at det vil være en god ide at give et team af superbrugere, en værktøjskasse med mildere sanktioner end advarsler, karantæne og udelukkelse for livstid.

Som kan bruges til at adfærdsregulere brugerne, når de træder mere eller mindre alvorligt ved siden af.

Hvis brugere eksempelvis ikke kan logge på og skrive i 24, 48 eller 72 timer, så ved de godt selv at de har trådt ved siden af.

Eller de ikke kan skrive flere indlæg i en tråd de deltager i, måske uden at tråden behøver at blive lukket for flere indlæg af alle øvrige brugere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

det er nok en af de mest positive beskeder i år, jeg er helt sikker på Mod's har brugt mange interesse timer på arbejdet men retningen var off i min optik

Jeg ser frem til et forum med mere åben debat, om ikke andet kan man da begynde og kommentere igen 🥳

Skrevet
SweettieDK skrev, for 9 timer siden:

Ah nej, direkte havde været pb eller hvad chef og ansat nu bruger, og ikke et offentlig post. Ville du læse din fyring på dit firmas sociale medier eller ha et direkte brev eller personlig snak. Det her er på ingen måde gjort sobert.

“Hævn aktioner” 🤣🤣🤣

Tyv tror vist hver man stjæler. Hvis nogen har kørt hævn aktioner og hetz er det dælme brugerne.

De to moderatorer og vi er anonyme. De har været meget hårde i filten og nu er de sat fra bestillingen - det er da både blidt og nødvendigt. Næsten alle har ytret sig positivt om at de er væk. Nu må vi videre, også fra liggyldig brok man alligevel ikke kan gøre noget ved.

Mht selve forum - der er dælme mange børnesygdomme i selve systemet. Er der en tråd hvor man kan rapportere fejl offentligt - det er for at undgå fejl40 fra egen hånd?

Redigeret af Salon

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 15 timer siden:

Rolig nu - jeg tror ikke Administrator skylder nogen noget i den henseende. Du anvender et gratis website, og de står ikke til regnskab overfor dig eller andre. Hvis vedkommende ønsker at komme med en forklaring på fraværet, så kommer der nok noget.

Ok, lad mig omformulere.

Hvis Administrator har et ønske om mere trafik på siden, tror jeg det vil være en god ide med en eller anden form for status på hvordan fremtiden tager sig ud,

og hvad planen er med siden. Når Administrator har været væk i over 3 år og pludselig dukker op igen, kan man jo ikke lade være med at overveje om han måske

forsvinder igen, ikke sandt?

Ifølge den statistik Administrator har lagt ind i en anden tråd, har antallet af indlæg på eroguide.dk være faldende siden 2018. Det som statistikken ikke viser er et

endnu større problem, nemlig at kvaliteten og længden af hvert indlæg helt sikkert også har været faldende. Mange indlæg i dag er enten korte efterspørgsler eller

irettesættelser. Hvis siden skal klare sig bedre fremover tror jeg det er vigtigt med mere tillid til dem, der ejer siden, også hvis man gerne vil lokke gamle brugere tilbage.

Skrevet
Salon skrev, 1 time siden:

Nu må vi videre, også fra liggyldig brok man alligevel ikke kan gøre noget ved.

Sjovt, nu har os der støttede mods hørt på I andres brok i årevis, og nu må vi iflg dig ikke tage til genmæle. Og aktive i denne tråd er vi nok i undertal, men uden at gide tælle for, imod, neutrale. Så er jeg ikke den eneste.

Men ja stopper nok emnet, udelukkende fordi jeg har sagt hvad jeg ønskede at sige.

Og det eneste jeg er enig med dig i, det kan ikke gøres om. Jeg kan ikke tale for mods, kun ud fra hvordan jeg selv ville ha det i en lignende situation. Og selv hvis Admin læser mine kommentarer og tænker, ja ups det kunne være gjort anderledes, så er det nok for sent. Hvis jeg var i deres sted, kom jeg ikke tilbage.

Men nu har jeg sagt min mening, og klar til at se hvordan alt udvikler sig. Så kan jeg altid referer hertil og sige “I told you so”.

Skrevet
Geri skrev, for 11 minutter siden:

og hvad planen er med siden. Når Administrator har været væk i over 3 år og pludselig dukker op igen, kan man jo ikke lade være med at overveje om han måske forsvinder igen, ikke sandt?

Det er da en privatsag om han er her eller ej. Det kunne jo være sygdom og alt mulig andet der holdt ham væk. Please, ingen unødig spekuleren.

Geri skrev, for 11 minutter siden:

Ifølge den statistik Administrator har lagt ind i en anden tråd, har antallet af indlæg på eroguide.dk være faldende siden 2018. Det som statistikken ikke viser er et endnu større problem, nemlig at kvaliteten og længden af hvert indlæg helt sikkert også har været faldende. Mange indlæg i dag er enten korte efterspørgsler eller irettesættelser. Hvis siden skal klare sig bedre fremover tror jeg det er vigtigt med mere tillid til dem, der ejer siden, også hvis man gerne vil lokke gamle brugere tilbage.

Det var en fin statistik der blev postet. Jeg kan dog huske en anden statistik fra omkring 2000, der viste at næsten alle indlæg blev lavet af 40-50 brugere og at kun ca 200 brugere skrev noget ind imellem. Så der var og er ikke mange brugere der bidrager med input (i forhold til antallet oprettede) - og jeg kan ikke finde den igen.

De gamle brugere skal ikke nødvendigvis tilbage. De er blevet noget ældre siden sidens storhedstid og kan derfor ikke så meget mere. Det er nye brugere der skal lokkes herind og ikke de gamle.

Det er også sværere at blive fundet på søgemaskiner pga af emnet=sex/købe-sex. Noget andet er AI - jeg ser på mine hjemmesider at trfikken det seneste år er faldet med ca 1/3 hvilket jeg tilskriver AI opsummeringer.

Alt i alt tror jeg det er en kamp op ad bakke at få mere aktivitet. Tiltaget med at Superbrugere erstatter Moderatorer er et meget positivt fremadrettet skridt. Der skal nok flere tiltag og noget skal opfindes. Vigtigst er at bekæmpe falske anmeldelser - som så tydeligt er skrevet på foranledningen af pigen/alfonsen.

Faldt i går over denne: https://websmith.studio/blog/your-website-is-not-for-you/ (Din hjemmeside er ikke beregnet til dig). Kort fortalt handler det om at denne og andre hjemmesider egentlig skal tjene deres brugere - ikke alle men de fleste, nok 80/20 reglen.

Skrevet
Salon skrev, for 7 minutter siden:

Please, ingen unødig spekuleren.

Hvorfor bekymrer det dig hvad, folk skriver om admin.

Salon skrev, for 8 minutter siden:

De gamle brugere skal ikke nødvendigvis tilbage. De er blevet noget ældre siden sidens storhedstid og kan derfor ikke så meget mere. Det er nye brugere der skal lokkes herind og ikke de gamle.

Din personlige holdning, eller admins målsætning.

Skrevet
Salon skrev, for 6 minutter siden:

Det er da en privatsag om han er her eller ej. Det kunne jo være sygdom og alt mulig andet der holdt ham væk. Please, ingen unødig spekuleren.

Du ved godt der er et firma bag eroguide.dk som tjener et millionbeløb hvert år, ikke?

Det hedder Muggy Media ApS og de ejer også annoncelight.dk, hunde-forum.dk og noresk.com.

Med al respekt for hundeejerne og prostitutionskunderne i Norge er det nok annoncelight.dk der indbringer mest.

Det økonomiske formål med eroguide.dk er at siden danner trafik mod annoncelight.dk.

Skrevet

@SweettieDK Hvad skulle alternativet have været til Admins udmelding? På de fleste professionelle / ikke-lumre arbejdspladser er det helt normal procedure at melde ud, når et samarbejde ophører pga. uoverensstemmelser. Det handler ikke om at hænge folk ud, men om at undgå vandrehistorier og gætteri i krogene. Det er faktisk mere fair over for alle – også de tidligere moderatorer – at der bliver sat et punktum, så de ikke skal stå på mål for spørgsmål om problemer, de ikke længere har mandat til at løse.

Det havde da været langt værre, hvis de bare var 'forsvundet' i stilhed, mens brugerne stadig skrev til dem om problemer, de ikke længere kunne håndtere.

Når man ser på den massive kritik, der har været af især den ene moderators linje, virker det her som den eneste logiske udgang. Hvis man som moderator konsekvent møder åbenlys kritik med arrogance i stedet for at tage det til sig, så ender man i en situation, hvor brugerne er nødt til at gå udenom systemet og skrive direkte til Admin. At det overhovedet er kommet dertil, er vel det tydeligste bevis på, at opgaven blev håndteret under al kritik, og at et skifte var nødvendigt for at redde forummet.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 2 minutter siden:

Hvorfor bekymrer det dig hvad, folk skriver om admin.

Din personlige holdning, eller admins målsætning.

Naturligvis er det min personlig holdning - hvem ellers?

Men tak for dine bidrag og jeg lukker så dialogen for nu.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.