Hop til indhold
Møffe

Bordellernes bagmænd TV2 dokumentar...

Recommended Posts

Dillermand Junior skrev, for 1 time siden:

Synes du blev tavs lige pludselig ;) Er det svært at indrømme at du tog fejl ?

Afslutningscitat fra bunden af artiklen:

Jeg vil sgu ikke stoppe nu, hvor jeg er 55 år. Så jeg kan ikke sige, at nu gør jeg det ikke mere.”

Det jeg ikke vil stoppe med er "SEX"  trods min kone er asexuel -det er andre muligheder... (jeg er kun interesseret i thaier) som nævnt er det en del jeg har sagt som ikke er med... 

Men jeg har ingen problem med din overbevisning -forsæt du bare med den, hvis du har det bedst med det! -jeg kender sandheden, og ved hvem jeg er, og hvad jeg gør...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 10 minutter siden:

Hvis det er Thaier på bordeller så er det vel så som så med forandringen og bagmændene får fortsat tjent lidt på dig. 

Jeg går ikke på bordeller!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 12 timer siden:

Så kom interviewet på tv2.dk

"Møffe" fra B.B:

"Når jeg bestiller massage, altså uden sex, så oplever jeg, at kvinderne forsøger at presse mig til at købe flere seksuelle ydelser. Også selvom jeg har sagt, at jeg ikke har lyst til andet. Sådan var det ikke tidligere. Der var det mere hyggeligt"

 

Synes du, at prostitution skal forbydes i Danmark?

-"Ja, hvis det foregår på den måde, hvor der kommer nogle bagmænd og får halvdelen af det, som kvinderne tjener ved at sælge deres krop. Det er jo helt skævt."

Men du har jo selv betalt penge for at få sex? Det hænger jo ikke helt sammen?

-"Nej. Det er jo dobbeltmoralsk ad helvede til. Men man lever kun én gang, og ellers skulle jeg jo gå i kloster. Og når man lever i et forhold, hvor der ikke er sex, er det svært. Jeg vil sgu ikke stoppe nu, hvor jeg er 55 år. Så jeg kan ikke sige, at nu gør jeg det ikke mere. Men det har gjort indtryk, det program. For jeg har det ikke særligt godt med at være en del af det her."

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-04-26-bordelkunde-graemmes-ved-sig-selv-efter-tv-dokumentar

Hold da ferie, dette var nok den sidste person jeg ville have til at repræsentere siden... 
Alle fordomme er blevet bekræftet hos læseren, og helt ærligt, så fremstår han som en tosse i interviewet. Jeg tror ihvertfald ikke, at interviewet har gavnet på nogen måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Møffe skrev, for 42 minutter siden:

Jeg behøver ikke stå til regnskab overfor nogen -andet mig selv, og det er også galt nok! At ændre "adfærd" tager tid -og er en proces, jeg har været igennem -de sidste år. Både ved besøg, men også herinde på eg., hvor mange problemstillinger har været vendt -det har ændret min indstilling og syn på mange ting, på godt og ondt.

Det er mange ting jeg forklarede/ sagde som ikke er med i artiklen.

Jeg har vilje til det skal ske en ændring. Efter jeg så den første dokumentar -Kunne jeg pludselig se det hele i et større perspektiv -også fordi der kom meget tæt på. 

Jeg er ikke bedre end nogen andre, og er ikke hellig/frelst i forhold til andre. Men jeg har taget en beslutning, og den vil jeg kæmpe for at overholde;-) Men jeg har ikke tænkt mig at stoppe med, at være sammen med thaier (kommer aldrig til at ske;-)

 

Jeg undrer mig, men respekterer også din indstilling. Ja, der er lidt katolik over det. Måan angrer, får tilgivelse,  men går nok ud og synder igen for man er kun et menneske og mennesker er syndige og hvis de angrer, kan de tilgives. Det kræver mod at komme så langt. Respekt for det.

Jeg tænker jo også en del over tingene, men er nået til en anden konklusion. Jeg bilder mig ikke ind at det gør nogen forskel om jeg angrer, fortryder. Det gør i min optik inden forskel. DET ER ALENE ENS ADFÆRD DER TÆLLER. For mit vedkommende lægger jeg mine besøg og penge for ydelser hos piger jeg er overbevidst om ikke udnyttes groft og ikke tvinges, men jeg erkender gerne at det kan være svært at vide og man kan let blive snydt.

@Larschristianmht piger der opererer fra gamle kontor bygninger, har jeg besøgt 2 voksne, danske og helt sikkert selvstændige piger i præcis den slags lokaler, som inde faktisk var absolut tiltalende og fine. Det var/er i provinsen. 

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 11 minutter siden:

Larschristianmht piger der opererer fra gamle kontor bygninger, har jeg besøgt 2 voksne, danske og helt sikkert selvstændige piger i præcis den slags lokaler, som inde faktisk var absolut tiltalende og fine. Det var/er i provinsen. 

Meget muligt men bor de der 24/7 flere måneder i træk ? 
Hvor de kun har værelset son privat og som også arbejdes fra ? 
kan de danske ikke tage hjem til familie venner efter endt vagt ? 
Hvor mod de piger der bor disse steder har telefonen åben altid. 
så kæmpe forskel. 
 

og igen du prøver at dreje det. Det handler ikke om danske piger. 
du kender overhoved intet til hvordan det forgår i en sydamerikansk prostituerets hverdag. 
for de har nemlig kun det samme hverdag. 
Op og gøre sig klar til arbejde.

lave lidt mad med sine værelses kammerater arbejde lidt mere. 
sidde i køkkenet og tale med de andre piger. 
arbejde lidt mere. 
lave lidt mad. 
arbejde lidt mere. 
se en film på iPad’en 

lave aftensmad arbejde lidt mere. 
Og det er det samme hverdag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 7 minutter siden:

Meget muligt men bor de der 24/7 flere måneder i træk ? 
Hvor de kun har værelset son privat og som også arbejdes fra ? 
kan de danske ikke tage hjem til familie venner efter endt vagt ? 
Hvor mod de piger der bor disse steder har telefonen åben altid. 
så kæmpe forskel. 
 

og igen du prøver at dreje det. Det handler ikke om danske piger. 
du kender overhoved intet til hvordan det forgår i en sydamerikansk prostituerets hverdag. 
for de har nemlig kun det samme hverdag. 
Op og gøre sig klar til arbejde.

lave lidt mad med sine værelses kammerater arbejde lidt mere. 
sidde i køkkenet og tale med de andre piger. 
arbejde lidt mere. 
lave lidt mad. 
arbejde lidt mere. 
se en film på iPad’en 

lave aftensmad arbejde lidt mere. 
Og det er det samme hverdag 

De bor der helt sikkert ikke. Ville blot pointere at kritteriet med arbejdsadresse ikke holder ret godt. Man skal undersøge mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Slowman skrev, for 29 minutter siden:

 

Slowman skrev, for 29 minutter siden:

Jeg undrer mig, men respekterer også din indstilling. Ja, der er lidt katolik over det. Måan angrer, får tilgivelse,  men går nok ud og synder igen for man er kun et menneske og mennesker er syndige og hvis de angrer, kan de tilgives. Det kræver mod at komme så langt. Respekt for det.

Jeg tænker jo også en del over tingene, men er nået til en anden konklusion. Jeg bilder mig ikke ind at det gør nogen forskel om jeg angrer, fortryder. Det gør i min optik inden forskel. DET ER ALENE ENS ADFÆRD DER TÆLLER. For mit vedkommende lægger jeg mine besøg og penge for ydelser hos piger jeg er overbevidst om ikke udnyttes groft og ikke tvinges, men jeg erkender gerne at det kan være svært at vide og man kan let blive snydt.

-Hvad skal der til for en pige "udnyttes groft" -Jeg ved du har besøgt flere som deler 50/50 med "mutter"/"bagmanden" -f.eks. en pige som er yderst populær herinde, og som dgl. har rigtig mange kunder igennem... -det tjener mutter også fedt på -uden at gøre nogen ubehageligt... (det ville jeg kalde "udnyttes groft" 

 

Redigeret af Møffe
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 3 minutter siden:

De bor der helt sikkert ikke. Ville blot pointere at kritteriet med arbejdsadresse ikke holder ret godt. Man skal undersøge mere.

Jo den holder skam. 
men der er altid undtagelser. 
tror næppe danske piger ville bo som de sydamerikanske piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 9 minutter siden:

Man skal undersøge mere.

Jeg har sovet på 5-6 forskellige adresser hvor der huser sydamerikanske piger. 
Og med langt over 100 overnatninger sammenlagt. 
hvor meget mere skal der undersøges ? 
og nej ikke som kunde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 16 minutter siden:

 

Ja, du tænker på pgen jeg spurgte til herinde efterfølgende. Om 50/50 er groft udnyttelse ved jeg ikke. Det kommer meget an på hvilke services der leveres. Arbejds lokaler, rekvisitter, kørsel, telefon betjening, tøj, kondomer, olie og sikkert flere andre ting. Jeg ved det ikke. Ved du det præcist i dette tilfælde, så kunne du jo have oplyst, da jeg spurgte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, Lige nu:

Ja, du tænker på pigen jeg spurgte til herinde efterfølgende. Om 50/50 er groft udnyttelse ved jeg ikke. Det kommer meget an på hvilke services der leveres. Arbejds lokaler, rekvisitter, kørsel, telefon betjening, tøj, kondomer, olie og sikkert flere andre ting. Jeg ved det ikke. Ved du det præcist i dette tilfælde, så kunne du jo have oplyst, da jeg spurgte.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Larschristian skrev, for 15 minutter siden:

Jeg har sovet på 5-6 forskellige adresser hvor der huser sydamerikanske piger. 
Og med langt over 100 overnatninger sammenlagt. 
hvor meget mere skal der undersøges ? 
og nej ikke som kunde 

Ja ja, min pointe er at arbejdsaddressen (som du siger) alene ikke afgør sagen.

De5 er flere gange blevet pointeret at man bare kan se på arbejdsaddressen, så er sagen klar. Det er bare ikke altid rigtigt.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Raphael skrev, for 53 minutter siden:

Hold da ferie, dette var nok den sidste person jeg ville have til at repræsentere siden... 
Alle fordomme er blevet bekræftet hos læseren, og helt ærligt, så fremstår han som en tosse i interviewet. Jeg tror ihvertfald ikke, at interviewet har gavnet på nogen måde. 

Jeg "repræsentere" ikke "siden" men synes da du skulle kontakte tv2, og tilbyde dem et interviewet -som repræsentant for siden og dig selv;-) Ville jeg glæde mig til, at læse... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 3 minutter siden:

Ja, du tænker på pgen jeg spurgte til herinde efterfølgende. Om 50/50 er groft udnyttelse ved jeg ikke. Det kommer meget an på hvilke services der leveres. Arbejds lokaler, rekvisitter, kørsel, telefon betjening, tøj, kondomer, olie og sikkert flere andre ting. Jeg ved det ikke. Ved du det præcist i dette tilfælde, så kunne du jo have oplyst, da jeg spurgte.

-Com on-tænk lidt mere over det så... (hvis du ikke ved det)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Slowman skrev, for 7 minutter siden:

Ja ja, min pointe er at arbejdsaddressen (som du siger) alene ikke afgør sagen.

De5 er flere gange blevet pointeret at man bare kan se på arbejdsaddressen, så er sagen klar. Det er bare ikke altid rigtigt.

Aldrig har jeg sagt at man kan se det alene på adressen det er pure opspind. Fra din side af. 
har sagt at adressen indiker det sammen  med party ig 24/7  og alle mulig andre ting. 
men ja når der bor 3 latina piger og bor og ikke har vagt plan. I et lille hus gammelt utætte vinduer med råd i karmen. 
lille slidt badeværelse meget lille køkken og lille stue og 3 værelser ja så skal alle alarm klokker ringe hus normale velfungerende mænd. 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Slowman skrev, for 12 minutter siden:

Om 50/50 er groft udnyttelse ved jeg ikke. Det kommer meget an på hvilke services der leveres. Arbejds lokaler, rekvisitter, kørsel, telefon betjening, tøj, kondomer, olie og sikkert flere andre ting. Jeg ved det ikke.

Så du synes ikke det er grov udnyttelse at hun skal knalde den ene gamle liderlige mænd efter den anden for halvdelen af prisen. 
hun for 750 kr. for at være sammen med dig. 
Godt hun ikke skal betale skat så ville hun kun have haft 400 ud af at ligge med dig. 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 7 minutter siden:

-Com on-tænk lidt mere over det så... (hvis du ikke ved det)

Det er da på ingen måde et brugbart svar. Hvad mener du selv vil være en rimelig fordeling ifht hvilke services mutter leverer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Larschristian skrev, for 7 minutter siden:

Aldrig har jeg sagt at man kan se det alene på adressen det er pure opspind. Fra din side af. 
har sagt at adressen indiker det sammen  med party ig 24/7  og alle mulig andre ting. 
men ja når der bor 3 latina piger og bor og ikke har vagt plan. I et lille hus gammelt utætte vinduer med råd i karmen. 
lille slidt badeværelse meget lille køkken og lille stue og 3 værelser ja så skal alle alarm klokker ringe hus normale velfungerende mænd. 

Det gider jeg ikke dokumentere men både du og @nillerniller har nævnt/ladet forstå arbejdsaddressen som ret afgørende for at det er groft udnyttede piger der arbejder der. Synd at du ikke vil  vedkende dig hvad du selv informerer om.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Larschristian skrev, for 9 minutter siden:

Så du synes ikke det er grov udnyttelse at hun skal knalde den ene gamle liderlige mænd efter den anden for halvdelen af prisen. 
hun for 750 kr. for at være sammen med dig. 
Godt hun ikke skal betale skat så ville hun kun have haft 400 ud af at ligge med dig. 

Nu bliver du personlig og det har du ingen grund til. Da aner ikke hvad jeg har betalt, men jeg har vist aldrig givet mindre end 1300 kr. slut herfra.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 1 minut siden:

Nu bliver du personlig og det har du ingen grund til. Da aner ikke hvad jeg har betalt, men jeg har vist aldrig givet mindre end 1300 kr. 

Nu er 750 ikke halvdel Af 1300 kr. sidst jeg tjekkede :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 5 minutter siden:

Det gider jeg ikke dokumentere men både du og @nillerniller har nævnt/ladet forstå arbejdsaddressen som ret afgørende for at det er groft udnyttede piger der arbejder der. Synd at du ikke vil  vedkende dig hvad du selv informerer om.

Erkender gerne men du har ikke læst rigtigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 4 minutter siden:

Jeg "repræsentere" ikke "siden" men synes da du skulle kontakte tv2, og tilbyde dem et interviewet -som repræsentant for siden og dig selv;-) Ville jeg glæde mig til, at læse... 

Selvfølgelig repræsenterer du siden, når du udtaler dig som Møffe fra EG i stedet for en anonym bordelkunde. Jeg har absolut intet behov for at udtale mig til medier i denne sag, hvad er det man siger om tomme tønder og buldren?

Synes du selv, at dine udtalelser har fremmet sagen? "Jo selvfølgelig har det gjort indtryk, at kvinderne bliver misbrugt og lever kummerlige liv, men jeg er for liderlig til at bekymre mig om det." Jeg kan afsløre så meget, at den gennemsnitlige læser nok ikke finder sådan en udtalelse særlig sympatisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 11 minutter siden:

Det er da på ingen måde et brugbart svar. Hvad mener du selv vil være en rimelig fordeling ifht hvilke services mutter leverer?

Al %fordeling er totalt urimeligt, der intet der kan godtgøre dette. Loven siger jo netop at man ikke må tjene på andres salg af sex, og hvis en bagmand/udlejer/telefondame whatever får en procentdel af sexsalget er det klokkeklart rufferi. Derimod en fast, forudbetalt husleje, timeløn, km-takst eller hvad der nu er rimeligt, her burde man kunne argumentere for at hun ikke bliver udnyttet. Men det er jo nok utopi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Larschristian skrev, for 17 minutter siden:

Nu er 750 ikke halvdel Af 1300 kr. sidst jeg tjekkede :huh:

Så du kan heller ikke regne, men ikke mange tjener jo 400 kr efter skat i timen og da slet ikke 650 kr. Jeg ved ikke hvad betalingen skal være,mmen udbud og efterspørgsel afgør nok den sag. Ikke moral eller mangel på samme.

 

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

"Flere piger knyttet til samme telefonnummer på Sjælland og Jylland" .. hmm..

https://nyheder.tv2.dk/krimi/2024-04-30-bagmaend-i-telefoncentraler-sender-kunder-ud-til-prostituerede

Samme kræmmer (Låsby Svendsen søn.).  "Det er familie. De er selvstændige" men det er åbenbart en stråmandsvirksomhed hvor husene købes billigt..

Vildt at bagmændene kan fortsætte år efter år, men politiet har ikke resourcer til at få udlejere i tale.

"30-40.000 kr ind i husleje om måneden".

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...