Hop til indhold
Møffe

Bordellernes bagmænd TV2 dokumentar...

Recommended Posts

Miza skrev, for 1 minut siden:

Al %fordeling er totalt urimeligt, der intet der kan godtgøre dette. Loven siger jo netop at man ikke må tjene på andres salg af sex, og hvis en bagmand/udlejer/telefondame whatever får en procentdel af sexsalget er det klokkeklart rufferi. Derimod en fast, forudbetalt husleje, timeløn, km-takst eller hvad der nu er rimeligt, her burde man kunne argumentere for at hun ikke bliver udnyttet. Men det er jo nok utopi.

Ville det være bedre for pigerne? Hvad så i perioder med lav omsætning. Jeg ved det ikke og kender slet ikke nok til de reelle omkostninger og hvilke services der er tale om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 2 minutter siden:

Så du kan heller ikke regne

Ok er 750 50 % af 1300 :lol: 

nu tror jeg du skal tage dine lommeregner frem. 
og så tjekke engang til hvad jeg skrev. 
sidst jeg tjekkede var 750 halvdelen af 1500. 
men det beviser egentlig meget godt hvordan du læser det jeg skriver 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 1 minut siden:

Ville det være bedre for pigerne? Hvad så i perioder med lav omsætning. Jeg ved det ikke og kender slet ikke nok til de reelle omkostninger og hvilke services der er tale om. 

Jeg snakker ikke om hvad der er bedst for pigerne, men hvad der klokkeklart går under rufferi og hvad der kan diskuteres. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 15 minutter siden:

Det er da på ingen måde et brugbart svar. Hvad mener du selv vil være en rimelig fordeling ifht hvilke services mutter leverer?

-fordi du skrev du selv tænker over tingene... Men hvis hun får i mellem 1.200 og 1.500kr. pr. kunde og så deler med mutter -som passer telefonen og henter og bringer pigerne (for det er flere steder hun passer, hvor det kører på samme måde. kost og logi. (der er iøvrigt en anden pige der har kørt for dem -som arbejdet i nabobyen, men hun er taget til thailand nu) 

Hun er meget populær -og har travlt hver dag... (mange kunder) -som mutter får 50% af -det kan da aldrig koste så meget at servicere/holde 1 pige? (og mutter har flere i sin "stald")

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Det hele kan ende hvis man forbyder købesex i Danmark" siger efterforskerne fra politiet.

"Hvis man vil prostitution til livs så skal man kriminalisere køberne, men det vil politikerne ikke" siger professor.

 Bum-Bum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 10 minutter siden:

-fordi du skrev du selv tænker over tingene... Men hvis hun får i mellem 1.200 og 1.500kr. pr. kunde og så deler med mutter -som passer telefonen og henter og bringer pigerne (for det er flere steder hun passer, hvor det kører på samme måde. kost og logi. (der er iøvrigt en anden pige der har kørt for dem -som arbejdet i nabobyen, men hun er taget til thailand nu) 

Hun er meget populær -og har travlt hver dag... (mange kunder) -som mutter får 50% af -det kan da aldrig koste så meget at servicere/holde 1 pige? (og mutter har flere i sin "stald")

 

Det lyder rigtigt, men jeg kender, som sagt, ikke tingene indefra. Ofte er der jo betydelig flere omkostninger en man lige regner med og mutter skal vel også have et vist risikotillæg da det jo er ulovligt. 
Der er vel mange erfarne Thaipiger der godt vil være mutter, så en vis konkurence er der måske også - eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Føj hvor skal vi skamme os her i Danmark !!!! Jeg håber ikke at pga det er gået så galt at det erhverv som JEG har levet af og ydermere betalt SKAT & MOMS i 32 år …. Måske er fare for og blive lagt i graven Mit hjerte har altid blødt for denne branche og Det smerter mig og se hvordan kyniske Danske som udenlandske bag mænd/kvinder udnytter kvinder i den grad Det er der ingen der fortjener De mennesker skal stoppes Men det er en lang og sej kamp for politiet 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange jobs der er grænseoverskridende og som mange måske ikke ville kunne forliges med og som de der udfører det kun får under 200 kr i timen for efter skat. Politi,  Falckfolk der rydder op efter trafikuheld, Soldater der skal slå ihjel eller måske selv bliver det Sosu’er der vasker gamle mænd og kvinder, der har har afføring overalt.  
 

Den helt store forskel er om man gør der fordi man selv har valgt det. Mange mennesker har ikke så mange valg, men må tage det arbejde de kan få, men et eller anden grad af valg, har de fleste nok.

Ikke alt er udfordrende, inspirerende og spændende. Job i sex branchen er nok i den hårde ende, men jeg betragter det ulovlige, kriminelle miljø som hovedproblemet her. Ikke selve jobbet. Hvis en 25 årig sild vælger at arbejde med massage og sex er det hendes valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Raphael skrev, for 17 minutter siden:

Selvfølgelig repræsenterer du siden, når du udtaler dig som Møffe fra EG i stedet for en anonym bordelkunde. Jeg har absolut intet behov for at udtale mig til medier i denne sag, hvad er det man siger om tomme tønder og buldren?

Synes du selv, at dine udtalelser har fremmet sagen? "Jo selvfølgelig har det gjort indtryk, at kvinderne bliver misbrugt og lever kummerlige liv, men jeg er for liderlig til at bekymre mig om det." Jeg kan afsløre så meget, at den gennemsnitlige læser nok ikke finder sådan en udtalelse særlig sympatisk.

Jeg repræsenterer ingen andre end mig selv -set i lyset af den person jeg er herinde og i verden udenfor... Jeg gentager lige "jeg går ikke på bordel" Om det er "tomme tønder" eller hvad andet det falder dig ind... Det var interessant nok for tv2. At du så mener det er helt "tosset" betyder intet;-) 

"Jo selvfølgelig har det gjort indtryk, at kvinderne bliver misbrugt og lever kummerlige liv, men jeg er for liderlig til at bekymre mig om det." Hvor får du det fra? 

Hvad er det for en sag der skal fremmes?

Jeg har ikke svaret udfra at skulle vinde popularitetskonkurrencen herinde efterfølgende... Det er min oprigtig mening, og den er jeg ikke bange for, at sige højt eller gentage for den sags skyld;-) At det så bliver sorteret i det jeg har udtalt -og tingende bliver skrevet som en journalist nu vælger at gøre -ændre ikke på mit budskab/mening. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 minutter siden:

Jeg repræsenterer ingen andre end mig selv -set i lyset af den person jeg er herinde og i verden udenfor... Jeg gentager lige "jeg går ikke på bordel" Om det er "tomme tønder" eller hvad andet det falder dig ind... Det var interessant nok for tv2. At du så mener det er helt "tosset" betyder intet;-) 

"Jo selvfølgelig har det gjort indtryk, at kvinderne bliver misbrugt og lever kummerlige liv, men jeg er for liderlig til at bekymre mig om det." Hvor får du det fra? 

Hvad er det for en sag der skal fremmes?

Jeg har ikke svaret udfra at skulle vinde popularitetskonkurrencen herinde efterfølgende... Det er min oprigtig mening, og den er jeg ikke bange for, at sige højt eller gentage for den sags skyld;-) At det så bliver sorteret i det jeg har udtalt -og tingende bliver skrevet som en journalist nu vælger at gøre -ændre ikke på mit budskab/mening. 

 

Hvordan definerer du bordel? Et sted hvor der er flere piger der sælger sex fra samme adresse eller bare et sted hvor der sælges sex fra en adresse, hvor man ikke bor - eller måske netop et sted hvor der sælges sex fra et sted hvor man bor eller?


Rent moralsk er det vel uden betydning om man køber sex på et bordel eller som sugerdaddy eller hos en enlig mor i hendes lejlighed.

Det moralske eller umoralske - etiske/uetiske ligger vel mere i de forhold sexarbejderen arbejder under?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 20 minutter siden:

Det lyder rigtigt, men jeg kender, som sagt, ikke tingene indefra. Ofte er der jo betydelig flere omkostninger en man lige regner med og mutter skal vel også have et vist risikotillæg da det jo er ulovligt. 
Der er vel mange erfarne Thaipiger der godt vil være mutter, så en vis konkurence er der måske også - eller hvad?

-retfærdiggøre du ikke af uvidenhed? 

Det er big business og selvfølgelig er det konkurence... Kun de stærke overlever...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 8 minutter siden:

Hvordan definerer du bordel? Et sted hvor der er flere piger der sælger sex fra samme adresse eller bare et sted hvor der sælges sex fra en adresse, hvor man ikke bor - eller måske netop et sted hvor der sælges sex fra et sted hvor man bor eller?


Rent moralsk er det vel uden betydning om man køber sex på et bordel eller som sugerdaddy eller hos en enlig mor i hendes lejlighed.

Det moralske eller umoralske - etiske/uetiske ligger vel mere i de forhold sexarbejderen arbejder under?

 

Jeg går til en massageklinik/shop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Much ado about nothing, som Shakespeare sagde. Well i det her tilfælde ikke about nothing, men om ting som vi selfølgelig allerede ved. 

@Møffe - gift med en thai, ofte på ferie i Thailand og en flittig besøgere på thaiklinikker i Danmark - har pludseligt via et tv-program rammets af en øjenåbner. Men herregud Møffe; hvis du ikke var bevidst om det her har du altså gået omkring med et bind for øjnene stort som det danske flag.

Jeg kan ikke se udsendelsen herfra, men det behøver jeg heller ikke. Jeg har allerede et temmeligt godt billede af det hele. Og det tror jeg egentlig at de fleste har. Var inne på Annoncelight den anden dag og kiggede lidt på thai-annoncerne - ligesom Møffe har jeg en weak spot for disse kvinder. Næsten foran mine øjne blev sex annoncer opdateret indenfor et minut. Annoncer med omtrent de samme indhold - men fra forskellige steder i Jylland og Fyn. Alright - uden tvivl de samme folk bag alle disse steder.

Jeg har bevæget mig i thaimiljøet tilstrækkeligt længe nu for at vide omtrent hvordan det fungerer og hvor jeg skal gå og hvor jeg ikke skal gå.
Jeg gør det nemt for mig. Besøger kun herboende kvinder som snakker ok dansk eller svensk. Fortrinsvis kvinder som har sine egne steder. At disse kvinder siden ofte har en anden slags gæld er noget andet. Mange thai'er er ludomaner og sælger massage og sex for at betale ågerrente til ågerkarle.  Jeg ved det, og har hidtil valgt at lukke øjnene for det. Den slags problematik er dog ikke hvad den her debat omhandler.

Andre udenlandske kvinder har jeg droppet helt. Det er aldeles for uoverskueligt for mig at finde ud af hvordan det fungerer og hvor det er ok eller ikke ok. Besøgte en gang en højt besunget polsk kvinde som uroligt kiggede ud gennem vinduet når jeg var der. Til sidst fortalte hun mig at hendes polske pimp holdt udenfor og tjekkede tiden for hver kunde. 

Det var det for mig.

Selv om jeg ikke bryder mig særligt om sprogbruget fra f.eks. @nillerniller og @Larschristian, så må jeg jo give dem ret. Det er ikke særligt svært at tage ansvar som sexkunde. Man skal kun bruge lidt mere af det store intelligente hoved og lidt mindre af det lille dumme fjols der nede.

Selv om jeg er lidt forbløffet over Møffes pludselige opvågning, så er jeg enig med ham: hvis ikke politiet gør noget ved alle åbenbare forbrydelser og heller ikke kunderne gider se problemerne og tage ansvar - så forbyd lortet.

Uanset hvad i mener om Sverige så er sandheden at færre piger idag bliver udnyttede i Sverige, og bliver politiet ved med sine razziaer så bliver det end færre. 

Jeg er ikke glad for loven og mener at det findes andre måder at gøre det på. Men så længe hovedproblemet er at kunderne er ligeglade, så kan jeg forstå at man ikke gider gå dem i møde.  Det er jo kunderne som gør det muligt for bagmænd at udnytte og profitere på kvinder. Sværere er det ikke. Kunderne og bagmænden går hånd i hånd og det er grunden til den svenske lov.

Derfor gider jeg heller ikke læse alle indlæg i den her debat hvor sexkunder promoverer at diskutere gråzonerne. Selvfølgelig findes der gråzoner, men de er ikke nogen undskyldning for ikke at se problemerne. Og er du ikke nogenlunde sikker, så lad dog for fanden være.

Selvfølgelig kan man træde forkert indimellem, det har også jeg gjort men det skal være undtagelser man lærer noget af. 

Hvad siden udnyttelse er for en størrelse må du selv om at bedømme. Det her er ikke et filosofiskt forum hvor vi vil finde interessante teser for det ene eller det andet. I min optik er det bare latterligt at herinde diskutere og gradbøje hvad udnyttelse er, og det lugter mest af undskyldninger for at blive ved.
Tag din besluttning, hold dig til den - men glem ikke undervejs at problemerne derude er alt for store for at ignoreres. 

Hvis man respekterer kvinder som mennesker så er det egentlig meget simpelt: Lad være hvis du ikke føler dig sikker. Og lad være med at argumentere for at det er alt for svært - det er det ikke. 

Fuck... man bliver altså træt indimellem.
 

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 14 minutter siden:

Jeg går til en massageklinik/shop.

Hvis ydelserne der er sex er det vel bodelvirksomhed og altså et bordel? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 5 timer siden:

Så nogle ville bare kunne tage hjem og dette ville være muligheden for at slippe ud af fastholdelsen. 

Bare ja....tit med ar på sjælen og smadret ift al fremtidig tryghed og intimitet men det ved eller burde alle ansvarlige, normale, voksne mænd sgu vide og tage ansvar for I stedet for KONSTANT at nuancere det for at bagatellisere det, der er ens eget egoistiske behov. 

 

Larschristian skrev, for 8 timer siden:

Må indrømme forstår ikke helt din præmis. 
det er jo ikke enten eller. 
isoleret set ja så er tvunget med pistolen for panden være end udnyttede. 
men udnyttede har mange flere aspekter en bare de bliver lænset for penge. 
der er fastholdelse i miljøet dumme bøde alt mulig andet. 
så tvunget er et No go med udnyttelse og psykisk vold er ok det må pigerne leve med. 

Tak!

Ufatteligt at voksne mænd vitterligt tror (læs: bilder sig selv ind) at der er sort og hvidt. Handlet/trafficking/pistol/true.korporligt/banket og resten er bredt ud på frivillige og jeg har måske accepteret det, fordi jeg er fra et fattigt land uden fremtid ligesom kunden med den vise nuance sjovt brugt samme 'logik'for sit eget behov og brug: for rugby, misbrug?

Fastholdelse lyder ikke så slemt...

Men siger man spændetrøje eller stavnsbundet eller psykisk terror for piger uden sprog, viden, venner, kontakter, ofte ingen 'kontakt' tip familie og venner om dette, iet HELT fremmed land, tit med frygt for politi og myndigheder, afsavn og længsel, urimelig udnyttelse, trusler mod familie og børnx bearbejdning mental.og psykisk fx at 'hvis du stopper bliver du fængslet, da du opholder dig ulovligt på falsk pas og det er strafbart' udover at de sjældent er oplyst om, hvad de skal, hvor tit, med hvem, hvordan.og hvor. 

Lad os da NUANCERE det....

FASTHOLDE udnyttede, groft udnyttede piger helt mutters alene ved at vedblive med at betale bagmænd og alle led for at knalde dem er faktisk uhyggeligtz uvornt og ubehageligt. 

Tænk at det først går op for nogle, når Kompagniet laver 2 doku programmer og smider dem på TV2 i  den bedste sendetid. Jamen jamen, vi ku ikke se signalerne.....

Tak @Den lille frøken for heldigvis at vise. at nogle få ordentlige mennesker kan se uret og udnyttelse af svage piger i udsatte situationer af ansvarsflygtende, egoistiske mænd, der ALTID HAR HAFT OG HAR MULIGHEDEN FOR AT VÆLGE FRA, oplyst (nu i hvert fald) modsat langt de flleste af de udenlandske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ensidstedans skrev, for 5 timer siden:

Hun fortalte så at hende jeg kendte var i store problemer, hvil

Nej da, de kan da bare tage hjem, når de har betalt deres gæld eller udlægsgebyr for praktisk hjælp med flybilletter og "visa", som nogle kalder det. 

Store problemer kan også være:

Familien 'opdager det' (det skal bagmænd jo nok fortælle) og de ender isolerede som spedalske

At de har så mange ar på sjælen, at de ikke fungerer ordentligt hverken i arbejde eller privat eller socialt eller intimt...

Men de har jo også kun haft 2-3-8 kunder at lade sig knalde af måske 320 dage om året i x antal år....vorherrebevares, er de ikke.lidt sarte?

Sexkunderne siger jo tit, at de går i bad og sagde tak og farvel....

Men lad.os for helvede nuancere det, hvis de har fået 3o% af pengene for de 3-4000 sexkunders 800 eller 1200 på 3-4 år, så har de sgu da en fin opsparing at tage med hjem til afrika eller sydamerika....

Hvis de altså nogensinde når hjem. En del ender i endnu værre lande med knald til 5 og 10 euro, efterladt i  fx Spanien, hvor de blev 'snydt med pas' og intet andet valg har for at overleve end trække på garden som en gadeluder på jagt efter næste fix, her er de 5 euro nogle gange blot for at få en bid mad for at overleve....

Eller de er bearbejdet så meget i så lang tid, at de ikke tror, de er noget værd, kan noget, må noget, er helt alene.....

Men jojoba, de kan da bare tage hjem.....

GODDAWMANDØKSESKAFT 

Lad os nuancere menneskelige skæbner udnyttet, fasthold og misbrugt. Fy for helvede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 18 minutter siden:

Fuck... man bliver altså træt indimellem.

kære Bananas

Det er svært at deltage i en debat, hvis man ikke gider læse indlæggene...

Det er ikke kommet pludseligt, efter et tv-program -men det var måske bare dråben...;-)

Det er sjovt nok mange thaier der kan svensk -som man møder rundt omkring i danmark -som fortælle et og andet om sverige -som ikke tyder på super forholde for thaier i Sverige... Hvordan folk ser ned på dem, og ikke regner dem for noget -og tror de kan gøre, hvad de vil med dem... 

Tag dig en lur -og kom så igen -frisk og skarb som vi kender dig bedst;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 minutter siden:

kære Bananas

Det er svært at deltage i en debat, hvis man ikke gider læse indlæggene...

Det er ikke kommet pludseligt, efter et tv-program -men det var måske bare dråben...;-)

Det er sjovt nok mange thaier der kan svensk -som man møder rundt omkring i danmark -som fortælle et og andet om sverige -som ikke tyder på super forholde for thaier i Sverige... Hvordan folk ser ned på dem, og ikke regner dem for noget -og tror de kan gøre, hvad de vil med dem... 

Tag dig en lur -og kom så igen -frisk og skarb som vi kender dig bedst;-)

Tak, jeg er frisk og skarp nok for det her forum. Det her er ikke en kamp mellem Sverige og Danmark. Danskere ser ned på thai'er, svenskere ser ned på thai'er  - jeg håber du og jeg er undtagelser.

Jeg har i øvrigt læst tilstrækkeligt mange indlæg som forsvarer og gradbøjer udnyttelse for at kunne deltage i debatten. Jeg har ikke rigtigt brug for flere gentagelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 1 time siden:

Det gider jeg ikke dokumentere men både du og @nillerniller har nævnt/ladet forstå arbejdsaddressen som ret afgørende for at det er groft udnyttede piger der arbejder der. Synd at du ikke vil  vedkende dig hvad du selv informerer om.

Lad nu være at gøre dig dummere, end du er og godt er. Du ved udemærket, som alle normale voksne mennesker, at adressen alene ikke er bevis bla af den simple grund, at nogle få frivillige ikke altid kan finde udlejere, der vil udleje og derfor også kan tvinges ud i ågerkarles afsides boliger, kældre og kontor/industribygninger.

Det er dog utroligt, at især 2 har mere travlt med at fjerne fokus, bagetellisere det, tale om danske og de udenlandske frivillige og retfærdiggøre sig selv, fordi man prøver på ikke at vælge udnyttede, misbrugte, fastholdte. 

Hvor er det uhyggeligt. 

Ros til Møffe for trods alt at give til kende, at han er chokeret og har været blind, ligeglad, modbydelig, fastholdende. Og at deltage aktivt i Kompagniet, der naturligvis udelader noget, der måske skulle have været med (vinkling).

Om han stopper helt eller langsomt evner at trappe ud som 3n andem misbruger, må tiden vise. Men han skal da ikke stå til regnskab for dem, der. Ikke engang selv ytrer forfærdelse, gør noget, kontakter Kompagniet og iøvrigt har mere travlt med at nuancere, bagatellisere,.postulere og fjerne fokus fra det ret modbydelige og.alvorlige emne med menneskelige skæbner, der fastholdes og nej, ikke bare kan rejse hjem, som havde de været på skole udveksling i 6 mdr. 

Graden af ligegyldighed over andre mennesker er iøjnefaldende fra flere/mange sexkunder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Det jeg ikke vil stoppe med er "SEX"  t

Hvorfor sagde du så ikke det ordret jeg synes du væver rundt både i interviewet og ligenu på forum Møffe 

Møffe skrev, for 3 timer siden:

Jeg går ikke på bordeller!

Men thai massagesteder med ekstras ? For så er det jo stadig bare tomt ordkløveri for buisness as usual. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 52 minutter siden:

Men så længe hovedproblemet er at kunderne er ligeglade

Rart der er en til, der kan se det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så så lige afslutningen af TV udsendelsen i dag, og må endnu engang forbløffes over hvordan det bliver grebet an både politisk og af den udøvende magt. Det er som med megen anden økonomisk kriminalitet i virkeligheden ikke så svært at stoppe, hvis der var vilje til det! Det saame gælder med aktie udbytte og skuffeselskaber det ville tage et indgreb hvis viljen var til stede!
Det er da også lidt sørgeligt at høre at det hele bare skal kriminaliseres så forsvinder problemet , vi skriver år 2024 hvordan kan nogen være så uvidende - man bliver engang i mellem meget træt!! Og inden der bliver misfortolket, nej jeg går absolut ikke ind for udnyttelse og vil med sindsro sige, at jeg kun en gang har haft følelsen af, at der var noget galt ! Det er mange tegn både i annoncerne og når man mæder op på stedet, så der er ikke de store undskyldninger !!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stenbukken4700 skrev, for 1 time siden:

Denne side blev også nævnt i programet  at kunder skriver om deres besøge på massagekliniker her ...

Ja og det er nogle usmagelige kommentarer der kommer op Men ikke desto mindre så er det daglige tale herinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Fluefisker skrev, 1 time siden:

Jeg så så lige afslutningen af TV udsendelsen i dag, og må endnu engang forbløffes over hvordan det bliver grebet an både politisk og af den udøvende magt. Det er som med megen anden økonomisk kriminalitet i virkeligheden ikke så svært at stoppe, hvis der var vilje til det! Det saame gælder med aktie udbytte og skuffeselskaber det ville tage et indgreb hvis viljen var til stede!
Det er da også lidt sørgeligt at høre at det hele bare skal kriminaliseres så forsvinder problemet , vi skriver år 2024 hvordan kan nogen være så uvidende - man bliver engang i mellem meget træt!! Og inden der bliver misfortolket, nej jeg går absolut ikke ind for udnyttelse og vil med sindsro sige, at jeg kun en gang har haft følelsen af, at der var noget galt ! Det er mange tegn både i annoncerne og når man mæder op på stedet, så der er ikke de store undskyldninger !!!! 

Hvis hele købesexmarkedet kriminaliseres, hvem ved hvor det ender ?

Hvad regner politikerne med ?

At alle personer  i Danmark har en fast kæreste/partner hjemme som kan stille hudsulten når den melder sig ?

Men vi kender jo Mette's holdning:

https://nyheder.tv2.dk/politik/2016-10-22-mette-frederiksen-hvis-du-koeber-sex-er-der-job-du-ikke-kan-passe

Men som formand gav Mette Jeppe K fik sin post som udenrigsordfører tilbage efter at han,  på et DSU seminar i Esbjerg, havde haft sex med en 15 årige pige som var i erhvervspraktik hos partiet på Christiansborg.

https://www.bt.dk/politik/mette-var-kofods-beskytter-i-sexsag-ville-tysse-sex-med-15-arig-ihjel

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...