Hop til indhold
Møffe

Bordellernes bagmænd TV2 dokumentar...

Recommended Posts

Dillermand Junior skrev, for 6 timer siden:

Hvorfor sagde du så ikke det ordret jeg synes du væver rundt både i interviewet og ligenu på forum Møffe 

Men thai massagesteder med ekstras ? For så er det jo stadig bare tomt ordkløveri for buisness as usual. 

-Du ved godt hvad foreskellen er eftersom du bor et sted, hvor der stadigvæk findes bordeller.  Iøvrigt har jeg gjort opmærksom på det...

Med din agenda til, at læse hvad der bliver skreven -forstår jeg godt det er, hvad du får ud af det;-)   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Tak, jeg er frisk og skarp nok for det her forum. Det her er ikke en kamp mellem Sverige og Danmark. Danskere ser ned på thai'er, svenskere ser ned på thai'er  - jeg håber du og jeg er undtagelser.

Jeg har i øvrigt læst tilstrækkeligt mange indlæg som forsvarer og gradbøjer udnyttelse for at kunne deltage i debatten. Jeg har ikke rigtigt brug for flere gentagelser.

Helt enig det er ingen kamp med nogen udover dem der nedgøre andre for deres underhold. Det er bare, når du skriver om min person, som noget pludseligt opstået (er en proces) og længer nede skriver "jeg gider ikke læse indlæg"  (så kan det jo undre, hvad du har læst) Jeg står gerne på mål for, hvad jeg har skreven -men hvis folk ikke læser det før de kommentere er det lidt svært, at debatterer...

Iøvrigt er du jo en af dem der tidligere har deltaget i debatten om emnet herinde -så det er ikke så meget nyt -udover der nu er lavet 2 programmer -som er bleven vist for den ganske befolkning, som berøre emnet lidt -specielt i første del;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

-Du ved godt hvad foreskellen er eftersom du bor et sted, hvor der stadigvæk findes bordeller.  Iøvrigt har jeg gjort opmærksom på det...

Forskellen er der ikke rigtigt Møffe når det kommer til dårlige arbejdsforhold, udnyttelse af kvinderne og horrible bagmænd eller mama sans vilde skimmen af fløden og procenter de tager ud af pigernes lommer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 9 minutter siden:

Forskellen er der ikke rigtigt Møffe når det kommer til dårlige arbejdsforhold, udnyttelse af kvinderne og horrible bagmænd eller mama sans vilde skimmen af fløden og procenter de tager ud af pigernes lommer. 

-så du mener det er sådan det foregår på de få bordeller det er tilbage i kbh.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 38 minutter siden:

-så du mener det er sådan det foregår på de få bordeller det er tilbage i kbh.?

De bordeller der fungerer som bollefabrikker ja de mere etablerede steder nej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en verden som er svær at gemmeskue som kunde , men det har sat nogle tanker i gang om hvad piger og steder jeg fremover vil besøge 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nillerniller skrev, for 13 timer siden:

Nej da, de kan da bare tage hjem, når de har betalt deres gæld eller udlægsgebyr for praktisk hjælp med flybilletter og "visa", som nogle kalder det. 

Store problemer kan også være:

Familien 'opdager det' (det skal bagmænd jo nok fortælle) og de ender isolerede som spedalske

At de har så mange ar på sjælen, at de ikke fungerer ordentligt hverken i arbejde eller privat eller socialt eller intimt...

Men de har jo også kun haft 2-3-8 kunder at lade sig knalde af måske 320 dage om året i x antal år....vorherrebevares, er de ikke.lidt sarte?

Sexkunderne siger jo tit, at de går i bad og sagde tak og farvel....

Men lad.os for helvede nuancere det, hvis de har fået 3o% af pengene for de 3-4000 sexkunders 800 eller 1200 på 3-4 år, så har de sgu da en fin opsparing at tage med hjem til afrika eller sydamerika....

Hvis de altså nogensinde når hjem. En del ender i endnu værre lande med knald til 5 og 10 euro, efterladt i  fx Spanien, hvor de blev 'snydt med pas' og intet andet valg har for at overleve end trække på garden som en gadeluder på jagt efter næste fix, her er de 5 euro nogle gange blot for at få en bid mad for at overleve....

Eller de er bearbejdet så meget i så lang tid, at de ikke tror, de er noget værd, kan noget, må noget, er helt alene.....

Men jojoba, de kan da bare tage hjem.....

GODDAWMANDØKSESKAFT 

Lad os nuancere menneskelige skæbner udnyttet, fasthold og misbrugt. Fy for helvede. 

Jeg er edermamer glad for at jeg ikke hjalp 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Procent til (bagmand/dame) jeg er tømrer og får 210 kr i timen. Men min mester tager 520 kr i timen. Føler mig sku også taget lidt i røven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så kun lidt af den omdiskuterede TV udsendelse, men nåede da lige og se lidt af de viste anmeldelser, der af menig mand kan findes på nettet! Igen må man jo forbløffes over niveauet. Jeg forventer ikke lange episke eller lyriske tekster, men det må da forventes en vis form for empati når skribenten har valgt at være sammen med en kvinde - har der ikke være “kemi” så kan man jo bare skrive det. Det er jo ikke nødvendigt at svine kvinden til på grund af den berygtede kemi, det må forventes at læserne af anmeldelsen både kan læse og forstå og ud fra det tage sit eget valg uden svineren! Set udefra, som ikke bruger af dette eller tilsvarende sites, kan man jo godt forstå den negative approach i forhold til købe sex. Hvis det skrevne ord kan relateres til opførelsen i det virkelige møde, så står det ret skidt til! Har været så uheldig at se flere sms henvendelser til en tilfældig GP’er og det er ved gud ikke opløftende, så kære bruger af disse sites hvis ikke der skal ske drastiske tiltag som ulovliggørelse (gud forbyde det) så skal der strammes op i det skrevne sprog, og endnu engang reflektere over annoncen du kigger på, kunne der potentielt være tale om en pige der ikke selv har valgt dette liv, så heller sig nej tak en gang for meget - der findes så mange skønne givende kvinder derude, så brug nu det store hovede du er udstyret med, til at tage det rigtige valg!!!! God dag til jer alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Fluefisker skrev, den 2.5.2024 at 20:55:

Igen må man jo forbløffes over niveauet.

Der er tale om to korte brudstykker taget ud af kontekst det er en smule snæversynet og fordomsfuldt at køre psykoanslyse på den baggrund og som jeg allerede har skrevet i en anden af de mange tråde om det her emne er brug og kontekst dybt manipulerende. 

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Trol skrev, den 2.5.2024 at 12:37:

Procent til (bagmand/dame) jeg er tømrer og får 210 kr i timen. Men min mester tager 520 kr i timen. Føler mig sku også taget lidt i røven.

Du glemmer en del udgifter som mester har.

Arbejdsskadeforsikring på dig.

Regnskab og bogføring.

Han betaler din arbejdsbeklædning, incl sikkerhedssko.

Han betaler dit værktøj, samt har udgifter til fx lager og stillads, samt firmabil/firmabiler.

Han er registreret hos VIRK og skal betale moms og putter ikke bare 520 kr i lommen.

Virkelig en dårlig sammenligning du laver.

 

 

Redigeret af Prøver-igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...