Hop til indhold

Fjernet moderatorer og ny Superbruger-status

Featured Replies

Skrevet
Giraf skrev, 1 time siden:

Noget af det, der også er lidt træls, er det evindelige "du har oprettet en ny bruger, så du er nok ikke meget værd". Måske er det også med til at skræmme nye brugere væk?

Det var så ikke det jeg sagde. Jeg tror bare ikke du er ny bruger. For hvis du ikke har haft andre brugere har du vel næppe været påvirket af situationen med moderatorerne. Så hvorfor så have en holdning til det.

Ville give mere mening at tage samtalen fra dit ægte brugernavn.

• Svar 325
  • Visninger 26.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• ensomfyr
    ensomfyr

Der kan sikkert altid diskuteres, om moderatorerne gør det godt nok. @Stapler og @Bryan Mills har gjort det på deres måde, og jeg synes helt sikkert, at de har gjort set enormt stort arbejde for at f

• Gylletrold
    Gylletrold

Mange tak. Det glaeder mig at, at der er lidt resson i hvad der foregaar herinde. Nu kan jeg saa godt tillade mig at sige, at jeg finder, at det er gaaet fuldstaendigt amok Det har vaeret helt ved sid

• Tak for informationen i denne besked, @Administrator, rart at høre fra dig! 😄😁😆

Postede billeder

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.