Hop til indhold
Møffe

Bordellernes bagmænd TV2 dokumentar...

Recommended Posts

Super6banditten skrev, for 3 timer siden:

Men ellers vil jeg sige at udsendelsens vinkel på udlejerne er meget negativ idet de også sørger for pigerne i mangel på bedre

Hvad betyder det? Hvem sørger for pigerne og sørger for hvad? Er der almindelige udlejere med almindelige huslejepriser og kontrakt, der udlejer til aaaaalllle disse selvstændige piger både udenlandske og danske eller bruger de alm udlejningsfirmaer som PM udlejning og airbnb og booking?

Du mener vinklen er negativ, fordi uden disse udlejere, ville pigerne.....skulle trække på gaden, blive i Nigeria, rejse til Riga eller kæmpe brothels i Wien og Hannover, ende skjult i kælderlejligheder (gør de vel allerede i 2 eller 3cifrede jyske byer). 

Rufferiloven er ikke tilstrækkelig og/eller finde normale lejemål er umulige for selvstændige piger, da ingen vil have dem som naboer pga trafik af kunder eller blot forargelse? 

Løsning: lav 'huse' som i Sweitz med mange (men det vil kunderne ikke pga diskretionsbehov eller hvad siger empiri fra sweitz)? Kontrol, fjern, stop ågerkarle som dem i dokuen, er der så ikke nok huse og tider til danske piger eller selvstændige piger i Hvam, Uggeløse og Auning? 

Super6banditten skrev, for 3 timer siden:

pigerne blevet efterladt i et limbo i Danmark hvor prostitution er tilladt mens hvordan ikke er reguleret. Enten skal det forbydes som i Sverige hvilket nok ville være gavnligt for mig eftersom jeg måske nok ville stoppe men måske ville det øge sexturisme til lande hvor forholdene er værre

Enig: limbo og the wild west (typisk dansk?). Det virker til nogke lande (belgien, sweitz, Australian, New zeland) måske har skabt en registrering og kontrol med rettigheder for pigerne (og krav), der virker bedre end DK og forbudssverige (iflg eksperter), hvor der er værre vilkår i det skjulte eller som i dokuen grov udnyttelse i en organiserethed, man burde kunne dæmme op for og fjerne ret nemt. 

Super6banditten skrev, for 3 timer siden:

TV2 fulgte op med en udsendelse om den slags uafhængige og seriøse piger og os der der kunder til dem ift. hvordan vi kunne ønske os en regulering

Kontakt Kompagniet!

Netop åbenhed og inddragelse af gpere, kunder, ngoer, naboer virker helt essentielt med myndighederne, der måske ikke har ressourcerne trods lovgivning og nu ny strategi. Fortæl hvad du ved, hvor, antal selvstændige piger, der ifølge mange kunder er enormt tilfredse, hvad de lejer, hvor og hvordan. Hvad det gavner dig som kunde og dem som gp. Hvad du synes, der mangler fra politikere og myndigheder. Alle, der deltager i debatten her, 10-15 personer, holder sig jo væk fra de udnyttede og er glade, selvstændige gpere. Alligevel er der et kæmpe problem med grov udnyttelse af gpere fra udlejere, bagmænd, organiseret trafik, utryghed for naboer. Ergo må der være klart flertal af kunder, der bruger disse piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 7 timer siden:

Schweiz til Belgien-New Zealand model.

Deres model er den eneste jeg har hørt om, hvor den giver mening ifht. Branchen.

Der er tilknyttet en betjent til pigen i det område hun arbejder,

Tak. Ja, ved godt der sker nye tiltag konstant i flere lande og Sweitz som måske belgien og new Zealand, har måske løst nogle af udfordringerne på en god eller i hvert fald bedre måde end Sverige, dannsrk og tyskland, skal man tro på undersøgelser, eksperter og dokumentarer. 

Den Anonyme skrev, for 7 timer siden:

Jeg er så ikke helt sikker på, hvordan det foregår med ikke EU borgere, men mon ikke det er samme princip. 

Denne model ville jeg gerne se indført i Danmark, måske med modikatione

Enig. Et samarbejde internationalt i EU regi, er måske nødvendigt ift bla registration og kontrol og stoppe den kæmpe afrika/sydamerika ankomst til især Spanien, hvor de udstyres med 'pas' og adgang til fx Danmark. Fingeraftryk for registration er nok voldsomt, dokument registration som med turistskat ved leje og hyppig kontrol både fysisk og online af udlejere burde kunne være muligt. Samme udlejere kan vel stadig have incitament til at udleje til 30 selvstændige piger på helt lovlige vilkår som ethvert motel eller airbnb ved opgørelse til skat. 

Strassenstriche

Swetiz virker bestemt til at have flere gode ordninger, jeg ser som gavn for alle, pigerne ift sikkerhed, tryghed, rettigheder og indtægt, det der mange kunder har travlt med at sige, de jo skal have pga fattige kår. Kunderne med diskretion og alt det gode, prostitution kan give. Stadig udleje (prostitution er jo enorm behov beviseligt så pigerne og kunderne vil stadig være der' stadig billigere at rejse ti Hvam end Benin og Riga, især for de mange EG brugere udfordret på bare at sætte link ind eller 'se signalerne' på udnyttede piger). Måske stoppe trafikken af udnyttede piger og ikke som forbud skabe en underverden. 

Ngo, politi/myndigheder står for det praktiske og kontrolmæssige med inddragelse af pigerne først og fremmest og kunderne. Der ER jo beviseligt mange frivillige og frie, der selv har valgt det, danske som udenlandske. Et opslag herinde om 4 østeuropæiske unge, der returnerer til Aalborg. Lucia pa 49 fra Spanien. En her nævner en håndfuld. Der var 2-3 mexikanere, der taler engelsk og åbenbart selv kunne booke, flyve og arbejde i et fremmed land(e). Så alle kunderne kan jo bare vælge dem. Det sker ikke. Hvorfor? Afstand og skulle rejse? Prisen? Diskretion (fleste kunder vil ikke opdages). 

Men når man kan se de danske piger og de selvstændige tage på turneer, burde der så ikke konstant være udbud også i nærheden af en selv, selv ude på Lars Tyndskids mark. Også i rammer som Svalereden eller Pigekollektivet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så længe man ikke kan udleje egnede faciliteter til sexarbejdere på ganske almindelige, rimelige vilkår, tvinges alle piger der ikke kan købe ejendom ind i et kriminelt miljø. De gør så at sige en udlejer kriminel faktisk uanset om udlejer er et ordentligt menneske, der tilbyder rimelige forhold og priser ifht de faciliteter der er tale om.

Så når loven tillader at købe sex og at sælge sex, men umuliggør at gøre det i lejede lokaler, er det et paradoks. Det var det første man burde ændre på. Når det er på plads kan man begynde at kigge på de bagmænd der “skaffer” piger til miljøet. De der kommer fra lande udenfor EU, burde myndighederne og politiet ret let kunne komme til livs, med en overkommelig, indsats.  Men der skal naturligvis ressourcer til. 

De der er EU borgere, må man så prøve at hjælpe med  ikke at komme i kløerne på alfonser, som udnytter dem groft, men da disse piger er lovligt i landet og udfører et lovligt erhverv, kan de det mindste (måske hjulpet af en fagforeningslignende organisation) anmelde eventuelle alfonser.

Interessant kunne det være at se på hvad egnede lokaler, der udlejes på dagsbasis med rimelighed kan koste.

Lad os sige at det er et nedlagt hotel, lidt udenfor byen på fyn. Det er nok stand inde og ude. Der er ok værelser på 10-15 kvm med tilhørende toilet og bad. Der er fx 15 værelser og der er fælles køkken og opholdsrum for medarbejderne til pauser og socialt samvær, når tiden er til det. Der er adgang til linnedrum, vaskefaciliteter osv

Her kunne en pris på 900 kr pr værelse (som kan deles af 2-5 sexarbejdere) vel ikke være en urimelig pris. Altså svarende til et hotelværelse.

Nu mangler vi så bare at gøre servicemedarbejderne omkring dette arrangement lovligt. Det kunne være kantine medarbejdere, vaskeripersonale, rengøring, vicevært. Faktisk burde det ikke være så svært. 
 

Jeg mener det helt primære ansvar for det navs vi ser idag ligger hos politikere og myndigheder - og det er derfor også der løsningen ligger.

Sex købere kan gøre noget, men at lægge hovedansvaret der er som at lægge ansvaret fir miljøforurening på forbrugerne.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg ser det Uanset hvor meget man vender og drejer den her sag så peger den store røde pil en' vej. 

Sexkøberne

Uden sexkøbere intet marked. Ingen trafficking, ingen tvungne piger. 

Jeg studser også lidt over de der argumenterer for at de jo "hjælper" de handlede GP ved at besøge dem for ellers vil de jo blive straffet af bagmændene hvis de  Ingen indtjening får .

Jamen hvis det er indstillingen så giv dem dog en god stak penge at rejse hjem for vel og mærke UDEN at knalde dem først.  

"der findes to ting der er uendelige. Det ene er universet det andet er menneskets dumhed og når det gælder universet er jeg endda ikke helt sikker"

Albert Einstein

 

 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 9 minutter siden:

Jamen hvis det er indstillingen så giv dem dog en god stak penge at rejse hjem for vel og mærke UDEN at knalde dem først.  

Jeg kan godt følge din tankegang, men du tror vel næppe, at det er en mulig løsning? Sikkert ikke, for du ved jo godt, at kunderne ikke bare kan give fem- og sekscifrede beløb til pigen bare sådan.

Den lille frøken skrev, for 15 minutter siden:

Uden sexkøbere intet marked. Ingen trafficking, ingen tvungne piger. 

I det lange løb har du ret, og jeg ønsker ikke at støtte trafficking og tvang. Det gør de fleste andre heller ikke.

Men de stakkels piger, som udnyttes lige nu, får nok en meget svær tid, hvis de ikke kan tjene og afdrage på deres gæld, som måske tilmed er opstået undervejs, fordi bagmanden skal have betaling for det ene og det andet. Jeg synes, det er synd for pigen og kan godt forstå, at de i nogen tilfælde ikke kan se sig ud af problemerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 25 minutter siden:

Men de stakkels piger, som udnyttes lige nu, får nok en meget svær tid, hvis de ikke kan tjene og afdrage på deres gæld, som måske tilmed er opstået undervejs, fordi bagmanden skal have betaling for det ene og det andet. Jeg synes, det er synd for pigen og kan godt forstå, at de i nogen tilfælde ikke kan se sig ud af problemerne.

Rigtigt - men de bliver straffet lige meget hvordan og hvorledes. Om de har mange kunder eller ingen kunder... Opdager bagmændene at de pludselig har flere kunder, altså en højere indtægt, vil de blot sætte lejen endnu mere op... 

Forskellen er dog, at hvis de ingen kunder har, altså hvis der generelt ingen kunder kommer til de udsatte piger, vil bagmændene potentielt opdage, at Danmark ikke længere er et attraktivt marked.. Det vil ikke ske i morgen, og det er ikke for at sige "kunderne skal i stedet vælge de danske piger" - men det sker jo fordi der er et marked for billig og let tilgængelig sex.. Men som jeg har skrevet før, så er det en næsten håbløs kamp at opdrage sexkunder... Men håber da at flere og flere stopper op og stiller sig kristik til kvindernes situation og sætter deres egne behov lidt til siden... Og det håber jeg virkelig denne type dokumentarer kan hjælpe i retningen mod.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Jeg kan godt følge din tankegang, men du tror vel næppe, at det er en mulig løsning? Sikkert ikke, for du ved jo godt, at kunderne ikke bare kan give fem- og sekscifrede beløb til pigen bare sådan.

I det lange løb har du ret, og jeg ønsker ikke at støtte trafficking og tvang. Det gør de fleste andre heller ikke.

Men de stakkels piger, som udnyttes lige nu, får nok en meget svær tid, hvis de ikke kan tjene og afdrage på deres gæld, som måske tilmed er opstået undervejs, fordi bagmanden skal have betaling for det ene og det andet. Jeg synes, det er synd for pigen og kan godt forstå, at de i nogen tilfælde ikke kan se sig ud af problemerne.

Jamen  hvem taler om 5 eller 6 cifrede beløb ? 

Hvis du virkelig af hjertet ønsker at hjælpe. Så giv den / de piger du tidligere ville have knaldet de 1500 kr . Dog denne gang UDEN at knalde hende. Ellers hjælper du ikke. Du bytter bare. Du har i virkeligheden en egoistisk og liderlig agenda ved at modtage sex fra hende mod de penge du giver. Så hvis du virkelig - sådan virkelig bare vil hjælpe af et godt hjerte . Jamen så giver du - uden at forvente noget retur. 

Du hjælper nemlig ikke de handlede piger ved at kneppe dem og give dem penge. Du fastholder dem i en ganske ulykkelig situation . 

 

Først i det øjeblik du giver - uden at forvente noget retur,  først der kan du tillade dig at sige at du ønsker at hjælpe uden selv at få noget 

 

 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, 1 time siden:

Hvis du virkelig af hjertet ønsker at hjælpe. Så giv den / de piger du tidligere ville have knaldet de 1500 kr . Dog denne gang UDEN at knalde hende. Ellers hjælper du ikke. Du bytter bare.

Ja, det er jo den ultimative hjælp. Men er det den eneste måde at hjælpe på? Hjælper man ikke også den lokale købmand ved at handle hos ham i stedet for at gå i supermarkedet? Eller der tæller hjælp måske også kun, hvis man giver ham penge uden at få varer med hjem? Og nej, en piges ydelser er ikke en vare - sammenligningen går alene på at hjælpe.

Den lille frøken skrev, 1 time siden:

Du har i virkeligheden en egoistisk og liderlig agenda ved at modtage sex fra hende mod de penge du giver.

Ja, det har jeg jo nok. Uanset hvilken GP besøget måtte gå til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 34 minutter siden:

Hjælper man ikke også den lokale købmand ved at handle hos ham i stedet for at gå i supermarkedet?

Nu citerer jeg lige igen det du skriver - kun fordi jeg starter nedefra og ikke kan overskue hele tråden :ph34r:

Men handler du hos den lokale købmand, gør du det netop ved at støtte ham i håb om at han overlever og kan beholde sin forretning. Vælger du aktivt at boykotte de store supermarkeder, ved ikke at handle der, og opfordre alle andre til at gøre det sammen, så gør du det jo netop i håb om, at de til sidst ikke kan fortsætte deres forretning... Med mit eksempel er supermarkederne en metafor for de udenlandske piger, der er her på grumme kår, og altså ikke den lokale købmand, som i dit eksempel.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit eksempel med købmanden var vist ikke så gennemtænkt. Der var ment i forhold til, at man også kan hjælpe pigen ved at “handle hos hende”, ikke kun ved at give hende penge i hånden. Det er et synspunkt, som møder en del modstand, kan jeg konstatere, og det vil jeg tænke over.

SweetKisses skrev, 1 time siden:

Med mit eksempel er supermarkederne en metafor for de udenlandske piger, der er her på grumme kår, og altså ikke den lokale købmand, som i dit eksempel.

Fin metafor. Forskellen er nok bare, at mens de ansatte i supermarkedet så bliver fyret og finder et andet job, så vil den udenlandske GP måske bare opleve øget pres fra sine bagmænd, efterhånden som “supermarkedet” er ved at gå ned. Men måske har I ret i, at det er et nødvendigt onde, hvis man vil forsøge at presse bagmændene ud af branchen. Jeg ved det ikke. Stakkels piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 6 minutter siden:

Jeg ved det ikke. Stakkels piger. 

Men undskyld nu skriver du stakkels piger. 
men du giver med den ene hånd og tager med den anden. 
hvad med at tænke i andre baner ? 
hvad med at besøge danske selvstændige piger som du er 100 % sikker på ikke bliver udnyttet ? Og som virkelig kan lide det de laver. 
Og ikke gør det fordi de intet valg har. Og bare prøver at få et ordentligt liv. 
 

du kan næsten ikke besøge udlandske i det segment 
chancen er minimal. 
du skal vælge luksus udlandske til en helt anden pris end 1500 kr. for en time. 
Som er standard for sydamerikanske hvorfor har alle samme pris. Hvorfor tror du er det tilfældigt ?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at se Slowman med nogle idler til stop. Ideen, teoretisk eller ej, er da en ide. Helt enig i, at politikerne skal tage sig sammen og har en del af ansvaret. Men lade som om VOKSNE SELVSTÆNDIGE MÆND IKKE HAR ELLER HAR MINDRE ELLER FØRST BAGEFTER holder bare ikke. Denlillefrøken er S.P.O.T O.N. 

Ingen kunder, intet marked. 

Det er så elementært, at selv 1. klasses eleven kan forstå det. 

SEXKUNDER HAR ALTID ET VALG HELT FRVILLIGT (modsat flertallet af udenlandske prostituerede). Og man kan og skal ikke gemme sig bag fjollede undskyldninger som 'jeg kan ikke se signalerne'. Så kan man øve sig. Spørge herinde, dem der er herinde. Man kan satme godt spørge 4000 gange om alt andet som er hendes bryster ægte, lange, villige og tager hun den helt i bund i røven. 

Eneste grund til at man gør sig blind og dum er eget behov. Enten for den type. For den pris. For det sted (diskretion). Den fetisch. At man ikke kan finde anal eller superfransk hos så mange andre måske. Ellers ville man jo se, læse, forstå og ved tvivl bare lade være. Det er jo ikke noget nyt. De er ikke kommet de sidste 2 år. Der har været masser af dokumentarer, domme, tråde om signaler. Ergo må flertallet være ligeglade. 

De fleste deltager så nok heller ikke i denne tråd....

Færre samlede steder med 10 piger ala Texas, man man køre til under ordnede forhold. Ja, hvorfor ikke. Ordnede forhold. Sundhedscheck. Ingen utryghed for naboer (mon de mange sexkunder tænker på det eller er de ligeglade med naboer, sygdomme, den ikke frivillige pige, fastholde hende....). 

Som der også siges: man skal sgu da ikke give 1200 til en sydamerikansk eller afrikansk pige for at man selv får sit behov opfyldt, og så retfærdiggøre sin opførsel med at hun jo så trods alt får nogle penge, så hun enten kan betale gæld eller rejse hjem. Doh! Man giver sgu da heller ikke en dansk stofmisbruger penge for at knalde hende i røven....! 

Bare nej! 

Og nej, der er ingen udover de ganske få luksuspiger og selvstændige, der kan tale et minimum af engelsk, der ved helt oplyst og konkret, hvad de skal i Danmark. Hvor tit. Med hvor mange. Hvad de må sige nej til. Om de får gæld. Bliver trust. Bor uhumsk. Nej!

Så kan det godt være, der er en håndfuld polakker eller 5 og 4-5 super mexikanere eller ægte Spaniere som Lucia, der kan tale engelskz tager en anden pris, bor ordentligt, har masser af anmeldelser, tit er på instagram og officielt i dette erhverv....det er en profile af de 3-4000 årligt estimerede prostituerede i Danmark.

Politikerne:

Kunne man forestille sig, at de med en ORDENTLIG LEJELOV, gav de frivillige mulighed for at leje. Alternative ved simpelthen at opkøbe nogle af diskrete huse og så som en anden ad hoc bokigforening udleje dem ordentligt, sikkert og til normal pris. Eller finde personer som private eller firmaer, der må tage 1500 i daglig husleje men så KONTROLLERES hyppigt online og fysisk (over tid opbygger de jo en troværdighed) med forsk myndigheder som skat (skattepligtig), ngo besøg ift hygiejne og rettigheder (hvis det er EU borgere fx), annoncer uden de er fordækt med selfiebander osv. Alt åbent og til gavn for piger og kunder uden at svigte naboer med utryghed og skabe et wild west marked sort. 

Et aber dabei for pigerne er tilsybeladende, at de jo flytter rundt. Så der skal være en del boliger. Men der står masser af faldefærdige eller usælgelige huse og bygninger rundt omkring. Masser. 

Lovgivning, diskretion, kontrol løst og en del utryghed for naboer og sort marked fjernet, når kunderne så begynder at tage voksne, ansvarlige valg. Har de ikke råd til 2000 med en dansk, så må de spare op, nøjes med en halv time eller evt prøve de lovlige og frivillige fra fx EU, der naturligvis skal checkes ift skat (måske ryger deres priser så også op). De kan stadig blot leje via airbnb, som de tit gør. Airbnbs indberetningspligt gælder mig bekendt kun udlejer. Om alle de unge Nympho piger i  hovedstadsområdet betaler skat, ved jeg ikke, trods en husleje på en airbnb på måsle 15000 i måneden, kunne de stadig lave em forretning tit bedre end Rumænien. De er en anden kategori end afrika og sydamerika tit, selv om Jylland har flere Rumænerbander med en form for tvang. 

ANSVARET.LIGGER HOS KUNDEN. PUNKTUM. Som med hælervarer. Politikerne har OGSÅ et kæmpe ansvar. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld, jeg kommer lige ind i samtalen, Noob her i kender mig, jeg har lige set, (er det det første afsnit?) Jeg er mundlam.. men vi/jeg vidste det godt. Nu ikke noget med at sige, det vidste vi ikke, og bla bla. Jeg håber politiet kigger med, og skriver eller holder øje.

Jeg har været inde på det før, eroguide skal lukke eller der skal kontrolleres mere, for pigerne skyld. "Du har ingen respekt overfor pigen” var der en, der skrev til mig, har du? når du lægger en anmeldelse op på nettet, gratis reklame til bagmanden. Siger jeg bare.

Hvorfor kører i piger ikke ud til manden? jeg er os kunde, kan godt se der er et problem, hvis der er ingen damer er. (så er det 3. verdenskrig).

Jeg siger bare, tænk før i lægger en anmeldelse op, vær ikke dum.

@Stapler, han skal arbejde mere. selvom han er en dum skid, på den goe måde.

Jeg går rundt med en tanke, skal jeg blande mig i samtalen eller ej, er der en grund? hør i efter osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nillerniller skrev, den 25.4.2024 at 23:33:

Tak. Ja, ved godt der sker nye tiltag konstant i flere lande og Sweitz som måske belgien og new Zealand, har måske løst nogle af udfordringerne på en god eller i hvert fald bedre måde end Sverige, dannsrk og tyskland, skal man tro på undersøgelser, eksperter og dokumentarer. 

Enig. Et samarbejde internationalt i EU regi, er måske nødvendigt ift bla registration og kontrol og stoppe den kæmpe afrika/sydamerika ankomst til især Spanien, hvor de udstyres med 'pas' og adgang til fx Danmark. Fingeraftryk for registration er nok voldsomt, dokument registration som med turistskat ved leje og hyppig kontrol både fysisk og online af udlejere burde kunne være muligt. Samme udlejere kan vel stadig have incitament til at udleje til 30 selvstændige piger på helt lovlige vilkår som ethvert motel eller airbnb ved opgørelse til skat. 

Strassenstriche

Swetiz virker bestemt til at have flere gode ordninger, jeg ser som gavn for alle, pigerne ift sikkerhed, tryghed, rettigheder og indtægt, det der mange kunder har travlt med at sige, de jo skal have pga fattige kår. Kunderne med diskretion og alt det gode, prostitution kan give. Stadig udleje (prostitution er jo enorm behov beviseligt så pigerne og kunderne vil stadig være der' stadig billigere at rejse ti Hvam end Benin og Riga, især for de mange EG brugere udfordret på bare at sætte link ind eller 'se signalerne' på udnyttede piger). Måske stoppe trafikken af udnyttede piger og ikke som forbud skabe en underverden. 

Ngo, politi/myndigheder står for det praktiske og kontrolmæssige med inddragelse af pigerne først og fremmest og kunderne. Der ER jo beviseligt mange frivillige og frie, der selv har valgt det, danske som udenlandske. Et opslag herinde om 4 østeuropæiske unge, der returnerer til Aalborg. Lucia pa 49 fra Spanien. En her nævner en håndfuld. Der var 2-3 mexikanere, der taler engelsk og åbenbart selv kunne booke, flyve og arbejde i et fremmed land(e). Så alle kunderne kan jo bare vælge dem. Det sker ikke. Hvorfor? Afstand og skulle rejse? Prisen? Diskretion (fleste kunder vil ikke opdages). 

Men når man kan se de danske piger og de selvstændige tage på turneer, burde der så ikke konstant være udbud også i nærheden af en selv, selv ude på Lars Tyndskids mark. Også i rammer som Svalereden eller Pigekollektivet. 

 

Det er svært at finde den rigtige model. Men synes at Schweiz har fundet en der giver mening som helhed. 
Vores i DK, er outdated og burde fornyes med input fra relevante parter.

Sverige kan du ikke rigtig sammenligne, fordi de har forbudt det helt, eller du må godt sælge, men ikke købe sex? Det er jo en joke.

Kender ikke så meget til Belgien og New Zealand, men har hørt om begge lande fra GP'er og en enkelt pornomodel.

Et samarbejde mellem lande ville give mening, men der skulle så suppleres op med input / partnerskab med NGO'er som har dette som beskæftigelse, hvor man aktivt lytter til dem og tager dem med på råd.

Man kan jo blot tage et kig på https://www.en.fgirl.ch/ Der er i skrivende stund +2100 piger fordelt i Schweiz, det er blot en af escortsider der findes i Schweiz. Og det er der nærmest året rundt.
Schweiz er for mange, Escortparadiset og man forstår godt hvorfor når man søger siden igennem.

Det er ligesom med hash, som ville komme staten til gode hvis det blev legaliseret.
I det her tilfælde, burde erhvervet anerkendes som et reelt arbejde, så pigerne havde nemmere ved at få erhvervskontier og indberette til skat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 3 minutter siden:

Det er svært at finde den rigtige model. Men synes at Schweiz har fundet en der giver mening som helhed. 
Vores i DK, er outdated og burde fornyes med input fra relevante parter.

Sverige kan du ikke rigtig sammenligne, fordi de har forbudt det helt, eller du må godt sælge, men ikke købe sex? Det er jo en joke.

Kender ikke så meget til Belgien og New Zealand, men har hørt om begge lande fra GP'er og en enkelt pornomodel.

Et samarbejde mellem lande ville give mening, men der skulle så suppleres op med input / partnerskab med NGO'er som har dette som beskæftigelse, hvor man aktivt lytter til dem og tager dem med på råd.

Man kan jo blot tage et kig på https://www.en.fgirl.ch/ Der er i skrivende stund +2100 piger fordelt i Schweiz, det er blot en af escortsider der findes i Schweiz. Og det er der nærmest året rundt.
Schweiz er for mange, Escortparadiset og man forstår godt hvorfor når man søger siden igennem.

Det er ligesom med hash, som ville komme staten til gode hvis det blev legaliseret.
I det her tilfælde, burde erhvervet anerkendes som et reelt arbejde, så pigerne havde nemmere ved at få erhvervskontier og indberette til skat.

Citerer bare det hele. Meget bedre, rigtigt kan det nok ikke siges. Kender også et par frivillige i Sweitz og Tyskland. Dem i Sweitz er trigger og glade for de er hjulpet og officielt anerkendt også ift at kunne leje uden uro, indberette indtægt uden forstyrrelse pga opbygget tillid, tryghed og sikkerhed og nr/person at få hjælp hos. Tænker for kunderne er det også rart ift sikkerhed ift diskretion, sygdomme, vished om at de fleste ER vitterligt frivillige. Mine 2 bekendte siger de gør det i en periode for at betale, spare op, nå mål med langt større gevinst og mere fri tid og fleksibilitet. Som mange danske angiver som grund. De er desværre blot efterladt i limbo og usikkerhed uden rettigheder af de uduelige politikere. 

Om det over tid rent faktisk er en gevinst rent skattemæssigt med leje, mindre udgifter til bagmands jagt og senere måske samle traume ramte piger op, pas. Men det er sgu svært at se nogen tabe på en lignende model, udover alle banditterne. 

Tak for kanon indspark 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nillerniller skrev, den 28.4.2024 at 16:56:

Citerer bare det hele. Meget bedre, rigtigt kan det nok ikke siges. Kender også et par frivillige i Sweitz og Tyskland. Dem i Sweitz er trigger og glade for de er hjulpet og officielt anerkendt også ift at kunne leje uden uro, indberette indtægt uden forstyrrelse pga opbygget tillid, tryghed og sikkerhed og nr/person at få hjælp hos. Tænker for kunderne er det også rart ift sikkerhed ift diskretion, sygdomme, vished om at de fleste ER vitterligt frivillige. Mine 2 bekendte siger de gør det i en periode for at betale, spare op, nå mål med langt større gevinst og mere fri tid og fleksibilitet. Som mange danske angiver som grund. De er desværre blot efterladt i limbo og usikkerhed uden rettigheder af de uduelige politikere. 

Om det over tid rent faktisk er en gevinst rent skattemæssigt med leje, mindre udgifter til bagmands jagt og senere måske samle traume ramte piger op, pas. Men det er sgu svært at se nogen tabe på en lignende model, udover alle banditterne. 

Tak for kanon indspark 

Er helt enig.

De fleste af dem der styrer biksen selv, har et mål - Og det er at tjene nok penge til at kunne stoppe i denne branche, og evt. Åbne deres egen butik, eller begynde at tjene penge på anden måde end denne.
Det er udmattende, psykisk hårdt for både sind og krop at være i denne branche. Og det at være væk fra sin familie, om det er i Østeuropa eller sydamerika, omend sidst nævnte ligger en del længere væk.

Hovedmålet er som du selv er inde på mere frihed og fleksibilitet, og det at kunne give deres barn/børn en bedre fremtid.

Så er det godt de har nogle gode venner i os vikinger, de kan spørge om hjælp / råd ;) 

Det ville helt sikkert give mere i statskassen, men der vil altid være nogle som prøver at komme uden om, for hvem af bagmændende vil slippe en million indkomst?
Den er svær, men hvis man vil og har mandater til det, så kan man sagtens.

Man kunne måske lave en særskilt lov eller undergren til Rufferiloven, at udlejer kan oprette sig i en særlig database, som udlejning til prostitution, og den vej igennem legitimt udleje til pigerne, hvor man så derimod står på mål for kontrolbesøg fra ordensmagten + NGO'er og SKAT. 

Ideer er der nok af, men udførslen/gennemførslen af dem er det største problem.  

Jamen tak og i lige måde.

Debatten er spændende, sålænge alle kan være med og deltage og den bliver holdt sobert og vi skriver ordentligt til hinanden, for ellers ender det bare med at blive udvandet, og Mod må lukke tråden som nogle forrige tråde er blevet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 10 timer siden:

Man kunne måske lave en særskilt lov eller undergren til Rufferiloven, at udlejer kan oprette sig i en særlig database, som udlejning til prostitution, og den vej igennem legitimt udleje til pigerne, hvor man så derimod står på mål for kontrolbesøg fra ordensmagten + NGO'er og SKAT

Endelig et forslag. Dvs hele 3 forslag på en uge oveni en masse ligegyldig gentagelse om nuancering og fortælle det samme logiske, alle ved, fra ts om at 'intet er 100% råddent'. 

Lave en afstemning blandt 57 sexkunder og prostituerede efter 8 har givet bidrag i 'debatten', der imo burde handle om HVORDAN MAN STOPPER OG ÆNDRER DET, IKKE HVOR MANGE PROSTITUEREDE SEXKUNDER TROR OG GÆTTER ER FRIVILLIGE, LIDT FRIVILLIGE, UFRIVILLIGE OG HVAD BOKS VI SÅ KOLLEKTIVT SKAL BESLUTTE, DE SKAL PLACERES I. Indtil nu er det kun Ts, der retfærdiggør egne og andres valg ved at GÆTTE og subjektivt inddele dem, de prostitureede i kasser. 

4 forslag eller 3 og en opfordring til at genbruge flere elementer fra nogle få amdre lande. 

Særskilt del tilføjet rufferiloven for at beskytte det kæmpe flertal af kvinder, der faktuelt og igen oprullet for åben skærm, udnyttes, misbruges og fastholdes, var da en (god) ide. Der måske kunne få nogle af de uduelige politikere til langt om længe at gøre noget. Ligger problemet ikke også der. Dette område er uden stemmer, prestige, de fleste vil ikke røre det eller har en holdning. Måsle dokuen netop kan belyse misbruget via danske udlejerøvhuller, så selv de politikere ikke vil finde sig i det mere. 7,9,13.

Om det.er 70, 78 eller 84% misbrugte og udnyttede kvinder er vel mindre vigtigt. Det er der lavet et hav af undersøgelser om fra ngoer og ministerier. 

Ts gisning og invitation til at sexkunder gætter svarer lidt til at ham bad billister, også Brian typer og dem, der er totalt ligeglade med andre trafikanter, regler, politi, bøder og klip, at gætte på hvor mange fartbillister eller uden sele el kort el med mobil i hånden, de TROR, der kører på danske veje på et givent år. Og så bagefter via en subjektiv indeling ikke kun med LOVEN I HÅNDEN men ud fra ts moral og etik, at inddele dem i kasser og så stemme om det. Stemme om hvad? 

Ts kunne have lavet en åben, nysgerrig, inviterende tråd efterlysende fakta og forslag. I stedet for at dele en så uhyggelig del op i kasser med mærkatet måske acceptable. Uden at gentage for 117. gang, at branchen er mere nuanceret end dem, politikere eller brugere, der tror, TROR, at alle prostituerede er rådne, at hele branchen er rådden. at alle kunder er rådne. Det er da logik for høns. 

Min ven udlejer lovligt med lejekontrakt en erhvervsmål til en rumænsk pige med annonceret årlig huslejestigning ift loven. Fair husleje. Den ligger i en by, men diskret. Selv med dén mulighed i rufferiloven, hvor mange vil så det, hvis de på forhånd VED, at det er en prostitueret, der lejer, dvs kunder I stride strømme måske sent nat med parkerede biler og støj. 

140 bordeller i blot midt og vestjylland. Kan de udlejes til andet end prostituerede eller folk med behov for 'diskretion'? Kun hvis de ikke kan udleje til andre. Men det kræver vel oprydning først og konstant kontrol online og fysisk, indtil der er opbygget en tillid via husleje betalt online, skat, krydscheck mellem instanser. 

Jeg ser stadig kunderne som det største ansvar og det er utopi imo baseret også på anneldelser og efterlysninger herinde blandt 40.000 brugere (?). Som udgør hvor stor %del af de estimerede 250.000-300.000 sexkunder. 

En ændring af loven ville vel betyde, at frivillige prostituerede kan aktivt leje uden problem med rettigheder og kunder, der ikke kan se signaler nu, kan vælge 100% rigtigt. Der er jo åbenbart enormt mange voksne mænd med øjne og ører, der ikke kan se signalerne....

Dokuen og aftenens fokus på bla trusler og hvorfor så få piger (som kunder) tør vidne, giver måske flere som Møffe en vaskeægte, faktuel viden til at ÆNDRE SIG. Få, men bedre end ingen. Men ikke nok. Ikke godt nok. 

Blowjob cafe anyone? 

https://theswisstimes.ch/sex-boxes-and-fellatio-cafes-legal-prostitution-in-switzerland/

Kræver et ekstremt liberalt syn, har vi det nok i Danmark? Naboer og politikere. 

Byer er een ting, men ligger de fleste bordeller, udlejede huse, diskrete steder ikke netop på Lars Tyndskids marker. Er tilføjelse til rufferiloven og fysisk kontrol ny med ny strategi om breve til udlejer nok til at fjerne de ekstremt mange misbrugende udlejere organiseret i mange led med kriminelle eller skal der mere og andet til? Fx at stat/kommune faktisk opkøber en del huse, hvis de da ingen har (det har de!), der står Tommy, og udlejer dem specifikt med det formål og som du og I siger med kontrol af myndigheder og hjælp fra ngoer evt med tolk, sundhedspersonale. DE skal inddrages. Pigerne skal inddrages. Misbrugerne skal stoppes. Kunderne skal ikke spørges. Deres tavshed, misbrug og interessekonflikt er jo faktuelt belyst i 2 årtier. Også selv om ts og 11287 andre sexkunder godt kan se signaler og vælge rigtigt.

 

Redigeret af nillerniller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Intet kan stå alene. Det er lige så meget logik for høns, i alle områder, som at 100% af alle sexkunder fastholder ufrivillige prostituerede eller at 100% prostituerede er udnyttet (læs: hele branchen er rådden). Det er så elementært, at ethvert voksent menneske bør og skal vide og acceptere dette fakta. Bruge oceaner af tråde som ts på at ville 'nuancere' det virker alleles fjollet. Når nu det er så logisk og faktuelt. Uanset hvad nogle skriver eller synes. Kan også være, at ham med 'hele branchen er rådden' ikke formulated sig helt, som han godt ved, hvis han liiiiige tænker sig om. Een dansk frivillig herinde og hele den idiotiske påstand er smadret. 

Hele minkbranchen er rådden, alle billister er rådne, alle stærekasser er rådne....nej, selvfølgelig er de ikke det. Goddawmandøkseskaft. 

Man kan have en HOLDNING og SYNES noget om de ting og evt gætte eller spørge 428 billister, hvad de tror...

Troværdigheden er nok UTROVÆRDIG med capital letters. Så skal man putte de gæt i 3-4 kasser baseret på gæt og stemme om....hvad? 

Du kan lige så godt lave en afstemning om, hvor mange sexkunder, der har anmeldt steder med prostitution anonymt til pooitiet. 

HVORDAN kan man (man = os, samfundet, kunderne, pigerne, politikerne) stoppe misbrug via sort udlejning? 

Ikke bruge det (kunder og piger). Jeg hører en del sige, at de ikke kan se signaler eller ikke kan leje andet. Det lyder liiidt som en nem undskyldning. Selv om dansk rufferilov er limbo fjollet. Typisk dansk at gøre noget uden at gøre nok. 

Man giver jo netop mulighed for at banditter, alle led, kan udnytte og misbruge endda ret risikofrit, ser man på antal dømte de sidste 20 år. 

Holdningsændring sker næppe af sig selv. Mon en del kunder vælger ufrivillige piger, netop pga disse kunder bor i udkantsdanmark med få frivillige muligheder? Det kunne 'staten' jo i teorien løse med et snuptag. Man må jo forstå, at kunderne omkring Tureby og Hvam og Allingåbro intet ansvar har. 

I går efterkyste en kunde flere prostituerede på Sydfyn. Der er altid fuldt booket, skrev han. Men der er 3300 prostituerede i Danmark. Han rejser åbenbart ikke til Odense eller Vejle. Hvordan løser man det? 

Kunne stat-kommune 'give' frivillige piger et hus diskret liggende 3-4 steder dernede med kontrol, ordentlige forhold, uden gene for naboer, ngo hjælp og sundhedscheck til måske især udenlandske. En del af disse, frivillige, virker til selv at kunne leje via airbnb mm. Om de betaler skat er så en anden sag. Det er måske et holdnindsspørgsmål, som ts åbenbart vil dele op i acceptabelt og måske acceptabelt. En helt helt anden debat. 

Trods stråmænd, der gør det svært, burde man kunne stoppe en del af dette misbrug. Om den nye strategi med brev og opfølgning er nok? 

Hvis ingen private eller firmaer og boligforeninger vil udleje på lovlige vilkår (som jeg tror), så er det vel kun 'besøg i privaten' og kommune, der stiller udlejebolig til rådighed. Medmindre man gav en fordel til andre udlejere. Hvad gør man fx i Sweitz

https://guide.aspasie.ch/en/chapter/rights-and-obligations/work-permits/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Så kom interviewet på tv2.dk

"Møffe" fra B.B:

"Når jeg bestiller massage, altså uden sex, så oplever jeg, at kvinderne forsøger at presse mig til at købe flere seksuelle ydelser. Også selvom jeg har sagt, at jeg ikke har lyst til andet. Sådan var det ikke tidligere. Der var det mere hyggeligt"

 

Synes du, at prostitution skal forbydes i Danmark?

-"Ja, hvis det foregår på den måde, hvor der kommer nogle bagmænd og får halvdelen af det, som kvinderne tjener ved at sælge deres krop. Det er jo helt skævt."

Men du har jo selv betalt penge for at få sex? Det hænger jo ikke helt sammen?

-"Nej. Det er jo dobbeltmoralsk ad helvede til. Men man lever kun én gang, og ellers skulle jeg jo gå i kloster. Og når man lever i et forhold, hvor der ikke er sex, er det svært. Jeg vil sgu ikke stoppe nu, hvor jeg er 55 år. Så jeg kan ikke sige, at nu gør jeg det ikke mere. Men det har gjort indtryk, det program. For jeg har det ikke særligt godt med at være en del af det her."

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-04-26-bordelkunde-graemmes-ved-sig-selv-efter-tv-dokumentar

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, Lige nu:

@Dillermand Junior du synes måske det er sjovt med udnyttede piger. Og piger af nød skal sælge sig selv. 
 

Nej men jeg synes at det er sjovt at du betegner det som empati og moral når Møffe skriver han godt vidste der var ting galt men fortsatte alligevel eller han stort set indrømmer at selv om han har det dårligt med det så kan han ikke love at han vil ændre adfærd. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 10 minutter siden:

Nej men jeg synes at det er sjovt at du betegner det som empati og moral når Møffe skriver han godt vidste der var ting galt men fortsatte alligevel eller han stort set indrømmer at selv om han har det dårligt med det så kan han ikke love at han vil ændre adfærd. :rolleyes:

Du glemmer lige at han tager afstand fra det nu og stopper. 
det er det der er moral og empati. 
og tage ansvar 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Dillermand Junior 

der er åbenbart nogle der er fuldstændig ligeglad, kan jeg udlade når bruger efterlyser Latina piger fra huse ude på landet. 
eller livligt besøger dem på udtjent kontor kompleks. 
så tænker jeg bare har man slet ikke forstået budskabet. 
eller er der ikke grænser for hvor ligeglad man har lov at være for at imødekomme sin egene lyster. 
så skide med om pigerne er udnyttet. 
det er så klamt og usympatisk at fordi fattige piger er i nød er det ok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...